Elisabeth Seland Gridseth

Autorisasjon (2007)

Orkanger Legesenter Telefonnummer72 47 11 5072 47 11 ...
Orkdalsveien 58 7300 Orkanger
Elisabeth Seland Gridseth er en av 19 fastleger i Orkland

Siste vurderinger av Elisabeth Seland Gridseth

Bagatelliserer

Blir ikke tatt på alvor.
Dersom dine plager ikke gir utslag på en blodprøve, eksisterer de ikke.
Ellers veldig hyggelig, noe som hjelper ganske lite når man sliter med konstante smerter.

Dyktig og lett tilgjengelig

Gridseth har vært fastlegen min siden 2008, og har alltid vært svært fornøyd. Lytter til hva jeg forteller, og vi finner alltid ut tiltak/løsninger sammen. Lett tilgjengelig, har hun ikke tid til å svare tlf, så ringer hun opp igjen (kan dog ta noe tid, men hun er tross alt på jobb).
Nå er ikke jeg den som løper ned dørene på legekontoret, men når jeg først er der, har jeg en følelse av at hun kjenner meg igjen og stiller oppfølgingsspm på noe jeg kanskje bare har nevnt tidligere (både somatisk og personlige emner).
Skulle gjerne hatt henne som fastlege til evig tid, men nå som jeg har flyttet blir avstanden litt for stor.

Seriøs, trivelig, faglig dyktig!

Skiftet over til henne, etter å ha slumpet innom på en ø-hjelptime.
Veldig trivelig og lett å prate med.
Hun har hjulpet meg med det jeg trengte hjelp med, så jeg er meget fornøyd med min fastlege.
Tusen takk.

Styr unna!

Denne legen er flott å ha om du plages med noe så "enkelt" som bihulebetennelse.

Men dessverre så er det slik at mange sliter psykisk og med en rekke uforklarlige plager. Jeg har møtt opp hos henne og grått fordi jeg har vært så fortvilt over min nåværende helsesituasjon. Hun satt der, svært så bakoverlent i stolen sin med hendene i kors, og LO av meg.

Ellers fremstår hun useriøs og fjasete. Om du vil bruke denne personen som din fastlege bør du vite med sikkerhet at du aldri vil rammes av en sykdom med vage symptomer og som ikke kan påvises med en enkel blodprøve.

Hun har også antydet at plagene jeg har en vrangforestillinger jeg har og sendte meg på DPS for psykisk vurdering. Der fikk jeg heldigvis hjelp med de faktiske plagene jeg hadde, som slett ikke var vrangforestillinger!

Overlegen og lytter ikke

Føler denne damen kan være faglig dyktig, men jeg får ikke tiden min brukt effektivt. Hun kan virke noe useriøs i ulike situasjoner og føler selv blir ikke lyttet til eller tatt hensyn til.
Bytter lege da jeg har aldri likt hennes behandling mot meg.