Bashir Kadim Subra

Autorisasjon (2001)

Bashir Kadim Subra er en av 19 fastleger i Nittedal

Siste vurderinger av Bashir Kadim Subra

Elendig fastlege.

Arrogant og lite kunnskapsrik til å fungere som fastlege. Snakker dårlig norsk men babler i vei som om det er forståelig. Snakker privat i telefonen under konsultasjon på sitt eget språk. Stadig forstyrrelser av sekretær som spør om noe, familiemedlem som kommer inn. Føler aldri jeg ble tatt på alvor da jeg hadde han som fastlege. Språkbarrieren er vanskelig. Han sender videre og er på Google. Tror jeg også kunne fungert som fastlege men bedre enn han. Har byttet til en ordentlig fin fastlege.

Trygg og handlekraftig fastlege

Er denne mannen usikker på noe, SKAL han til buns i det. For snart to år siden: Denne mannen reddet trolig mitt liv denne aprildagen. Han hvilte ikke på kun vage symptomer, ei heller mine forsøk på å feie det hele til side som en bagatell — hadde tross alt vært litt tung i kroppen før. Er redd enkelte leger hadde valgt å avvente situasjonen. Bashir gjorde ikke det: han tok affære, trakk i tilgjengelige tråder og fikk meg til undersøkelse på timen. Vet ikke om jeg har lov å skrive det, men kreft med spredning ble avdekket — og her sitter jeg, sprek og i knallform. Har vært en informativ og god samtalepartner i ettertid. Jeg får nok ikke automatisk en sykemelding om jeg vil ha det fordi jeg har et vondt ben, men jeg vet han går "all inn" for å finne ut HVORFOR jeg har et vondt ben. Bashir anbefales på det sterkeste!

Kan ikke anbefales.

Dårlige kommunikasjonsferdigheter, googler svarene for deg som pasient, virker lite tillitvekkende, stort sett alltid veldig forsinket, beklager det aldri, har lite kontorpersonale som gir mange forstyrrelser under konsultasjoner, stiller spørsmål underveis som ikke har noe med saken å gjøre, er uhøflig, har vansker med å ta pasientens perspektiv. Skriver henvisninger som kommer i retur fra sykehus da de ikke skjønner hva henvisningen gjelder.

Jeg har byttet fastlege.

Anbefalles ikke som fastlege

Jeg byttet til denne fastlegen i mars 2019. Etter å ha vært hos vedkommende tre ganger, oppfatter jeg han som om han ikke bryr seg så mye om sine pasienter, man føler seg mindreverdig og totalt sett opptrer han ikke profesjonelt som en lege burde gjort. Siden jeg er gravid og har en del komplikasjoner i den forbindelse må jeg følges opp tett av helsepersonell, men har abs ikke følt at han bryr seg noe særlig.

Han svarer på private tlf samtaler og snakket sitt morsmål under 1 av mine 3 timer hos han. Jeg har etterlyst blodprøvesvar tre ganger både over tlf og ved fysisk oppmøte, men har fortsatt ikke mottatt det. Jeg byttet fastlege etter kun 1,5 måneder.

Fantastisk lege

Har aldri vært så fornøyd med en lege, han er forståelsesfull, hjelpsom og tar alle mine plager seriøst, Ikke minst oppfølging av min graviditet nå.