Slattum Legekontor Subra

Tlf: 67 07 72 32 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Slattum Legekontor Subra

Trygg og kunskapsrik

Lege: Bashir Kadim Aziz Subra Skrevet

En meget flink lege. Empatisk og dyktig. Like fornøyd etter 7 år, har valgt å beholde legen etter jeg har flyttet fra området og kjører med glede den lange veien for å få god hjelp.

Svært godt fornøyd

Lege: Bashir Kadim Aziz Subra Skrevet

Alltid hyggelig og hører på meg. Har svært god kontakt. Henviser til spesialist ved behov. Time samme dag om nødvendig.

Veldig fornøyd

Lege: Bashir Kadim Aziz Subra Skrevet

Gir inntrykk av å ha god tid med hver pasient, har bred kompetanse, og nøler ikke med å henvise til spesialist om nødvendig.

Den beste legen jeg hadde

Lege: Bashir Kadim Aziz Subra Skrevet

Veldig lett å komme i kontakt, flink å forklare problemer, hjelp full, fliksibel. ellers vansklig å komme til kontor fra hvor jeg bor.

Beste legen jeg har hatt

Lege: Bashir Kadim Aziz Subra Skrevet

Veldig flink lege, hyggelig og tar deg på alvor, fornøyd med legen.
Han tar seg tid til deg og lytter.

Mr google lege

Lege: Bashir Kadim Aziz Subra Skrevet

Elendig service . Har du vondt mer en ett sted , får du beskjed om og bestille flere timer . Man må ringe og purre på svar på prøver da han er dårlig til og følge opp . Mest intr i og få inn penger og skrive ut sykemelding. Han bryr seg lite om hvordan pasienter har det og når du forklarer hva problemet ditt er så googler han det opp . Styr unna hvis du vil ha hjelp med kroppen men bestill time hvis du er ute etter og bli sykemeldt , men det tar litt tid da du må vente på at han skal bli ferdig med og snakke med venner som er innom kontoret hans selv om det er når du har time

Seriøs

Lege: Bashir Kadim Aziz Subra Skrevet

Tar meg på alvor og sender videre når det er nødvendig. Følger opp med prøver etc. Tar seg god tid når han skjønner at jeg er litt engstlig. Har også ringt fra Trondheim med akutte smerter og han fikset resept og sendte. Oppfølging når jeg kom hjem. Ler innimellom gjør vi også blir litt bedre da.

Kunnskapsrik og analytisk

Lege: Bashir Kadim Aziz Subra Skrevet

Mitt første møte med legen var på legevakten med mine barn. Både da og i etterfølgende kontakt har han fremstått som kunnskapsrik og analytisk i sin tilnærming til problemene. Jeg har av og til litt problem med å skjønne hva han sier, men dette mer enn oppveies av den medisinske kompetansen.

Veldig fornøyd :)

Lege: Bashir Kadim Aziz Subra Skrevet

Kunnskapsrik, og kan veldig mye mere enn alle andre allmennpraktiserende.

Har ved flere anledninger ringt vakthavende overlege på Ahus for å rådføre seg, fremfor å sende deg hjem igjen med smertestillende og "vente-og-se", slik mange andre fastleger ofte gjør.

Ser at andre har "kommunikasjonsproblemer", hvor får de det fra? Jeg tror det skyldes fremmedfrykt, fordi legen og jeg har ihvertfall ingen kommunikasjonsproblemer, selv om han ikke snakker så godt norsk.

ingen bra lege

Lege: Bashir Kadim Aziz Subra Skrevet

Har vært hos han flere ganger fordi jeg fikk ikke byttet fastlege. Han er lite interessert i mine problemer med ryggen og alt jeg fikk tilbudt av "hjelp" var en sykemelding.

Flink og hyggelig

Lege: Bashir Kadim Aziz Subra Skrevet

Flink og hyggelig lege anbefales om du er fra slattum eller Hagan.

Gjør jobben

Lege: Bashir Kadim Aziz Subra Skrevet

Imøtekommende og kompetent. Litt dårlig åpningstider.

oppeves som useiøs

Lege: Bashir Kadim Aziz Subra Skrevet

Kommer inn til han forklarer problemet. Har da en tendens til og tøve det vekk. Ikke eksisterende komunikasjon.

Bryr seg IKKE om deg

Lege: Bashir Kadim Aziz Subra Skrevet

Vil egentlig bare ha deg fortest mulig ut av kontoret sitt og får deg til å føle at du er til bry for han

Trygg og erfaren lege

Lege: Bashir Kadim Aziz Subra Skrevet

Jeg har opplevd min dialog med fastlege som meget god. Kunnskapsrik og meget empatisk.

Svært misfornøyd

Lege: Bashir Kadim Aziz Subra Skrevet

Jeg opplever kommunikasjonen som svært dårlig, og på grensen til ikke-eksisterende.