Anne Brose

Autorisasjon (2000)

Anne Brose er en av 34 fastleger i Lillehammer

Siste vurderinger av Anne Brose

Uerstattelig

Har vært innen helsevesenet med div plager i over 20år. På disse årene har det vært mye rart å møtt både på legekontor å sykehus. Fikk Anne Brose som fastlege å jeg er målløs. En flott, forståelsesfull, tillitsfull lege er hun. Tar seg bestandig tid til pasienten, lytter til det du har på hjertet, støtter opp, nøye, å utrolig dyktig. Dette er den beste legen jeg har hatt å er utrolig takknemmelig for å være pasient hos Dr.Brose

Super lege

Rettferdig, effektiv og forståelsesfull lege. Hun gjør jobben sin på en profesjonell måte, samtidig som du føler deg komfortabel og ivaretatt.

Ydmyk overfor det vitenskapen enda ikke har svar på

Jeg har mange års erfaring med helsevesenet i forbindelse med alvorlig kronisk sykdom- har en diagnose som ikke har status og nærmest ingen kompetanse blant helsepersonell. Anne Brose er lyttende, åpen og møter pasienten ut fra det jeg sier og har ikke forutinntatte holdninger. Den medisinske vitenskapen har dessverre liten og ingen behandling å tilby oss med denne diagnosegruppen, men denne legen har gitt meg og min familie uvurderlig støtte.

Fantastisk!

Jeg ringte for å bestille time en onsdag. De stengte kontoret tidligere da, men hun lot meg komme inn etter kontortid! Fantastisk :) :) Hun lyttet, kom med råd, noterte og var veldig forståelsesfull. Følte meg skikkelig trygg. Gråt i sikkert ti minutter før jeg fikk til å si noe, men hun satt tålmodig og ventet, og gav meg papir for å tørke tårene med.
Dette er den eneste gangen jeg har bestilt time hos henne, men hun satte meg opp på ny time etter to uker. Og på den neste timen satte hun opp enda en ny time til meg. Så ang tilgjengelighet har jeg ingenting vondt å si. Men som sagt, jeg har jo ikke bestilt time selv, annet enn èn gang.

Er egentlig fornøyd med legesenteret generelt. Har alltid fått time på dagen, eller dagen etter. Ikke nødvendigvis til fastlegen da. Men synes det er lenge å sitte på venterommet... Kommer som regel ikke inn før 30 min etter avtalt.

Et unikum

Hun så meg. Hun anbefalte meg noe som jeg takket nei til men sa at om jeg ombestemte meg var det bare å ringe. Noe som jeg også gjorde. Senere gjalt det et av mine barn og hun lyttet og ga meg råd når det ble noe mere ringte hun meg opp å var der for meg. Tusen tusen takk.