Anne Brose

Legetorget, Lillehammer DA
Nymosvingen 6 2609 Lillehammer
Anne Brose er en av 34 fastleger i Lillehammer

Siste vurderinger av Anne Brose

Blir sett, hørt, trodd og tatt på alvor

En ærlig lege som ser meg, tror på mg og forstår meg. Hun strekker seg langt for å hjelpe sine pasienter.

Trygg

Meget fornøyd med min lege.
Flinke medarbeidere på kontoret.
Føler meg godt ivaretatt
Veldig rask til å evt. henvise meg videre og det er bra!

Lytter og tar med mine uttalelser i sine vurderinger.

Svært fornøyd med Brose som min fastlege etter min tidligere lege ble pensjonist.
Har en kronisk sykdom som gjør at jeg trenger oftere legebesøk. Opplever å bli hørt og tatt på alvor! Hun ser helheten! Anbefaler henne som fastlege! Eneste minus er at det noen ganger kan bli lenge å vente for å komme inn til timen.

Vil, men får det ikke til!

Prøver alt hun kan å være imøtekommende og forståelsesfull, men det faller i fisk fordi hun samtidig ikke er til stede i det hele tatt. Virker unormalt stresset. Jeg brukte henne et års tid. Da gav jeg opp for hun gjorde veldig mye feil. Skrev ting i sykemelding som var rent oppspinn fordi hun hadde glemt hva jeg hadde sagt. Hun var heller ikke forberedt når jeg kom og brukte tydelig ikke journalen for å danne seg et bilde. Det forundrer meg at hun har fått så mye god omtale. Kanskje hadde det vært bedre om hun tillot seg å skrive på datamaskinen mens vi er der slik at ting blir notert riktig.Såpass tåler vi!

Synd at legekontoret ikke er på nett. Alt hadde vært så mye enklere om det var mulig å bestille en time eller fornye en resept via en sms eller en e-mail. Det ville også spart kontorpersonalet for en uendelige rekke telefonsamtaler på vent om morgenen.
Har på følelsen at kontoret administravis ikke helt befinner seg i 2018.