Anne Brose

Vefsn Legesenter Kvinne, 52 år

Autorisert2000
Ledige plasser 13 av 1160
Vil du bytte til denne fastlegen?

Vefsn Legesenter

Vefsnveien 25 8651 Mosjøen
Anne Brose er en av 13 fastleger i Vefsn

Siste vurderinger av Anne Brose

Beste legen 👍

Dama er gullegod, flink, lyttende og kan jobben sin.. Er så lei meg for at hun skal flytte.
De er heldige, de som får "overta" henne.

Helt fantastisk menneske

En flott lege,snill,forståelsefull,medmenneskelig og tvers igjennom god.
Det er ikke mange leger som er som Anne Brose og det er så leit at hun skal slutte.

Uerstattelig

Har vært innen helsevesenet med div plager i over 20år. På disse årene har det vært mye rart å møtt både på legekontor å sykehus. Fikk Anne Brose som fastlege å jeg er målløs. En flott, forståelsesfull, tillitsfull lege er hun. Tar seg bestandig tid til pasienten, lytter til det du har på hjertet, støtter opp, nøye, å utrolig dyktig. Dette er den beste legen jeg har hatt å er utrolig takknemmelig for å være pasient hos Dr.Brose

Super lege

Rettferdig, effektiv og forståelsesfull lege. Hun gjør jobben sin på en profesjonell måte, samtidig som du føler deg komfortabel og ivaretatt.

Ydmyk overfor det vitenskapen enda ikke har svar på

Jeg har mange års erfaring med helsevesenet i forbindelse med alvorlig kronisk sykdom- har en diagnose som ikke har status og nærmest ingen kompetanse blant helsepersonell. Anne Brose er lyttende, åpen og møter pasienten ut fra det jeg sier og har ikke forutinntatte holdninger. Den medisinske vitenskapen har dessverre liten og ingen behandling å tilby oss med denne diagnosegruppen, men denne legen har gitt meg og min familie uvurderlig støtte.