Anton Kornelius Beldo Giæver

Autorisasjon (1989)

Anton Kornelius Beldo Giæver er en av 80 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Anton Kornelius Beldo Giæver

Trygg og kunnskapsrik lege

Fantastisk dyktig lege! En som virkelig tar seg tid til pasientene sine. Empatisk, varm og forståelsesfull og samtidig ærlig om hva han tenker og mener. Ikke minst tar han også psykisk helse på alvor. Er suveren på faget sitt, og han har en evne til å skape ro som er unik. Utrolig takknemlig for å stå på hans liste. Måtte han leve evig.

Faglig dyktig og empatisk lege

Anton er meget faglig dyktig og 100% på pasientens side. Han har mange ganger hjulpet meg når jeg har stått i stampe andre steder i helsevesenet. Empatisk uten at det blir påtrengende og lun humor der det er relevant å bruke det.

Besøk på legevakten

Han var den beste legen jeg noen gang har møtt. Stilte diagnose uten å spørre meg hva jeg trodde. Å behandlet momentant.
Nå ett døgn etter er jeg mye bedere.
Takker for god behandling.

Lang ventetid og dårlig service

Jeg anbefaler andre å styre unna legesenteret. Det er lang ventetid og dårlig service. Selv ventet jeg 45 minutt før jeg bestemte meg for å gå på toalettet. Jeg forhørte meg med resepsjonistene om at det var tid til det. Da jeg kom tilbake ventet jeg i ytterligere 15 minutt til før jeg bestemte meg for å høre med resepsjonistene om det var lenge igjen. Det viste seg at legen hadde sett etter meg da jeg var på toalettet og hadde satt meg som "ikke møtt". Han hadde ikke muligheten til å ta meg inn senere og timen utgikk derfor.

Faglig å vitende best!,

han har et tett skjema , men du får konstatert sykdommen før han tar prøver av deg nærmest. terningkast 6