Skansen Legekontor

Telefonnummer77 60 17 1777 60 17 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Skippergata 7a 9008 Tromsø

Siste vurderinger av Skansen Legekontor

Besøk på legevakten

Lege: Anton Kornelius Beldo Giæver Skrevet

Han var den beste legen jeg noen gang har møtt. Stilte diagnose uten å spørre meg hva jeg trodde. Å behandlet momentant.
Nå ett døgn etter er jeg mye bedere.
Takker for god behandling.

25år som min fastlege.

Lege: Anton Kornelius Beldo Giæver Skrevet

Ett fantastisk godt menneske som er inkluderende og svært til stede. En lege jeg vil anbefale til alle og ett fagverk for nye leger. Er suveren på faget sitt også har han en evne til å skape ro som er unik. Måtte han leve evig :-)

Deilig med lege som har TID...

Lege: Eik Kolstrup Skrevet

Nylig byttet fra annen fastlege i byen - heldigvis!!! Eik er oppmerksom, lytter, spør relevante spørsmål og virker oppriktig opptatt av å finne ut hva som feiler akkurat meg som pasient. Fantastisk flott lege!

Lang ventetid og dårlig service

Lege: Anton Kornelius Beldo Giæver Skrevet

Jeg anbefaler andre å styre unna legesenteret. Det er lang ventetid og dårlig service. Selv ventet jeg 45 minutt før jeg bestemte meg for å gå på toalettet. Jeg forhørte meg med resepsjonistene om at det var tid til det. Da jeg kom tilbake ventet jeg i ytterligere 15 minutt til før jeg bestemte meg for å høre med resepsjonistene om det var lenge igjen. Det viste seg at legen hadde sett etter meg da jeg var på toalettet og hadde satt meg som "ikke møtt". Han hadde ikke muligheten til å ta meg inn senere og timen utgikk derfor.

Lege: Eik Kolstrup Skrevet

Eik er en utrolig dyktig og veldig empatisk lege. Jeg føler at man blir hørt og tatt seriøst. Man går aldri ut fra kontoret å føler at man ikke ble forstått. Fantastisk lege,rett og slett.