Skansen Legekontor

Telefonnummer77 60 17 1777 60 17 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Skippergata 7a 9008 Tromsø

Siste vurderinger av Skansen Legekontor

Flink lege som lytter

Lege: Eik Kolstrup Skrevet

Eik er en flink lege som lytter og stiller godt forberedt. Tar seg tid og har det ikke travelt. Han er ikke min fastlege, men hadde time med han her om dagen og jeg er veldig fornøyd.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Camilla Agnete Eilifsen Midtbu Skrevet

Camilla er en utrolig dyktig lege. Hun ser hele mennesket og er omsorgsfull. Hun er blid som ei sol og et veldig behagelig menneske

Trygg og omsorgsfull

Lege: Hillary Evelyn Hop Skrevet

Hillary er den beste fastlegen jeg noen gang har hatt! Aldri før blidd tatt så på alvor på alle områder! Hun kan virkelig gi pasienten en trygg opplevelse og en opplevelse av å bli hørt!
Vikaren for henne (Anna-Hulda) er også ekstremt dyktig! Hun tar også pasienten på alvor og er veldig lett å prate med om vanskelige ting. Omsorgsfulle og flinke leger som jeg er stolt over å kunne legge helsa mi i sine hender!

Besøk på legevakten

Lege: Anton Kornelius Beldo Giæver Skrevet

Han var den beste legen jeg noen gang har møtt. Stilte diagnose uten å spørre meg hva jeg trodde. Å behandlet momentant.
Nå ett døgn etter er jeg mye bedere.
Takker for god behandling.

25år som min fastlege.

Lege: Anton Kornelius Beldo Giæver Skrevet

Ett fantastisk godt menneske som er inkluderende og svært til stede. En lege jeg vil anbefale til alle og ett fagverk for nye leger. Er suveren på faget sitt også har han en evne til å skape ro som er unik. Måtte han leve evig :-)