Morten Anders Høyer

Autorisasjon (1989)

Tromsdalen Legesenter Telefonnummer77 63 60 0077 63 60 ...
Solstrandvegen 19 9020 Tromsdalen
Morten Anders Høyer er en av 80 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Morten Anders Høyer

Sviktet når det gjaldt

Har hatt han som lege siden jeg var liten. Har alltid vært flink, henvist meg videre hvis det har vært behov. Men når det virkelig kom problemer, da var han ikke like god! Mange sleive bemerkninger og spørsmål om sannheten i det jeg fortell ang. mine opplevelser av kropp og helse.
Har litt å lære på når man kan bruke humor og når det ikke passer seg.

Fantastisk lege!

Har hatt Morten Høyer til fastlege sida æ va bittelita, og kan ikke tenke mæ å bytte. Han e veldig hyggelig, beroligende, forståelsesfull og har et blikk og respekt for helheten ved mennesket som æ opplever som meget trygt. Særs fornøyd!

Finnes neppe noen bedre

Morten er en fantastisk lege som alltid tar deg seriøst, han trur på det du sier å gjør alt for å kunne hjelpe deg best mulig. Han henviser deg dit du skal, og har alltid en hjelpsom hånd. Hadd han i masse år og kommer aldri til å bytte fastlege!

Rolig og humoristisk

Har hatt ham som fastlege i mange år, både helsemessig gode og ikke fullt så gode. Enkel å kommunisere med og har god humor – likandes kar.

En mann med et godt hjerte som er fantastisk dyktig.

Jeg har hatt Morten som fastlege hele livet, han har alltid tatt imot meg og behandlet meg svært profesjonelt, selv i svært vanskelige psykiske tider. Like dyktig medisinsk som han er til å behandle mennesker som har opplevd svært vonde hendelser. Rett og slett en god mann som er veldig dyktig.