Morten Anders Høyer

Tromsdalen Legesenter

1989

Tromsdalen Legesenter Telefonnummer77 63 60 0077 63 60 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Solstrandvegen 19 9020 Tromsdalen
Morten Anders Høyer er en av 72 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Morten Anders Høyer

Utrolig dyktig med humor

Jeg har hatt Morten som fastlege siden 2005 (Altså 13 år) og ville ikke byttet med mindre jeg flyttet fra Tromsø.
Han er en lege med humor, men som tar deg seriøs når det trengst. Det kan være at han noen gang kan prøve å være litt for "gøyal" når ting er seriøs, men jeg har alltids hatt tiltro til det han sier og kunnskapen som han har.
Utrolig enkel å prate med noe som er veldig greit med en lege og man føler at han virkelig bryr seg (Noe som jeg tror han gjør).
Kan anbefales.

Blir å bytte snart

Helt enig i at han svikter når der gjelder. Jeg har mange problemer å han bagatelliserer bare der meste for tiden.

Anbefales for de som har småproblemer. Når det kommer til alvoret da svikter han.

Kunne ikke tenke meg å bytte

En alle tiders flott lege som har ivaretatt meg og barna i mange år.
Møtes med høflighet og ekte interesse for oss.
Føles trygt å komme dit.

Sviktet når det gjaldt

Har hatt han som lege siden jeg var liten. Har alltid vært flink, henvist meg videre hvis det har vært behov. Men når det virkelig kom problemer, da var han ikke like god! Mange sleive bemerkninger og spørsmål om sannheten i det jeg fortell ang. mine opplevelser av kropp og helse.
Har litt å lære på når man kan bruke humor og når det ikke passer seg.

Fantastisk lege!

Har hatt Morten Høyer til fastlege sida æ va bittelita, og kan ikke tenke mæ å bytte. Han e veldig hyggelig, beroligende, forståelsesfull og har et blikk og respekt for helheten ved mennesket som æ opplever som meget trygt. Særs fornøyd!