Morten Anders Høyer

Tromsdalen Legesenter

1989

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Tromsdalen Legesenter
Solstrandvegen 19 9020 Tromsdalen
Tlf: 77 63 60 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Morten Anders Høyer er en av 69 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Morten Anders Høyer

Blir å bytte snart

Helt enig i at han svikter når der gjelder. Jeg har mange problemer å han bagatelliserer bare der meste for tiden.

Anbefales for de som har småproblemer. Når det kommer til alvoret da svikter han.

Kunne ikke tenke meg å bytte

En alle tiders flott lege som har ivaretatt meg og barna i mange år.
Møtes med høflighet og ekte interesse for oss.
Føles trygt å komme dit.

Sviktet når det gjaldt

Har hatt han som lege siden jeg var liten. Har alltid vært flink, henvist meg videre hvis det har vært behov. Men når det virkelig kom problemer, da var han ikke like god! Mange sleive bemerkninger og spørsmål om sannheten i det jeg fortell ang. mine opplevelser av kropp og helse.
Har litt å lære på når man kan bruke humor og når det ikke passer seg.

Fantastisk lege!

Har hatt Morten Høyer til fastlege sida æ va bittelita, og kan ikke tenke mæ å bytte. Han e veldig hyggelig, beroligende, forståelsesfull og har et blikk og respekt for helheten ved mennesket som æ opplever som meget trygt. Særs fornøyd!

Finnes neppe noen bedre

Morten er en fantastisk lege som alltid tar deg seriøst, han trur på det du sier å gjør alt for å kunne hjelpe deg best mulig. Han henviser deg dit du skal, og har alltid en hjelpsom hånd. Hadd han i masse år og kommer aldri til å bytte fastlege!

Rolig og humoristisk

Har hatt ham som fastlege i mange år, både helsemessig gode og ikke fullt så gode. Enkel å kommunisere med og har god humor – likandes kar.

En mann med et godt hjerte som er fantastisk dyktig.

Jeg har hatt Morten som fastlege hele livet, han har alltid tatt imot meg og behandlet meg svært profesjonelt, selv i svært vanskelige psykiske tider. Like dyktig medisinsk som han er til å behandle mennesker som har opplevd svært vonde hendelser. Rett og slett en god mann som er veldig dyktig.

Fantastisk

Morten er en lege som virkelig bryr seg. Jeg liker ikke å gå til lege, men etter å ha vært hos Morten, er det likevel greit. Han har berget livet mitt på at han ikke ga seg da sykehuset ikke ville ta imot meg på akutten, han har ringt meg lenge etter stengetid for å høre om det gikk bra, jeg tror ikke alle ville gjort det. Han er handlekraftig og dyktig. Har hatt Morten som lege siden før fastlegeordningen kom, ville ikke byttet for alt i verden!

Flink lege

Jeg har hatt Morten Høyer til fastlege siden starten, og kan ikke tenke meg å bytte. Er han i tvil om noe er han snar å søke hjelp hos spesialist. Og ikke minst så er han en hyggelig kar og er veldig lett å snakke med.

Den beste legen,,,

har hatt Morten som fast legen i 21 år,, stor fornøyd med han og er veldig glad får å ha han som min lege. Er tilgjengelig når jeg treng han, koselig og omsorgsfull, ser alltid positiv på tung kommer aldri med noe negativ.

fantastisk æ

En helt fantastisk lege. Han lytte og kommer alltid med oppløftans ord. Bytter ikkje han ut nei..

Den beste legen.

Morten er bare suveren. :-), alltid hjelpsom og blid.

Super fastlege!

Imøtekommende og gjør alltid sitt ytterste for å komme til bunns i hva enn det skulle være på agendaen.

Kunne ikke hatt en bedre lege

Har vært pasient hos Høyer i over 25 år, som kronisk syk er det viktig å ha en lege som bryr seg å tar deg på alvor. Han møter meg alltid med et smil og det er en velsignelse å ha han som fastlege. Går alltid derifra med et smil.Har vært i kontakt med en del leger di siste 20 år, men ingen kan måle seg med han Kunne ikke hatt en bedre lege.

En suveren lege

En suveren lege og tar alt alvorlig og utrolig bra oppfølging. av pasientene.
Kommer med brae forslag og hjelp.

Han er den beste.

Han er bare en fantastisk lege, tar tak i ting. Har hadd han som lege siden han begynte som lege på Belevu.

Den beste!

Finns ikke bedre leger enn Høyer. Han er rett og slett bare super flink. Ikke noe negativ på han nei.

Fantastisk lege OG person!!!

En helt unik lege som både lytter og tar tak i alle situasjoner på høyt profesjonelt nivå. En lege som ikke bare er en lege men som også innehar en fantastisk måte å kommunisere på/med. Lytter er et stort stikkord! :=)) Hurra førr dæ!!!

En flott lege

Har hatt Morten Høyer som lege siden fastlegeordninga kom...en fantastisk lege... alle skulle vært som han...glad æ har han:-))

Bra lege

Flott lege, har aldri hatt problemer med å komme i kontakt med han, Han er flink og trenger nesten bare se på meg når jeg kommer inn døra for å se hva som er galt.

Anbefales :)