Øyvind Aabø

Kongsveien 104 1177 Oslo
Øyvind Aabø er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Øyvind Aabø

Forståelsesfull og empatisk

Har hatt denne legen hele mitt liv, og er storfornøyd. Har vært en del hos han de siste årene, og har opplevd en enorm forståelse og empati. Jeg går ut derifra med et smil og en følelse av å bli ivaretatt. Gruer meg til den dagen han ikke praktiserer lenger.

Beste fastlege i hele verden

Han er alltid presis. Slipper å sitte å vente. Han er klok, empatisk, kunnskapsrik og følger opp pasienten. I tillegg er han alltid i godt humør. Man blir nesten frisk bare man ser han. Jeg håper jeg får beholde han lenge.

Beste legen jeg har vært borti

Imøtekommende, forståelsesfull, serviceinnstillt, positiv, glad, oppmuntrende, gledesspredende. Alt i alt helt fantastisk og eksepsjonell! Har ingenting å utsette!

Beste Legen

Alltid like hyggelig og dra til denne legen.
God oppfølging, tar seg alltid god tid til pasientene sine

Aabø har vært min fastlege siden 1993, da jeg var fire år. Jeg var mye hos ham da jeg var liten, grunnet store plager med urinveisinfeksjoner, ørebetennelse, øyekatarr, og det som var. Jeg er ikke like ofte hos ham nå, siden jeg i voksen alder ikke er like syk, men jeg er der fra tid til annen for konsultasjoner, prøver, o.l. Aabø er en svært profesjonell lege, og samtidig menneskelig, sympatisk og lyttende. Han henviser alltid videre dersom han er usikker på hva tilstanden kan være, og forholder seg alltid til "føre var"-prinsippet. Jeg er veldig trygg på Aabø, og det er ikke flaut eller ubehagelig å snakke om noe som helst. Jeg stoler på hans kompetanse og ekspertise, og han følger pasientenes ønsker. Han er alltid blid og hyggelig, og best av alt, han viser en enorm omsorg for pasientene sine, samtidig som han opprettholder en profesjonell karakter.

Oppegående og veldig hyggelig

Åpenbart kunnskapsrik og omsorgsfull fastlege. Effektiv, men alltid med nok tid til å se hele mennesket.

Kjempefornøyde!

Både min mann og jeg har byttet fastlege til Dr. Aabø og vi er begge knallfornøyde.
Hyggelig, effektiv, lett å få akuttime, og han har godt humør!
Kjempebra!

Den beste

En fantastisk lege! Det er alltid trygt å komme dit, og han har tid til å lytte! Bred komptanse og videresender til rett instans ved behov.

Den eneste fastlegen jeg har hatt

Men han er også av klasse! I alt han gjør og foretar seg. Har aldri hatt noe å innvende, det eneste er at når man som jeg kommer midt i allergisesongen, er han litt overlessa med pasienter, og ganske stressa. Men han tar seg fortsatt tid til deg, og bare deg!

Dessverre ikke fornøyd med dr. Aabø

Aabø virker ikke engasjert i pasientene sine. Unnlater å henvise og gir seg før han finner en diagnose.Han er blid og tilgjengelig, men det holder ikke. Han må sette sin ære i finne ut hva du feiler og det gjør han ikke.

Sympatisk, forståelsesfull og alltid presis. jeg blir alltid hentet på venterommet til tiden jeg har time, har faktisk hendt at han har hentet meg noen minutter før. Dette er en fastlege med bred kompetanse og gjennomslagskraft

Beste legen

Øyvind er den beste legen uten tvil, flink til å lytte og behandler pasientene bra! synd jeg måtte flytte og ikke har han som fastlege lenger.