Øyvind Aabø

Best Helse AS Mann, 64 år

Autorisert1981
Ledige plasser 9 av 1300
Vil du bytte til denne fastlegen?

Best Helse AS

Kongsveien 104 1177 Oslo
Øyvind Aabø er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Øyvind Aabø

Beste legen jeg har vært borti

Imøtekommende, forståelsesfull, serviceinnstillt, positiv, glad, oppmuntrende, gledesspredende. Alt i alt helt fantastisk og eksepsjonell! Har ingenting å utsette!

Beste Legen

Alltid like hyggelig og dra til denne legen.
God oppfølging, tar seg alltid god tid til pasientene sine

Aabø har vært min fastlege siden 1993, da jeg var fire år. Jeg var mye hos ham da jeg var liten, grunnet store plager med urinveisinfeksjoner, ørebetennelse, øyekatarr, og det som var. Jeg er ikke like ofte hos ham nå, siden jeg i voksen alder ikke er like syk, men jeg er der fra tid til annen for konsultasjoner, prøver, o.l. Aabø er en svært profesjonell lege, og samtidig menneskelig, sympatisk og lyttende. Han henviser alltid videre dersom han er usikker på hva tilstanden kan være, og forholder seg alltid til "føre var"-prinsippet. Jeg er veldig trygg på Aabø, og det er ikke flaut eller ubehagelig å snakke om noe som helst. Jeg stoler på hans kompetanse og ekspertise, og han følger pasientenes ønsker. Han er alltid blid og hyggelig, og best av alt, han viser en enorm omsorg for pasientene sine, samtidig som han opprettholder en profesjonell karakter.

Oppegående og veldig hyggelig

Åpenbart kunnskapsrik og omsorgsfull fastlege. Effektiv, men alltid med nok tid til å se hele mennesket.

Kjempefornøyde!

Både min mann og jeg har byttet fastlege til Dr. Aabø og vi er begge knallfornøyde.
Hyggelig, effektiv, lett å få akuttime, og han har godt humør!
Kjempebra!