Elena Igorevna Semenenko

Romsås Legesenter Kvinne, 41 år

Autorisert2009
Ledige plasser 22 av 1050
Vil du bytte til denne fastlegen?

Romsås Legesenter

Romsås senter 1 0970 Oslo
Elena Igorevna Semenenko er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Elena Igorevna Semenenko

Dr. Galina Halvorsen

Min fastlege er dr. Semenenko, men jeg har hatt kontakt med Dr. Galina Halvorsen som har vært vikar for min fastlege. Dr. Halvorsen er en helt grei lege, men hun virket litt arrogant og hadde liten medfølelse.

Jeg har vært hos henne flere ganger, for å finne ut hvor mine smerter kommer fra, men måtte pushe henne til å henvise meg videre til spesialister.

En lege bør vel være selv interessert i å finne ut hva som er galt med pasienten. Jeg var ikke ute etter sykemelding, og ville bare finne ut hva som var galt med kroppen. Til slutt, siden hun ikke kunne finne ut hva som var galt, anbefalte hun Paracet.

Når er Elena tilbake?? Orker ikke mer vikar

Savner Elena veldig etter nok et håpløst møte med hennes vikar. Hvor ofte skal man trenge å høre "dette har jeg ikke tid til" av en nedlatende lege man såvidt får 10 minutter sammen med? Ikke min feil at hun er på etterskudd!! I tillegg totalt nedlatende i forhold til arbeidsbelastningen på mitt arbeidssted med kommentarer som "du bare står og koser deg på jobben".

Gleder meg til Elena kommer tilbake slik at man kan bli tatt på alvor igjen! I mellomtiden - Balderklinikken.

Veldig fornøyd!

Her blir man tatt seriøst! Henviser deg videre hvis det er noe galt. Er også veldig fornøyd med vikaren Dr. Halvorsen. Hadde vondt etter operasjon og hun fikk meg inn til UL dagen etter. Blir godt tatt imot på Romsås av hyggelige leger.

Kjempe fornøyd!

Er veldig fornøyd med Elena, tok meg seriøst og var meget hyggelig og profesjonell! Liker henne veldig godt.

Anbefales!

beste lege i verden

H8n var den beste lytter og alltid hjelpsom. Snill og grei. Veldig hyggelig. Ser på deg seriost ikke som på en som har paranoi.