Elena Igorevna Semenenko

Tlf: 21 61 96 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Elena Igorevna Semenenko er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Elena Igorevna Semenenko

Seriøs og omsorgsfull

Er lyttende og vennlig. Tar deg på alvor. Tar seg tid til å forklare alle deler av behandlingen.
Er imøtekommende i forhold til spørsmål rundt behandling og medisinering.
Anbefales.

Når er Elena tilbake?

Dessverre fikk time med vikaren som virker arrogant, lite empatisk, nedlatende og kom ikke frem til noe som helst med Galina. Byttet lege.

Dr. Galina Halvorsen

Min fastlege er dr. Semenenko, men jeg har hatt kontakt med Dr. Galina Halvorsen som har vært vikar for min fastlege. Dr. Halvorsen er en helt grei lege, men hun virket litt arrogant og hadde liten medfølelse.

Jeg har vært hos henne flere ganger, for å finne ut hvor mine smerter kommer fra, men måtte pushe henne til å henvise meg videre til spesialister.

En lege bør vel være selv interessert i å finne ut hva som er galt med pasienten. Jeg var ikke ute etter sykemelding, og ville bare finne ut hva som var galt med kroppen. Til slutt, siden hun ikke kunne finne ut hva som var galt, anbefalte hun Paracet.

Når er Elena tilbake?? Orker ikke mer vikar

Savner Elena veldig etter nok et håpløst møte med hennes vikar. Hvor ofte skal man trenge å høre "dette har jeg ikke tid til" av en nedlatende lege man såvidt får 10 minutter sammen med? Ikke min feil at hun er på etterskudd!! I tillegg totalt nedlatende i forhold til arbeidsbelastningen på mitt arbeidssted med kommentarer som "du bare står og koser deg på jobben".

Gleder meg til Elena kommer tilbake slik at man kan bli tatt på alvor igjen! I mellomtiden - Balderklinikken.

Veldig fornøyd!

Her blir man tatt seriøst! Henviser deg videre hvis det er noe galt. Er også veldig fornøyd med vikaren Dr. Halvorsen. Hadde vondt etter operasjon og hun fikk meg inn til UL dagen etter. Blir godt tatt imot på Romsås av hyggelige leger.

Kjempe fornøyd!

Er veldig fornøyd med Elena, tok meg seriøst og var meget hyggelig og profesjonell! Liker henne veldig godt.

Anbefales!

beste lege i verden

H8n var den beste lytter og alltid hjelpsom. Snill og grei. Veldig hyggelig. Ser på deg seriost ikke som på en som har paranoi.

dyktig lege

tar pasienten på alvor, lytter og tar seg god tid, sender deg videre for undersøkelser til spesialister. Meget sympatisk, og behagelig lege.
Har vært pasient hos henne i ca. et år, med mange konsultasjoner,
jeg er kjempe fornøyd med henne.

Beste legen

Min forrige lege tok meg ikke seriøst og hadde praktisk talt null oppfølging.

Det kan ikke sies om Elena. Hun lytter etter alt man sier, skriver notater, og ønsker mye oppfølging for å være helt sikker. Kjempe bra lege uten tvil!

Godt fornøyd.

Legen snakker med meg i stedet for å sitte å se på datamaskinen. Det er veldig positivt. Hyggelig og løsningsorientert. Har fått et godt inntrykk. Får god hjelp og er veldig fornøyd. Hun tar den tiden hun trenger og virker ikke stresset.

God lege

Jeg har fått tildelt Elena etter å ha gått hos Iraki "i alle år". Min erfaring er at Elena tar seg tid til og er interessert i å høre på meg. Hun har satt seg inn i min sykdomshistorikk.

Det var selvsagt et stort tap å miste Iraki, men jeg tror Elena blir et godt alternativ. Det er i allefall mitt inntrykk etter tre besøk hos henne!

Den verste opplevelsen vi noen gang har hatt!

Denne legen ble vi tildelt da Dr Iraki dessverre har gått av med pensjon.
Jeg har en sønn med diagnose og avhengig av medisin, så jeg bestilte time tidlig for at hun skulle få mulighet til å anskaffe de nødvendige tillatelser som trengs for å skrive ut hans medisiner. Den tar ca 14 dager å få, og jeg bestilte time for 3,5 uke siden.
Da vi kom dit hadde hun ikke engang sett på journalen hans, og da selvsagt ikke søkt om denne tillatelsen. I tillegg fremsto hun som veldig arrogant og nedlatende.
Anbefaler virkelig ikke denne legen!

Lyttende og flink

Har vært hos henne da hun jobbet på Høybråten legekontor.Hun tar god til å lytte og er løsningsorientert,jeg anbefaler henne.