Elena Igorevna Semenenko

Romsås Legesenter

2009

Romsås Legesenter Telefonnummer21 61 96 0021 61 96 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Romsås senter 1 0970 Oslo
Elena Igorevna Semenenko er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Elena Igorevna Semenenko

Anbefaler ikke! Reskpektløs og uempatisk.

Fikk dårlig erfaring med denne legen. Hun er mest opptatt av å ta inn så mange pasienter som mulig enn å gi en god behandlig og oppmersomhet til pasientene. Har hørt fra henne flere ganger "Tiden din er utløpt", før jeg ble ferdig å fortelle om mine helseproblemer. Hun har abrutt meg flere ganger, og visste knapt lite interesse og empati. Jeg er enig med den siste anmeldelsen, der hun blir kritisert for å være arrogant. Hun nektet å ta meg inn med ørebetengelse, fordi hun hadde mye å gjøre. Da måtte jeg komme til Romsås neste dag og bruke enda mere tid, penger og energi mens jeg var syk. Jeg måtte komme neste dag. Det visste seg at hun var optatt igjen og ignorerte meg frem til jeg har spurt "Når kan jeg få behandling?". Hun var misfornøyd og sa at hun var veldig optatt. Jeg har sagt ifra at jeg er hennes pasient og trenger hjelp. Da sa hun at jeg kunne bytte fastlege om jeg vil. Til slutt fikk jeg formell behandlig, uten noe reel hjelp. Skal bytte fastlege så snart som mulig.

Kan ikke anbefales

Fikk denne legen etter Iraki gikk av med pensjon. En veldig dårlig erstatter. Har svært dårlig erfaringer med denne legen. Må bestille time for å få tatt prøver på laboratoriet. Virker som hun er mest opptatt av raskt inn og ut for å betale regningen. Hun vil ikke henvise videre til spesialist selv om det åpenbart er nødvendig. Oppfører seg arrogant og viser liten empati og forståelse. Sender svar på prøver via sms nær midnatt før helg, så man sitter da og bekymrer seg hele helgen. Bruker nå privat lege i påvente av ny fastlege. Styr unna!

Kjempegod lege

Hun er seriøs, lyttende og følger godt opp. Henviser raskt om det skulle være noe.
Hvis du stiller spørsmål så har hun gode svar og hun er trygg i rollen sin og om kunnskapene hennes.
Anbefales!

Tryg og klokk

Min kontakt med henne. Kommer etter de J. Iraki slutt. Er meget fornøyd med de Elena. Og kunne konstatere at alt un gjøre vært riktig og profesjonel.

Seriøs og omsorgsfull

Er lyttende og vennlig. Tar deg på alvor. Tar seg tid til å forklare alle deler av behandlingen.
Er imøtekommende i forhold til spørsmål rundt behandling og medisinering.
Anbefales.