Elena Igorevna Semenenko

Tlf: 21 61 96 00 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Elena Igorevna Semenenko er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Elena Igorevna Semenenko

Kjempegod lege

Hun er seriøs, lyttende og følger godt opp. Henviser raskt om det skulle være noe.
Hvis du stiller spørsmål så har hun gode svar og hun er trygg i rollen sin og om kunnskapene hennes.
Anbefales!

Tryg og klokk

Min kontakt med henne. Kommer etter de J. Iraki slutt. Er meget fornøyd med de Elena. Og kunne konstatere at alt un gjøre vært riktig og profesjonel.

Seriøs og omsorgsfull

Er lyttende og vennlig. Tar deg på alvor. Tar seg tid til å forklare alle deler av behandlingen.
Er imøtekommende i forhold til spørsmål rundt behandling og medisinering.
Anbefales.

Når er Elena tilbake?

Dessverre fikk time med vikaren som virker arrogant, lite empatisk, nedlatende og kom ikke frem til noe som helst med Galina. Byttet lege.

Dr. Galina Halvorsen

Min fastlege er dr. Semenenko, men jeg har hatt kontakt med Dr. Galina Halvorsen som har vært vikar for min fastlege. Dr. Halvorsen er en helt grei lege, men hun virket litt arrogant og hadde liten medfølelse.

Jeg har vært hos henne flere ganger, for å finne ut hvor mine smerter kommer fra, men måtte pushe henne til å henvise meg videre til spesialister.

En lege bør vel være selv interessert i å finne ut hva som er galt med pasienten. Jeg var ikke ute etter sykemelding, og ville bare finne ut hva som var galt med kroppen. Til slutt, siden hun ikke kunne finne ut hva som var galt, anbefalte hun Paracet.