Romsås Legesenter

Romsås senter 1 0970 Oslo

Siste vurderinger av Romsås Legesenter

Trygg lege som tar deg på alvor

Lege: Slavoljub Markovic Skrevet

En veldig hyggelig og grundig lege som tar vare på deg, hører på hva du har å si, og sender deg videre om det er behov for det. Anbefales på det varmeste!!

føler ikke at man får god hjelp

Lege: Giti Sabalani Skrevet

Det er så vanskelig å kommunisere med legen, hun blir fort irritert og misforstått. For å få resultatet på blodprøver må man få en ny time selv om de er normale. Dette er så vanskelig for en dame som nylig er operert og kommet hjem. Hun sender ikke ut resultatet heller før man mase for å få det. Er helt umulig å få tak i henne uten å ha en time. Det er ca. 45 minutter ventetid på telefon og man får ikke den hjelpen man trenger. Uhøflige sekretær.

Sykmelding

Lege: Cuu Van Duong Skrevet

Han skulle skrive ut sykmelding for 3dager å sende elektronisk til arbeidsgiver dette har han ikke gjort p når jeg ringer er de aldri behjelpelig med en eneste ting sent in fort ut søppel

Verdens beste lege

Lege: Syed Zulifqar Haider Skrevet

Han er en veldig flink og dyktig lege han gjør alt han kan for at pasienten skal føle seg trygg å bra.

Hele familiens fastlege

Lege: Giti Sabalani Skrevet

Hele familien har denne fastlegen, og vi er veldig fornøyd. Blir alltid tatt på alvor og hun har alltid tid til å lytte. Finner gode løsninger og tar hensyn til pasientenes ønsker og bekymringer. Å komme til Giti er som å komme til en venn. Hun var min avdøde mors fastlege og nå er hun lege for meg og min sønn, trygt og godt å ha en lege som kjenner familiens helsehistorikk.