Romsås Legesenter

Romsås senter 1 0970 Oslo

Siste vurderinger av Romsås Legesenter

Dyktig lege

Lege: Cuu Van Duong Skrevet

Byttet til Dr. Cuu da min gamle fastlege ikke var interessert i mine kroniske problemer. Allerede på mitt første besøk hos Dr. Cuu tok han god tid til å lytte på meg. Jeg fikk forklare meg grundig om mine problemer. Dr. Cuu satt straks igang utrednings prosesser som jeg i lengre tid ikke fått gehør for. Dyktig faglig og sympatisk, anbefaler på det sterkeste.

Kunnskapsrik

Lege: Cuu Van Duong Skrevet

Jeg fikk tildelt fastlege Duong siden jeg flyttet til bydelen. Jeg har flere kronisk tilstand og følte ikke at tidligere fastlegene mine fulgt opp. Etter første møtet med dr. Duong, ble det en systematisk gjennomgang av mine plager. Jeg fikk regelmessig kontroller. Han bruker tid til å høre mine plager og gi råd og behandling som jeg er svært fornøyd med.
Jeg har i over lengre tid vond over brystet. Ingen andre leger har oppdaget at jeg har en bilyd. Han stilte mange spørsmål og henvist meg raskt hjertespesialist. Jeg blir fatisk operert og jeg per idag har ikke de symptomene som relaterte til hjertelaff sykdom.
I mine øyer er han en kunnskapsrik fastlege. Han opptrer svært sympatisk

Dårlig Lege

Lege: Elena Igorevna Semenenko Skrevet

Utrolig dårlig lege, følger ikke opp ikke intressert i pasienten henviser ikke videre, Man kommer ingen vei må selv ta initativ til å gå til det private og man finner da ut at plagene er reelle. Gjelder akuratt som de 2 andre her har beskrevet, synd man går til lege for sin helse for å få hjelp til ingen nytte.

Anbefaler ikke , veldig misfornøyd

Lege: Hans Theo Lisken Skrevet

Jeg ble aldri tatt på alvor. Hver gang jeg er hos legen, blir jeg alltid fortalt at det vanlig. Har ikke forståelse til tilstanden min. Jeg måtte velge å dra på legevakta i noen tilfeller, isteden å gå til ham.

Uempatisk lege!!

Lege: Giti Sabalani Skrevet

Giti er en lege som ikke tar pasienten på alvor, man føler seg nærmest latterlig gjort når man forteller sine problemer til henne. Hun er ikke villig til å prøve å forstå pasientene sine og blir veldig sint fort. Jeg har derfor nå byttet henne ut, hun snakket nedlatende om meg til den nye fastlegen min. Styr unna denne legen