Romsås Legesenter

Telefonnummer21 61 96 0021 61 96 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Romsås senter 1 0970 Oslo

Siste vurderinger av Romsås Legesenter

Hele familiens fastlege

Lege: Giti Sabalani Skrevet

Hele familien har denne fastlegen, og vi er veldig fornøyd. Blir alltid tatt på alvor og hun har alltid tid til å lytte. Finner gode løsninger og tar hensyn til pasientenes ønsker og bekymringer. Å komme til Giti er som å komme til en venn. Hun var min avdøde mors fastlege og nå er hun lege for meg og min sønn, trygt og godt å ha en lege som kjenner familiens helsehistorikk.

Elendig lege og legekontor.

Lege: Elena Igorevna Semenenko Skrevet

Dr Elena er mer opptatt av kvantitet over kvalitet. Målet hennes er å behandle så mange som mulig ovenfor å gi bra service. Dersom du kommer 1 minutt forsinket blir du nødt til å vente i 45 minutter og deretter blir man fortalt at du ikke har møtt opp og må betale regningen. Dr Elena gir også løfter som hun aldri holder og glemmer ting som hun har sagt til pasientene sine. Dersom du blir henvist videre er det bare å glemme at du blir kontaktet igjen angående resultater. Elendig lege, elendig legekontor og elendig service av de som sitter i resepsjon som heller vil snakke i privattelefon istedenfor å hjelpe trengende pasienter. BYTT LEGE OG LEGEKONTOR UMIDDELBART.

En fastlege bør ha medfølelse med pasienter

Lege: Giti Sabalani Skrevet

Idag var jeg hos denne damen med mine to barn. Hvis jeg kunne velge hadde jeg selvfølgelig dratt til min fastlege Kevin Winkler , men han hadde ferie, og jeg ble plassert hos denne. Jeg håper jeg ALDRI får time hos denne damen igjen, makan til frekkhet og arroganse! Hun snakker veldig nedlatende og da jeg sa rett ut til henne at jeg synes hun ikke bør snakke sånn til pasienter, og at jeg selv jobber i helsevesen og det er ikke slik jeg ville snakket til pasienter, freste hun tilbake å sa jeg bare kunne ta begge ungene mine å dra derfra.

Lite betryggende og stoler ikke på pasient.

Lege: Giti Sabalani Skrevet

Veldig ubehagelig oppførsel fra denne legen. Føler meg dårlig hver gang jeg drar fra henne. Vil etter min mening beskrevet henne som veldig frekk og direkte. Hun stoler ikke på det jeg har å si og dette er veldig viktig at din egen fastlege gjør tenker jeg.

Faglig sterk og empatisk

Lege: Hans Theo Lisken Skrevet

Veldig fornøyd med min fastlege og ville aldri ha byttet lege. Han har hjulpet meg med mye forskjellig innen helse, og så er han veldig flink med barn. Alltid hyggelig og imøtekommende. Tar det man sier på alvor. Tar seg tid til å forklare det man lurer på. Godt å ha en så positiv lege som virkelig ser ut til å brenne for jobben sin.