Romsås Legesenter

Telefonnummer21 61 96 0021 61 96 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Romsås senter 1 0970 Oslo

Siste vurderinger av Romsås Legesenter

Forferdelig opplevelse

Lege: Torunn Enger Sletten Skrevet

Forsinket og bryr seg ikke om pasienten. En glemsk lege , som er mistenksom og ydmyket, svever i sin egen verden. Når jeg sitter der, føles det som jeg ikke er der engang. Sier og lover ting, til neste time er det glemt og nekter for og ha sagt det. Pasienten beskyldes for misforståelse. En lege som ikke burde fått lov og være lege, mangler kompetanse og er mer sårende, ydmykende og mistenksom enn hjelpsom.

Når det kommer til servicen på legekontoret i skranken, er det like ille. Folk som snakker dårlig norsk og blir mye misforståelser. De har også en SMS tjeneste hvor man kan avbestille/bestille legetimen til en pris på 12,- kr. Du sender din sms for avbestilling, plutselig får du en regning for og ikke ha møtt opp til timen din. For tydeligvis har de problemer med den tjeneste noen ganger, og det går utover pasientene. Får heller aldri time når jeg bestiller vis SMS. Lange telefon køer. Kommer man etter man har blitt ropt opp, har du mistet timen din og må betale. Men når du har time og sitter å venter 50 min op legen ofte. Da er det helt greit!!

Faglig sterk og empatisk

Lege: Hans Theo Lisken Skrevet

Veldig fornøyd med min fastlege og ville aldri ha byttet lege. Han har hjulpet meg med mye forskjellig innen helse, og så er han veldig flink med barn. Alltid hyggelig og imøtekommende. Tar det man sier på alvor. Tar seg tid til å forklare det man lurer på. Godt å ha en så positiv lege som virkelig ser ut til å brenne for jobben sin.

Hyggelig og flink

Lege: Kevin James Winkle Skrevet

Kanskje den beste legen jeg har hatt. Han er alltid hyggelig og imøtekommende og tar ting på alvor. Svært dyktig.

Anbefaler ikke! Reskpektløs og uempatisk.

Lege: Elena Igorevna Semenenko Skrevet

Fikk dårlig erfaring med denne legen. Hun er mest opptatt av å ta inn så mange pasienter som mulig enn å gi en god behandlig og oppmersomhet til pasientene. Har hørt fra henne flere ganger "Tiden din er utløpt", før jeg ble ferdig å fortelle om mine helseproblemer. Hun har abrutt meg flere ganger, og visste knapt lite interesse og empati. Jeg er enig med den siste anmeldelsen, der hun blir kritisert for å være arrogant. Hun nektet å ta meg inn med ørebetengelse, fordi hun hadde mye å gjøre. Da måtte jeg komme til Romsås neste dag og bruke enda mere tid, penger og energi mens jeg var syk. Jeg måtte komme neste dag. Det visste seg at hun var optatt igjen og ignorerte meg frem til jeg har spurt "Når kan jeg få behandling?". Hun var misfornøyd og sa at hun var veldig optatt. Jeg har sagt ifra at jeg er hennes pasient og trenger hjelp. Da sa hun at jeg kunne bytte fastlege om jeg vil. Til slutt fikk jeg formell behandlig, uten noe reel hjelp. Skal bytte fastlege så snart som mulig.

Empatisk, faglig dyktig og god fastlege

Lege: Kevin James Winkle Skrevet

En kjempegod fastlege som er eneste grunnen til at jeg ikke vil bytte legesenter selvom jeg har flyttet til annen kommune. Han er veldig empatisk, vet hva han driver med og fulger opp nøye. Lytter og god å snakke med. Han er den eneste på romsåslegesenter jeg føler gjør en ordentlig jobb.