Romsås Legesenter

Tlf: 21 61 96 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Romsås Legesenter

Flink lege

Lege: Kevin James Winkle Skrevet

Han tar deg godt imot og er interessert i det du sier. Veldig forståelses full. Søker hjelp hos andre leger hvis han er usikker på ting. Får time på dagen. Liten ventetid. Flink med barn og snakker til dem ikke bare foreldrene. Ser ikke, skriver ikke på dataen mens du er der. Her føler du deg sett.

Tryg og klokk

Lege: Elena Igorevna Semenenko Skrevet

Min kontakt med henne. Kommer etter de J. Iraki slutt. Er meget fornøyd med de Elena. Og kunne konstatere at alt un gjøre vært riktig og profesjonel.

Tatt godt i mot

Lege: Kevin James Winkle Skrevet

Vond skulder som han undersøkte veldig nøye. Henviste meg til MR, fulgte meg opp og virker veldig empatisk og seriøs.

Seriøs og omsorgsfull

Lege: Elena Igorevna Semenenko Skrevet

Er lyttende og vennlig. Tar deg på alvor. Tar seg tid til å forklare alle deler av behandlingen.
Er imøtekommende i forhold til spørsmål rundt behandling og medisinering.
Anbefales.

Rolig og behagelig dame

Lege: Giti Sabalani Skrevet

Fornøyd med Giti. Har vært hos mange forskjellige leger, og hun er en av de jeg har likt godt. Hun har ikke vært forsinket, sett mer på meg enn dataen, hatt tid til meg og vært en rolig og tillitsfull lege.

Forferdelig

Lege: Cuu Van Duong Skrevet

Fikk time hos han fordi fastlegen min ikke hadde noe ledig. Jeg var der med barnet mitt og dro derifra rett hjem for å skrive en klage. Han så ikke på oss, sjekket ikke barnet og så ikke hadet. Jeg forsto ingenting. Grusomt. Jeg går aldri mer til han, da er legevakta bedre!

Dyktig lege

Lege: Giti Sabalani Skrevet

Veldig fornøyd med min fastlege. Hun har mye erfaringer og hun vet hvordan kan behandle pasienten. Nøyaktig, dyktig, snill og rolig.

En eksemplarisk fastlege

Lege: Syed Zulifqar Haider Skrevet

En meget imøtekommende person og kunnskapsrik mann innen for sitt yrke. Bryr seg meget om sine pasienter og gir en betryggende følelse. Dr Syed bruker tid sammen med deg fremfor å jobbe i full hastverk. Dette gir en god følelse av en person som har stor sympati for din tilstand. Jeg anbefaler Dr Syed for alle som ønsker en dyktig, engasjert og omtenksom fastlege.

Beste fastlege..

Lege: Giti Sabalani Skrevet

Lege som jeg stoler på og tar meg alvorlig. En som gjør alt som kan gjøres og tar seg tid til å lytte. legen forstår pasientene sine og vil dem det beste.

Anbefales absolutt ikke

Lege: Cuu Van Duong Skrevet

Null omsorg. Lytter ikke. Føles som denne mannen jobber med provisjon. Han skal ha deg ut av kontoret så fort som mulig. Er du heldig, så får du 2 minutter til å forklare hvorfor du er der.

Unngå denne lege

Lege: Cuu Van Duong Skrevet

Har vær hos denne legen flere ganger og går alltid ut med flere spørsmål enn da jeg kom inn. Ender opp med opp med å bestille en ny time hos en annen lege. Alltid forsinket og null empati.

Strålende lege

Lege: Giti Sabalani Skrevet

Utrolig fornøyd med lege Sabalani. Enkelt og raskt å få time hos henne. Alltid blid og i god humør. Føler hun tar meg på alvor og tar hensyn til mine problemer og behov.

Når er Elena tilbake?

Lege: Elena Igorevna Semenenko Skrevet

Dessverre fikk time med vikaren som virker arrogant, lite empatisk, nedlatende og kom ikke frem til noe som helst med Galina. Byttet lege.

Dr. Galina Halvorsen

Lege: Elena Igorevna Semenenko Skrevet

Min fastlege er dr. Semenenko, men jeg har hatt kontakt med Dr. Galina Halvorsen som har vært vikar for min fastlege. Dr. Halvorsen er en helt grei lege, men hun virket litt arrogant og hadde liten medfølelse.

Jeg har vært hos henne flere ganger, for å finne ut hvor mine smerter kommer fra, men måtte pushe henne til å henvise meg videre til spesialister.

En lege bør vel være selv interessert i å finne ut hva som er galt med pasienten. Jeg var ikke ute etter sykemelding, og ville bare finne ut hva som var galt med kroppen. Til slutt, siden hun ikke kunne finne ut hva som var galt, anbefalte hun Paracet.

Lege som ikke lytter

Lege: Cuu Van Duong Skrevet

Fikk ikke time hos fastlege, fikk i stedet hos Dr. Duong i dag. Han var overhode ikke interessert i meg, tittet så vidt, viste null omsorg og er den kaldeste legen jeg noensinne har møtt. Styr unna. Maks 5 minutter senere og 150 kroner fattigere.

Når er Elena tilbake?? Orker ikke mer vikar

Lege: Elena Igorevna Semenenko Skrevet

Savner Elena veldig etter nok et håpløst møte med hennes vikar. Hvor ofte skal man trenge å høre "dette har jeg ikke tid til" av en nedlatende lege man såvidt får 10 minutter sammen med? Ikke min feil at hun er på etterskudd!! I tillegg totalt nedlatende i forhold til arbeidsbelastningen på mitt arbeidssted med kommentarer som "du bare står og koser deg på jobben".

Gleder meg til Elena kommer tilbake slik at man kan bli tatt på alvor igjen! I mellomtiden - Balderklinikken.

Veldig fornøyd!

Lege: Elena Igorevna Semenenko Skrevet

Her blir man tatt seriøst! Henviser deg videre hvis det er noe galt. Er også veldig fornøyd med vikaren Dr. Halvorsen. Hadde vondt etter operasjon og hun fikk meg inn til UL dagen etter. Blir godt tatt imot på Romsås av hyggelige leger.

Kjempe fornøyd!

Lege: Elena Igorevna Semenenko Skrevet

Er veldig fornøyd med Elena, tok meg seriøst og var meget hyggelig og profesjonell! Liker henne veldig godt.

Anbefales!

Den dårligste legen jeg har møtt

Lege: Cuu Van Duong Skrevet

Jeg fikk time hos han fordi min fastlege var på ferie. Han var arrogant og var ikke interessert i det jeg hadde å si. Jeg føler at jeg ble ikke hørt eller trodd av han. Han ble også hissig og irritert da jg stilte spørsmål tilbake. Kom hjem med en dårlig følelse. Never again!

Fantastisk!

Lege: Hans Theo Lisken Skrevet

Lett å prate med, faglig sterk, nøye og omsorgsfull. Tar seg god tid, forklarer og har gode råd og erfaringer å komme med. Fantastisk med barn!