Romsås Legesenter

Telefonnummer21 61 96 0021 61 96 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Romsås senter 1 0970 Oslo

Siste vurderinger av Romsås Legesenter

Lege: Syed Zulifqar Haider Skrevet

Jeg har byttet fastlegen og fikk Doktor Syed og er veldig fornøyd. Han er kunnskapsrik, tålmodig og flink lege. Sist jeg var hos han var på grunn av trekking av negl i stor tå. Han gjorde en fantastisk jobb, fikk ikke vondt under eller etter operasjonen. Han er anbefalt.

Kan ikke anbefales

Lege: Elena Igorevna Semenenko Skrevet

Fikk denne legen etter Iraki gikk av med pensjon. En veldig dårlig erstatter. Har svært dårlig erfaringer med denne legen. Må bestille time for å få tatt prøver på laboratoriet. Virker som hun er mest opptatt av raskt inn og ut for å betale regningen. Hun vil ikke henvise videre til spesialist selv om det åpenbart er nødvendig. Oppfører seg arrogant og viser liten empati og forståelse. Sender svar på prøver via sms nær midnatt før helg, så man sitter da og bekymrer seg hele helgen. Bruker nå privat lege i påvente av ny fastlege. Styr unna!

Bør lytte bedre til sine paseinter.

Lege: Hans Theo Lisken Skrevet

Han bør høre bedre på sine paseinter. Har hadde flere ganger hovn mandler, ber om henvisning. Får beskjed at kroppen orden opp.

Dyktig lege

Lege: Giti Sabalani Skrevet

Har hatt denne fastlegen i mange år, har flyttet men beholdt lege. Utrolig fleksibel og dyktig, gjør alt for å hjelpe.

Sitter på facebook

Lege: Cuu Van Duong Skrevet

Lege sitter på Facebook mens pasienten sitter der. Uprofesjonell og tar ikke folk seriøst. Jeg var hos han og han var ikke interessert om å høre hvorfor jeg var hos han og hva jeg trengte hjelp med. Han snakket i munnen på meg og ville si det han mente. Heldigvis er han ikke min fastlege, men vikar hver gang min lege er borte. Hver gang jeg er hos han er han på Facebook.