Romsås Legesenter

Telefonnummer21 61 96 0021 61 96 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Romsås senter 1 0970 Oslo

Siste vurderinger av Romsås Legesenter

Hyggelig og flink

Lege: Kevin James Winkle Skrevet

Kanskje den beste legen jeg har hatt. Han er alltid hyggelig og imøtekommende og tar ting på alvor. Svært dyktig.

Anbefaler ikke! Reskpektløs og uempatisk.

Lege: Elena Igorevna Semenenko Skrevet

Fikk dårlig erfaring med denne legen. Hun er mest opptatt av å ta inn så mange pasienter som mulig enn å gi en god behandlig og oppmersomhet til pasientene. Har hørt fra henne flere ganger "Tiden din er utløpt", før jeg ble ferdig å fortelle om mine helseproblemer. Hun har abrutt meg flere ganger, og visste knapt lite interesse og empati. Jeg er enig med den siste anmeldelsen, der hun blir kritisert for å være arrogant. Hun nektet å ta meg inn med ørebetengelse, fordi hun hadde mye å gjøre. Da måtte jeg komme til Romsås neste dag og bruke enda mere tid, penger og energi mens jeg var syk. Jeg måtte komme neste dag. Det visste seg at hun var optatt igjen og ignorerte meg frem til jeg har spurt "Når kan jeg få behandling?". Hun var misfornøyd og sa at hun var veldig optatt. Jeg har sagt ifra at jeg er hennes pasient og trenger hjelp. Da sa hun at jeg kunne bytte fastlege om jeg vil. Til slutt fikk jeg formell behandlig, uten noe reel hjelp. Skal bytte fastlege så snart som mulig.

Empatisk, faglig dyktig og god fastlege

Lege: Kevin James Winkle Skrevet

En kjempegod fastlege som er eneste grunnen til at jeg ikke vil bytte legesenter selvom jeg har flyttet til annen kommune. Han er veldig empatisk, vet hva han driver med og fulger opp nøye. Lytter og god å snakke med. Han er den eneste på romsåslegesenter jeg føler gjør en ordentlig jobb.

En engel fra Gud

Lege: Syed Zulifqar Haider Skrevet

Jeg har vært pasient hos Dr Haider siste 1 år, og han har vært den personen som har forstått virkelig mine problemer. Han er meget kunnskapsrik, og har ikke ovenifra og ned holdning. Gir god tid til pasientene sine, og virkelig genuint ønsker å hjelpe sine pasienter. Han har berget mitt liv og flere andre i min situasjon. Han anbefales på det STERKESTE, må gud gi han et langt liv.

Forvirrende og altfor opptatt av egen person

Lege: Syed Zulifqar Haider Skrevet

Snakker for mye om saker som opptar legen og er i altfor liten grad opptatt av å lytte til pasienten.
Inngir ikke lenger tillit.