Romsås Legesenter

Telefonnummer21 61 96 0021 61 96 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Romsås senter 1 0970 Oslo

Siste vurderinger av Romsås Legesenter

Forvirrende og altfor opptatt av egen person

Lege: Syed Zulifqar Haider Skrevet

Snakker for mye om saker som opptar legen og er i altfor liten grad opptatt av å lytte til pasienten.
Inngir ikke lenger tillit.

Beste legen i hele verden

Lege: Slavoljub Markovic Skrevet

Det er en lege som virkelig bryr seg om sine pasienter og lytter til deres behov . Han hjelper dem uten nødvendigvis å gi dem noen medisiner. En lege som man føler seg veldig trygg med. En lege som er omtenksom og har stor forståelse for sine pasienter.

Treg men flink

Lege: Cuu Van Duong Skrevet

Han er jo flink når du kommer inn. Har hatt perioder hvor jeg har måtte ventet opp til nesten 1 time og 30 min. Når man kommer inn er det også veldig fort ut. skjønner i grunn ikke hvordan han er så treg når du er på kontoret hans i 30 sekunder

Lege: Syed Zulifqar Haider Skrevet

Jeg har byttet fastlegen og fikk Doktor Syed og er veldig fornøyd. Han er kunnskapsrik, tålmodig og flink lege. Sist jeg var hos han var på grunn av trekking av negl i stor tå. Han gjorde en fantastisk jobb, fikk ikke vondt under eller etter operasjonen. Han er anbefalt.

Kan ikke anbefales

Lege: Elena Igorevna Semenenko Skrevet

Fikk denne legen etter Iraki gikk av med pensjon. En veldig dårlig erstatter. Har svært dårlig erfaringer med denne legen. Må bestille time for å få tatt prøver på laboratoriet. Virker som hun er mest opptatt av raskt inn og ut for å betale regningen. Hun vil ikke henvise videre til spesialist selv om det åpenbart er nødvendig. Oppfører seg arrogant og viser liten empati og forståelse. Sender svar på prøver via sms nær midnatt før helg, så man sitter da og bekymrer seg hele helgen. Bruker nå privat lege i påvente av ny fastlege. Styr unna!