Romsås Legesenter

Tlf: 21 61 96 00 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Romsås Legesenter

Dyktig lege

Lege: Giti Sabalani Skrevet

Har hatt denne fastlegen i mange år, har flyttet men beholdt lege. Utrolig fleksibel og dyktig, gjør alt for å hjelpe.

Sitter på facebook

Lege: Cuu Van Duong Skrevet

Lege sitter på Facebook mens pasienten sitter der. Uprofesjonell og tar ikke folk seriøst. Jeg var hos han og han var ikke interessert om å høre hvorfor jeg var hos han og hva jeg trengte hjelp med. Han snakket i munnen på meg og ville si det han mente. Heldigvis er han ikke min fastlege, men vikar hver gang min lege er borte. Hver gang jeg er hos han er han på Facebook.

Veldig fornøyd

Lege: Syed Zulifqar Haider Skrevet

Har vært hos han 4 ganger, alltid engasjert og veldig opptatt av sitt yrke. Første gang jeg var hos han fikk jeg time klokken 0900 sa ifra at jeg liker ikke å møtte opp så tidlig, etter det har jeg altid fått time sent på formiddag. Bare positive opplevelser fra denne legen, og man trenger det når man føler seg syk og nede.

Kjempegod lege

Lege: Elena Igorevna Semenenko Skrevet

Hun er seriøs, lyttende og følger godt opp. Henviser raskt om det skulle være noe.
Hvis du stiller spørsmål så har hun gode svar og hun er trygg i rollen sin og om kunnskapene hennes.
Anbefales!

Forståelsesfull lege

Lege: Syed Zulifqar Haider Skrevet

Aldri møtt en bedre lege. Man blir virkelig tatt på alvor. Han ringer og kjefter på både NAV og spesialisthelsetjenesten om det trengs hvis man ikke får hjelp i systemet. Han tilhører de få som virkelig brenner for sitt yrke. Anbefaler denne legen til kronisk syke da man blir møtt med en unik forståelse og respekt.