Kishananth Velauthapillai

Tlf: 61 19 14 20 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Kishananth Velauthapillai er en av 13 fastleger i Vestre Toten

Siste vurderinger av Kishananth Velauthapillai

Arogant

Han er arogant å lytter ikke. Dømmer og mistenkligjør pasienter. Prater som han er en erfaren lege. Men er nyutdannet. Men desverre den eneste ledige legen i raufoss.

ta ikke telefon

veldig vanskelig å få time, det er alltid langt kø på telefon, trenger masse forklaring for å få time.

Lege Kishananth Velauthapillai

Føler han diagnoserer i hytt og pine og svarer nesten før spørsmålet er stilt. Han hører ikke etter og spør gjentatte ganger om det samme.
Hver gang jeg er der, skal jeg ta blodprøver - dette vet de godt, allikevel må jeg komme tilbake dagen etter for å få gjort dette.
Har man en time halv ni, er det litt dumt at legen ikke kommer før nærmere ni / kvart over, gjentatte ganger. Har du time etter ti/elleve, kan du regne med å sitte der å vente myyyye leeenger.

Kjempebra!

Legen kommuniserer meget bra med pasienten og fremstår som kunnskapsrik. Om det er noe som er negativt, er det selve legekontoret. Må betale med kontanter..

OK ung lege

Ung lege med lite arbeidserfaring. men han prøver. helt ok lege men som en lyttende lege vil jeg gi han ett minus.. det jeg ikke liker med plassen raufoss legesenter er laaang ventetid. de absolutte fleste ganger har jeg ventet fra 30 minutt til 1.5 time over timen. dette er altfor drøyt. er også veldig lang ventetid for time. alt fra 1-4 uker ender opp med att en ikke gidder og ikke får tilstreklig hjelp i tide gjør att man må oppsøke annen hjelp. også. legesenteret er meget gammelt og antikk. må også betale med kontanter. noe som gjør att man må ta ut penger hver gang man skal ha time der. det er på tide med forbedringer mener jeg når vi er i 2015.

Bra lege, gammeldags senter

En rolig og helt ok lege, har ikke brukt ham så mye men han ga et godt inntrykk. Dessverre for ham er det ingenting annet som funker. Legesenterets lokaler er gamle og utslitte, 40 min venting når du er den eneste på venterommet og pasienten før deg ikke møtte opp er alt for mye. Det er vanskelig å komme gjennom på telefon, man må komme tilbake en annen dag for å ta en enkel blodprøve, og ikke minst: MAN MÅ BETALE KONTANT. Jeg har ikke opplevd noe annet sted i helsenorge at de ikke vil bruke kortleser, det er 2015 tross alt. Å betale kontant, til legen ikke resepsjonsdama, uten å få noen kvittering, er unødvendig gammeldags og tungvint.

Liten tillit.....

Når legen søker etter sykdomstegn / symptomer på nett etter å ha fått vite hva det ønskes hjelp med (i legetimen), reduserer det min tillit til vedkommende lege. Når man får en utskrift fra nettet (som like gjerne kunne blitt lest hjemmefra), stiller man seg spørsmål om hvor trygg / sikker legen er i sin faglige vurdering. I tillegg søk etter hvilke blodprøver / hvilke undersøkelser videre.....Godt mulig dette ble gjort for ikke å glemme noe (leger er også mennesker...), men virket ikke spesielt betryggende.

Kjempe koselig lege

Dyktig og koselig lege. Tar seg god tid til pasienter og ikke så veldig forsinket. Tar pasienten på alvor ..

Seriøs og imøtekommende

Enkelt og greit, den beste legen jeg noen gang har hatt.
Veldig hyggelige ansatte på kontoret. Kan være veldig vanskelig å få tak i på telefonen, men får relativt rask tilbakemelding på SMS

Super lege.

Har vært hos Kishan to ganger nå og er en fornøyd pasient. Han bryr seg om deg, hører på deg og veileder. En super lege. Han snakker også veldig godt norsk så ingen språkproblemer som kan lage misforståelser/tull her.