Kishananth Velauthapillai

GMS Legekontoret, Sagatunet legesenter

2013

GMS Legekontoret Telefonnummer63 97 90 9063 97 90 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Trondheimsvegen - Jessheim 60 2050 Jessheim
Kishananth Velauthapillai er en av 33 fastleger i Ullensaker
Sagatunet legesenter Telefonnummer61 19 14 2061 19 14 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sagatunet, Sigurd Østliensveg 4 2830 Raufoss
Kishananth Velauthapillai er en av 12 fastleger i Vestre Toten

Siste vurderinger av Kishananth Velauthapillai

Imøtekommende og pliktoppfyllende lege

Har et meget godt inntrykk av legen etter at han har fulgt opp min eldre mor på en god og betryggende måte. Kom på hjemmebesøk til henne, og hjalp oss med det som trengte å ordnes. Sympatisk og rolig. Ville ikke nølt med å velge ham som fastlege om jeg bodde i området.

Arogant

Han er arogant å lytter ikke. Dømmer og mistenkligjør pasienter. Prater som han er en erfaren lege. Men er nyutdannet. Men desverre den eneste ledige legen i raufoss.

ta ikke telefon

veldig vanskelig å få time, det er alltid langt kø på telefon, trenger masse forklaring for å få time.

Lege Kishananth Velauthapillai

Føler han diagnoserer i hytt og pine og svarer nesten før spørsmålet er stilt. Han hører ikke etter og spør gjentatte ganger om det samme.
Hver gang jeg er der, skal jeg ta blodprøver - dette vet de godt, allikevel må jeg komme tilbake dagen etter for å få gjort dette.
Har man en time halv ni, er det litt dumt at legen ikke kommer før nærmere ni / kvart over, gjentatte ganger. Har du time etter ti/elleve, kan du regne med å sitte der å vente myyyye leeenger.

Kjempebra!

Legen kommuniserer meget bra med pasienten og fremstår som kunnskapsrik. Om det er noe som er negativt, er det selve legekontoret. Må betale med kontanter..