Kishananth Velauthapillai

Autorisasjon (2013)

GMS Legekontoret Telefonnummer63 97 90 9063 97 90 ...
Trondheimsvegen - Jessheim 60 2050 Jessheim
Kishananth Velauthapillai er en av 42 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Kishananth Velauthapillai

Elsk!

Alle vi som hadde Kishan som lege på Raufoss savner ham. Faglig dyktig, og bryr seg oppriktig om hver enkelt av sine pasienter. Tvers igjennom fin fyr.
En ting er at han oppdaget min diabetes, men det viktigste er at han rett og slett reddet livet mitt, da han skjøv unna papirene, så meg inn i øynene, og spurte "Hvor deprimert er du egentlig, [navn fjernet av moderator]?"
Kishan kommer alltid til å ha en plass i hjertet mitt. Tusen takk!

Er godt førsteinntrykk holder ikke i lengden

Kishanant lytter og er rolig, ikke dømmende, prøver å være forståelsesfull og mye annet positivt som andre skriver her.

Men han er også utrolig dårlig på noen viktige områder...

Hadde et veldig godt førsteinntrykk av han, men det ødela han ganske fort.

Han forklarer seg utrolig dårlig skriftlig på helsenorge, vanskelig å forstå hva han mener. Han misforstår henvendelser og hva de gjelder (e-konsultasjoner).

Han skriver elendige henvisninger slik at de blir avvist, følger således ikke opp de avviste henvisningene.

Han fornyer IKKE medisiner hvis de er skrevet ut av andre leger tidligere. Da må man på time, selv ikke feks Naproxen ved mensen smerter (noe man kan kjøpe på apoteket reseptfritt og spise 2*250mg for å få samme dose man får på resept)!

Han er utilgjengelig. Vanskelig å få forklart noe elektronisk eller over telefonen, man må snakke med han fysisk for at han skal forstå.

Han tilbyr ikke telefon samtaler og han tilbyr ikke dobbelt timer. Tar seg ikke tid til deg og følger opp godt nok hvis du har omfattende helseproblemer.

Det er kun lov å ta opp 1 ting hver time. Det blir mye frem og tilbake til legen når man må ta opp igjen avviste henvisninger samtidig som man har nye plager. Det blir 2 timer + ut av det..

Tar fort inntil 2 uker å få en vanlig time. Hastetimer på 5 minutter er mulig tidligere.

Har inntrykk av at han ikke får med seg så mye som han gir utrykk for. Dårlig journalføring. Føles som om han ikke er oppdatert på helsesituasjon/plager du har tatt opp tidligere neste gang du kommer.

Han er arrogant, men skjuler det godt. Hjelper å skrive brev til han eller sende en klage. Da har han antageligvis tid til å tenke litt over det du mener og klarer å se det fra annet ståsted enn sitt...

Lite hensyn til at pasient har svekket helse og sliter med å feks møte opp på en time for å stille et spørsmål som enkelt kunne vært tatt over en e-konsultasjon.

Med andre ord generelt over en ganske bra lege; tatt den elendige kvaliteten på fastleger i Norge til betraktning.

Du er nødt å kunne ta ansvar selv for å få hjelp hvis du skal ha han som lege.

Han er vanskelig, men ikke umulig, og det finnes dessverre mange mye mer arrogante, mer utilgjengelige, lite forståelsesfulle og mindre kunnskapsrike leger enn han..

Fantastisk lege

Fantastisk lege. Jeg har hatt et par før han og jeg kommer ikke til å bytte.
Han tar seg tid til å lytte og gir seg ikke før han finner en løsning.

Han er særdeles rask til å svare på henvendelser på nett ift andre.

Gms er heldig som har en lege som han.

Lyttende og trygg

En trygg og lyttende lege, som tar seg tid. Forstår psykiske problemer og tar tak i problemene raskt.
Kommer inn gråtende og ut igjen med ro i sinn:))

Fantastisk fastlege

Tar seg alltid tid, går "the extra mile", lytter og gjør grundige vurderinger. Føler meg godt ivaretatt de få gangene jeg er hos lege. Behandler skriftlige hendelser via helsenorge særdeles raskt.