Kishananth Velauthapillai

c/o Raufoss legesenter Almenvegen 3 2830 Raufoss
Kishananth Velauthapillai er en av 13 fastleger i Vestre Toten

Siste vurderinger av Kishananth Velauthapillai

ta ikke telefon

veldig vanskelig å få time, det er alltid langt kø på telefon, trenger masse forklaring for å få time.

Lege Kishananth Velauthapillai

Føler han diagnoserer i hytt og pine og svarer nesten før spørsmålet er stilt. Han hører ikke etter og spør gjentatte ganger om det samme.
Hver gang jeg er der, skal jeg ta blodprøver - dette vet de godt, allikevel må jeg komme tilbake dagen etter for å få gjort dette.
Har man en time halv ni, er det litt dumt at legen ikke kommer før nærmere ni / kvart over, gjentatte ganger. Har du time etter ti/elleve, kan du regne med å sitte der å vente myyyye leeenger.

Kjempebra!

Legen kommuniserer meget bra med pasienten og fremstår som kunnskapsrik. Om det er noe som er negativt, er det selve legekontoret. Må betale med kontanter..

OK ung lege

Ung lege med lite arbeidserfaring. men han prøver. helt ok lege men som en lyttende lege vil jeg gi han ett minus.. det jeg ikke liker med plassen raufoss legesenter er laaang ventetid. de absolutte fleste ganger har jeg ventet fra 30 minutt til 1.5 time over timen. dette er altfor drøyt. er også veldig lang ventetid for time. alt fra 1-4 uker ender opp med att en ikke gidder og ikke får tilstreklig hjelp i tide gjør att man må oppsøke annen hjelp. også. legesenteret er meget gammelt og antikk. må også betale med kontanter. noe som gjør att man må ta ut penger hver gang man skal ha time der. det er på tide med forbedringer mener jeg når vi er i 2015.

Bra lege, gammeldags senter

En rolig og helt ok lege, har ikke brukt ham så mye men han ga et godt inntrykk. Dessverre for ham er det ingenting annet som funker. Legesenterets lokaler er gamle og utslitte, 40 min venting når du er den eneste på venterommet og pasienten før deg ikke møtte opp er alt for mye. Det er vanskelig å komme gjennom på telefon, man må komme tilbake en annen dag for å ta en enkel blodprøve, og ikke minst: MAN MÅ BETALE KONTANT. Jeg har ikke opplevd noe annet sted i helsenorge at de ikke vil bruke kortleser, det er 2015 tross alt. Å betale kontant, til legen ikke resepsjonsdama, uten å få noen kvittering, er unødvendig gammeldags og tungvint.