Erik Sole Haugsbø

Skøyen Helsesenter

2010

Skøyen Helsesenter Telefonnummer22 06 43 0022 06 43 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Hovfaret 17a 0275 Oslo
Erik Sole Haugsbø er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Erik Sole Haugsbø

Medmenneskelighet, forståelse & faglig dyktighet står høyt!

Erik er en fantastisk lege som snakker med høy faglighet, samtidig som medmenneskelighet & forståelse er dypt verdsatt. Han vil være min fastlege så lenge det lar seg være mulig. Topp topp!

For rask

Skulle tro jeg hadde vært hos en annen lege enn de andre her.

Jeg fikk ny fastlege etter at min gamle pensjonerte seg og var veldig spent på denne timen. Jeg ga beskjed om at jeg skal ha full kontroll av meg. Legesekretæren tar blodprøver uten at jeg har snakket med legen. Han mente vist hvilke han trengte. Jeg kommer så inn til han, og han hører ikke på hva jeg sier, avbryter meg og ser kun inn i pc'n sin. Han spør hva jeg vil snakke med han om og avbryter meg igjen. Tar blodtrykk og "ringer deg når jeg får svar".

Han får en sjans eller to til, for det er nok ikke så lett å ta over en pasient som har hatt fastlegen før deg i 20 år ...

En faglig dyktig og trygg fastlege

Faglig dyktig lege som lytter til pasienten, og tar pasienten på alvor. Rolig, trygg og effektiv. Henviser videre ved behov. En flott fastlege for både voksne og barn.

Meget bra Fastlege

Forståelsefull og flink fastlege.Lett kommunikasjon,lytter og noterer til det "saken"gjelder !.En`serviceinnstilt Fastlege.

Rolig, forståelsesfull lege

Fin, rolig og forståelsesfull lege. Lett å prate med, og en som ser deg. Kan absolutt anbefales til alle.