Erik Sole Haugsbø

Autorisasjon (2010)

Erik Sole Haugsbø er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Erik Sole Haugsbø

Anbefales ved lite komplekse situasjoner

Mange ulike perspektiver på Haugsbø ser jeg. Han fremstår dyktig hva gjelder enkle ting, men når saker har flere bestanddeler virker det som om at det ikke er like greit. Han er en hyggelig fyr for all del, men om du trenger mer enn allergipiller, blodtrykkstest eller blodprøve anbefaler jeg deg å se etter en annen lege.

Dyktig fastlege!

Dr.Haugsbø er den første fastlegen som tar meg på alvor, uansett plager. Han fremstår kunnskapsrik og empatisk. Virker aldri som han har dårlig tid, og han er alltid presis. Enkelt å få time i klinikk og han svarer raskt på digital konsultasjon.

10/10 fra meg!

Trygg og tilstedeværende

Hatt Erik som fastlege for meg og to barn i 4 år nå og jeg har aldri før hatt en bedre fastlege! Er helt fantastisk på oppfølging, bryr seg, tar ting på alvor og man føler seg både sett og hørt.

Allsidig og grundig

Jeg har hatt Erik Sole Haugsbø som fastlege i ca. 3 år og er veldig fornøyd. Jeg har hatt litt varierte helseproblemer, og hver gang har jeg fått god behandling og videre henvisninger ved behov.

Jeg synes Haugsbø lytter til mine problemer og virker som en profesjonell og dyktig lege.

Jeg har vært i kontakt med ham via telefon, eKonsultasjon og personlig oppmøte, og er fornøyd med alle opplevelsene. Det er sjelden jeg har måttet vente lenge på time.

(Litt minus for lang telefonkø til kontoret, men kan man bestille time online unngår man dette)

Attentive, knowledgeable and highly professional

I've had a few doctors during my time in Oslo, and Erik has been without a shadow of a doubt the best!

I've been to him with multiple different queries and issues while being with him. He always takes his time, listening to you as a human being, and has always given me his time when I have needed it!

Highly HIGHLY recommended by me.