Eyad Gabr Hemdan Kawarea

Autorisasjon (2009)

Eyad Gabr Hemdan Kawarea er en av 27 fastleger i Karmøy

Siste vurderinger av Eyad Gabr Hemdan Kawarea

100% 👍

Meget fornøyd med å velge dr.Eyad som min fastlege. Han er alttid tilgjengelig !! Han ga til meg gode råd som hjelper meg videre .,

God lege

Han tar seg god tid og lytter til det du har å si. Tar deg seriøst og hjelper med hva det måtte være, sender deg til spesialist dersom det trengs. Anbefales!

Grei lege dersom du sjeldent trenger legehjelp

Har aldri vært en person som behøvde særlig mye legehjelp, og er generelt lite hos legen. Skadet øyet mitt en gang noe som ble tatt veldig på alvor og ble sendt til sykehuset med en gang. Da likte jeg Eyad veldig godt.

Har nå vært syk over en lengre periode, noe som har ført til flere legebesøk. Har blitt glemt ut over halvparten av gangene, ventetiden er laaaaaang, og når jeg først kommer inn lytter han ikke i det hele tatt. Sist satt han gjorde alt annet enn å høre etter. Anbefales ikke hvis du har små barn eller blir ofte syk. Eyad er også vanskelig å forstå, snakker ok minus norsk og jeg måtte selv lese gjennom sykemeldingen for skrivefeil før den ble skrevet ut. Men veldig kjekk hun som tar telefonen! :)

Forfalt

Lege som var veldig flink ved starten, var hyggelig med unger og tok seg god tid å snakket med dei, gjorde dei trygge. men nå er det ikke et hei eller et smil lengre til verken voksen eller unge. Tar deg ikke på alvor, Har som regel øynene på skjermen eller snakker i telefonen med språket han opprinnelig snakker.
Har ofte freke kommentarer

Rotekopp!!

Første timen fikk jeg følelsen av at han lyttet. Han skulle til neste time en uke senere undersøke noe han var usikker på. Kom en uke senere inn til time uten at han hadde undersøkt slikk han hadde lovet. Fikk beskjed om at han skulle gjøre det til neste time. Fikk ny time om 2 uker. Møtte opp til timen uten at han hadde peiling en gang på hva han skulle undersøke.