Eyad Gabr Hemdan Kawarea

Karmøy Legesenter
Kong Augvalds veg 6 4262 Avaldsnes
Eyad Gabr Hemdan Kawarea er en av 27 fastleger i Karmøy

Siste vurderinger av Eyad Gabr Hemdan Kawarea

Trygg , tar deg på alvor

Fantastisk fastlege .
Tilgjengelig og hjelpsom og hører virkelig på pasienten . Føler meg virkelig ivaretatt . Godt humør og alltid et godt smil på lur .

utrolig flink og tilstede for pasientene sine

prater de fleste språk og følger opp pasientene sine godt,går imot strømmen om det er nødvendig for å sikkre pasientens beste. vanvittig morsom og søt;)

100% 👍

Meget fornøyd med å velge dr.Eyad som min fastlege. Han er alttid tilgjengelig !! Han ga til meg gode råd som hjelper meg videre .,

God lege

Han tar seg god tid og lytter til det du har å si. Tar deg seriøst og hjelper med hva det måtte være, sender deg til spesialist dersom det trengs. Anbefales!

Grei lege dersom du sjeldent trenger legehjelp

Har aldri vært en person som behøvde særlig mye legehjelp, og er generelt lite hos legen. Skadet øyet mitt en gang noe som ble tatt veldig på alvor og ble sendt til sykehuset med en gang. Da likte jeg Eyad veldig godt.

Har nå vært syk over en lengre periode, noe som har ført til flere legebesøk. Har blitt glemt ut over halvparten av gangene, ventetiden er laaaaaang, og når jeg først kommer inn lytter han ikke i det hele tatt. Sist satt han gjorde alt annet enn å høre etter. Anbefales ikke hvis du har små barn eller blir ofte syk. Eyad er også vanskelig å forstå, snakker ok minus norsk og jeg måtte selv lese gjennom sykemeldingen for skrivefeil før den ble skrevet ut. Men veldig kjekk hun som tar telefonen! :)