Eyad Gabr Hemdan Kawarea

Eyad Gabr Hemdan Kawarea er en av 27 fastleger i Karmøy

Siste vurderinger av Eyad Gabr Hemdan Kawarea

Uoppmerksom

Snakker greit norsk.
Han ser ikke på pasienten , egentlig mer opptatt av datamaskinen, og ringer telefonen så snakker han i den mens en er der da på hans morsmål . Det opplever jeg som respektløst .
Når en spør om forslag til medisiner så er han usikker, greiere om pasienten selv kommer med forslag og gjerne dosering og .
Beskrivelse av røntgenbilder klarer han ikke forstå og henvender en til sykehuset for å få en forklaring .

Noe som irriterer meg at time er det ikke så nøye med , sitter ofte og venter en time og ikke så nøye om hans landsmenn kommer innom og da rett inn til legen.

Både positivt og negativt...

Positivt:
Han er hyggelig og man kommer kjapt til. Flink å sende videre til utredning.
Negativt:
Første bud for en lege er å kjenne pasientens sykehistorie og evt. medisinbruk og følge opp om medisiner skal tilføres eller kuttes ned på. Her må man som oftest foreslå ting selv - slik skal det ikke være.
Gode råd:
Snakk med pasientene, se på oss mens vi snakker sammen og lytt til hva vi har å si. Etterpå kan du skrive og søke etter 'hva det nå er' på pc'en.

Jeg aner ikke, svarer han alltid !

Det var morsomt å gå hos en lege som ikke kan navn på mange sykdommer og kan heller ikke noe om klinisk undersøkelse. Jeg var skikkelig syk uten å bli test eller henvist til utredning og måtte vente til neste måned for å bytte fastlegen. Det er synd at noen leger som han ikke har medfølelse og heller ikke kunnskap!

Tullekopp og helt uprofesjonell!

Om du vil komme til å lære andre språk, så er du velkommen her. Legen Eyad viser ikke respekt for andre og kommer alltid med så frekke kommentarer og er i tillegg veldig arrogant. I tillegg mangler han empati og ler av andres smerter. Han svarer på telefon under timen og lytter ikke til pasienten. Jeg har vært hos ham så mange ganger uten å få noe svar. Jeg har alltid lurt på om han virkelig har studert medisin!

utrolig flink og tilstede for pasientene sine

prater de fleste språk og følger opp pasientene sine godt,går imot strømmen om det er nødvendig for å sikkre pasientens beste. vanvittig morsom og søt;)