Eyad Gabr Hemdan Kawarea

Kong Augvalds veg 6 4262 Avaldsnes
Eyad Gabr Hemdan Kawarea er en av 26 fastleger i Karmøy

Siste vurderinger av Eyad Gabr Hemdan Kawarea

100% 👍

Meget fornøyd med å velge dr.Eyad som min fastlege. Han er alttid tilgjengelig !! Han ga til meg gode råd som hjelper meg videre .,

God lege

Han tar seg god tid og lytter til det du har å si. Tar deg seriøst og hjelper med hva det måtte være, sender deg til spesialist dersom det trengs. Anbefales!

Grei lege dersom du sjeldent trenger legehjelp

Har aldri vært en person som behøvde særlig mye legehjelp, og er generelt lite hos legen. Skadet øyet mitt en gang noe som ble tatt veldig på alvor og ble sendt til sykehuset med en gang. Da likte jeg Eyad veldig godt.

Har nå vært syk over en lengre periode, noe som har ført til flere legebesøk. Har blitt glemt ut over halvparten av gangene, ventetiden er laaaaaang, og når jeg først kommer inn lytter han ikke i det hele tatt. Sist satt han gjorde alt annet enn å høre etter. Anbefales ikke hvis du har små barn eller blir ofte syk. Eyad er også vanskelig å forstå, snakker ok minus norsk og jeg måtte selv lese gjennom sykemeldingen for skrivefeil før den ble skrevet ut. Men veldig kjekk hun som tar telefonen! :)

Forfalt

Lege som var veldig flink ved starten, var hyggelig med unger og tok seg god tid å snakket med dei, gjorde dei trygge. men nå er det ikke et hei eller et smil lengre til verken voksen eller unge. Tar deg ikke på alvor, Har som regel øynene på skjermen eller snakker i telefonen med språket han opprinnelig snakker.
Har ofte freke kommentarer

Rotekopp!!

Første timen fikk jeg følelsen av at han lyttet. Han skulle til neste time en uke senere undersøke noe han var usikker på. Kom en uke senere inn til time uten at han hadde undersøkt slikk han hadde lovet. Fikk beskjed om at han skulle gjøre det til neste time. Fikk ny time om 2 uker. Møtte opp til timen uten at han hadde peiling en gang på hva han skulle undersøke.

Dyktig lege

Tar seg tid til pasienten, lytter og tar deg på alvor. Er flink til å sende deg videre til spesialist eller annen undersøkelse, eks MR etc.
Gikk gjennom "full sjekk" med masse blodprøver, blodtrykksmåling osv en av de første gangene jeg fikk ham som fastlege. Dette har ikke skjedd med tidligere leger. Er storfornøyd

Ikke imponert

Ein lege som slit med å føle med pasientene.Kommer fort til,men holder ikke tia(ventetid).Evner på ingen måte og sette seg inn i pasientens behov.

Fantastisk!

Dyktig lege! Flink til å henvise om det trengs, og fokuserer på pasienten, ikke klokka. Kommer med nyttige innspill og tips. Virker veldig forståelsesfull og omtenksom! Litt vanskelig å komme igjennom på telefon.

Kjempebra lege!!!

Lyttende og hjelpsam lege.... Han har tid til pasienten!!!

Flink og lyttende lege

Tar seg god tid og hører på hva du har å fortelle.Utreder grundig og sender videre om han vil ha utredet noe mer.
Snakker og forstår norsk helt utmerket.
Lett å komme til selv om han har full timeplan. Går på hjemmebesøk etter egen arbeidstid om det er påkrevd. Sannelig ikke mange leger som tar seg tid til det...
Kjempehyggelige og hjelpsomme legesekretærer på forværelset!

Dyktig lege for alle.

En veldig god lege som bruker tid på deg som pasient, en fagmann som lege, god i norsk, men mest en lege du kan stole på, som er faglig dyktig!

en virkelig flott lege som tar deg på alvor

Alltid lyttende,tar deg på alvor,semde deg til undersøkelse og aldri vanskelig å få komme til,du blir isåfall puttet innimellom

En lege som tar deg på alvor

Da min 3 uker gamle datter var slapp sendte han oss til akutten uten å nøle. Det viste seg at hun var dehydrert og fikk ikke nok melk ut av meg. Siden datteren min ikke var en pasient av han, så er jeg evig takknemlig. Min egen lege tok seg ikke tid til å se på henne engang...

en lege som virkelig har tid til deg :)

Godt me har fått en lege som har tid til deg og ikke bare en som vil ha pengene dine