Eyad Gabr Hemdan Kawarea

Karmøy Legesenter

Kong Augvalds veg 6 4262 Avaldsnes
Eyad Gabr Hemdan Kawarea er en av 26 fastleger i Karmøy

Siste vurderinger av Eyad Gabr Hemdan Kawarea

Grei lege dersom du sjeldent trenger legehjelp

Har aldri vært en person som behøvde særlig mye legehjelp, og er generelt lite hos legen. Skadet øyet mitt en gang noe som ble tatt veldig på alvor og ble sendt til sykehuset med en gang. Da likte jeg Eyad veldig godt.

Har nå vært syk over en lengre periode, noe som har ført til flere legebesøk. Har blitt glemt ut over halvparten av gangene, ventetiden er laaaaaang, og når jeg først kommer inn lytter han ikke i det hele tatt. Sist satt han gjorde alt annet enn å høre etter. Anbefales ikke hvis du har små barn eller blir ofte syk. Eyad er også vanskelig å forstå, snakker ok minus norsk og jeg måtte selv lese gjennom sykemeldingen for skrivefeil før den ble skrevet ut. Men veldig kjekk hun som tar telefonen! :)

Forfalt

Lege som var veldig flink ved starten, var hyggelig med unger og tok seg god tid å snakket med dei, gjorde dei trygge. men nå er det ikke et hei eller et smil lengre til verken voksen eller unge. Tar deg ikke på alvor, Har som regel øynene på skjermen eller snakker i telefonen med språket han opprinnelig snakker.
Har ofte freke kommentarer

Rotekopp!!

Første timen fikk jeg følelsen av at han lyttet. Han skulle til neste time en uke senere undersøke noe han var usikker på. Kom en uke senere inn til time uten at han hadde undersøkt slikk han hadde lovet. Fikk beskjed om at han skulle gjøre det til neste time. Fikk ny time om 2 uker. Møtte opp til timen uten at han hadde peiling en gang på hva han skulle undersøke.

Dyktig lege

Tar seg tid til pasienten, lytter og tar deg på alvor. Er flink til å sende deg videre til spesialist eller annen undersøkelse, eks MR etc.
Gikk gjennom "full sjekk" med masse blodprøver, blodtrykksmåling osv en av de første gangene jeg fikk ham som fastlege. Dette har ikke skjedd med tidligere leger. Er storfornøyd

Ikke imponert

Ein lege som slit med å føle med pasientene.Kommer fort til,men holder ikke tia(ventetid).Evner på ingen måte og sette seg inn i pasientens behov.