Ingeborg Ailin Alessandra D'angelo

Autorisasjon (2011)

Ingeborg Ailin Alessandra D'angelo er en av 30 fastleger i Kristiansund

Siste vurderinger av Ingeborg Ailin Alessandra D'angelo

Veldig flink lege

Hun tar alltid imot med et smil, er imøtekommende og hyggelig. Flink til å lytte og tar deg som pasient seriøst. Sender henvisninger når det trengs, og gir god oppfølging.

Jeg er veldig godt fornøyd.

God, trygg lege

Har gått til henne i snart 8 år nå- hun har alltid hatt god tid til å lytte til meg. Hun bryr seg, ikke bare om min fysiske helse men også min mentale helse.
Er det noe hun ikke kan bistå med henviser hun videre.
Alltid behagelig å snakke med og jeg føler meg ivaretatt og trygg.

Ukomfortabel

Jeg ble litt ukomfortabel av at hun stilte så mange og veldig personlige spørsmål første gangen jeg var der, jeg prøvde å svare så godt jeg kunne men følte hun presset seg litt på. Hun sa imot noen råd jeg hadde fått fra tidligere leger. Veldig tilgjengelig og grei ellers.

Usedvanlig ubehagelig

Jeg var ny i byen og visste lite om hvilken lege som var god å ha. Ble så glad for å finne en kvinnelig fastlege med ledig kapasitet. Har vært hos henne 1 gang. Hun var da ekstremt arrogant, som beskrevet av andre. Jeg følte meg liten og dum, og var veldig lei meg i etterkant av konsultasjonen. Jeg følte ikke at hun forstod meg og min sårbarhet, jeg følte at hun var sur og uvillig til å hjelpe meg med mitt problem. Jeg følte meg i veien, at jeg kastet bort tiden hennes. Jeg dro aldri tilbake for oppfølging, men satte meg på venteliste hos en annen fastlege. Potensielt så kunne dette være risikabelt for min helse, men heller det enn å besøke denne legen igjen.

Awful!

I had a very terrible experience with this doctor which left me feeling utterly hopeless and scared. Her demeanour was unpleasant and cold. Clearly had no understanding of my situation, and it did not feel as though she listened at all. Many unrelated questions were asked which wasted time. I left the appointment in tears.

I've not yet had a worse experience with a doctor in my life. I very much hope others to not go through this.