Ingeborg Ailin Alessandra D'angelo

Autorisasjon (2011)

Ingeborg Ailin Alessandra D'angelo er en av 30 fastleger i Kristiansund

Siste vurderinger av Ingeborg Ailin Alessandra D'angelo

Lett å få time.

Nokså utfordrende å samtale med legen. Hun ble fornærmet over at overlege henviste til spesialisthelsetjenesten.
Oppleves kjølig og nærmest avhørende lege, gikk gråtende fra time og grudde meg til neste.
Etter min erfaring av flere møter, unner jeg ingen syke mennesker denne fastlegen.

Dyktig lege

Veldig fornøyd. Stor tillit til henne. Blir lyttet til og tatt på alvor. Alltid fått god hjelp når jeg har vært syk.

Godt ivaretatt

Følte meg sett og at hun tok meg på alvor sekundet jeg kom inn. Klarte å sette ord på ting jeg syntes var vanskelig å forklare. Effektiv og svært behjelpelig. Varm og komfortabel å prate med. Utrolig hyggelig de i resepsjonen også!

Omsorgsfull og kunnskapsrik

Hun tar meg alltid på alvor, gir seg ikke før hun har funnet gode svar og løsninger, og hun lytter til meg uansett hva det er. Jeg har opplevd henne som omsorgsfull og en som virkelig bryr seg samtidig som hun lar deg være deg, så utfordrer hun også (positivt). Noen ganger trenger man jo et push!

Passet ikke meg

Her var det muligens en krasj av personligheter , men dialogen var utfordrene. Savner en grad av profesjonalitet. Følte meg ikke tatt på alvor.