Rafat Boulos

Allmennlegespesialist, fastlege og gastroenterologisk kirurg

• Allmennmedisin
  • Gastroenterologisk kirurgi

Autorisasjon (1997)

Hosle legekontor Telefonnummer67 14 07 4367 14 07 ...
Magnus Blikstads vei 9 1362 Hosle
Rafat Boulos er en av 127 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Rafat Boulos

God fastlege

Jegh ar hatt Boulos som fastlege i 13 år, han har fulgt meg og min familie gjennom svangerskap, barnesykdommer og alvorlig sykdom i familien. Det jeg setter størst pris på ved Boulos er at han tar seg tid til å lytte og høre hvordan du har det. Han har god kjennskap til en rekke ulike tilstander, og er god til å forklare og veilede i disse situasjonene. Han har henvist meg til riktig sted når det har vært nødvendig. Jeg får alltid komme når jeg trenger det, og damene på kontoret er hyggelige og imøtekommende. Dessverre er det ofte vanskelig å komme igjennom på telefonen.

Uengasjert.

Dårlig oversikt over ditt sykdomsbilde. Ingen oppfølging. Skriver bare henvisninger til andre leger og spesialister.

Kompetent

Boulos imponerar på mig som kunnig allmänläkare. Tog prover som andra läkare missat och förklarade provsvaren så att jag förstad vad jag borde ändra på.

Anbefales på det varmeste

Vi har en god helsetjeneste på jobben der vi alltid kan få time på dagen. Allikevel foretrekker jeg å gå til Dr. Boulos selv om det innebærer noen dagers ventetid. Han er dyktig og oppdatert, samtidig som han tar seg tid til å lytte til pasienten. Ved akutt sykdom er det aldri noe problem å få fremskyndet legetimen. Jeg kommer ikke til å bytte fastlege og kan anbefale Dr. Bolus på det varmeste.

Solid kompetanse

Har nå 3 ganger fått forskjellige diagnoser av Asker og Bærum sykehus og Dr. Boulous. Det har vist seg at Dr. B. hadde rette alle 3 gangen. Han sparte meg for lange sykemeldinger og mye inn og ut av det offentlige sykehuset.

Bruker aldri en annen lege etter dette.