Rafat Boulos

Rafat Boulos er en av 103 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Rafat Boulos

Grundig og tålmodig

Fantastisk lege.
Alltid tilgjengelig ved behov.
God oppfølging.
God til til å lytte.
Hyggelig og profesjonell legesekretær.

Nr.1.

Særdeles imøtekomme og hyggelig. Gir solide svar på alle spørsmål, også faglig kompliserte spørsmål. Virker trygg og sikker i sitt virke. Den helt klart beste lege jeg noen gang har møtt. Fremstår som svært intelligent. Anbefales på det varmeste og sterkeste.

Bærums beste fastlege!

Lett å få tid om det haster, superhyggelig legesekretær, Boulos selv er empatisk, kunnskapsrik, varm, lett å kommunisere med. Hele familien har brukt ham i ca 15 år, gjennom både alvorlige, mindre alvorlige, og kroniske sykdommer,og ALLTID har vi fått god hjelp på alle måter.

Fantastisk lege!

Jeg hadde Dr. Boulos som fastlege i 8 år og kunne ikke vært mer fornøyd. Jeg kom fra en lege som ikke hørte på meg og det var en lettelse å komme hit. Han kom med forslag og henvisninger til spesialister dersom problemet var utenfor hans felt. Fikk alltid rask time og ble veldig godt behandlet.

Jeg gruer meg til å bytte lege, hadde jeg ikke flyttet så langt unna skulle jeg ha beholdt Dr. Boulos!

Det kan være vanskelig å nå gjennom på tlf, men legekontoret har sms tjeneste for bestilling av time som fungerer helt fint. Det kan også være noe ventetid, dette er ofte pga hastetimer, men med en så hyggelig og flink lege syntes nesten det var verdt det!

En særdeles dyktig og kunnskapsrik lege

Rafat Boulos er et menneske som til stadighet imponerer meg, han har en meget bred kunnskapsbase og gir pasientene (meg) en ro og trygghet som trengs.