Rafat Boulos

Magnus Blikstads vei 9 1362 Hosle
Rafat Boulos er en av 104 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Rafat Boulos

Bærums beste fastlege!

Lett å få tid om det haster, superhyggelig legesekretær, Boulos selv er empatisk, kunnskapsrik, varm, lett å kommunisere med. Hele familien har brukt ham i ca 15 år, gjennom både alvorlige, mindre alvorlige, og kroniske sykdommer,og ALLTID har vi fått god hjelp på alle måter.

Fantastisk lege!

Jeg hadde Dr. Boulos som fastlege i 8 år og kunne ikke vært mer fornøyd. Jeg kom fra en lege som ikke hørte på meg og det var en lettelse å komme hit. Han kom med forslag og henvisninger til spesialister dersom problemet var utenfor hans felt. Fikk alltid rask time og ble veldig godt behandlet.

Jeg gruer meg til å bytte lege, hadde jeg ikke flyttet så langt unna skulle jeg ha beholdt Dr. Boulos!

Det kan være vanskelig å nå gjennom på tlf, men legekontoret har sms tjeneste for bestilling av time som fungerer helt fint. Det kan også være noe ventetid, dette er ofte pga hastetimer, men med en så hyggelig og flink lege syntes nesten det var verdt det!

En særdeles dyktig og kunnskapsrik lege

Rafat Boulos er et menneske som til stadighet imponerer meg, han har en meget bred kunnskapsbase og gir pasientene (meg) en ro og trygghet som trengs.

Veldig fornøyd

Brukt Boulos i mange år som familielege og er så fornøyd at vi selv etter flytting velger å beholde legen "vår". Alltid tid, alltid raskt å få time når det haster, seriøsitet og god hjelp.
Tommelen opp !!

Veldig imøtekommende og hyggelig

Min mor, søster og jeg benyttet oss av Boulos når vi bodde i Bærum. Jeg oppfattet ham som en veldig åpen og tilgjengelig lege som var lett å prate med og som ville hjelpe til på de måter han kunne, om det var snakk om å gi ut resepter man trengte eller angående henvisning til andre leger. Enig i et rotete kontor, og sykepleierassistenter som ikke er veldig diskrè i forhold til grunnen man er hos lege, tester, osv...Litt lang ventetid, men det er ikke så stor forskjell fra andre legekontorer jeg har vært på. Definitivt den mest positive legen jeg noengang har møtt!