Rafat Boulos

• Allmennmedisin
  • Gastroenterologisk kirurgi

1997

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Hosle legekontor
Magnus Blikstads vei 9 1362 Hosle
Rafat Boulos er en av 105 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Rafat Boulos

Nr.1.

Særdeles imøtekomme og hyggelig. Gir solide svar på alle spørsmål, også faglig kompliserte spørsmål. Virker trygg og sikker i sitt virke. Den helt klart beste lege jeg noen gang har møtt. Fremstår som svært intelligent. Anbefales på det varmeste og sterkeste.

Bærums beste fastlege!

Lett å få tid om det haster, superhyggelig legesekretær, Boulos selv er empatisk, kunnskapsrik, varm, lett å kommunisere med. Hele familien har brukt ham i ca 15 år, gjennom både alvorlige, mindre alvorlige, og kroniske sykdommer,og ALLTID har vi fått god hjelp på alle måter.

Fantastisk lege!

Jeg hadde Dr. Boulos som fastlege i 8 år og kunne ikke vært mer fornøyd. Jeg kom fra en lege som ikke hørte på meg og det var en lettelse å komme hit. Han kom med forslag og henvisninger til spesialister dersom problemet var utenfor hans felt. Fikk alltid rask time og ble veldig godt behandlet.

Jeg gruer meg til å bytte lege, hadde jeg ikke flyttet så langt unna skulle jeg ha beholdt Dr. Boulos!

Det kan være vanskelig å nå gjennom på tlf, men legekontoret har sms tjeneste for bestilling av time som fungerer helt fint. Det kan også være noe ventetid, dette er ofte pga hastetimer, men med en så hyggelig og flink lege syntes nesten det var verdt det!

En særdeles dyktig og kunnskapsrik lege

Rafat Boulos er et menneske som til stadighet imponerer meg, han har en meget bred kunnskapsbase og gir pasientene (meg) en ro og trygghet som trengs.

Veldig fornøyd

Brukt Boulos i mange år som familielege og er så fornøyd at vi selv etter flytting velger å beholde legen "vår". Alltid tid, alltid raskt å få time når det haster, seriøsitet og god hjelp.
Tommelen opp !!

Veldig imøtekommende og hyggelig

Min mor, søster og jeg benyttet oss av Boulos når vi bodde i Bærum. Jeg oppfattet ham som en veldig åpen og tilgjengelig lege som var lett å prate med og som ville hjelpe til på de måter han kunne, om det var snakk om å gi ut resepter man trengte eller angående henvisning til andre leger. Enig i et rotete kontor, og sykepleierassistenter som ikke er veldig diskrè i forhold til grunnen man er hos lege, tester, osv...Litt lang ventetid, men det er ikke så stor forskjell fra andre legekontorer jeg har vært på. Definitivt den mest positive legen jeg noengang har møtt!

Anbefales ikke - burde ikke jobbe med mennesker, ingen empati

Hører ikke på deg, autoritær og overhodet ingen forståelse av annet enn sin egen mening. Ta disse pillene og hold fred, er følelsen en sitter igjen med. Vanskelig å nå frem på telefonen og han nedverdiger seg da heller ikke til å ta en prat direkte med pasienten på telefonen. Dyr er han også. Nei, takke min skaper for at det fins andre leger

Umulig å komme gjennom på telefon

Vanskelig å forstå hva han sier. Ikke villig til å henvise til relevant spesialist, men fotrekker alternativ medisin. Ikke god oppfølging av kronisk sykdom. Han er alltid forsinket så det er lang ventetid, 1-2 timer, det er ikke aksebtabelt når man har bestilt time men må vente så lenge.

God fastlege

Jegh ar hatt Boulos som fastlege i 13 år, han har fulgt meg og min familie gjennom svangerskap, barnesykdommer og alvorlig sykdom i familien. Det jeg setter størst pris på ved Boulos er at han tar seg tid til å lytte og høre hvordan du har det. Han har god kjennskap til en rekke ulike tilstander, og er god til å forklare og veilede i disse situasjonene. Han har henvist meg til riktig sted når det har vært nødvendig. Jeg får alltid komme når jeg trenger det, og damene på kontoret er hyggelige og imøtekommende. Dessverre er det ofte vanskelig å komme igjennom på telefonen.

Uengasjert.

Dårlig oversikt over ditt sykdomsbilde. Ingen oppfølging. Skriver bare henvisninger til andre leger og spesialister.

Kompetent

Boulos imponerar på mig som kunnig allmänläkare. Tog prover som andra läkare missat och förklarade provsvaren så att jag förstad vad jag borde ändra på.

Anbefales på det varmeste

Vi har en god helsetjeneste på jobben der vi alltid kan få time på dagen. Allikevel foretrekker jeg å gå til Dr. Boulos selv om det innebærer noen dagers ventetid. Han er dyktig og oppdatert, samtidig som han tar seg tid til å lytte til pasienten. Ved akutt sykdom er det aldri noe problem å få fremskyndet legetimen. Jeg kommer ikke til å bytte fastlege og kan anbefale Dr. Bolus på det varmeste.

Solid kompetanse

Har nå 3 ganger fått forskjellige diagnoser av Asker og Bærum sykehus og Dr. Boulous. Det har vist seg at Dr. B. hadde rette alle 3 gangen. Han sparte meg for lange sykemeldinger og mye inn og ut av det offentlige sykehuset.

Bruker aldri en annen lege etter dette.

Den beste legen jeg harhatt

Alltid tilgjengelig og hyggelig. Kommuniserer veldig bra med pasienten.

Umulig å få time hos.

Har hat som fastlege i mange år, men byttet fordi det altfor lang ventetid på legetime. All som haster må tas andre steder.

Meget god lege

Han er kjapp, serviceinnstilt, litt farmakologisk orientert, men gir diagnoser få andre klarer å stille.

fantastisk legen!!!

Han er min ny fastlegen og er kjempe flott!!! Det må jeg si(skrive) han viser mye opmerksomhet og hører alltid som du vil si. Han er helt fantastisk!!

Har ingen empati med pasienter, eller ønske om å finne en diagnose.

Det er ikke mulig å ha en dialog med denne legen, han avviser deg tvert. Vet heller ikke om han forstår hva du sier.

Proff, høflig og dyktig lege man får tillit til.

Veldig flink lege. Observerer veldig bra og ser godt en evt. situasjon man trenger hjelp til. Føler at man blir hørt og sett skikkelig. Aldri problemer hvis man skulle bli akuttsyk som astma-anfall, osv. osv. Følger opp. Lett å snakke med også. (Kontoret roter litt med beskjeder noen ganger). Jeg ville ha gitt 5 stjerner til legen, men trekker fra p.g.a. at kontoret roter noen ganger og problemer med å komme gjennom på telefonen, og ventetiden kan være veldig lang på kontoret. Men dette er en utmerket lege!

Forbedringspotensial

Jeg benyttet Dr Boulos i flere år og et medlem av familien benytter han fremdeles. Etter min mening er han altfor overfladisk. Det blir raskt standard hestekur (medisiner) og jeg ser det samme hos vedkommende som fremdeles benytter han. Er du på jakt etter en lege som virkelig bryr seg og sikrer best resultatet anbefaler jeg at du leter videre.