Cuu Van Duong

Romsås Legesenter

2007

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Cuu Van Duong er en av 536 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Cuu Van Duong

Sykmelding

Han skulle skrive ut sykmelding for 3dager å sende elektronisk til arbeidsgiver dette har han ikke gjort p når jeg ringer er de aldri behjelpelig med en eneste ting sent in fort ut søppel

Treg men flink

Han er jo flink når du kommer inn. Har hatt perioder hvor jeg har måtte ventet opp til nesten 1 time og 30 min. Når man kommer inn er det også veldig fort ut. skjønner i grunn ikke hvordan han er så treg når du er på kontoret hans i 30 sekunder

Sitter på facebook

Lege sitter på Facebook mens pasienten sitter der. Uprofesjonell og tar ikke folk seriøst. Jeg var hos han og han var ikke interessert om å høre hvorfor jeg var hos han og hva jeg trengte hjelp med. Han snakket i munnen på meg og ville si det han mente. Heldigvis er han ikke min fastlege, men vikar hver gang min lege er borte. Hver gang jeg er hos han er han på Facebook.

Forferdelig

Fikk time hos han fordi fastlegen min ikke hadde noe ledig. Jeg var der med barnet mitt og dro derifra rett hjem for å skrive en klage. Han så ikke på oss, sjekket ikke barnet og så ikke hadet. Jeg forsto ingenting. Grusomt. Jeg går aldri mer til han, da er legevakta bedre!

Anbefales absolutt ikke

Null omsorg. Lytter ikke. Føles som denne mannen jobber med provisjon. Han skal ha deg ut av kontoret så fort som mulig. Er du heldig, så får du 2 minutter til å forklare hvorfor du er der.