Cuu Van Duong

Tlf: 21 61 96 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Cuu Van Duong er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Cuu Van Duong

Forferdelig

Fikk time hos han fordi fastlegen min ikke hadde noe ledig. Jeg var der med barnet mitt og dro derifra rett hjem for å skrive en klage. Han så ikke på oss, sjekket ikke barnet og så ikke hadet. Jeg forsto ingenting. Grusomt. Jeg går aldri mer til han, da er legevakta bedre!

Anbefales absolutt ikke

Null omsorg. Lytter ikke. Føles som denne mannen jobber med provisjon. Han skal ha deg ut av kontoret så fort som mulig. Er du heldig, så får du 2 minutter til å forklare hvorfor du er der.

Unngå denne lege

Har vær hos denne legen flere ganger og går alltid ut med flere spørsmål enn da jeg kom inn. Ender opp med opp med å bestille en ny time hos en annen lege. Alltid forsinket og null empati.

Lege som ikke lytter

Fikk ikke time hos fastlege, fikk i stedet hos Dr. Duong i dag. Han var overhode ikke interessert i meg, tittet så vidt, viste null omsorg og er den kaldeste legen jeg noensinne har møtt. Styr unna. Maks 5 minutter senere og 150 kroner fattigere.

Den dårligste legen jeg har møtt

Jeg fikk time hos han fordi min fastlege var på ferie. Han var arrogant og var ikke interessert i det jeg hadde å si. Jeg føler at jeg ble ikke hørt eller trodd av han. Han ble også hissig og irritert da jg stilte spørsmål tilbake. Kom hjem med en dårlig følelse. Never again!

Skuffende

Var på helsesjekk. Null interesse i andre spørsmål. Virker kun interessert i å skrive ut resepter...

Anbefaler ikke

Altid forsinket, skal unngå ham neste gang. Dårlig kunnskap som en legge, kunne være mye bedre (må kanskje studere litt til).

Ikke fornøyd!

Vært forsinket mye hver gang jeg har vært der. Hører ikke ordentlig etter på hva du sier. Føler jeg er til bry. Fått spørmålet om at han ikke skjønner hvorfor jeg er der, istedet for å kanskje berolige om at alt ser fint ut. mye mer å si. Ikke til å anbefale!

Dårlig på å kommunisere og lett irritert

Denne legen vet alt best selv og blir irritert og oppfarende hvis han oppfatter at man retter på han. Det er lite tillitsvekkende.

Vedkommende er ikke min fastlege. Det er mulig han fungerer bedre i den rollen. Jeg kommer ikke til å takke ja til akuttime hos denne legen igjen. Tre dårlige opplevelser holder for min del.

God lege

Jeg valgte ham fordi han hadde flest ledige plasser og dermed var oftere tilgjengelig, noe han også har innfridd. I tillegg er han hyggelig, direkte og lite selvhøytidelig, noe som betyr mye for meg. Hans kunnskaper er vel ikke av de aller beste, men samtidig er han kjapp med å henvise videre til spesialister - noe som betyr mer i mine øyne.

Dyktig fastlege

Han er snill og fleksibel. Han forstår problemet og gjør det beste han kan for deg. Han henviser deg dit du skal, og har alltid en hjelpsom hånd.

Omsorgsfull og flink lege

Jeg har vært hos mange leger de siste årene, og det er godt å vite at det fortsatt finnes omsorgsfulle leger som tar seg god tid til å lytte til pasientene sine. Dr. Cuu er imøtekommende, flink til lytte og uttrykker seg på en FORSTÅELIG måte. Dette er en lege jeg vil anbefale på det sterkeste.

Imøtekommende lege, som tar meg alvorlig.

Jeg er en ung kvinne, som får tett oppfølging av fastlege grunnet kronisk sykdom. Jeg har hatt fire fastleger og x antall vikarer de siste fem årene, både ved dette og andre legesentre. Dr. Duong er imøtekommende og lyttende. Jeg får aldri følelsen av at jeg har brukt opp tiden min eller at jeg er til bry, slik jeg har fått andre steder. Jeg er nok en litt tilbakeholden pasient, som ikke har behov for en psykolog i min fastlege. Jeg vil ha hjelp, henvisninger og bli tatt på alvor. Det blir jeg.

God, men ikke god nok.

Alt for ofte store forsinkelser, med ventetider på over en time på det verste. Noe rot med papirarbeid.

Ellers helt ok. Jeg vil hverken fraråde eller anbefale denne legen. Han vil helt sikkert passe godt for noen, selv om han ikke fungerte godt nok for meg.

Usympatisk og lite interessert

Unødvendig med mye detaljer, men jeg byttet raskt fastlege og fant en hyggelig dame på Grorud legesenter isteden.

flink lege

Jeg var hos denne legen for 1 mnd. siden. Han var ikke min fastlege men jeg fikk akutt time. Min egen fastlegen har ikke tid til meg. Han møtet meg ved resepsjon, etter 2 sek. ba han meg å sitte å vente. Jeg fikk komme inn til ham. Etter noen spm. ba han meg å følge rådet sitt selvom jeg har lyst å bare dra hjem. Han ringte til Ahus og jeg var tilstedet under tlf. samtalen. Han kranglet med overlegen der og fikk meg innlagt. Han brukte 45 min. på meg selvom jeg ikke hadde time. Han ble forsinket pga. meg. Jeg kom trygt fram til sykehuset der fant de at jeg hadde hjerteinfarkt og ble sendt med en gang til Ullevål for blokkering. Hvis denne legen ikke tok meg alvorlig så vet jeg ikke helt hva kunne ha skjedd med meg.....Jeg har vært tilbake til ham til kontroll selvom han ikke var min fastlege. Nå har jeg byttet over til ham.

Den legen som du kan stole på.

Den bestelegen jeg har hatt. Han jobber rask, hører på pasienten.riktig diagnose. du får riktig behandling, har ikke tide til småprat.anbefales sterk, hvis du er virklig syk, da hnakan gi deg riktige behandling.

Dårlig lege!!!

Denne legen er absolutt ikke å anbefale. Han tok meg ikke på alvor. Han har en arrogant holdning/oppførsel. Lytter ikke til hva du sier og jeg endte alltid opp med en følelse av å ikke bli trodd eller hørt. Han hadde alltid svært dårlig tid. Det er ingen oppfølging. Man sitter ikke igjen med en følelse av trygghet etter å ha vært hos ham.

En helt håpløs lege som burde finne noe annet å gjøre

Dette er en lege som ikke bryr seg om pasienten, ikke hører etter og ikke gjør noe som helst for å hjelpe. Helt utrolig at han kan jobbe som lege. Setter aldri min fot på hans kontor igjen.

Dårlig fastlege.

Denne legen på romsås legesenter er en lege du alltid får akuttimer hos, siden han har mange ledige timer. Vet alltid hvilken behandling jeg får når jeg kommer dit. Ingen anerkjennelse, arroganse, "jeg vet best holdning", blir bare føyset ut av kontoret fortest mulig. Ikke bruk denne fastlegen!