Cuu Van Duong

Autorisasjon (2007)

Cuu Van Duong er en av 556 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Cuu Van Duong

Profesjonell og dyktig fastlege

Dr Duong opplever jeg som en svært kunnskapsrik, dyktig, og sympatisk, lege.
Min erfaring er at han er veldig grundig når det gjelder å få stillet riktig diagnose og foreskrive adekvat behandling. Han er svært imøtekommende og lydhør.

Dyktig lege

Byttet til Dr. Cuu da min gamle fastlege ikke var interessert i mine kroniske problemer. Allerede på mitt første besøk hos Dr. Cuu tok han god tid til å lytte på meg. Jeg fikk forklare meg grundig om mine problemer. Dr. Cuu satt straks igang utrednings prosesser som jeg i lengre tid ikke fått gehør for. Dyktig faglig og sympatisk, anbefaler på det sterkeste.

Kunnskapsrik

Jeg fikk tildelt fastlege Duong siden jeg flyttet til bydelen. Jeg har flere kronisk tilstand og følte ikke at tidligere fastlegene mine fulgt opp. Etter første møtet med dr. Duong, ble det en systematisk gjennomgang av mine plager. Jeg fikk regelmessig kontroller. Han bruker tid til å høre mine plager og gi råd og behandling som jeg er svært fornøyd med.
Jeg har i over lengre tid vond over brystet. Ingen andre leger har oppdaget at jeg har en bilyd. Han stilte mange spørsmål og henvist meg raskt hjertespesialist. Jeg blir fatisk operert og jeg per idag har ikke de symptomene som relaterte til hjertelaff sykdom.
I mine øyer er han en kunnskapsrik fastlege. Han opptrer svært sympatisk

Sykmelding

Han skulle skrive ut sykmelding for 3dager å sende elektronisk til arbeidsgiver dette har han ikke gjort p når jeg ringer er de aldri behjelpelig med en eneste ting sent in fort ut søppel

Treg men flink

Han er jo flink når du kommer inn. Har hatt perioder hvor jeg har måtte ventet opp til nesten 1 time og 30 min. Når man kommer inn er det også veldig fort ut. skjønner i grunn ikke hvordan han er så treg når du er på kontoret hans i 30 sekunder