Cuu Van Duong

Romsås Legesenter Mann, 43 år

Autorisert2007
Ledige plasser 277 av 1100
Vil du bytte til denne fastlegen?

Romsås Legesenter

Romsås senter 1 0970 Oslo
Cuu Van Duong er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Cuu Van Duong

Lege som ikke lytter

Fikk ikke time hos fastlege, fikk i stedet hos Dr. Duong i dag. Han var overhode ikke interessert i meg, tittet så vidt, viste null omsorg og er den kaldeste legen jeg noensinne har møtt. Styr unna. Maks 5 minutter senere og 150 kroner fattigere.

Den dårligste legen jeg har møtt

Jeg fikk time hos han fordi min fastlege var på ferie. Han var arrogant og var ikke interessert i det jeg hadde å si. Jeg føler at jeg ble ikke hørt eller trodd av han. Han ble også hissig og irritert da jg stilte spørsmål tilbake. Kom hjem med en dårlig følelse. Never again!

Skuffende

Var på helsesjekk. Null interesse i andre spørsmål. Virker kun interessert i å skrive ut resepter...

Anbefaler ikke

Altid forsinket, skal unngå ham neste gang. Dårlig kunnskap som en legge, kunne være mye bedre (må kanskje studere litt til).

Ikke fornøyd!

Vært forsinket mye hver gang jeg har vært der. Hører ikke ordentlig etter på hva du sier. Føler jeg er til bry. Fått spørmålet om at han ikke skjønner hvorfor jeg er der, istedet for å kanskje berolige om at alt ser fint ut. mye mer å si. Ikke til å anbefale!