Cuu Van Duong

Autorisasjon (2007)

Cuu Van Duong er en av 557 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Cuu Van Duong

Imponerende

Høyt undervurdert utmerket lege med omfattende medisinsk kunnskap. Ekstremt hjelpsom med en veldig positiv og vennlig holdning

05.11.20 kl 15.00

Cuu Van Duong..... verste legen jeg har hat kontakt med. Drar hjem uten å fullføre jobben.
Kom 15 min før oppsatt time og 40min etter blir jeg informert om at legen ikke er til stede(altså at han har dratt hjem uten å ta in sine pasienter.)
Har ikke ord som beskriver hvor forbanna jeg er.
Om det er pasienter som ikke møter opp til oppsatt time blir det fakturert med en gang, syns han ikke fortjener å ha den stillingen han har. I tillegg kan han såvidt prate norsk. Må gjenta det jeg sier 2-3 ganger for at han skal skjønne hva jeg sier.

Dyktig lege.

Legen fanget raskt opp mine plager. Virker målrettet og kunnskapsrik. Han spørre de riktige spørsmålene som jeg selv ikke har tenkt over. Effektiv og grundig. Føler at jeg blir tatt godt vare på.

Profesjonell og dyktig fastlege

Dr Duong opplever jeg som en svært kunnskapsrik, dyktig, og sympatisk, lege.
Min erfaring er at han er veldig grundig når det gjelder å få stillet riktig diagnose og foreskrive adekvat behandling. Han er svært imøtekommende og lydhør.

Dyktig lege

Byttet til Dr. Cuu da min gamle fastlege ikke var interessert i mine kroniske problemer. Allerede på mitt første besøk hos Dr. Cuu tok han god tid til å lytte på meg. Jeg fikk forklare meg grundig om mine problemer. Dr. Cuu satt straks igang utrednings prosesser som jeg i lengre tid ikke fått gehør for. Dyktig faglig og sympatisk, anbefaler på det sterkeste.