Cuu Van Duong

Tlf: 21 61 96 00 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Cuu Van Duong er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Cuu Van Duong

Sitter på facebook

Lege sitter på Facebook mens pasienten sitter der. Uprofesjonell og tar ikke folk seriøst. Jeg var hos han og han var ikke interessert om å høre hvorfor jeg var hos han og hva jeg trengte hjelp med. Han snakket i munnen på meg og ville si det han mente. Heldigvis er han ikke min fastlege, men vikar hver gang min lege er borte. Hver gang jeg er hos han er han på Facebook.

Forferdelig

Fikk time hos han fordi fastlegen min ikke hadde noe ledig. Jeg var der med barnet mitt og dro derifra rett hjem for å skrive en klage. Han så ikke på oss, sjekket ikke barnet og så ikke hadet. Jeg forsto ingenting. Grusomt. Jeg går aldri mer til han, da er legevakta bedre!

Anbefales absolutt ikke

Null omsorg. Lytter ikke. Føles som denne mannen jobber med provisjon. Han skal ha deg ut av kontoret så fort som mulig. Er du heldig, så får du 2 minutter til å forklare hvorfor du er der.

Unngå denne lege

Har vær hos denne legen flere ganger og går alltid ut med flere spørsmål enn da jeg kom inn. Ender opp med opp med å bestille en ny time hos en annen lege. Alltid forsinket og null empati.

Lege som ikke lytter

Fikk ikke time hos fastlege, fikk i stedet hos Dr. Duong i dag. Han var overhode ikke interessert i meg, tittet så vidt, viste null omsorg og er den kaldeste legen jeg noensinne har møtt. Styr unna. Maks 5 minutter senere og 150 kroner fattigere.