Omar Shafqat Eikrem

Ullevål Hageby Legesenter

2005

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Ullevål Hageby Legesenter Telefonnummer23 36 90 9023 36 90 ...
Niels Henrik Abels v. 2C 0851 Oslo
Omar Shafqat Eikrem er en av 536 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Omar Shafqat Eikrem

Engasjerer seg ikke.

Han er god hvis du trenger resept og er kanskje litt syk. Men er du veldig syk med mye smerter så har han meget lite forståelse for deg. Forteller at du må bare ta deg sammen og gå tilbake til jobb fordi det er ikke noe annet å gjøre. Tar bare vanlig blodprøver. Er du kvinne og må ta vaginal prøver/henvisning til gynokolog sier han at du må bare bestille hos Pia Kvåle for "sånne" ting.

Forventer at det er du som må ta kontakt ang. kontroll, henvisning og alt annet selv, og du må ha en god grunn, ellers nekter han. Igjen, god for de små ting, men hvis det er noe stort sykdomsmessig kan du forvente snark kommentarer.

Omar var superb da han studerte som spesialist, men nå er han som mange andre fastleger; lat og uengasjert, altfor logisk og holder til tekstbokformat. Det er ikke sånn en fastlege skal behandle en pasient. Jeg bytter.

Effektiv og presis

Jeg opplever Omar som en flink og effektiv lege. Det går raskt å få time, og jeg blir tatt seriøst. Spesielt opplever jeg ham som ryddig og interessert når jeg tar med barn til konsultasjon. Han tar alltid bekymringene seriøst og sender gjerne videre til CRP. Hadde også god oppfølging under svangerskap. Det eneste jeg har å utsette er at konsultasjonene kan gå litt raskt til tider, slik at hele sykdomshistorien ikke kommer frem.

Styr unna han som lege!!!

Mer usympatisk lege enn han her skal du lete lenge etter. Han tar deg ikke på alvor. Møter ikke blikket ditt, har det travelt. Ville aldri i verden valgt han som fastlege. Med andre ord, anbefales ikke!

Dårlig opplevelse

Jeg har hatt Dr. Eikrem som fastlege og har opplevd dårlig oppfølging og behandling. Han viser ikke omtanke og tar ikke gode avgjørelser med grunnlegende ting en lege burde vite om og som skaper unødvendig smerte hos pasienten. Nonchalant, og rett og slett en dårlig opplevelse.

Føler meg ikke trygg med dr. Eikrem som fastlege

Jeg har hatt Dr Eikrem som fastlege i flere år, etter som jeg har blitt mere sykelig så føler jeg at energien som man trenger for å holde ut med Eikrem som fastlege ikke strekker til lenger.
Hans manglende evne eller vilje til til å følge opp eller på noen annen måte gjøre mere enn å skrive ut resepter og sykemeldinger virker skremmende når en virkelig blir syk.