Omar Shafqat Eikrem

Niels Henrik Abels v. 2C 0851 Oslo
Omar Shafqat Eikrem er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Omar Shafqat Eikrem

Tar pasienten på alvor

Jeg har gått hos flere leger, men i Oslo er Eikrem den mest dyktige legen jeg har møtt.
Han lytter og tar pasienten på alvor. Han henviser om det trengs en spesialist, og er han usikker på diagnosen blir alle prøver tatt.
Har gått til ham for både somatiske og psykiske problemer, og han har kompetanse på alle felter. Han tar seg god tid og følger opp problemene.

ikke å anbefale.

Han hilste ikke, hadde nesten ikke øyenkontakt, virket veldig lite interessert i å høre på meg. Han lyttet på lungene mine utenpå en veldig tykk genser noe jeg syns virker useriøst.

Dårlig - velg en annen

Dessverre dårlig erfaring med denne legen. Arrogant og stresset, tar seg ikke tid til å lytte til pasienten og viser generelt lite medmenneskelighet. Ville valgt en annen fastlege og i det hele tatt holdt meg unna Ullevål Hageby legesenter. Legesenteret er generelt dårlig organisert, med en lite imøtekommende resepsjon og stressede medarbeidere.

En meget bra fastlege

Omar Eikrem har vært min fastlege i mange år. Han er en ryddig og vennlig person som også gir et godt faglig inntrykk. Han er klar i sine uttalelser og er lett å forstå, og tar initiativ til behandling umiddelbart eller med anvisning til spesialister. Han er en lege jeg kan stole på, og som bruker tid til å oppsøke mer informasjon der det er nødvendig - og sender nødvendige beskjeder/innkallinger til pasienten.

En flink og god lege.

Jeg byttet til Eikrem etter en uheldig erfaring med en annen fastlege. Kan ikke si jeg noen gang har vært mer fornøyd. Gått hos Eikrem siden 2008 og er meget fornøyd. Han lytter, og viser forståelse. Han motiverer og forklarer godt om prosessen. Det viktigste er at han alltid tar seg god tid.