Omar Shafqat Eikrem

Ullevål Hageby Legesenter

2005

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Ullevål Hageby Legesenter Telefonnummer23 36 90 9023 36 90 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Niels Henrik Abels v. 2C 0851 Oslo
Omar Shafqat Eikrem er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Omar Shafqat Eikrem

Effektiv og presis

Jeg opplever Omar som en flink og effektiv lege. Det går raskt å få time, og jeg blir tatt seriøst. Spesielt opplever jeg ham som ryddig og interessert når jeg tar med barn til konsultasjon. Han tar alltid bekymringene seriøst og sender gjerne videre til CRP. Hadde også god oppfølging under svangerskap. Det eneste jeg har å utsette er at konsultasjonene kan gå litt raskt til tider, slik at hele sykdomshistorien ikke kommer frem.

Styr unna han som lege!!!

Mer usympatisk lege enn han her skal du lete lenge etter. Han tar deg ikke på alvor. Møter ikke blikket ditt, har det travelt. Ville aldri i verden valgt han som fastlege. Med andre ord, anbefales ikke!

Dårlig opplevelse

Jeg har hatt Dr. Eikrem som fastlege og har opplevd dårlig oppfølging og behandling. Han viser ikke omtanke og tar ikke gode avgjørelser med grunnlegende ting en lege burde vite om og som skaper unødvendig smerte hos pasienten. Nonchalant, og rett og slett en dårlig opplevelse.

Føler meg ikke trygg med dr. Eikrem som fastlege

Jeg har hatt Dr Eikrem som fastlege i flere år, etter som jeg har blitt mere sykelig så føler jeg at energien som man trenger for å holde ut med Eikrem som fastlege ikke strekker til lenger.
Hans manglende evne eller vilje til til å følge opp eller på noen annen måte gjøre mere enn å skrive ut resepter og sykemeldinger virker skremmende når en virkelig blir syk.

Elendig

Veldig usympatisk, nonchalant og ignorant. Hører ikke på hva man sier og virker som at han møter deg for første gang hver gang du er der. Virker ikke som han er videre interessert i å utrede hva som feiler deg men mer interessert i at det skal gå raskt. Vil ikke anbefalle Omar som lege hvis du trenger hjelp til noe som krever videre behandling