Omar Shafqat Eikrem

Ullevål Hageby Legesenter Mann, 42 år

Autorisert2005
Ledige plasser 109 av 1800
Vil du bytte til denne fastlegen?

Ullevål Hageby Legesenter
Niels Henrik Abels v. 2C 0851 Oslo
Omar Shafqat Eikrem er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Omar Shafqat Eikrem

ikke å anbefale.

Han hilste ikke, hadde nesten ikke øyenkontakt, virket veldig lite interessert i å høre på meg. Han lyttet på lungene mine utenpå en veldig tykk genser noe jeg syns virker useriøst.

Dårlig - velg en annen

Dessverre dårlig erfaring med denne legen. Arrogant og stresset, tar seg ikke tid til å lytte til pasienten og viser generelt lite medmenneskelighet. Ville valgt en annen fastlege og i det hele tatt holdt meg unna Ullevål Hageby legesenter. Legesenteret er generelt dårlig organisert, med en lite imøtekommende resepsjon og stressede medarbeidere.

En meget bra fastlege

Omar Eikrem har vært min fastlege i mange år. Han er en ryddig og vennlig person som også gir et godt faglig inntrykk. Han er klar i sine uttalelser og er lett å forstå, og tar initiativ til behandling umiddelbart eller med anvisning til spesialister. Han er en lege jeg kan stole på, og som bruker tid til å oppsøke mer informasjon der det er nødvendig - og sender nødvendige beskjeder/innkallinger til pasienten.

En flink og god lege.

Jeg byttet til Eikrem etter en uheldig erfaring med en annen fastlege. Kan ikke si jeg noen gang har vært mer fornøyd. Gått hos Eikrem siden 2008 og er meget fornøyd. Han lytter, og viser forståelse. Han motiverer og forklarer godt om prosessen. Det viktigste er at han alltid tar seg god tid.

Grei lege

Veldig ordentlig og vennlig legesekretær, og man får god kontakt via telefon, om man ikke ringer mandag formiddag eller fredag.
Laboratoriet i huset.
Omar Eikrem er hyggelig, om noe reservert. Han er glad i undersøkelse via laboratoriet og henviser fort til spesialister. Han er litt tilbakeholdende med forklaringer om sykdom og jeg må grave selv. Jeg kunne ønske meg mer oppmerskomhet og initiativ i forbindelse med undersøkelser og oppfølging. Av og til må jeg komme med behandlingsforslag som da følges.