Omar Shafqat Eikrem

Ullevål Hageby Legesenter Mann, 42 år

Autorisert2005
Ledige plasser 53 av 1800
Vil du bytte til denne fastlegen?

Ullevål Hageby Legesenter

Niels Henrik Abels v. 2C 0851 Oslo
Omar Shafqat Eikrem er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Omar Shafqat Eikrem

ikke å anbefale.

Han hilste ikke, hadde nesten ikke øyenkontakt, virket veldig lite interessert i å høre på meg. Han lyttet på lungene mine utenpå en veldig tykk genser noe jeg syns virker useriøst.

Helt forferdelig dårlig lege !!!

først og fremst, bryr seg ikke om pasientene i det hele tatt. Arrogant og lite imøtekommende. timen varer 4 minutter maks, hører ikke etter på hva du sier. Ignorerer dine uroligheter. Alle mine behandlinger måtte jeg gjøre utenfor landet, siden han ikke gadd å henvise meg til noen spesialister selv om jeg spurte han om det.. Han var rett og slett ikke interessert i å hjelpe meg eller få meg til å føle meg hjemme. Mer interessert i å tjene penger på pasientene sine og la dem kaste bort tid og energi på å komme tilbake hver gang. bare for å bli sendt hjem igjen uten en løsning eller lettelse.

Dårlig - velg en annen

Dessverre dårlig erfaring med denne legen. Arrogant og stresset, tar seg ikke tid til å lytte til pasienten og viser generelt lite medmenneskelighet. Ville valgt en annen fastlege og i det hele tatt holdt meg unna Ullevål Hageby legesenter. Legesenteret er generelt dårlig organisert, med en lite imøtekommende resepsjon og stressede medarbeidere.

En meget bra fastlege

Omar Eikrem har vært min fastlege i mange år. Han er en ryddig og vennlig person som også gir et godt faglig inntrykk. Han er klar i sine uttalelser og er lett å forstå, og tar initiativ til behandling umiddelbart eller med anvisning til spesialister. Han er en lege jeg kan stole på, og som bruker tid til å oppsøke mer informasjon der det er nødvendig - og sender nødvendige beskjeder/innkallinger til pasienten.

En flink og god lege.

Jeg byttet til Eikrem etter en uheldig erfaring med en annen fastlege. Kan ikke si jeg noen gang har vært mer fornøyd. Gått hos Eikrem siden 2008 og er meget fornøyd. Han lytter, og viser forståelse. Han motiverer og forklarer godt om prosessen. Det viktigste er at han alltid tar seg god tid.