Navneet Kaur

Karoline Kristiansens vei 3 0661 Oslo
Navneet Kaur er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Navneet Kaur

Uinteressert

Min erfaring med Navneet er at hun er null interessert i pasienten. Hun er kanskje dyktig, men et besøk hos henne oppleves like tørt som å gå på postkontoret.

Aldri mer

Var å tok min første celleprøve hos Navneet. Ved en så privat konsultasjon er man alltid sårbar, og jeg har aldri før følt meg så dårlig behandlet, krenket og "misbrukt" som under dette legebesøket. Det oppstod komplikasjoner og jeg begynte å blø, hun ga meg skylden for at jeg begynte og blø og hun hadde heller ikke noe bind å gi meg. Så jeg måtte selv gå ned på nærmeste butikk og kjøpe. Svaret på prøven fikk jeg heller aldri. Jeg kan ikke si om Navneet er noe flink til andre typer konsultasjoner ettersom dette var første og siste gang jeg var hos henne. Anbefaler ikke at dere bruker henne som gynekolog.

Utrolig sløv, ikke tilstedet og lei av jobben.

Hyggelig, men gjør ikke jobben sin skikkelig. Udatert på rutiner, sender feil henvisning eller ikke henviskning i det hele tatt. Virker umotiver og rimelig lei

Uprofesjonell

Hun var veldig uhøflig, arrogant og avbrøt mot meg. Hun sa at hun hadde ikke så mye tid og hadde mye å gjøre. Ikke ønsker å gå tilbake til henne. Skal byttes lege.

Skuffet over denne fastlegen

Jeg har hatt denne fastlegen i en rekke år, og har stort sett fått god behandling og oppfølging. Foruten en telefonsamtale og siste konsultasjon har det vært bra. Vi har alltid hatt et godt forhold, foruten ved den siste konsultasjonen. Hun var arrogant og avbrøt når jeg snakket, og viste ikke interesse i det hele tatt. Hun klaget på at hun hadde for mye å gjøre, og kjeftet på meg. Slik skal ikke en fastlege oppføre seg i det hele tatt.