Navneet Kaur

Autorisasjon (2003)

0 av 2000

Fyrstikktorget Legekontor Telefonnummer23 24 43 3023 24 43 ...
Karoline Kristiansens vei 3 0661 Oslo
Navneet Kaur er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Navneet Kaur

Skuffende

Hadde Navneet i over et år. På småting var hun veldig grei å ha med å gjøre, til tross for at jeg var inne til hun i max 5 minutt av gangen før jeg ble sendt ut. Når jeg ble skikkelig syk så skrev hun masse sykemeldinger og henviste meg til sykehus - men hun fulgte aldri opp og spurte aldri hvordan jeg hadde det. Jeg ble også ignorert i 2 uker fordi de mente jeg ikke hadde betalt en faktura på 250,-kr (det viste seg å ikke stemme). Når jeg kom tilbake etter dette nektet hun å skrive sykemelding selv om sykehuset tok meg på alvor. Det var det første hun sa når jeg kom inn til timen, og hun ga ingen grunnlag for hvorfor. Følte meg veldig lite sett som pasient, og det virket aldri som hun egentlig ville prate med meg.. Virket også som hun hadde lite kunnskap om enkelte ting. Men sikkert en god lege for de som ikke har mye plager, hun er i tillegg borte flere dager i uka.

Ufin oppførsel og lite kunnskap

Legen virker uinteressert og uten kunnskap. Ble kastet ut uten noen forklaring. Sjokkerende oppførsel! Etterpå fikk jeg vite av resepsjonen at legen ikke kunne hjelpe meg uten journal. Ble tvunget til å betale for timen uten å ha fått noe hjelp.
Journalen hadde blitt overført 11 dager før timen. De sa at det var tekniske feil hos mitt tidligere legekontor, noe jeg senere fant ut at ikke stemte. Sannheten var at Fyrstikktorget bruker CGM systemet som har problemer med å ta imot journaler på pdf.
Da jeg skriver til dem og forklarer dem dette, avblåser de meg helt og sier de aldri har hatt noen problemer med overføring av journaler, og at dette er mitt ansvar å få fikset opp i. Aldri vært borti et så kunnskapsløst, ubehjelpelig og frekt legesenter i hele mitt liv.
STYR UNNA!

Frarådes, kun dårlig opplevelser

Hadde Kaur som fastlege i over ett år med mange jevnlige besøk. Har kun hatt dårlige opplevelser. Min opplevelse er at hun gir pasienten svært kort tid, virker uinteressert, sier ting uten grunn som skremmer pasienten og har høy terskel for henvisninger. Hun Oppfordrer til det private helsevesenet i stedet. Angrer på at jeg ikke byttet fastlege mye tidligere og personlig fraråder jeg henne og hele legesenteret.

Uinteressert, frekk & upålitelig

Vil fraråde en hver person å unngå vedkommende som fastlege. Her en liste over min opplevelser:

* Jeg sendte over journalen to uker før første fastlegetime, men vedkommende sa likevel at "hun ikke hadde hatt tid til å lese den" før legetimen.

* Opplevde å bli presentert henvisning til eksterne
leger som koster tusenvis av kroner, før jeg fikk høre om behandlingene som kan gjøres gjennom fastlegen.

* Opplever at Dr. Kaur ønsker at timen skal vare kortest mulig, og man skal finne raske og ikke gode løsninger.

* Jeg ble lovet oppfølging over telefon når prøvesvarene fra allergitesten var klare. 2 måneder etter at resultatene var klare mottok jeg disse på mail, uten noen forklaring. Jeg måtte deretter ta kontakt og be om en forklaring. Unnskyldningen var tekniske utfordringer internt og hektisk arbeidshverdag for fastlegen.

* Når man ber om en forklaring på hvorfor man ikke får oppfølging som er blitt lovet under legetime, og hvorfor ting tar mye lengre tid enn lovet, oppfordres man til å bytte fastlege og roe seg ned.

Trygg og kunnskapsrik

Jeg har hatt Kaur som min fastlege i 23 år. Har vært hos henne regelmessig i de siste 7-8 årene.
Hun er imøtekommende, lytter på deg og kan jobben sin.
Jeg har stort sett vært fornøyd!
Har nesten alltid fått time på dagen hvis det har hastet.