Navneet Kaur

Tlf: 23 24 43 30 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Navneet Kaur er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Navneet Kaur

Ubehagelig

Jeg skulle for noen år siden til første rutinekontroll etter (komplisert) fødsel. Hadde fortsatt vondt, og det ble verre etter denne kontrollen da hun var hardhendt. Men verst var at da jeg skulle legge meg på gyn-benken, var det fortsatt papir der etter forrige pasient - med blod på. Da jeg kommenterte dette, ba hun meg om å ta det vekk of legge på nytt selv!

Fastlege

Hyggelig fastlege med kunnskap, men har opplevd to ganger at hun ikke har gjort det jeg spurte om. Jeg har bare vært hos henne 2 ganger

Skuffet!!!

Jeg og min mor har hatt hun som fastlege i flere år, og er ikke fornøyd i det hele tatt. Hun virker veldig lei jobben, og hun er veldig ubrukelig som lege i min mening. Hun har ikke tid til pasienten og er veldig uhøflig.. jeg skal bytte fastlege så fort som mulig...

Uinteressert

Min erfaring med Navneet er at hun er null interessert i pasienten. Hun er kanskje dyktig, men et besøk hos henne oppleves like tørt som å gå på postkontoret.

Aldri mer

Var å tok min første celleprøve hos Navneet. Ved en så privat konsultasjon er man alltid sårbar, og jeg har aldri før følt meg så dårlig behandlet, krenket og "misbrukt" som under dette legebesøket. Det oppstod komplikasjoner og jeg begynte å blø, hun ga meg skylden for at jeg begynte og blø og hun hadde heller ikke noe bind å gi meg. Så jeg måtte selv gå ned på nærmeste butikk og kjøpe. Svaret på prøven fikk jeg heller aldri. Jeg kan ikke si om Navneet er noe flink til andre typer konsultasjoner ettersom dette var første og siste gang jeg var hos henne. Anbefaler ikke at dere bruker henne som gynekolog.

Utrolig sløv, ikke tilstedet og lei av jobben.

Hyggelig, men gjør ikke jobben sin skikkelig. Udatert på rutiner, sender feil henvisning eller ikke henviskning i det hele tatt. Virker umotiver og rimelig lei

Uprofesjonell

Hun var veldig uhøflig, arrogant og avbrøt mot meg. Hun sa at hun hadde ikke så mye tid og hadde mye å gjøre. Ikke ønsker å gå tilbake til henne. Skal byttes lege.

Skuffet over denne fastlegen

Jeg har hatt denne fastlegen i en rekke år, og har stort sett fått god behandling og oppfølging. Foruten en telefonsamtale og siste konsultasjon har det vært bra. Vi har alltid hatt et godt forhold, foruten ved den siste konsultasjonen. Hun var arrogant og avbrøt når jeg snakket, og viste ikke interesse i det hele tatt. Hun klaget på at hun hadde for mye å gjøre, og kjeftet på meg. Slik skal ikke en fastlege oppføre seg i det hele tatt.

rak, beskrivande, förstående och sak kunnig

Min lege ger raka besked, hon beskriver vad som är fel på en och vad man måste tänka på etc. Hon är förstående och jag får känslan av att hon kan sin sak, sak kunnig.

Trygg og kompetent lege

Navneet har vært min fastlege i 10 år, gjennom både svangerskap og mindre og mer alvorlige symptomer og sykdommer. Navneet tar seg alltid tid til å lytte, jeg blir tatt på alvor og hun er dyktig til å "se" meg. Jeg har full tillit til henne, og kan anbefale henne på det sterkeste.

Oppfølging

Navneet kaur er mest kjent gjennom innvandre ...problemet er at hun ikke bor fast i Norge hun reiser mye til India
Hun er ikke noe flink til å gi beskjed til pasienten hvis det er noe dårlig i prøvene men hin insistere på pasient skal ta kontakt med meg eller resepsjon for ny avtale .hun ble sur når jeg hadde time og ventet 30minutter og lurte jeg p hvorfor er det ikke min tur så sa hun etter timen at du kan finne en annen lege ...hun tålte ikke at jeg spurte
Jeg anbefaler ikke henne har hatt henne i noen år...dårlig oppfølging og for mange pasienter hun har ...kam man ikke følge pasienten

Lyttende og snill lege

Hun er en lege som er rolig og tar seg godt av sin pasient. God til å lytte og finne løsninger på problemer.

Fastlege som har reddet mitt liv flere ganger

Er utrolig fornøyd med Navneet Kaur. Har hatt henne i over 10 år som fastlege.
Har slitt med sykdom som ikke er av den vanlige arten opp gjennom årene. Dette er en av få leger som virkelig hører på, og reagerer riktig, og som har medisinert meg riktig slik at jeg er tilbake i arbeidslivet idag.
Kan trygt si at uten hennes forståelse og kompetanse, hadde ikke jeg vært i live idag.

Hilsen
P.A.

fin lege

jeg har gått til Navneet i 3 år og er kjempe fornøyd. Hun følger opp og særlig ved svangerskap er hun flink til å se det lille ekstra. hun er rask og kort, men gjør jobben sin godt. Sekretærene er veldig hyggelige og vi (datter og jeg ) får alltid raskt time og hjelp.

veldig uintresert og lite hjelpsom meget skuffet

hatt henne som fastlege noen år, hun er arrogant og uintressert i pasienten og hører ikke etteer vil bare bli ferdig med pasienten føler jeg er meget skuffet over henne.....fatter ikke hvordan hun ble lege og hvorfor. siden hun er så lite intressert i å hjelpe.. forferdelig service....eneste navneet tenker på er...kort eller kontant og neste

den minst intereserte legen jeg har møtt

hun bør se pasientene sine, holde det hun lover når det gjelder resepter. ikke booke timer til prøver, når hun vet at laben har stengt innen den tiden hun er ferdig med sin konsultasjon. og hun sender mer enn gjerne purringer uten at orginal regning er motatt

Var hos vikaren

første konsultasjon hos legen og det ble hos vikaren. Vikaren var veldig snill og fulgte det opp. Vurderer å bytte fastlege da en lege ikke kan prioritere sine pasienter.

Ikke imponert!

Jeg har vært hos henne et par ganger og har vel til sammen hatt samtale med henne i under 5 minutter. Hun har aldri øyekontakt, sier stort sett "mhm" til det jeg sier og avslutter fort med "kort eller kontant". I tillegg har jeg ved nå to anledninger ikke fått svar på prøver jeg har tatt. Hun virker generelt særdeles lite interessert i å snakke med meg som pasient og prøver å få meg ut så fort som overhode mulig. Jeg er ikke imponert!

Lite tilgjengelig, prioriterer ekstrajobb

Navneet Kaur har fast vikar to dager i uken. Hun prioriterer ekstrajobb på helsestasjon framfor egne pasienter.

Som lege er hun en typisk "skrivebordslege" som aldri har gjort noen fysisk undersøkelse av hverken meg eller mine barn. Det virker som hun henviser automatisk videre til spesialist.

Hun er en lege som virkelig hører på hva du har å si. Tar seg god tid til hver pasient