Navneet Kaur

Fyrstikktorget Legekontor

Autorisasjon (2003)

0 av 2000

Ingen på venteliste

Fyrstikktorget Legekontor Telefonnummer23 24 43 3023 24 43 ...
Karoline Kristiansens vei 3 0661 Oslo
Navneet Kaur er en av 556 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Navneet Kaur

Uinteressert

Min mor og jeg har hatt Navneet Kaur som lege. Jeg var litt hos henne ifbm svangerskap og var greit fornøyd. Hun virket noe uinteressert, ikke så flink med mennesker, så mye i skjermen men jeg fikk hjelpen jeg trengte ifht til medisiner, henvisninger og sykemelding. Min pensjonerte mor har vært mye hos henne og er svært misfornøyd. Hun beskriver henne som lite empatisk og lat. Hun hilser ikke. Hun er lite villig til å hjelpe min mor og bruker minst mulig tid når hun er hos henne. Min mor beskriver henne også som frekk og uhyggelig.

Kjempe bra lege

Jeg har nylig byttet legen min og fikk Navneet som lege. Hun er en kjempe dyktig lege som lytter til pasienten og følger opp i fremtiden. Utrolig omtenksom og nøye.
Er veldig fornøyd med at jeg valgte henne:)

Imøtekommende og flink til å henvise videre

har gått til Kaur i flere år med begge barna og meg selv og føler at vi har alltid blitt godt ivaretatt. Hun nøler aldri med å henvise videre. Leger jeg har gått til tidligere har vært "allvitende" og ikke vært veldig villig til å henvise. Føler hun ser og lytter til både barna og meg når vi er der til ulike konsultasjoner.

hun kan anbefales på det sterkerste!

Anbefaler ikke!

Jeg fikk ikke bra inntrykk av henne på første møtet. Hun var veldig uhøflig og irritert. Dårlig kommunikasjon og lite interessert i å hjelpe.
Føler jeg er meget skuffet over henne og ikke ønsker å gå tilbake til henne. Bytter fastlege så snart som mulig!

Det er bare trist at man skal forholde seg til sånne leger

Det er veldig trist å ta med med seg datteren (2år) sin til legen i håp om å få hjelp og trygghet. Her møter man en kald, uengasjert og lite imøtekommende person sitter bak pc skjermen sin og taster i vei uten øye kontakt og slenger ut en diagnose/ behandling uten særlig dialog. "Prøv dette, så ses vi om 8 uker"... Neste pasient takk. Følelsen av at besøkstiden holdes til et absolutt minimum, og at vi må finne ut av alle spørsmålene våre selv er bare trist. Det er godt mulig hun har masse kunnskap, men på formidling og menneskebehandling er hun elendig. Jeg velger å ringe legen for å fortelle situasjonen og få svar på spørsmålene jeg har, men får som svar; "Du er frekk som ikke stoler på legen din, er du ikke fornøyd kan du bare bytte lege" før hun la på.

Jeg bytter selvfølgelig lege og håper for alle hennes pasienter at hun finner motivasjon til å forbedre alle sine mangler.