Navneet Kaur

Fyrstikktorget Legekontor

Autorisasjon (2003)

0 av 2000

Fyrstikktorget Legekontor Telefonnummer23 24 43 3023 24 43 ...
Karoline Kristiansens vei 3 0661 Oslo
Navneet Kaur er en av 567 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Navneet Kaur

Medmenneskelig og effektiv

Jeg opplever å bli sett og hjulpet til det beste for meg. En dyktig og rask fastlege.
Jeg har alltid fått time i nokså nær framtid eller samme dag når jeg har hatt behov for hastetime.

Lytter og hjelper deg

Lytter, og har det ikke travelt. Henviser til spesialist ved behov. Tar problemer på alvor, og er fin å snakke med. Legekontoret bør få en bedre nettside.

Travel og uinteressert

Legen har det alltid veldig travelt og stiller lite spørsmål. En gjennomsnittlig legetime varte i 7-8 minutter.
Jobber korte dager, så veldig vanskelig å få time.
Utrolig vanskelig å komme gjennom på telefon til sentralbordet. Sist gang jeg forsøkte ga jeg opp etter 2 timer.

Trygg og kunnskapsrik

Jeg har gått til Navneet siden sommeren 2018, og har vært veldig fornøyd med henne som lege. Hun lytter til meg, og nøler ikke med å henvise videre når hun ikke har kunnskap på et område. Jeg sliter med kronisk spenningshodepine og migrene, og hun har hjulpet meg mer enn noen annen lege ila mine 29 år, med henvisninger, ulike medisiner og sykemeldinger. Hun ordnet også rask psykologhjelp til meg da jeg trengte dette - gull verdt.

Noen dager er hun litt kort og travel, som andre beskriver, men stort sett er Navneet en trygg lege, som jeg føler meg sett og støttet av. Eneste grunn til at jeg bytter lege nå er fordi jeg flyttet ut av Oslo for et år siden, og jeg bør ha en lege i nærheten for sønnen min som straks blir født.

Trygg og imøtekommende :)

Kunnskapsrik, omsorgsfull og lyttende. Tar en på alvor og ordner det du trenger. Du føler deg hørt og sett, og at man har god tid under timen. anbefales.