Navneet Kaur

Fyrstikktorget Legekontor

2003

20 av 2000

Fyrstikktorget Legekontor Telefonnummer23 24 43 3023 24 43 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Karoline Kristiansens vei 3 0661 Oslo
Navneet Kaur er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Navneet Kaur

God lege

Kaur er en god utdannet lege med masse ferdigheter. Hun er min fastlege og jeg blir meget fornøyd vær gang! Kaur tar blant annet gode avgjørelser.

Dyktig og forståelsesfull

Jeg har hatt denne legen som fastlege i mange år og er veldig fornøyd. Hun yter fantastisk service, er dyktig, hyggelig og tillitsfull. Hun har lav terskel for å ta en ekstra prøve eller henvise videre ved behov.

Uintressert

Hun tar prøver, men det er det eneste hun gjør.
Ellers forholder hun seg ikke til deg som pasient i det hele tatt. Ingen god lege.

Grei nok

Har hatt henne som fastlege i 3 år. Blir i fleste tilfeller ventende 15-40 minutter. Hun ser ofte i skjermen og kan virke som om hun er uinteressert. Har derimot tillit til hennes vurderinger selvom det ofte kan virke som om hun har dårlig tid. Ville byttet dersom det var andre ledige i nærheten.

Flink, dyktig - anbefales

Jeg har hatt Navneent Kaur som min fast lege de siste 10-12årene. Hun er veldig dyktig og flink lege - takket være henne er jeg i dag i en fast jobb og frisk meldt. Hun er lege som lytter til sine pasienter og gir gode råd. Hadde anbefalt henne!