Navneet Kaur

Fyrstikktorget Legekontor Kvinne, 47 år

Autorisert2003
Ledige plasser 13 av 1800
Vil du bytte til denne fastlegen?

Fyrstikktorget Legekontor
Karoline Kristiansens vei 3 0661 Oslo
Navneet Kaur er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Navneet Kaur

Utrolig sløv, ikke tilstedet og lei av jobben.

Hyggelig, men gjør ikke jobben sin skikkelig. Udatert på rutiner, sender feil henvisning eller ikke henviskning i det hele tatt. Virker umotiver og rimelig lei

Uprofesjonell

Hun var veldig uhøflig, arrogant og avbrøt mot meg. Hun sa at hun hadde ikke så mye tid og hadde mye å gjøre. Ikke ønsker å gå tilbake til henne. Skal byttes lege.

Skuffet over denne fastlegen

Jeg har hatt denne fastlegen i en rekke år, og har stort sett fått god behandling og oppfølging. Foruten en telefonsamtale og siste konsultasjon har det vært bra. Vi har alltid hatt et godt forhold, foruten ved den siste konsultasjonen. Hun var arrogant og avbrøt når jeg snakket, og viste ikke interesse i det hele tatt. Hun klaget på at hun hadde for mye å gjøre, og kjeftet på meg. Slik skal ikke en fastlege oppføre seg i det hele tatt.

rak, beskrivande, förstående och sak kunnig

Min lege ger raka besked, hon beskriver vad som är fel på en och vad man måste tänka på etc. Hon är förstående och jag får känslan av att hon kan sin sak, sak kunnig.

Trygg og kompetent lege

Navneet har vært min fastlege i 10 år, gjennom både svangerskap og mindre og mer alvorlige symptomer og sykdommer. Navneet tar seg alltid tid til å lytte, jeg blir tatt på alvor og hun er dyktig til å "se" meg. Jeg har full tillit til henne, og kan anbefale henne på det sterkeste.