Navneet Kaur

Fyrstikktorget Legekontor

2003

0 av 2000

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Fyrstikktorget Legekontor Telefonnummer23 24 43 3023 24 43 ...
Karoline Kristiansens vei 3 0661 Oslo
Navneet Kaur er en av 536 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Navneet Kaur

Anbefaler ikke!

Jeg fikk ikke bra inntrykk av henne på første møtet. Hun var veldig uhøflig og irritert. Dårlig kommunikasjon og lite interessert i å hjelpe.
Føler jeg er meget skuffet over henne og ikke ønsker å gå tilbake til henne. Bytter fastlege så snart som mulig!

Det er bare trist at man skal forholde seg til sånne leger

Det er veldig trist å ta med med seg datteren (2år) sin til legen i håp om å få hjelp og trygghet. Her møter man en kald, uengasjert og lite imøtekommende person sitter bak pc skjermen sin og taster i vei uten øye kontakt og slenger ut en diagnose/ behandling uten særlig dialog. "Prøv dette, så ses vi om 8 uker"... Neste pasient takk. Følelsen av at besøkstiden holdes til et absolutt minimum, og at vi må finne ut av alle spørsmålene våre selv er bare trist. Det er godt mulig hun har masse kunnskap, men på formidling og menneskebehandling er hun elendig. Jeg velger å ringe legen for å fortelle situasjonen og få svar på spørsmålene jeg har, men får som svar; "Du er frekk som ikke stoler på legen din, er du ikke fornøyd kan du bare bytte lege" før hun la på.

Jeg bytter selvfølgelig lege og håper for alle hennes pasienter at hun finner motivasjon til å forbedre alle sine mangler.

Elendig

Efter & ha varit där med vår dotter på 2år finns det kun detta & si... Elendig dame som kun sitter bak pcn utan & göra undersökelser. Fräck i tonen, när man ringer för att få svar på frågor efter en time får man inte tala till punkt & hon lägger på telefonen.
Rekomenderar absolut inte!
Gick därifrån lika ovetandes som vi kom in.

Safe and professional

A very good and professional doctor.
listens to the patients patiently and tries to get to the crux of problem. We as a family had her for 4 years and every time it was just top of notch experience if it was kids or us as an adults. I wish to had her as our family doctor forever but have to move. A highly recommended doctor.

Handlekraftig og trygg.

Legen henviser deg til spesialist hvis det trengs, er god til å lytte.
Hun sender også E resepter uten at jeg må komme på legetime (på faste medisiner).