Fyrstikktorget Legekontor

Telefonnummer23 24 43 3023 24 43 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Karoline Kristiansens vei 3 0661 Oslo

Siste vurderinger av Fyrstikktorget Legekontor

Anbefales

Lege: Finn Kristen Andresen Skrevet

Andresen er en veldig dyktig og hyggelig lege som tar sine pasienter på alvor, og som henviser videre ved behov. En helt fantastisk lege med humor og imøtekommenhet, som følger opp med prøvesvar og som ringer opp i løpet av kort tid om du har spørsmål. Jeg har ikke annet enn positivt å si om han, dette gjelder også sekretærene på legekontoret. Dessverre har jeg nå måttet bytte fastlege grunnet flytting, men jeg anbefaler dr. Andresen på det sterkeste.

Han klarer ikke å henvise

Lege: Finn Kristen Andresen Skrevet

Jeg har hatt legen i ca. 5 år og jeg er misfornøyd over hvordan han behandler meg. Han synes at sykdommen skal gå bort med seg selv og jeg må ta det med ro. Jeg forstår ikke hvorfor det er vanskelig for ham å henvise meg til spesialister.

God lege

Lege: Navneet Kaur Skrevet

Kaur er en god utdannet lege med masse ferdigheter. Hun er min fastlege og jeg blir meget fornøyd vær gang! Kaur tar blant annet gode avgjørelser.

Dyktig og forståelsesfull

Lege: Navneet Kaur Skrevet

Jeg har hatt denne legen som fastlege i mange år og er veldig fornøyd. Hun yter fantastisk service, er dyktig, hyggelig og tillitsfull. Hun har lav terskel for å ta en ekstra prøve eller henvise videre ved behov.

Uintressert

Lege: Navneet Kaur Skrevet

Hun tar prøver, men det er det eneste hun gjør.
Ellers forholder hun seg ikke til deg som pasient i det hele tatt. Ingen god lege.