Fyrstikktorget Legekontor

Tlf: 23 24 43 30 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Fyrstikktorget Legekontor

Grei nok

Lege: Navneet Kaur Skrevet

Har hatt henne som fastlege i 3 år. Blir i fleste tilfeller ventende 15-40 minutter. Hun ser ofte i skjermen og kan virke som om hun er uinteressert. Har derimot tillit til hennes vurderinger selvom det ofte kan virke som om hun har dårlig tid. Ville byttet dersom det var andre ledige i nærheten.

Flink, dyktig - anbefales

Lege: Navneet Kaur Skrevet

Jeg har hatt Navneent Kaur som min fast lege de siste 10-12årene. Hun er veldig dyktig og flink lege - takket være henne er jeg i dag i en fast jobb og frisk meldt. Hun er lege som lytter til sine pasienter og gir gode råd. Hadde anbefalt henne!

Fantastisk flink

Lege: Finn Kristen Andresen Skrevet

Finns faglige dyktighet og hans emosjonelle intelligens bidrar til at han er en fantastisk flink lege. Han lytter oppmerksomt og tar seg god tid til pasientene sine. Han er løsningsorientert og realistisk. At det er ventetid når man har timeavtale er kanskje nettopp fordi han tar seg tid til menneskene han møter i sin praksis. Og jeg vil heller vente litt, enn å bli mødt av en stressa og uoppmerksom lege. Finn får toppkarakter av meg, og jeg anbefaler ham derfor sterkt.

Fantastisk lege!

Lege: Finn Kristen Andresen Skrevet

Finn har blitt en eldre mann, men det er utrolig bra og komme til en lege som har fagkunnskap, bryr seg og har humor. En føler at en blir sett og hvis nødvendig henviser han videre til spesialist. Han følger opp på en meget bra måte. Håper han holder koken noen år til!

Ubehagelig

Lege: Navneet Kaur Skrevet

Jeg skulle for noen år siden til første rutinekontroll etter (komplisert) fødsel. Hadde fortsatt vondt, og det ble verre etter denne kontrollen da hun var hardhendt. Men verst var at da jeg skulle legge meg på gyn-benken, var det fortsatt papir der etter forrige pasient - med blod på. Da jeg kommenterte dette, ba hun meg om å ta det vekk of legge på nytt selv!

Fantastisk flink på alle måter!

Lege: Finn Kristen Andresen Skrevet

Dette er en lege jeg vil anbefale alle.
Han gir pasienten opplevelse av at han har god tid. Man opplever at han lytter og tar pasienten på alvor. Han er svært empatisk og hyggelig som menneske, og er samtidig passende profesjonell.
Han er tydeligvis en lege som har mye erfaring, og jeg opplever ham som veldig faglig dyktig og smart. Jeg håper ikke han pensjonerer seg i nærmeste fremtid, for leger i hans kaliber er nesten ikke eksisterende.
De som jobber i resepsjonen er også svært effektive, flinke og hyggelige.

Fastlege

Lege: Navneet Kaur Skrevet

Hyggelig fastlege med kunnskap, men har opplevd to ganger at hun ikke har gjort det jeg spurte om. Jeg har bare vært hos henne 2 ganger

Skuffet!!!

Lege: Navneet Kaur Skrevet

Jeg og min mor har hatt hun som fastlege i flere år, og er ikke fornøyd i det hele tatt. Hun virker veldig lei jobben, og hun er veldig ubrukelig som lege i min mening. Hun har ikke tid til pasienten og er veldig uhøflig.. jeg skal bytte fastlege så fort som mulig...

Han virker lei og sliten og sentralbordet er en historie for seg selv(!)

Lege: Finn Kristen Andresen Skrevet

Har hatt Finn som lege i ca 10 år nå. I førsten var han behjelpelig og forståelsesfull. De siste årene har han vært stressa, uoppmerksom og mer eller mindre likegyldig! Får sjeldent time før uken etter, han er ALLTID forsinket 15-30 min og de som sitter på resepsjonen er kalde, stressa og følger ikke opp viktige beskjeder som MÅ videre til Finn. Finn glemmer resepter, skriver som regel ute etter klokken 17.00 dagen etter/2 dager etter og det er håpløst når en er avhengig av hjelp med medisiner. Har ingen interesse for å hjelpe meg som pasient mer en hva som er "pålagt".
Føler meg ikke tatt på alvor! Det meste har jeg funnet ut av selv... Jeg føler meg ikke sett, tatt på alvor, hørt eller forstått lengre, så nå har jeg byttet fastlege i håp om å slippe å måtte føle at jeg er til bry som pasient.

Flink fyr

Lege: Finn Kristen Andresen Skrevet

Doktoren lytter til deg oppmerksomt og er oppriktig interessert i å finne ut av hva som skjer med deg. Jeg opplever det som at legen er ærlig, rett frem og skriver ut medisin/behandling som passer med plagenes art. Han er også en hyggelig person som er lett å snakke med.

Uinteressert

Lege: Navneet Kaur Skrevet

Min erfaring med Navneet er at hun er null interessert i pasienten. Hun er kanskje dyktig, men et besøk hos henne oppleves like tørt som å gå på postkontoret.

Jovial og proff

Lege: Finn Kristen Andresen Skrevet

Finn er en meget jovial og en profesjonell lege. Min opplevelse av å gå til han er hvertfall å bli tatt på alvor uavhengig av hvor stort eller lite det er man lurer på eller ønsker å finne ut av.

Aldri mer

Lege: Navneet Kaur Skrevet

Var å tok min første celleprøve hos Navneet. Ved en så privat konsultasjon er man alltid sårbar, og jeg har aldri før følt meg så dårlig behandlet, krenket og "misbrukt" som under dette legebesøket. Det oppstod komplikasjoner og jeg begynte å blø, hun ga meg skylden for at jeg begynte og blø og hun hadde heller ikke noe bind å gi meg. Så jeg måtte selv gå ned på nærmeste butikk og kjøpe. Svaret på prøven fikk jeg heller aldri. Jeg kan ikke si om Navneet er noe flink til andre typer konsultasjoner ettersom dette var første og siste gang jeg var hos henne. Anbefaler ikke at dere bruker henne som gynekolog.

Hyggelig og lyttende

Lege: Finn Kristen Andresen Skrevet

Jeg byttet til Finn som fastlege i 2015 og har ikke vært noe annet enn fornøyd med behandlingen hans. Han ble anbefalt av en venn av meg og jeg kan gjerne anbefale han videre. Han er en lege som møter blikket ditt når du forteller han hva som er galt/hva du lurer på og oppleves som en hyggelig og mann. Han har udelt oppmerksomhet når du snakker og har fullt fokus på saken din når du er der. Det er noe som gjør han til en svært god lege. Om han ikke kan fastslå diagnose/hva som feiler deg, henviser han deg selvfølgelig videre til spesialist. Akkurat slik en fastlege skal.

Lege: Finn Kristen Andresen Skrevet

Han er en Fantastisk lege, flink og ærlig , jeg alltid tar kontroll time hos han, selv om jeg er ikke syk

Utrolig sløv, ikke tilstedet og lei av jobben.

Lege: Navneet Kaur Skrevet

Hyggelig, men gjør ikke jobben sin skikkelig. Udatert på rutiner, sender feil henvisning eller ikke henviskning i det hele tatt. Virker umotiver og rimelig lei

En lege som ikke forstår deg og er mer opptatt av NAV

Lege: Siv Selvik Hamre Skrevet

Dr Hamre har jeg hatt som lege nå de siste 3,5 årene.
Har opplevd henne som lite imøtekommende og forståelsesfull.
Hun møter sjelden/aldri blikket mitt.
Virker som hun ikke ønsker syke pasienter fordi hun nevner sitt forhold til NAV hele tiden. Og at hun ikke ønsker å skrive sykemeldinger oppfordret meg 1 gang til å ta egenmelding.

Valget er lett- jeg bytter fastlege!

Dyktig og sympatisk lege

Lege: Finn Kristen Andresen Skrevet

Byttet fastlege 1/5 i år til dr. Finn Andresen. Han er flink til å lytte til deg som pasient og ta deg på alvor. Veldig dyktig, sympatisk og hyggelig lege. Har et godt humør og smilet på lur. Flere leger burde lære av han. Jeg er veldig fornøyd med han som min fastlege.

Min fastlege i 20 år

Lege: Finn Kristen Andresen Skrevet

Jeg har hatt Dr. Andresen som fastlege i 20 år. Han er også fastlege for mine barn. En fantastisk flink lege! Mine beste anbefalinger:))

En veldig bra lege

Lege: Finn Kristen Andresen Skrevet

En lege jeg er veldig fornøyd med. Jeg føler at han hører på meg å tar tak for å finne ut av ting. Blir sendt videre til spesialiter hvis han mener det er best. Han er ærlig, det er noe av det jeg setter stor pris på hos han. Jeg føler at han tar seg tid til virkelig og lytte.