Fyrstikktorget Legekontor

Telefonnummer23 24 43 3023 24 43 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Karoline Kristiansens vei 3 0661 Oslo

Siste vurderinger av Fyrstikktorget Legekontor

Beste fastlegen

Lege: Navneet Kaur Skrevet

Min beste fastlege!
Veldig opptatt med å hjelpe, ignorer ikke problemer og henviser til spesialister (dette burde gjøre min tidlige fastlege men ga meg ibux istad). Jeg føler meg trygt med henne og jeg er utrolig fornøyd med valget av Kaur Navneet som fastlegen.

I tillegg verdt å nevne at jeg fikk time på dagen og det var ingen extra vente tid for å bli tatt imot. Kjempe flinke folk som jobber der.

Har peiling

Lege: Navneet Kaur Skrevet

Hun er ganske flink og har peiling på ting. Høre på det jeg har å si. Og kommer alltid med gode løsninger.

Hun ser deg

Lege: Siv Selvik Hamre Skrevet

Veldig dyktig dame som tar seg tid til deg. Flink til å lytte og ordner alltid opp. Man føler seg trygg hos henne.

Veldig fornøyd !

Lege: Siv Selvik Hamre Skrevet

Dr. Selvik Hamre har vært min fastlege ( og min datters) i 8 år.
Jeg føler meg sett og hørt - og blir tatt på alvor.
Hun henviser meg videre om det er behov for det. Hun er flink til å følge opp etter blodprøver og prøvesvar.

Ser at det er flere her som skriver at hun er så opptatt av NAV.. Som sykemeldende lege er hun nødt til å følge NAVs direktiver og retningslinjer. Det er NAV som skjerper inn- og ikke legen.

Jeg har aldri hatt problemer med å få sykemelding- når det har vært aktuelt.

Anbefales

Lege: Finn Kristen Andresen Skrevet

Andresen er en veldig dyktig og hyggelig lege som tar sine pasienter på alvor, og som henviser videre ved behov. En helt fantastisk lege med humor og imøtekommenhet, som følger opp med prøvesvar og som ringer opp i løpet av kort tid om du har spørsmål. Jeg har ikke annet enn positivt å si om han, dette gjelder også sekretærene på legekontoret. Dessverre har jeg nå måttet bytte fastlege grunnet flytting, men jeg anbefaler dr. Andresen på det sterkeste.