Fyrstikktorget Legekontor

Karoline Kristiansens vei 3 0661 Oslo

Siste vurderinger av Fyrstikktorget Legekontor

Flink fyr

Lege: Finn Kristen Andresen Skrevet

Doktoren lytter til deg oppmerksomt og er oppriktig interessert i å finne ut av hva som skjer med deg. Jeg opplever det som at legen er ærlig, rett frem og skriver ut medisin/behandling som passer med plagenes art. Han er også en hyggelig person som er lett å snakke med.

Uinteressert

Lege: Navneet Kaur Skrevet

Min erfaring med Navneet er at hun er null interessert i pasienten. Hun er kanskje dyktig, men et besøk hos henne oppleves like tørt som å gå på postkontoret.

Jovial og proff

Lege: Finn Kristen Andresen Skrevet

Finn er en meget jovial og en profesjonell lege. Min opplevelse av å gå til han er hvertfall å bli tatt på alvor uavhengig av hvor stort eller lite det er man lurer på eller ønsker å finne ut av.

Aldri mer

Lege: Navneet Kaur Skrevet

Var å tok min første celleprøve hos Navneet. Ved en så privat konsultasjon er man alltid sårbar, og jeg har aldri før følt meg så dårlig behandlet, krenket og "misbrukt" som under dette legebesøket. Det oppstod komplikasjoner og jeg begynte å blø, hun ga meg skylden for at jeg begynte og blø og hun hadde heller ikke noe bind å gi meg. Så jeg måtte selv gå ned på nærmeste butikk og kjøpe. Svaret på prøven fikk jeg heller aldri. Jeg kan ikke si om Navneet er noe flink til andre typer konsultasjoner ettersom dette var første og siste gang jeg var hos henne. Anbefaler ikke at dere bruker henne som gynekolog.

Hyggelig og lyttende

Lege: Finn Kristen Andresen Skrevet

Jeg byttet til Finn som fastlege i 2015 og har ikke vært noe annet enn fornøyd med behandlingen hans. Han ble anbefalt av en venn av meg og jeg kan gjerne anbefale han videre. Han er en lege som møter blikket ditt når du forteller han hva som er galt/hva du lurer på og oppleves som en hyggelig og mann. Han har udelt oppmerksomhet når du snakker og har fullt fokus på saken din når du er der. Det er noe som gjør han til en svært god lege. Om han ikke kan fastslå diagnose/hva som feiler deg, henviser han deg selvfølgelig videre til spesialist. Akkurat slik en fastlege skal.