Fyrstikktorget Legekontor

Karoline Kristiansens vei 3 0661 Oslo

Siste vurderinger av Fyrstikktorget Legekontor

Er trygg på Siv, og hun tar pasienten på alvor.

Lege: Siv Selvik Hamre Skrevet

Jeg har kun gode erfaringer med Siv og har hatt henne som fastlege i mange år nå.
Har ikke hatt behov for hyppige konsultasjoner, men når det trengs er hun profesjonell og har stålkontroll på systemet. Ser at noen reagerer på det, men det er ikke legens ansvar, men NAV som krever tiltak fra legene i dag. Skal ikke være lett å få sykemelding, og jeg hat full tillit til at Siv gjør de rette vurderingene. Er dere ærlig med Siv er hun i følge mine erfaringer en lyttende og flyktig fastlege.

Det er bare trist at man skal forholde seg til sånne leger

Lege: Navneet Kaur Skrevet

Det er veldig trist å ta med med seg datteren (2år) sin til legen i håp om å få hjelp og trygghet. Her møter man en kald, uengasjert og lite imøtekommende person sitter bak pc skjermen sin og taster i vei uten øye kontakt og slenger ut en diagnose/ behandling uten særlig dialog. "Prøv dette, så ses vi om 8 uker"... Neste pasient takk. Følelsen av at besøkstiden holdes til et absolutt minimum, og at vi må finne ut av alle spørsmålene våre selv er bare trist. Det er godt mulig hun har masse kunnskap, men på formidling og menneskebehandling er hun elendig. Jeg velger å ringe legen for å fortelle situasjonen og få svar på spørsmålene jeg har, men får som svar; "Du er frekk som ikke stoler på legen din, er du ikke fornøyd kan du bare bytte lege" før hun la på.

Jeg bytter selvfølgelig lege og håper for alle hennes pasienter at hun finner motivasjon til å forbedre alle sine mangler.

Elendig

Lege: Navneet Kaur Skrevet

Efter & ha varit där med vår dotter på 2år finns det kun detta & si... Elendig dame som kun sitter bak pcn utan & göra undersökelser. Fräck i tonen, när man ringer för att få svar på frågor efter en time får man inte tala till punkt & hon lägger på telefonen.
Rekomenderar absolut inte!
Gick därifrån lika ovetandes som vi kom in.

Safe and professional

Lege: Navneet Kaur Skrevet

A very good and professional doctor.
listens to the patients patiently and tries to get to the crux of problem. We as a family had her for 4 years and every time it was just top of notch experience if it was kids or us as an adults. I wish to had her as our family doctor forever but have to move. A highly recommended doctor.

Handlekraftig og trygg.

Lege: Navneet Kaur Skrevet

Legen henviser deg til spesialist hvis det trengs, er god til å lytte.
Hun sender også E resepter uten at jeg må komme på legetime (på faste medisiner).