Fyrstikktorget Legekontor

Karoline Kristiansens vei 3 0661 Oslo

Siste vurderinger av Fyrstikktorget Legekontor

Han virker lei og sliten og sentralbordet er en historie for seg selv(!)

Lege: Finn Kristen Andresen Skrevet

Har hatt Finn som lege i ca 10 år nå. I førsten var han behjelpelig og forståelsesfull. De siste årene har han vært stressa, uoppmerksom og mer eller mindre likegyldig! Får sjeldent time før uken etter, han er ALLTID forsinket 15-30 min og de som sitter på resepsjonen er kalde, stressa og følger ikke opp viktige beskjeder som MÅ videre til Finn. Finn glemmer resepter, skriver som regel ute etter klokken 17.00 dagen etter/2 dager etter og det er håpløst når en er avhengig av hjelp med medisiner. Har ingen interesse for å hjelpe meg som pasient mer en hva som er "pålagt".
Føler meg ikke tatt på alvor! Det meste har jeg funnet ut av selv... Jeg føler meg ikke sett, tatt på alvor, hørt eller forstått lengre, så nå har jeg byttet fastlege i håp om å slippe å måtte føle at jeg er til bry som pasient.

Flink fyr

Lege: Finn Kristen Andresen Skrevet

Doktoren lytter til deg oppmerksomt og er oppriktig interessert i å finne ut av hva som skjer med deg. Jeg opplever det som at legen er ærlig, rett frem og skriver ut medisin/behandling som passer med plagenes art. Han er også en hyggelig person som er lett å snakke med.

Uinteressert

Lege: Navneet Kaur Skrevet

Min erfaring med Navneet er at hun er null interessert i pasienten. Hun er kanskje dyktig, men et besøk hos henne oppleves like tørt som å gå på postkontoret.

Jovial og proff

Lege: Finn Kristen Andresen Skrevet

Finn er en meget jovial og en profesjonell lege. Min opplevelse av å gå til han er hvertfall å bli tatt på alvor uavhengig av hvor stort eller lite det er man lurer på eller ønsker å finne ut av.

Aldri mer

Lege: Navneet Kaur Skrevet

Var å tok min første celleprøve hos Navneet. Ved en så privat konsultasjon er man alltid sårbar, og jeg har aldri før følt meg så dårlig behandlet, krenket og "misbrukt" som under dette legebesøket. Det oppstod komplikasjoner og jeg begynte å blø, hun ga meg skylden for at jeg begynte og blø og hun hadde heller ikke noe bind å gi meg. Så jeg måtte selv gå ned på nærmeste butikk og kjøpe. Svaret på prøven fikk jeg heller aldri. Jeg kan ikke si om Navneet er noe flink til andre typer konsultasjoner ettersom dette var første og siste gang jeg var hos henne. Anbefaler ikke at dere bruker henne som gynekolog.