Fyrstikktorget Legekontor

Karoline Kristiansens vei 3 0661 Oslo

Siste vurderinger av Fyrstikktorget Legekontor

Topp fastlege

Lege: Finn Kristen Andresen Skrevet

Finn er en engasjert lege, som interesserer seg for sine pasienters liv og levnet. Det er mitt inntrykk at han er faglig sterk, men også henviser til spesialist/sykehus når dette er nødvendig. Finn har også en jovial væremåte, som gjør at det er enkelt å snakke med ham. Det eneste negative er at han er så populær at det kan være vanskelig å få time på kort varsel. Håper at det blir lang tid til Finn pensjonerer seg. Det blir tilnærmet umulig å finne en like god fastlege.

Resepsjon og laboratorium håndteres av hyggelige og effektive medarbeidere. Alt-i-alt er pasientopplevelsen ved Fyrstikktorget legekontor utmerket.

Flink og grei

Lege: Finn Kristen Andresen Skrevet

Grundig. Interessert. Opptatt av pasientens rettigheter. Fint at han alltid henviser til spesialister med offentlig avtale.

Meget inkluderende og flink 😁😁

Lege: Finn Kristen Andresen Skrevet

Finn er en lege som lytter, prater og er en meget dyktig lege. Har gått til ham i mange år og er veldig fornøyd, følte meg veldig dårlig i 2018 og lurte på hva det var. Han fant fort ut at det var et pågående infarkt via EKG, ble sendt straks til ullevål og var ute av sykehuset kl 13.00 ( helt frisk, kunne gått rett på jobb ) dagen etter 😁😁😁👍 Fantastisk..
Takk Finn....

Beste fastlegen jeg har hatt.

Lege: Finn Kristen Andresen Skrevet

Han er en lege som lytter til sine pasienter og tar hensyn til hva pasienten føler. Som han sa til meg kun du som kjenner din egensmærte kroppen sier i fra når den har fått nok. Jeg angrer på at jeg byttet og det var kun pga reise veien el så hadde jeg fremdeles brukt han den dag i dag Så top skår får Finn Andresen av meg

Uinteressert

Lege: Navneet Kaur Skrevet

Min mor og jeg har hatt Navneet Kaur som lege. Jeg var litt hos henne ifbm svangerskap og var greit fornøyd. Hun virket noe uinteressert, ikke så flink med mennesker, så mye i skjermen men jeg fikk hjelpen jeg trengte ifht til medisiner, henvisninger og sykemelding. Min pensjonerte mor har vært mye hos henne og er svært misfornøyd. Hun beskriver henne som lite empatisk og lat. Hun hilser ikke. Hun er lite villig til å hjelpe min mor og bruker minst mulig tid når hun er hos henne. Min mor beskriver henne også som frekk og uhyggelig.