Lars Hektoen

1 person

Lars Hektoen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Lars Hektoen

The best GP in Oslo.

I have been a patient at Lars clinic for a 3 years, and he is extremely skilled doctor. Excellent communication, and availability. I highly recommend Lars.

Faglig god lege som tar deg på alvor

Jeg har vært hos en rekke fastleger og spesialister over flere år og opplevd å ikke bli tatt på alvor med mine plager. Hektoen er en god lytter og faglig god lege. Han kommer alltid med gode råd og svar, og har pasienten i fokus. Mange leger er mest opptatt av å bevise at man ikke er syk, men Hektoen er (som alle burde være) mest opptatt av pasientens helse. Han er ofte tilgjengelig på relativt kort varsel.

Tar seg tid

Flink lege som tar seg god tid til pasienten, henviser videre ved behov, og pusher på andre behandlingssteder hvis man har ventet lenge. Han er veldig flink og ikke minst raskt til å svare på meldinger ang. resepter og bekymringer over helsenorge.no som er fantastisk for pasienter som meg som må følges opp regelmessig.

Mest sannsynlig den beste legen jeg noensinne kommer til å ha

Jeg har en ganske innviklet medisinsk historie som har resultert i at jeg har vært mye innom kontoret og i dialog med Dr. Hektoen opp gjennom årene. Når jeg kommer hit opplever jeg alltid å bli hørt og tatt på alvor, han lar aldri noe gå forbi og sørger alltid for at man får en så grundig undersøkelse som mulig. Jeg føler meg trygg og ivaretatt av denne legen og gruer meg til den dagen jeg blir nødt til å bytte.

Fantastisk dyktig og engasjert lege

Hektoen var vikar da min egen fastlege var i permisjon. Jeg har bare gode erfaringer med han. Da det var lang kø på henvisning sørget han for å følge meg opp personlig. Dette er en lege som bryr seg om sine pasienter, jeg opplevde både å bli sett og hørt. Han sørget for at jeg fikk korrekt diagnose, riktige medisiner og jevnlige kontroller.