Lars Hektoen

Ullern Legesenter

Hoffsveien 48 0377 Oslo
Lars Hektoen er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Lars Hektoen

Fantastisk dyktig og engasjert lege

Hektoen var vikar da min egen fastlege var i permisjon. Jeg har bare gode erfaringer med han. Da det var lang kø på henvisning sørget han for å følge meg opp personlig. Dette er en lege som bryr seg om sine pasienter, jeg opplevde både å bli sett og hørt. Han sørget for at jeg fikk korrekt diagnose, riktige medisiner og jevnlige kontroller.

Ikke fornøyd

Jeg er ikke fornøyd. Han har forbedringspotensial til å ta seg god nok tid til pasienten eller lytte til hva du har å si.

Min dyktige og sympatiske fastlege

Den beste legen jeg har hatt. Han er god å snakke med, faglig dyktig, han både "ser" og "hører" meg. Han gir gode råd og følger opp, noe som er veldig betryggende.
En lege som anbefales

En lege som er lett å anbefale!

Fikk dr. Hektoen som ny fastlege da min tidligere lege sluttet pga. alder. Hektoen er svært nøye og sjekker alle eventualiteter for sykdom når helsen krangler. Han er lyttende, lett å ha "den gode samtale" med og tar meg som pasient på alvor ved å behandle meg respektfullt. Flott å ha en lege som forklarer, diskuterer og vurderer sammen med meg med utgangspunkt i hans medisinske funn. Tillitsvekkende at han sender til spesialist når han føler at han er på usikker grunn. Dessuten er han en hyggelig person.

Min nye fastlege

Ser på meg selv som kritisk, men ble positivt overrasket over min nye fastlege. Har måttet skifte lege da min gamle fastlege gikk av med pensjon. syntes den nye er meget oppmerksom og nøye. Får tilbakemeldinger på mobil noe jeg aldri har opplevd før.