Marie Barlindhaug

Kaigata Legekontor

2002

Kaigata Legekontor Telefonnummer77 60 80 5077 60 80 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kaigata 3 9008 Tromsø
Marie Barlindhaug er en av 72 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Marie Barlindhaug

Forferdelig dårlig lege !

Helt fraverende i å støtte meg i klagesak overfor sykehuset : Hun svarte bare med å si at det hadde hun ikke noe med.

Videre har hun ikke informert meg om viktig opplysning hun har fått kjennskap til vedr. meg fra en annen offentlig enhet.

Hun overholdt heller ikke siste avtale om å ringe meg tilbake.

Totalt sett en fastlege det overhode ikke går an å stole på.
Hun er helt klart konfliktsky.

Flink lege med mye kunnskap, men...

Når jeg komme inn til time hos henne med mine små og store ting legger jeg merke til hvor flink hun faktisk er. Mye faglig kunnskap og finner fram til problemer. Men allikevel føler jeg at hun ikke bryr seg. Føles som hun overskygger meg som pasient med sin kunnskap, at mine problemer føles små og ubetydelige. Virker ofte også som om hun har det travelt med å få meg ut derifra... "var det noe mer?" kunne hun si uten å se på meg. Men de gangene jeg har vært hos henne har jeg fått den hjelpen jeg trengte, og blitt frisk igjen. Tror kanskje det bare er våre personligheter som ikke er en helt god match.

Flink lege

Dr Marie Barlinhaug er en svært god lege med god kommunikasjons evne . Min erfaring med henne som tidligere pasient er at hun er empatisk. Hun hjalp meg svært godt i en vanskelig periode i livet. Hun tar seg god tid til å forklare spørsmål man måtte ha , og kommer med gode forslag til strategier som kan hjelpe.Hun sier også fra vist hun er uenig med pasientens egne behov og vurderinger , men det gjøres på en profesjonell måte . Hun henviser til spesialisthelsetjenesten vist det er behov for det. Jeg opplevde at hun var sterk faglig . Hun gjorde forøvrig en fremragende jobb overfor andre familie medlemmer som var pasienter ved kontoret , hvor nødvendig helsehjelp og pasientsikkerhet ble gitt og håndtert på en fremragende måte . Jeg må forøvrig si meg enig med endel andre som har skrevet at service nivået i skranken har forbedrings potensiale.

Arrogant lege på et lite sercvice-innstilt kontor

Følte denne legen var svært ivrig i å få deg ut døren igjen straks du kommer inn. Sitter med nesen vendt mot PC'en konstant og ser ikke på deg når du forteller det du har på hjertet. Svarer veldig arrogant i stede for å forklare på en ordentlig måte uklarheter. Føler meg lite verdsatt hos henne.

Det gjør det ikke noe bedre at legekontoret virkelig ikke er interessert i å gjøre kunder fornøyde. Man bør ikke forvente å få tak på de på telefon, selv i telefontiden. Om de svarer så er de lite fine i oppførsel mot deg. Ikke heller mulig å bestille timer fram i tid, noe som gjør det vanskelig å planlegge noe i framtiden. Savner at de virkelig prøver å strekke seg for å gjøre en fornøyd.

Kontoret har heldigvis bra beliggenhet i forhold til sentrum.

Basert på gjentagende konsultasjoner på en 3 års periode.

Har det travelt

Alltid dårlig tid. Og mye vikarer. Jeg hadde hatt henne i flere år før jeg faktisk traff henne. Mwn når hun tar seg tid får man hjelp.
Det er likevel ikke blitt bedre for nå har hun sluttet å ta inn vikar, så denne gang kunne jeg ikke få treffe henne før om 11 dager. Det er helt uakseptabelt.