Marie Barlindhaug

Kaigata Legekontor
Kaigata 3 9008 Tromsø
Marie Barlindhaug er en av 66 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Marie Barlindhaug

Bra lege men legekontor med lav servicenivå

Har ingenting å utsette på legen som gjør et bra jobb. Har dog hatt vikarier i perioder. Disse har også gjort en grei jobb. Dessverre er det slik at legekontoret sine servicefunksjoner ikke holder mål når det gjelder at ta telefon (ikke forvent deg at de f.eks. løfter røret i opplyst telefontid) eller håndterer forespørsler om legetimer samme dag som de sendes via nett hvis det er 30 minutt før stengetid eller at de er imøtekommende eller hyggelige når de løfter røret, hvis de i det hele tatt gjør det.

Flink og empatisk lege

Dr Barlindhaug er en svært god lege . Hun videresender pasienter til spesialisthelsetjenesten vist det er behov for det. Hun er empatisk , og man får inntrykk av at hun er genuint opptatt av sine pasienter ve og vel . Hun tar seg god tid til pasienter , og hun svarer på henvendelser fra pasienter på en god måte .For meg tok hun medisinske avgjørelser om behandling som hadde stor betydning for mitt liv .Hun bistod også øvrige familiemedlemmer som hadde henne som fastlege på en svært god måte , hvor pasientsikkerhet og nødvendig helsehjelp ble ivaretatt på en svært god, eller rett og slett fremragende måte . Jeg tror hennes pasienter er veldig glad for at hun er tilbake fra permisjon .

flott lege som lytter og spør rette spørsmål.

Lege som er god til å lytte, skape tillit og spør gode spørsmål. Må være en flott lege for de med vanskeligheter for å ta opp ulike problemer.

Den beste lege jeg har hatt

Hun tar tid til å forstår hva er det som pågår, forklarer veldig nøyaktig hva er mulig som skjer, og hvordan vi skal takle ting videre. Hun sender ikke deg hjemme med tablett med å si "vi prøver det og hvis det går ikke bedre om 2 dager kom tilbake". Jeg føler alltid at hun tar tid det trenger til å vurdere mine problemer, og hvis hun kan ikke hjelpe direkte, hun vil anbefale andre behandling muligheter enn bare tablett, som f eks. behandling med fysio, muskular trening, psykolog osv.

Hun har ofte litt forsinkelse når du kommer til timen, men det er ikke et problem når du innser at det er egentelig bare pga hun tar tiden det trenger med hver pasient, istede å rushe deg ut av kontoren hennes... Egentlig alle de veldig gode lege jeg fikk har alltid vært litt forskinket, og da betyr det at det er et bra tegn med forsinkelse syns jeg.

Dyktig, effektiv og lyttende lege

Flink, effektiv og handlingsdyktig lege. Ho virker ivrig etter å gjøre de riktige grepene slik at du skal få det bedre, akkurat slik en lege bør være. Har så absolutt fått den hjelpen jeg trenger av henne. Det samme har sønnen min. Anbefaler henne!