Marie Barlindhaug

Autorisasjon (2002)

Marie Barlindhaug er en av 80 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Marie Barlindhaug

Flink og trygg lege

Har gjennom mange år hatt flere fastleger på dette kontoret og har vært fornøyd med alle. Marie har vist god omsorg for meg med alle mine problemstillinger. Hun har alltid tatt meg på alvor, og også gitt meg en skjennepreken når hun har ment at jeg har tatt for Lie hensyn til meg selv. Nå må jeg likevel skifte til en fastlege som er nærmere boligen siden det blir for vanskelig å komme meg til og fra uten hjelp. Takk Marie.

Veldig omsorgsfull og kunnskapsrik

Jeg blir alltid møtt av en kompetent og imøtekommende lege. Mine kroniske sykdommer blir godt fulgt opp og jeg har full tillit til hennes vurderinger. Jeg er spesielt fornøyd med den elektroniske samhandlingen som legekontoret har via helsenorge.no.

Meget arrogant lege

Marie hørte svært lite på hva jeg hadde å si, og hadde en meget arrogant tilnærming. Viste lite forståelse for mitt ståsted og ønsker for utredning og behandling. Jeg opplevde det som umulig å nå fram med mitt budskap om et mangeårig ryggproblem, noe som er frustrerende når smertene er akutte. Jeg skal aldri tilbake til denne legen.

Kunnskapsrik og flink

Jeg er veldig fornøyd med Marie. Har vært hos henne med både meg og min sønn. Hun er kunnskapsrik, forståelsesfull og interessert. Flink med barn og lytter. Jeg vil gjerne anbefale henne. Legekontoret har sms bestilling slik at man får time samme dag. Ellers er venterommet litt udatert, kunne ha oppdatert det med litt flere leker til barna og noen bedre sittegrupper.

Flink lege med mye kunnskap, men...

Når jeg komme inn til time hos henne med mine små og store ting legger jeg merke til hvor flink hun faktisk er. Mye faglig kunnskap og finner fram til problemer. Men allikevel føler jeg at hun ikke bryr seg. Føles som hun overskygger meg som pasient med sin kunnskap, at mine problemer føles små og ubetydelige. Virker ofte også som om hun har det travelt med å få meg ut derifra... "var det noe mer?" kunne hun si uten å se på meg. Men de gangene jeg har vært hos henne har jeg fått den hjelpen jeg trengte, og blitt frisk igjen. Tror kanskje det bare er våre personligheter som ikke er en helt god match.