Marie Barlindhaug

Kaigata 3 9008 Tromsø
Marie Barlindhaug er en av 63 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Marie Barlindhaug

Flink, fleksibel ,tålmodig og løsningsorientert

Den Beste legen jeg har hatt uten tvil. Hun har stor grad av empati. Lytter til det du har og si, og man får følelsen av at hun gjør sitt ytterste for å hjelpe.

Jeg har vært en " krevende " pasient da jeg har vært på hyppige legebesøk. Men samtid har jeg også hatt behov for helsehjelp. Hun har vært respektfull og tålmodig, og slike egenskaper finner man ikke i alle leger. Alle som har hatt helseproblemer og vanskelige situasjoner i livet vet hvor viktig det er å bli møtt med empati i slike situasjoner.

Takket være løsningsorientert behandling kom jeg i mål med utdanningen min. Det er jeg evig takknemlig for.

Jeg anbefaler henne på det sterkeste. Jeg syntes for øvrig også at legesekretærene på Kaigata legekontor fortjener stor ros. De er veldig greie å ha med å gjøre, og finner løsninger.

Barlindhaug har nå permisjon fra sin praksis. Nå håper jeg at jeg har mindre behov for legetimer i fremtiden, men jeg håper Barlindhaug vender tilbake til sin praksis etter endt permisjon. Det tror jeg alle hennes pasienter kan være enig i.

Karakter A +

flott lege som lytter og spør rette spørsmål.

Lege som er god til å lytte, skape tillit og spør gode spørsmål. Må være en flott lege for de med vanskeligheter for å ta opp ulike problemer.

Den beste lege jeg har hatt

Hun tar tid til å forstår hva er det som pågår, forklarer veldig nøyaktig hva er mulig som skjer, og hvordan vi skal takle ting videre. Hun sender ikke deg hjemme med tablett med å si "vi prøver det og hvis det går ikke bedre om 2 dager kom tilbake". Jeg føler alltid at hun tar tid det trenger til å vurdere mine problemer, og hvis hun kan ikke hjelpe direkte, hun vil anbefale andre behandling muligheter enn bare tablett, som f eks. behandling med fysio, muskular trening, psykolog osv.

Hun har ofte litt forsinkelse når du kommer til timen, men det er ikke et problem når du innser at det er egentelig bare pga hun tar tiden det trenger med hver pasient, istede å rushe deg ut av kontoren hennes... Egentlig alle de veldig gode lege jeg fikk har alltid vært litt forskinket, og da betyr det at det er et bra tegn med forsinkelse syns jeg.

Dyktig, effektiv og lyttende lege

Flink, effektiv og handlingsdyktig lege. Ho virker ivrig etter å gjøre de riktige grepene slik at du skal få det bedre, akkurat slik en lege bør være. Har så absolutt fått den hjelpen jeg trenger av henne. Det samme har sønnen min. Anbefaler henne!

fantastisk flink lege

Hun er kjempe flink, viser omtanke, flink med barn og forståelsefull.