Marie Barlindhaug

Kaigata Legekontor

2002

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Marie Barlindhaug er en av 72 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Marie Barlindhaug

Forferdelig dårlig lege !

Helt fraverende i å støtte meg i klagesak overfor sykehuset : Hun svarte bare med å si at det hadde hun ikke noe med.

Videre har hun ikke informert meg om viktig opplysning hun har fått kjennskap til vedr. meg fra en annen offentlig enhet.

Hun overholdt heller ikke siste avtale om å ringe meg tilbake.

Totalt sett en fastlege det overhode ikke går an å stole på.
Hun er helt klart konfliktsky.

Flink lege med mye kunnskap, men...

Når jeg komme inn til time hos henne med mine små og store ting legger jeg merke til hvor flink hun faktisk er. Mye faglig kunnskap og finner fram til problemer. Men allikevel føler jeg at hun ikke bryr seg. Føles som hun overskygger meg som pasient med sin kunnskap, at mine problemer føles små og ubetydelige. Virker ofte også som om hun har det travelt med å få meg ut derifra... "var det noe mer?" kunne hun si uten å se på meg. Men de gangene jeg har vært hos henne har jeg fått den hjelpen jeg trengte, og blitt frisk igjen. Tror kanskje det bare er våre personligheter som ikke er en helt god match.

Arrogant lege på et lite sercvice-innstilt kontor

Følte denne legen var svært ivrig i å få deg ut døren igjen straks du kommer inn. Sitter med nesen vendt mot PC'en konstant og ser ikke på deg når du forteller det du har på hjertet. Svarer veldig arrogant i stede for å forklare på en ordentlig måte uklarheter. Føler meg lite verdsatt hos henne.

Det gjør det ikke noe bedre at legekontoret virkelig ikke er interessert i å gjøre kunder fornøyde. Man bør ikke forvente å få tak på de på telefon, selv i telefontiden. Om de svarer så er de lite fine i oppførsel mot deg. Ikke heller mulig å bestille timer fram i tid, noe som gjør det vanskelig å planlegge noe i framtiden. Savner at de virkelig prøver å strekke seg for å gjøre en fornøyd.

Kontoret har heldigvis bra beliggenhet i forhold til sentrum.

Basert på gjentagende konsultasjoner på en 3 års periode.

Har det travelt

Alltid dårlig tid. Og mye vikarer. Jeg hadde hatt henne i flere år før jeg faktisk traff henne. Mwn når hun tar seg tid får man hjelp.
Det er likevel ikke blitt bedre for nå har hun sluttet å ta inn vikar, så denne gang kunne jeg ikke få treffe henne før om 11 dager. Det er helt uakseptabelt.

Heldigvis er de fleste flinke, men…

Denne legen er lite imøtekommende og mest interessert i å få deg fortest mulig ut døra slik at ny egenandel kan innkasseres på nestemann, virker det som. Har du omfattende og alvorlige helseplager føler du deg ikke velkommen eller ivaretatt. Viser til innfløkt regelverk på en lite hyggelig måte i stedet for å forklare og hjelpe til med uklarheter. Opptrer arrogant når du er prisgitt en fastlege som du er avhengig av skal være til hjelp. Basert på gjentagende konsultasjoner.