Nadim Latif

Autorisasjon (2002)

Nadim Latif er en av 569 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Nadim Latif

Arrogant og uhyggelig

Jeg hadde kun et besøk hos denne legen angående mitt håndledd som har vært vondt i mange uker. Han sendte meg for å ta røntgen-bilder. Jeg gjorde det og ventet på resultat, men hørte ingenting. Hånden er vond og jeg ringte etter en uke for å spørre om resultatet av bildene.... ble møtt av en arrogant lege på telefonen som ikke forsto hvorfor jeg ringte siden jeg måtte forstå at det ikke var noe galt med bildene siden jeg ikke hadde hørt noe fra han. Han sa i tillegg at egentlig skulle han fakturere for disse 3 minuttene på telefon og at hvis jeg fortsatt hadde vondt så skulle jeg booke en ny time hos han etter x antall uker - dette måtte jeg jo forstå. Da jeg sa at jeg hadde forventet en tilbakemelding på bildene som var blitt tatt og hvordan jeg skulle bli håndtert videre - anmodet han meg om å bytte fastlege hvis han ikke sto til mine forventninger....og mer enn hintet om at han ikke ønsket meg som kunde. Jeg byttet selvfølgelig med en gang.

Fantastisk

Har hatt Latif siden han kom til Manglerud , er kjempe fornøyd, han hører etter og tar seg god tid. Han henviser videre og tar deg på alvor. Godt humør har han også.

Fantastisk

Er flink, ærlig, omsorgsfull, og bruker god tid på pasientene sine.
Ordner opp og tar tak i problemet.
Anbefales på det sterkeste😊

Dyktig lege

Jeg blir litt satt ut av så mange negative tilbakemeldinger på Latif. Jeg har hatt han som fastlege i mange år nå og en gang har jeg opplevd han litt ufin. Da satte jeg han på plass. Ellers opplever jeg Latif som en svært høflig, dyktig, engasjert og våken lege. Han lytter, han trøster, han tar tak i ting med en gang. Sender deg til spesialist. Han ringer på privaten når svar på blodprøver ect foreligger ( hvis det er noe galt). Han følger deg opp, nøye. Jeg bort et stykke unna legesenteret. Etter hvert time tar jeg han i hånden og takker for god oppfølging.

Men, vil jeg oppleve han slik mange skriver het inne, vil jeg sette ned foten. Man skal bli behandlet med respekt.

Totalforvandlet

Når jeg fikk Latif som lege for mange år siden, opplevde jeg ham som imøtekommende, tok det man sa på alvor, og lyttet nøye.
Sakte men sikkert, de siste årene har han forandret seg veldig. Vredesutbrudd, hånlige kommentarer, slett undersøkelse er en kort oppsummering.
Jeg kan ikke si annet enn at jeg er skuffet.