Nadim Latif

Tlf: 22 75 77 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Nadim Latif er en av 531 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Nadim Latif

ustabil og lite effektiv

Det eneste som er fint med denne legen er at han vet hva han ikke kan hjelpe deg med og er ikke redd for å henvise videre. og det er egt det eneste jeg kan si er positivt, denne mannen har alt det jeg ikke vil se i en lege. han er frekk, får meg til å føle at jeg er til bry, han tar seg ikke god tid og jeg blir sendt ut igjen før jeg får sagt alt det som plager meg.

han prater nedsettende om andre grupper og er rett og slett bare slem. en gang i tiden sa jeg at han var den beste legen jeg har hatt, etter det har det bare gått nedover med fyren. vet ikke om det handler om egne psykiske plager, eller hva greia er men for å kunne jobbe med mennesker så MÅ du først jobbe gjennom dine egne problemer Latif og det virker det ikke som om du har gjort.

det er egt veldig synd.

Oppmerksom, sympatisk, høflig, imøtekommende

Dr. Latif er en av de legene jeg har vært mest fornøyd med. Han tar seg god tid til å hjelpe deg med hva enn det skulle være, han er veldig forståelsesfull og bryr seg genuint om din helse. Han er lett tilgjengelig for oppfølgingstimer.

Jeg bytter ikke med mindre jeg blir tvunget!

Latif er fantastisk god, og selv om pasientlista hans er stappfull, føler jeg som pasient meg virkelig som hans viktigste pasient hver eneste gang. Han er i seg selv strålende dyktig, og henviser videre om det er noe han selv ikke kan gjøre/utrede. Jeg har alltid følt meg tatt på alvor, og det gjorde at han etter kort tid avdekket meget alvorlig sykdom hos meg, hvis symptomer har blitt ignorert/bagatellisert hos mine tre tidligere fastleger.

Er det ledig plass hos Latif er jeg ikke i tvil - bytt, uansett hvor i byen du bor!

Meget dyktig lege.

Latif er en av de dyktigste legene jeg vet om. Jeg er selv helsepersonell og omgås mye med leger og annet helsepersonell. Hans vet hva han snakker om , bryr seg om pasientene , gjennomfører alle undersøkelser som skal til, for å fastslå diagnoser. Han er bestemt og selvsikker som lege noe som gjør det trygt for pasienten å lytte og gjøre som legen sier. Han følger deg godt opp, og har svaret på alt. Aldri vært borti noen som er så flinke og interesserte i yrket sitt som han. Beste ved denne legen er at han tar seg tid til å lytte til sin pasient. Anbefales på det sterkeste.

Flink og grundig lege!

Jeg anbefaler denne legen. Han undersøker deg godt og grundig.
Han kontakter deg på minjournal og ønsker at du bestiller time, dersom det er noe han vil undersøke nærmere.