Nadim Latif

Legegruppen Manglerud

2002

Legegruppen Manglerud Telefonnummer22 75 77 9022 75 77 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Plogveien 6 0679 Oslo
Nadim Latif er en av 536 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Nadim Latif

Kjempegod lege, men....

Byttet til han i fjor, og er kjempefornøyd. Blir tatt veldig seriøst, og han er veldig dyktig. Desverre må jeg bytte lege, da han ikke under noen omstendighet gir ut innsovnings og beroligende medisiner. Noe jeg har brukt( ikke misbrukt) fast gjennom flere år. Dette er medisiner jeg trenger og har gjennomsnittelig fått disse en gang(!) pr år. Trist at jeg må bytte. Men kan virkelig anbefale han for de som ikke har behov for slike medisiner. Kjempegrei lege som tar pasienten på alvor:)

Verdens BESTE lege (!!!)

Har hatt Latif som fastlege en liten stund (men jeg har allerede vært hos han mange ganger), ble anbefalt han av en venninne. Vi er 3 venninner som har samme lege. Jeg hadde mye problemer med den forrige legen min, men Latif er fantastisk og tar deg seriøst selvom du er den verste hypokonderen som jeg er og finner ut av det som faktisk feiler deg.

I dag var han til og med på legevakten, og jeg fikk lov til å gå med han som roet nervene mine ti ganger mer. Ettersom jeg sikkert hadde bestilt time hos han dagen etterpå, ettersom jeg ikke stoler på noen andre.

Latif du er rå! :D

Arrogant og frekk

Jeg har hatt Latif som fastlege i snart to år, og var veldig fornøyd i begynnelsen. Men etterhvert så ble han bare mer og mer frekk. Man har lyst å gå gråtende ut av kontoret hans. Man gruer seg til å dra til han, og bare venter på frekke kommentarer fra han. Sier du at du føler deg dårlig, tror han du bare har psykiske problemer. ( helt til han ser at blodprøvene viser at man faktisk ikke er frisk ). Han burde virkelig skjerpe seg og passe på hvordan han snakker til pasientene sine. Ingen går til lege for moro skyld!

Flink og grundig lege

Veldig i varetatt, oppmerksom, sympatisk,høflig imøtekommende. Anbefaler denne legen, undersøker deg godt og grundig. Glad jeg byttet fastlege nå,beste legen på mange år

Oppmerksom, sympatisk, høflig, imøtekommende

Dr. Latif er en av de legene jeg har vært mest fornøyd med. Han tar seg god tid til å hjelpe deg med hva enn det skulle være, han er veldig forståelsesfull og bryr seg genuint om din helse. Han er lett tilgjengelig for oppfølgingstimer.