Nadim Latif

Tlf: 22 75 77 90 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Nadim Latif er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Nadim Latif

Arrogant og frekk

Jeg har hatt Latif som fastlege i snart to år, og var veldig fornøyd i begynnelsen. Men etterhvert så ble han bare mer og mer frekk. Man har lyst å gå gråtende ut av kontoret hans. Man gruer seg til å dra til han, og bare venter på frekke kommentarer fra han. Sier du at du føler deg dårlig, tror han du bare har psykiske problemer. ( helt til han ser at blodprøvene viser at man faktisk ikke er frisk ). Han burde virkelig skjerpe seg og passe på hvordan han snakker til pasientene sine. Ingen går til lege for moro skyld!

Flink og grundig lege

Veldig i varetatt, oppmerksom, sympatisk,høflig imøtekommende. Anbefaler denne legen, undersøker deg godt og grundig. Glad jeg byttet fastlege nå,beste legen på mange år

Oppmerksom, sympatisk, høflig, imøtekommende

Dr. Latif er en av de legene jeg har vært mest fornøyd med. Han tar seg god tid til å hjelpe deg med hva enn det skulle være, han er veldig forståelsesfull og bryr seg genuint om din helse. Han er lett tilgjengelig for oppfølgingstimer.

Jeg bytter ikke med mindre jeg blir tvunget!

Latif er fantastisk god, og selv om pasientlista hans er stappfull, føler jeg som pasient meg virkelig som hans viktigste pasient hver eneste gang. Han er i seg selv strålende dyktig, og henviser videre om det er noe han selv ikke kan gjøre/utrede. Jeg har alltid følt meg tatt på alvor, og det gjorde at han etter kort tid avdekket meget alvorlig sykdom hos meg, hvis symptomer har blitt ignorert/bagatellisert hos mine tre tidligere fastleger.

Er det ledig plass hos Latif er jeg ikke i tvil - bytt, uansett hvor i byen du bor!

Meget dyktig lege.

Latif er en av de dyktigste legene jeg vet om. Jeg er selv helsepersonell og omgås mye med leger og annet helsepersonell. Hans vet hva han snakker om , bryr seg om pasientene , gjennomfører alle undersøkelser som skal til, for å fastslå diagnoser. Han er bestemt og selvsikker som lege noe som gjør det trygt for pasienten å lytte og gjøre som legen sier. Han følger deg godt opp, og har svaret på alt. Aldri vært borti noen som er så flinke og interesserte i yrket sitt som han. Beste ved denne legen er at han tar seg tid til å lytte til sin pasient. Anbefales på det sterkeste.