Nadim Latif

Tlf: 22 75 77 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Nadim Latif er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Nadim Latif

Oppmerksom, sympatisk, høflig, imøtekommende

Dr. Latif er en av de legene jeg har vært mest fornøyd med. Han tar seg god tid til å hjelpe deg med hva enn det skulle være, han er veldig forståelsesfull og bryr seg genuint om din helse. Han er lett tilgjengelig for oppfølgingstimer.

Jeg bytter ikke med mindre jeg blir tvunget!

Latif er fantastisk god, og selv om pasientlista hans er stappfull, føler jeg som pasient meg virkelig som hans viktigste pasient hver eneste gang. Han er i seg selv strålende dyktig, og henviser videre om det er noe han selv ikke kan gjøre/utrede. Jeg har alltid følt meg tatt på alvor, og det gjorde at han etter kort tid avdekket meget alvorlig sykdom hos meg, hvis symptomer har blitt ignorert/bagatellisert hos mine tre tidligere fastleger.

Er det ledig plass hos Latif er jeg ikke i tvil - bytt, uansett hvor i byen du bor!

Meget dyktig lege.

Latif er en av de dyktigste legene jeg vet om. Jeg er selv helsepersonell og omgås mye med leger og annet helsepersonell. Hans vet hva han snakker om , bryr seg om pasientene , gjennomfører alle undersøkelser som skal til, for å fastslå diagnoser. Han er bestemt og selvsikker som lege noe som gjør det trygt for pasienten å lytte og gjøre som legen sier. Han følger deg godt opp, og har svaret på alt. Aldri vært borti noen som er så flinke og interesserte i yrket sitt som han. Beste ved denne legen er at han tar seg tid til å lytte til sin pasient. Anbefales på det sterkeste.

Flink og grundig lege!

Jeg anbefaler denne legen. Han undersøker deg godt og grundig.
Han kontakter deg på minjournal og ønsker at du bestiller time, dersom det er noe han vil undersøke nærmere.

Fantastisk lege!

Dr. Latiff har vært min fastlegen gjennom mange år. Han har alltid tatt seg tid til å lytte, samt veilede meg :-).
Du er heldig som får han som fastlege

Mest professionella läkaren jag har varit hos!

Även fast mina symptom var relativt vanliga så tog han mig väldigt seriöst och visade att han ville mitt bästa. En väldigt pedagogisk läkare som förklarar alla begrepp så att han kan vara säker på att man förstår.

Dyktig lege

Er en lege som er grundig, og henviser til spesiallist der han ikke har nok kunnskap.
Andre leger prøver først en hel del andre ting først før en henvising som ofte bare kaster bort tiden.
Han er ofte forsinket, men fordelen er at han tar seg tid til alle uansett om han er forsinket

Dømmende

Kom til legen med smerter i underarmene og hendene. Jobber som håndtverker. Sliti med dette i mange år og nå tenkte jeg å få ordnet dette en gang for alle. Første timen så var han veldig forståelsesfull og sa at dette skulle vi finne ut av å ordne. at jeg mest sannsynlig måtte finne en annen jobb, men at dette skulle han ordne med nav og arbeidsgiver om evt. Tilrettelegging eller etterutdanning. Ble sykmeldt og etterhvert som jeg har vært hos han så har det blitt verre og verre. Da har han sagt ting som at jeg ikke kan gå sykemeldt og at jeg må bytte jobb, da de ikke finner noe konkret feil. Men jeg har da ventet på nav for å finne ut hva som skal gjøres. Samme har arbeidsgiveren min.
Plutselig en dag så sier han: " er det noe verre en å bytte jobb. Si opp jobben din" han har da tatt prøver og jeg har vært hos en spesialist. De finner ikke noen "feil" så da mener han at det ikke er noe. Men han vil heller ikke henvise meg videre. Så var jeg der her om dagen og fikk da denne beskjeden: " du kan ikke gå sykemeldt resten av livet. Du er en samfunnsnyter, naver og latsabb. Uteliggere er også samfunnsnytere" ble jo litt satt ut og nikket og sa ja. Fikk en sykemelding til og fikk beskjed om å ta tak i livet mitt. Så nå har jeg gått over til bedriftslegen som henviser meg videre og vil hjelpe meg. Aldri mer tilbake til han! En lege kan og skal ikke si sånt til pasientene sine.

Serviceinnstilt

Latif er meget serviceinnstilt og effektiv, og er mye mer fleksibel enn det jeg vil forvente av en offentlig ansatt lege. På tross av at han har en av Oslos største kundemasser, opplever jeg det som enkelt å få time med fleksible åpningstider (så man slipper å ta seg fri fra jobb) og han tar seg god tid. Anbefales på det sterkeste.

Lang ventetid

Alltid 20-30 minutter forsinket. Sist satt jeg over 1 time og ventet, selv om jeg hadde timebestilling.

Dr. Latif virker interessert, er veldig hyggelig og lyttende, men kommer med for vage og mangelfulle tilbakemeldinger, spesielt rundt resultater på prøver. Kunne fulgt opp bedre, og gitt konkrete og detaljerte tilbakemeldinger.

Jeg ser at Dr. Latif har over 2400 pasienter. Kanskje det er fler enn han klarer å følge opp?

Fantastisk lege, unikt menneske.

Alle menneskers motiv vil lyse gjennom resultatet av deres arbeid. Det vises på alle valgene Nadim tar, helt fra han møter deg velkommen fram til du går; at han er bestemt på å ha fullt fokus på det mennesket han har forran seg og legge alt annet til siden i det øyeblikket.
Hans oppriktige iver og lidenskap for å hjelpe andre er helt spesiell, og for enkelte kan hans forsikringer om at man alltid kan stole på hans støtte, være akkurat det du trenger.
Vis meg den mann som villig gir av sjelen sin og som ikke har de beste intensjoner som fundament.

Kompetent, svært inkluderende og vennlig

Jeg opplever Nadim Latif som svært kompetent, inkluderende og vennlig. Han virker oppriktig interessert, og han følger opp på en god og tilfredsstillende måte. Han forklarer sammenhenger og kommuniserer på en enkel og forståelig måte.

Beste fastlege

Har vært hos pasient hos han ganske lenge, kunne ikke vært mer fornøyd, men byttet på grunn av lang reise vei(flyttet et annet sted) dette angrer jeg på. Nadim Latif er en dyktig lege, som bryr seg om pasienten, når man forteller symptomer prøver han å stille ekstra spørsmål til en før han gir en diagnose. Men føler seg trygg i hans vurderinger noe man ikke kan si hos mange flere leger. Anbefaler for de som bor i nærheten.

Grundig, høflig og tar deg på alvor

Dr Latif har alltid tatt godt vare på meg og mine barn som pasienter. Han har vært grundig og fulgt opp godt. Eneste negative jeg har å si om ham er at han kanskje ikke alltid er like flink til å se ann forskjellige pasienters behov i forhold til tilnærming, og at han i noen tilfeller har vært vag selv om man kanskje trenger klare svar... ikke at han skal si hva som er galt, men kanskje man rett og slett trenger å vite hva det KAN være og hvorfor man trenger å ta den og den testen...! Har uansett vært godt fornøyd med Dr Latif gjennom mange år.

Den beste legen ever!

Alltid der!
Akkurat for meg!
Trygg!
Lyttende!
Hjelpende!
Søkende!
Tusen takk!
Unner alle en slik lege!

Samvittighetsfull lege med gode rutiner.

Latif tar seg tid til å høre på deg, selv når han har dårlig tid. Han er lett å kommunisere med og tilpasser seg godt dine behov som pasient. Svært fornøyd med denne legen på veldig mange måter.

Anbefaler allikevel en forbedring av kontorets kapasitet, ettersom det kan ta i overkant av 30 dager å få en time på sommertid, 1-2 uker om vinteren, og ventetid noen ganger opptil 3-4 timer dersom man vil prøve uten timebestilling i forveien.

Høy standard

Jeg er en mann på snart 40, gift og har to småbarn på tre og seks. En kort beskrivelse av legen Latif må være denne: han lar ingen stein være usnudd. Hele familien har han som fastlege, barna helt siden de ble født. Vi har med andre ord gått gjennom hele spekteret av barnesykdommer og Latif har ALLTID vært ekstremt dyktig og grundig.

En lege som IKKE bryr seg!

Veldig langt vente tid på kontoret så fant jeg ut at 5 andre har fått time på samme tidspunkt. Måtte vente 45 min lengere enn jeg skulle.

Når jeg endelig kommet inn brukte han 3 min (hvor han ikke hørte på hva jeg sa engang) og sa at han har ikke tid til å høre noe mer.

Verste jeg har vært bort i!!

En god lege

En dyktig lege som tar pasientene sine på alvor. Han ser helheten og stiller riktige spørsmål. Jeg er sikker på at jeg blir godt ivaretatt av min fastlege.

Dårlig service på legekontoret.

Veldig ok lege. Bare synd han aldri er ledig.
Venter somregel alltid 20 minutter i tlf kø for så å få beskjed om at hvis jeg ønsker en time, og hvis den er. akutt, må jeg ringe dagen etter mellom klokken kvart over 8 og 9. Blir aldri tilbudt en ordentlig time, fordi legen min er fullbooket langt frem i tid. Litt håpløst.