Nadim Latif

Legegruppen Manglerud

2002

Ingen på venteliste

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Nadim Latif er en av 534 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Nadim Latif

Leste anmeldelser og trodde jeg hadde funnet verdens beste lege, men nå bytter jeg!

Jeg fikk en god følelse når jeg byttet til Nadim. De første møtene ble jeg tatt godt i mot og han er veldig flink til å sjekke ut ting for å være sikker, men jeg har slitt og sliter en del psykisk. Han nevner at han har jobbet innen for det feltet, men møter lite forståelse. Han tar seg sjeldent tid og jeg gruer meg hver gang jeg skal til han. Det er ingen god følelse. Han har alltid dårlig tid og snakker nedlatende til deg som pasient. Ikke missforstå, han er en veldig god lege, men med dårlig tid til deg som pasient og lite forståelse for psykisk sykdom. Jeg orker ikke lenger å Grue meg til å gå til legen, så nå bytter jeg!

Beste fastlege, uten tvil !!

Nadim Latif har vært min fastlege i snart 10 år. Han er faglig dyktig, besluttsom, empatisk, kompetent, profesjonell og effektiv lege.

Jeg har alltid hatt en opplevelse av at han tar mine henvendelser på alvor, blir møtt med respekt, blir tatt på alvor som særlig viktig og legger stor vekt på å trygge meg som pasient.

Latif tar seg god tid, lytter og sørger for grundige utredninger ved behov. Han behandler pasienten som en unik person og bryr seg om dennes totale situasjon. Han gir tilstrekkelig med informasjon om helseproblemene, prøver, undersøkelser og behandlingen han anbefaler.

Anbefaler Nadim Latif på det sterkeste!!!

Trygg og kunnskapsrik

Dr.Nadim Latif har vært min fastlege siden 2015•
Han er den beste fastlege. .kunnskapsrik og faglig veloppdatert. Han svarer på tel. Alltid når jeg ringer.Jeg er meget fornøyd med han og er ikke enige i den beskrivelse at andre pas har skrevet om han

Dyktig? Lege?

Han er muligens en fagelig dyktig lege. Men mangler all form for medfølelse/sympati og har en elendig måte å snakke til pasient og menneske.. Han har ingen sympati for noe som går imot hans oppfatninger. Han tar ikke pasentens ord alvorlig... Jeg var depresiv og ba om en henvisning til en spesialist... "Tull det trenger du ikke" var svaret jeg fikk... Har klaustrofobi og ba om noe beroligende for å kunne gjenomføre en MR(trang trommel) undersøkelse... Nei, det var tull og dette måtte jeg klare... for person x klarer det jo.... Oppsumert: Null pasient kontakt. Snakker ned til pasienter.

Veldig arrogant!

Jeg byttet til denne legen etter å ha lest gode ting om han på legelisten. Dessverre ble jeg skuffet, og opplevde at lite stemmer av de positive anmeldelser.

Han snakker nedlatende, for det meste er samtalen preget av enveis kommunikasjon. Han vet best, og er ikke interessert i å høre på deg som pasient. Aldri vært borti noe slikt! Ikke bra å kommunisere på en slik måte med sine pasienter, veldig uprofesjonelt. I tillegg veldig arrogant og frekk.