Nadim Latif

1 person

Nadim Latif er en av 566 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Nadim Latif

Fantastisk

Har hatt Latif siden han kom til Manglerud , er kjempe fornøyd, han hører etter og tar seg god tid. Han henviser videre og tar deg på alvor. Godt humør har han også.

Fantastisk

Er flink, ærlig, omsorgsfull, og bruker god tid på pasientene sine.
Ordner opp og tar tak i problemet.
Anbefales på det sterkeste😊

Dyktig lege

Jeg blir litt satt ut av så mange negative tilbakemeldinger på Latif. Jeg har hatt han som fastlege i mange år nå og en gang har jeg opplevd han litt ufin. Da satte jeg han på plass. Ellers opplever jeg Latif som en svært høflig, dyktig, engasjert og våken lege. Han lytter, han trøster, han tar tak i ting med en gang. Sender deg til spesialist. Han ringer på privaten når svar på blodprøver ect foreligger ( hvis det er noe galt). Han følger deg opp, nøye. Jeg bort et stykke unna legesenteret. Etter hvert time tar jeg han i hånden og takker for god oppfølging.

Men, vil jeg oppleve han slik mange skriver het inne, vil jeg sette ned foten. Man skal bli behandlet med respekt.

Totalforvandlet

Når jeg fikk Latif som lege for mange år siden, opplevde jeg ham som imøtekommende, tok det man sa på alvor, og lyttet nøye.
Sakte men sikkert, de siste årene har han forandret seg veldig. Vredesutbrudd, hånlige kommentarer, slett undersøkelse er en kort oppsummering.
Jeg kan ikke si annet enn at jeg er skuffet.

Frekk og nedlatende

Byttet fastlege til Nadim pga flytting. Å si at jeg angrer er en enorm underdrivelse, og dette er etter kun en time.

Bestilte timen for å få råd om hvilke behandlingsmuligheter jeg fortsatt har for min langvarige depresjon, angst, og utmattelse.
Han startet med å si at han er Norges strengeste når det gjelder sykmeldinger. Noe jeg ikke var ute etter og aldri spurte om, men ja vel. Skjønte med en gang hva han trodde om meg.

Etter standardspørsmålene for nye pasienter lot han meg ikke få ut en setning uten å avbryte meg gjentatte ganger. Trodde ikke på at jeg var syk og bagatelliserte alt jeg har slitt med i flere år. Jeg ble skjelt ut i over 20 minutter som om jeg var en barneskoleelev. Arrogansen hans er nærmest karikaturisk. Bruker stadig hersketeknikker. Det er trist å se fra en lege og jeg har aldri vært borti noe lignende.

Jeg har alltid følt skam for de psykiske problemene mine og det tok veldig lang tid før jeg i det hele tatt turte å spørre om hjelp fordi jeg var redd for å bli latterliggjort - noe jeg ble av denne legen når jeg mot slutten av timen brøt ned og ikke klarte å få ut et eneste ord. «Bare sitt der og synes synd på deg selv du, det har du nok gjort før» sa han. Fantastisk helsehjelp.

Han ba meg gå hjem og skrive noen sider om meg selv til neste time siden han ikke kjente meg. Det stoppet han ikke fra å fornærme meg i ett sett uten at jeg hadde sagt noen ting. Så jeg skriver heller her.

Anbefales varmt hvis du liker å bli kjefta på og føle deg nedverdiget en halvtime i strekk - og betale for det etterpå. Ellers bør du styre langt, langt unna.