Nadim Latif

Legegruppen Manglerud AS
Plogveien 6 0679 Oslo
Nadim Latif er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Nadim Latif

Jeg bytter ikke med mindre jeg blir tvunget!

Latif er fantastisk god, og selv om pasientlista hans er stappfull, føler jeg som pasient meg virkelig som hans viktigste pasient hver eneste gang. Han er i seg selv strålende dyktig, og henviser videre om det er noe han selv ikke kan gjøre/utrede. Jeg har alltid følt meg tatt på alvor, og det gjorde at han etter kort tid avdekket meget alvorlig sykdom hos meg, hvis symptomer har blitt ignorert/bagatellisert hos mine tre tidligere fastleger.

Er det ledig plass hos Latif er jeg ikke i tvil - bytt, uansett hvor i byen du bor!

Meget dyktig lege.

Latif er en av de dyktigste legene jeg vet om. Jeg er selv helsepersonell og omgås mye med leger og annet helsepersonell. Hans vet hva han snakker om , bryr seg om pasientene , gjennomfører alle undersøkelser som skal til, for å fastslå diagnoser. Han er bestemt og selvsikker som lege noe som gjør det trygt for pasienten å lytte og gjøre som legen sier. Han følger deg godt opp, og har svaret på alt. Aldri vært borti noen som er så flinke og interesserte i yrket sitt som han. Beste ved denne legen er at han tar seg tid til å lytte til sin pasient. Anbefales på det sterkeste.

Flink og grundig lege!

Jeg anbefaler denne legen. Han undersøker deg godt og grundig.
Han kontakter deg på minjournal og ønsker at du bestiller time, dersom det er noe han vil undersøke nærmere.

Fantastisk lege!

Dr. Latiff har vært min fastlegen gjennom mange år. Han har alltid tatt seg tid til å lytte, samt veilede meg :-).
Du er heldig som får han som fastlege

Mest professionella läkaren jag har varit hos!

Även fast mina symptom var relativt vanliga så tog han mig väldigt seriöst och visade att han ville mitt bästa. En väldigt pedagogisk läkare som förklarar alla begrepp så att han kan vara säker på att man förstår.