Romerike Allmennspesialistene AS

Tlf: 63 81 25 20 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Romerike Allmennspesialistene AS

Falsk trygghet

Lege: Jonas Carsten Jeppesen Skrevet

Han er veldig behagelig å snakke med, og det virker som om han virkelig interessert. Men har opplevd flere ganger at han ikke følger opp viktige saker, og at han ikke tar kontakt etter avtale. Styr unna, hvis mulig!

God og nærværende

Lege: Jonas Carsten Jeppesen Skrevet

Jonas er den beste legen jeg har hatt!
Han tar seg tid og lytter aktivt - og kommer med veldig gode input. Han jatter ikke med deg men gir deg det motspillet som trengs for å videreutvikles.

Har brukt ham som terapeut i en veldig vanskelig periode av livet mitt og har følt meg ivaretatt på beste måte.

Sekretærene er alltid hyggelige og serviceminded. Svarer raskt på SMS - også om det er andre ting enn timebestilling.

Kan anbefales på det varmeste!
Jeg er oppriktig lei meg for å måtte finne ny lege pga flytting.

vanskelig å få tak i

Lege: Jonas Carsten Jeppesen Skrevet

positiv:
-hyggelig og imøtekommende
-rask å få timer. har ventet i over 1 uke bare en gang. men vanligvis får jeg time 2-3 dager senere

negativ:
-han er veldig vanskelig å få tak i. 30 minutters telefon kø og 30 minutters ventetid på kontoret er "vanlig" her. kan ta 2 dager eller mer for å time på sms
-andre ting enn timebestilling på telefon/sms kan dere bare glemme. har aldri fått svar på en sms/telefon som ikke gjelder timebestilling.
-hvis du vil si hva som helst til legen vil det koste deg! selv om dere har en avtale om å gi tilbakemelding til legen etter en viss periode!

denne legen driver kontoret som en butikk isteden for legekontor.
styr unna!

Kiana er flink MEN!

Lege: Kiana Kasiri Skrevet

Kiana er en utrolig dyktig lege, og opplever gang på gang at jeg får den hjelpen jeg trenger. MEN når det kommer til andre ansatte på klinikken så er det noen som er helt ubrukelig, andre utrolige flinke. Ventetiden på tlf er helt på trynet, og til tider er den personen i andre enden veldig vanskelig å snakke med, enten om det er fordi h*n ikke tror deg, eller bare vurderer deg som om du ikke er syk nok. Endte med en tur på legevakta for meg en dag hvor jeg fikk beskjed om at det var flaks jeg kom såpass "tidlig" da jeg måtte bli lagt inn med kraftig mykoplasma om jeg hadde ventet en time til. Hadde da blitt avvist av helsesekretær hos Kiana.

En fantastisk lege og person

Lege: Kiana Kasiri Skrevet

Jeg har aldri likt å dra til legen før jeg fikk Kiana som fastlege. Hun tar meg på alvor, tar seg tid og kommer med gode råd, være det innenfor helse eller livet generelt. Rett og slett en fantastisk lege og person! Jeg kommer aldri til å bytte lege nå.

Der hvor mange andre leger hører på hva du sier overfladisk, setter hun seg virkelig inn i hva din situasjon innebærer og viser medfølelse der det trengs. Jeg er full av beundring for henne.

Etter at de fikk et nytt sms-system går det raskt å få time. Det er fortsatt helt umulig å komme gjennom på telefon(jeg har opplevd å ringe i 40 minutter uten å komme gjennom), men som regel holder jo sms-systemet i massevis.

Beste legen jeg noen gang har hatt

Lege: Jonas Carsten Jeppesen Skrevet

Det er legen som først lytter og senere råder. Den har et kall, og han gjør det med hjertet .. Han hjalp meg mer enn alle de andre legene sammen. Jeg er heldig at jeg var hans pasient, fordi jeg vet at jeg kan hjelpe ham, alltid forvente.

Absolutt anbefalt lege!

Lege: Kiana Kasiri Skrevet

Kjempe flink og dyktig lege. Tar deg tid til å lytte. Har hatt henne i flere år, vil ikke bytte selv om flyttet til et annet fylke. Har hatt og byttet flere leger som kunne ikke en gang å gi meg riktig svar og verken behandling! Hos Kiana har følt meg veldig trygg og fikk alltid riktig behandling. Hvis du trenger en god råd så får du det fra henne. Sekretæren som hun har er veldig hyggelig og hjelper deg. Dersom du er syk, hun gir aldri opp før hun har hjulpet deg. Respekt til sånne leger👏💐

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Kiana Kasiri Skrevet

En utrolig dyktig lege, den beste legen jeg har hatt!
Blir alltid tatt godt i mot, og hun har virkelig peiling på det hun driver med.

Byttet raskt

Lege: Jonas Carsten Jeppesen Skrevet

Denne legen egner seg nok bedre som psykolog da han er vanvittig flink til å prate om ting.
Men han var ekstremt firkantet ellers. Og selv om jeg er en smertepasient med utredning fra smertepol, og gått på mine medisiner i over 6 år snakket han om at jeg måtte "Lære meg å leve med smerter uten tabletter".
Han er mer opptatt av alternative løsninger og for en pasient som meg med solid utredning bak resulterte dette bare i et raskt bytte da jeg har større tillit til overlegen på smertepol enn "kumbaya og urtete".

Veldig god lege

Lege: Kiana Kasiri Skrevet

Er svært å få time. Booker på hjemmeside og får time om 2 uker.

God lege, men ville ønske systemet var bedre.

Verdens beste 👍🏻

Lege: Kiana Kasiri Skrevet

Finnes ingen som er så dyktig, flink og tar seg tid til pasienten😍Tusen takk for at du er til Kiana 🌹👍🏻

En flott og meget dyktig lege!

Lege: Jonas Carsten Jeppesen Skrevet

Jeppesen tar godt vare på pasientene sine, jeg har gått mye hos han det siste året, i samtaler ol. Hører alltid etter og er et godt menneske! Han har hjulpet meg mye og føler meg sterkere nå takket være han. Synd han slutter, heldige de som får han.

Ble ikke fulgt opp

Lege: Jonas Carsten Jeppesen Skrevet

Denne legen tok meg ikke på alvor. Timene hos han var preget av litt stress, det var inn og ut. Følte ikke at han lyttet på det jeg hadde å si

Fantastisk!

Lege: Kiana Kasiri Skrevet

Hun er den beste legen jeg har møtt! Blid, dyktig og nøyaktig.
Rett og slett fantastisk!
Er så glad for å være så heldig å fått plass hos henne.
Sekretæren er også kjempegrei!

Meget god fastlege

Lege: Kiana Kasiri Skrevet

Har bare hatt gode opplevelser og hun virker faglig dyktig. Hun tar alle plager alvorlig.

Anbefales.

Verdens beste lege

Lege: Kiana Kasiri Skrevet

Hun har alltid tid til deg. Hun lytter og ser deg. Hun tar deg på høyeste alvor.

Fantastisk, omsorgsfull og BRYR SEG!

Lege: Kiana Kasiri Skrevet

Super lege, førsteinntrykket var ekte, varmt, god innlevelsesevne, forståelsesfull, nøye og tar godt vare på pasienten. Sjekker alt! Lett å prate med!

Ingen over og ingen ved siden bare en mange under;-) Dette gjelder også den herlige sjefs vampyren i skranken;-)

Lege: Kiana Kasiri Skrevet

Ei herlig dame som ser deg, skjønner deg og stiller opp;-) Hun er super dyktig. Jeg har fått påvist Bipolar og føler jeg blir møtt med forståelse og verdighet hos henne, kan rett og slett prate og spørre om alt, fysisk som psykisk.
Og til alle dere som klager på sekretæren og skranke personalet....skam dere! Enig i at det nok er et hektisk miljø da hun ofte er alene med alle oss som: ringer, skal ta div prøver, trenger en skulder å gråte på eller som har behov for en koselig samtale. Med langt over 1000 pasienter sier det seg selv at det må være litt kø. Men hvis dere som pasienter gir et smil og smører dere med litt tålmodighet så får dere den hjelpen dere trenger;-) Ingen er så flinke til å ta blodprøver som " sjefsvampyren" min. Digger både Legen og sekretæren og alle lærlinger og praktikanter som får plass hos dem. Dem blir lært opp av profesjonelle fagfolk;-) Bedre legekontor skal man lete lenge etter;-)

Søt omtenksom, lyttende lege.

Lege: Kiana Kasiri Skrevet

Flink, nøye og forståelsesfull,som tar en på alvor.

Trysils beste lege

Lege: Jonas Carsten Jeppesen Skrevet

Kunnskapsrik og flink. Har fått super god hjelp de gangene vi har hatt behov for legetjeneste. Han er ett godt menneske som ikke hever seg over oss pasienter.