Romerike Allmennspesialistene AS

Dampsagveien 4 2000 Lillestrøm
Tlf: 63 81 25 20 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Romerike Allmennspesialistene AS

Beste legen jeg har hatt

Lege: Jonas Carsten Jeppesen Skrevet

Tar seg tid, forklarer, og tar ting på alvor. Ved utskrivelse av medisiner er han veldig nøye på sjekke det opp mot andre medisiner man tar/diagnoser man har.

Falsk trygghet

Lege: Jonas Carsten Jeppesen Skrevet

Han er veldig behagelig å snakke med, og det virker som om han virkelig interessert. Men har opplevd flere ganger at han ikke følger opp viktige saker, og at han ikke tar kontakt etter avtale. Styr unna, hvis mulig!

God og nærværende

Lege: Jonas Carsten Jeppesen Skrevet

Jonas er den beste legen jeg har hatt!
Han tar seg tid og lytter aktivt - og kommer med veldig gode input. Han jatter ikke med deg men gir deg det motspillet som trengs for å videreutvikles.

Har brukt ham som terapeut i en veldig vanskelig periode av livet mitt og har følt meg ivaretatt på beste måte.

Sekretærene er alltid hyggelige og serviceminded. Svarer raskt på SMS - også om det er andre ting enn timebestilling.

Kan anbefales på det varmeste!
Jeg er oppriktig lei meg for å måtte finne ny lege pga flytting.

vanskelig å få tak i

Lege: Jonas Carsten Jeppesen Skrevet

positiv:
-hyggelig og imøtekommende
-rask å få timer. har ventet i over 1 uke bare en gang. men vanligvis får jeg time 2-3 dager senere

negativ:
-han er veldig vanskelig å få tak i. 30 minutters telefon kø og 30 minutters ventetid på kontoret er "vanlig" her. kan ta 2 dager eller mer for å time på sms
-andre ting enn timebestilling på telefon/sms kan dere bare glemme. har aldri fått svar på en sms/telefon som ikke gjelder timebestilling.
-hvis du vil si hva som helst til legen vil det koste deg! selv om dere har en avtale om å gi tilbakemelding til legen etter en viss periode!

denne legen driver kontoret som en butikk isteden for legekontor.
styr unna!

Kiana er flink MEN!

Lege: Kiana Kasiri Skrevet

Kiana er en utrolig dyktig lege, og opplever gang på gang at jeg får den hjelpen jeg trenger. MEN når det kommer til andre ansatte på klinikken så er det noen som er helt ubrukelig, andre utrolige flinke. Ventetiden på tlf er helt på trynet, og til tider er den personen i andre enden veldig vanskelig å snakke med, enten om det er fordi h*n ikke tror deg, eller bare vurderer deg som om du ikke er syk nok. Endte med en tur på legevakta for meg en dag hvor jeg fikk beskjed om at det var flaks jeg kom såpass "tidlig" da jeg måtte bli lagt inn med kraftig mykoplasma om jeg hadde ventet en time til. Hadde da blitt avvist av helsesekretær hos Kiana.