Romerike Allmennspesialistene AS

Telefonnummer934 30 170934 30 1 ...
Dampsagveien 2 2000 Lillestrøm

Siste vurderinger av behandlere ved Romerike Allmennspesialistene AS

Hyggelig lege

Lege: Jonas Carsten Jeppesen Skrevet

Veldig hyggelig men altfor travel.vanskelig å få time, glemmer avtaler om telefonkonsultasjon . Vanskelig å komme gjennom på telefon.sure og til dels ufine damer i resepsjonen . Vurderer å bytte fastlege nå.

Dårlig tid og umulig å bestille time

Lege: Nima Khabazian Hajiri Skrevet

Byttet fastlege til Nima da jeg hadde hørt gode ting om han. Første møtet mitt med han var helt ok, men han var forsinket og jeg følte ikke at han hadde ordentlig tid til meg. I tillegg er det helt umulig å bestille time - forsøkte å bestille via nettsiden, samt ringe, men ingenting funket. Til slutt måtte jeg dra til legekontoret - fikk time, men de som jobber i skranken er ikke spesielt imøtekommende.

Trygg, God og fantastisk

Lege: Kiana Kasiri Skrevet

En kvinnelig lege som tar deg alvorlig. Bryr seg om deg som menneske og er bare god tvers i gjennom.
Tusen takk, for du er best🌺

Beste legen!

Lege: Nima Khabazian Hajiri Skrevet

Byttet fastlege til Nima grunnet forrige fastlegen var useriøs. Beste byttet jeg har gjort og for en første inntrykk av Nima!
Hører og lytter til dine problemer og setter i gang tiltak med engang. Samarbeider godt, blid og hyggelig mann.
Du vil ikke angre for å ha en som Nima som fastlege!!!

Dyktig lege, forferdelig infrastruktur.

Lege: Nima Khabazian Hajiri Skrevet

Gikk på legevakten og hadde Nima som lege. Fikk god hjelp, og virket som en kunnskapsrik lege som brydde seg. Skiftet derfor til ham som fastlege. Symptomene ble verre. Har prøvd gjentatte ganger å få bestilt time igjen. Både igjennom telefon og på nettsidene. Helt umulig.

Nettsiden for pasienter oppleves som den var sist oppdatert i 2005, og ville gitt datatilsynet et hjerteinfarkt for det mangler fullstendig universell utforming. Vil ikke være en svaksynt pasient med disse sidene.

Telefonkøen har aldri klart å komme igjennom, så hvordan servicen fra de i skranken vet jeg ikke. Har fremdeles ikke klart å få tak i en time.

Jeg gir opp, jeg må bytte lege! Det dummeste er at føler at det ikke er Nima sin feil, men det går utover han og hans pasienter.