Marianne Møllerop

Kongsveien 104 1177 Oslo
Marianne Møllerop er en av 566 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Marianne Møllerop

Hele familiens fastlege

Jeg har hatt Marianne som lege siden hun begynte å praktisere, og har aldri vurdert å bytte. Hun er engasjert, kunnskapsrik og omsorgsfull. Marianne har fulgt meg gjennom ulike stadier i livet og i vanskelige perioder, og jeg er veldig takknemlig for at nettopp Marianne er vår fastlege.

Føler meg uønsket

Føler at jeg bryr legen unødvendig, og at jeg egentlig ikke er ønsket eller blir tatt seriøst. For alle andre sliter med det samme og mange andre har det verre enn meg.

Dårlig opplevelse

Følte meg ikke velkommen i det hele tatt. Har prøvd å gi det et par sjanser for å se om det ble bedre. Men gruer meg til å gå ditt, føler ikke at hun tar mine symptomer alvorlig.
Har nå satt meg på venteliste til en annen fastlege.

Utrygg

Dro til henne fordi jeg sliter psykisk og visste ikke hva jeg skulle gjøre, og blir møtt med 'men du gjør jo så mye, du er vel ikke syk du?! Har du psykisk sykdom?!'. Har ikke følt meg så ydmyket, skamfull, trist og flau på lenge. Får heller ikke svar på undersøkelsene jeg tar. Ble heldigvis henvist til dps 3. gangen jeg var der for dette, den gangen skrev jeg det på ark, siden jeg ikke klarte å si noe av tidligere erfaring. Etter å ha blitt skrevet ut av dps, ble fastlegen bedt om å gi meg støttesamtaler - dette har jeg ikke fått. Frarådes på det sterkeste. Hvert fall om du sliter med noe psykisk.

Skaper trygghet med et smil !

Marianne Møllerop er en fantastisk lege som alltid har tid til å lytte, er meget kunnskapsrik og ikke minst hun stiller alltid rett diagnose. Jeg har benyttet Marianne som fastlege i mange år, og det ville ikke falle meg inn å bytte. Hun er rett og slett en fantastisk lege, og et godt menneske. Anbefales