Marianne Møllerop

Kongsveien 104 1177 Oslo
Marianne Møllerop er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Marianne Møllerop

Dyktig og hyggelig lege!

Marianne Møllerop er en dyktig lege som jeg har hatt i ca 10 år nå. Hun lytter, skriver gode henvisninger, er en kløpper på dosering av medisiner og husker meg som pasient. Hun er veldig flink med barn.
Hun ser på helheten av det personlige. Jeg setter også pris på at hun er åpen for alternativ medisin og dette har også hjulpet. Teamet på Best Helse fungerer veldig godt sammen!
Det kan fort bli mye hyggelig skravling og jeg skulle ønske det var litt mer fokus på det medisinske som jeg føler kan falle litt ut av og til!

Lite imøtekommende

Følte meg møtt med forakt. Det som for meg var en livskrise, ble en bagatell..... ny fastlege heretter.
Det viktigste i møte med denne legen, var å være politisk korrekt. Ikke pasientomsorg.

Perfekt!

Marianne er utrolig dyktig og flott lege. Hun lytter, tar seg tid og følger opp. Hun er helt rå på utredninger, for å finne årsaker til symptomene. Spesialister kobles inn hvis det vurderes som nødvendig.
Hun har en imponerende hukommelse på navn, relasjoner og historikk, som gjør at man føler seg helt spesiell.
Jeg har aldri opplevd en bedre lege og jeg er utrolig glad jeg har klart å få Marianne som fastlege!
Mitt inntrykk er at det er et meget godt faglig miljø på BestHelse, med kolleger som hjelper og utfyller hverandre.
Marianne har vært min fastlege siden ordningen startet og anbefales på det varmeste! Jeg bytter aldri!

Misfornøyd , er i ferd med å bytte

Jeg valgte Marianne pga alle positive tilbakemeldingene hun har fått på denne siden. Hadde mitt innlegg kommet etter et par legebesøk så hadde min vurdering blitt en annen. Hun virket både hyggelig og imøtekommende i starten. Hun er flink til å henvise. Jeg fikk dessverre en kronisk sykdom som gjorde at besøkene ble hyppige i en periode. Jeg opplever nå at hun ikke lytter, er opptatt med å skrive under hele konsultasjonen, samtalen uteblir. Etterhvert gruer meg til besøkene,hun virker ofte svært stresset og lite mottagelig. Besvarer telefonisk beskjed først etter et par dager ( jeg er på ingen måte en masete pasient) Slike hendelser formidler ikke trygghet og kommunikasjonen blir dårlig. Leger er også mennesker og kan ha en dårlig dag inn i mellom men det jeg beskriver har gjentatt seg på de siste besøkene dessverre. Dette innlegget er ikke en klage, men håper at det kan hjelpe andre til å velge fastlege. Jeg bytter nå.

Har vært pasient hos Marianne Møllerop noen år og er meget godt fornøyd med henne som fastlege. Fantastisk oppfølging. Bytter IKKE under noen omstendighet.

Et godt første inntrykk, en behagelig lege

Legen var forsinket og beklaget dette. Flott. Hun var vennlig og nøye.
Jeg likte Marianne Møllerop. Jeg slutter forde jeg kom inn på et annet lege senter som jeg har ventet på lenge. Er ikke det like ok, kommer jeg tilbake til Best Helse Nordstrand

Positivt førsteinntrykk

Marianne Møllerop er min nye fastlege. Har vært hos henne kun en gang, men opplevde henne som både hyggelig og dyktig. Angrer ikke på valget av henne.

Takk også til Legelisten.no's SMS-varsling som gjorde at jeg fikk plass hos denne legen!

Ikke fornøyd!

Føyer meg ikke i rekke av varme anbefalinger av denne legen.
Hun er veldig forsinket, sier ikke beklager og ga meg en følelse av å være til bry! Jeg er en enkel pasient, høflig og aldri hatt negativ opplevelse med andre leger.
Hun total-overkjørte meg, tydelig irritert, ingen empati , innvier ikke til tillitt og dårlig på kommunikasjon.

Meget bra fastlege, anbefales!

Marianne er en faglig meget dyktig lege, hun har behandlet meg og min familie i mange år og møtt oss på en behagelig måte og vært flink til å lytte. Hun har også behandlet vanskelige situasjoner svært profesjonelt. At hun er populær og må være effektiv har passet oss bra. Vi har flyttet og måtte skifte fastlege.

Skal aldri bytte fastlege!

Jeg har vært pasient hos Dr. Marianne Møllerop i mange år nå, og har aldri hatt en negativ opplevelse. Å gå til legen er ikke så ille likevel, når det er til Marianne. Jeg føler meg alltid godt ivaretatt, både på grunn av hennes høye faglige kompetanse, men også grunnet hennes vennlige vesen. Marianne Møllerop og Best Helse Nordstrand anbefales på det varmeste.

Dyktig!

Jeg har vært hos denne legen kun èn gang for svangerskapskontroll (hun er ikke min fastlege), og jeg er virkelig fornøyd med konsultasjonen. Jeg følte meg svært godt ivaretatt.

Anbefales!

Anbefales - en dyktig lege!

Jeg har vært pasient hos Marianne Møllerop i flere år. Jeg kjenner henne som en utrolig dyktig og nøyaktig lege som både jeg og mine barn har fått veldig god hjelp hos. Jeg har stor tilltil til henne, hun ser deg og finner gode løsninger. Jeg er rett og slett utrolig glad for at jeg har henne som fastlege!

En av få veldig gode leger

En utrolig dyktig lege som jeg har fått veldig god hjelp av, både når det gjelder fysiske og psykiske plager. Hun ser alvoret og kommer raskt med gode løsninger eller henvisninger. Selv om hun ofte har dårlig tid får jeg alltid inntrykk av å bli sett og tatt på alvor. En betryggelse å ha henne som fastlege!

Kjempebra fastlege

For det første synes jeg lite om anonymisering av vurderingene. Når det er sagt vil jeg si at Marianne Møllerop er en flott fastlege. Alltid tid, som kanskje kan gi litt ventetid for neste pasient, men det får vi da tåle. Her møtes vi med en menneskelig tilnærming og faglig dyktighet. Med en alvorlig diagnose for en tid tilbake var det dr. Møllerop som fikk henvist til spesialist. Dette avverget ytterligere sykmelding og at jeg kunne returnere i full jobb igjen. Jeg for forblir pasient hos henne og vil anbefale andre som er misfornøyd med sin fastlege å bytte hvis hun har ledig kapasitet da.

Nøyaktig, omsorgsfull og faglig sterk

Veldig fornøyd med min Fastlege Marianne Møllerop. Har flyttet ut av Oslo kommune, men velger å beholde fastlegen min, tross lengre reisevei. Hun er en god lytter og tar alle spørsmål og tanker på alvor.

Verdens beste fastlege;)

Jeg sitter alltid igjen med en god følelse etter å ha hatt en time hos Marianne! Hun er god til å lytte,tar seg god tid,faglig flink,og fantastisk med barn;) Vi velger å beholde henne tross for at vi har flyttet til en annen kommune;) Anbefales på det sterkeste!

Anbefales

Hun har vært en fantastisk lege for meg. Virker faglig sterk ;-)

Den beste fastlegen jeg har hatt.

Hun lytter og er flink til å sende deg videre hvis hun er usikker.
Ordner rekvisisjoner med en gang.
Flink til å forklare på en forståelig måte.
Virkeer faglig flink.