Marianne Møllerop

Best Helse AS

Kongsveien 104 1177 Oslo
Marianne Møllerop er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Marianne Møllerop

Har vært pasient hos Marianne Møllerop noen år og er meget godt fornøyd med henne som fastlege. Fantastisk oppfølging. Bytter IKKE under noen omstendighet.

Et godt første inntrykk, en behagelig lege

Legen var forsinket og beklaget dette. Flott. Hun var vennlig og nøye.
Jeg likte Marianne Møllerop. Jeg slutter forde jeg kom inn på et annet lege senter som jeg har ventet på lenge. Er ikke det like ok, kommer jeg tilbake til Best Helse Nordstrand

Positivt førsteinntrykk

Marianne Møllerop er min nye fastlege. Har vært hos henne kun en gang, men opplevde henne som både hyggelig og dyktig. Angrer ikke på valget av henne.

Takk også til Legelisten.no's SMS-varsling som gjorde at jeg fikk plass hos denne legen!

Ikke fornøyd!

Føyer meg ikke i rekke av varme anbefalinger av denne legen.
Hun er veldig forsinket, sier ikke beklager og ga meg en følelse av å være til bry! Jeg er en enkel pasient, høflig og aldri hatt negativ opplevelse med andre leger.
Hun total-overkjørte meg, tydelig irritert, ingen empati , innvier ikke til tillitt og dårlig på kommunikasjon.

Meget bra fastlege, anbefales!

Marianne er en faglig meget dyktig lege, hun har behandlet meg og min familie i mange år og møtt oss på en behagelig måte og vært flink til å lytte. Hun har også behandlet vanskelige situasjoner svært profesjonelt. At hun er populær og må være effektiv har passet oss bra. Vi har flyttet og måtte skifte fastlege.