Marianne Møllerop

Best Helse AS
Kongsveien 104 1177 Oslo
Marianne Møllerop er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Marianne Møllerop

Misfornøyd , er i ferd med å bytte

Jeg valgte Marianne pga alle positive tilbakemeldingene hun har fått på denne siden. Hadde mitt innlegg kommet etter et par legebesøk så hadde min vurdering blitt en annen. Hun virket både hyggelig og imøtekommende i starten. Hun er flink til å henvise. Jeg fikk dessverre en kronisk sykdom som gjorde at besøkene ble hyppige i en periode. Jeg opplever nå at hun ikke lytter, er opptatt med å skrive under hele konsultasjonen, samtalen uteblir. Etterhvert gruer meg til besøkene,hun virker ofte svært stresset og lite mottagelig. Besvarer telefonisk beskjed først etter et par dager ( jeg er på ingen måte en masete pasient) Slike hendelser formidler ikke trygghet og kommunikasjonen blir dårlig. Leger er også mennesker og kan ha en dårlig dag inn i mellom men det jeg beskriver har gjentatt seg på de siste besøkene dessverre. Dette innlegget er ikke en klage, men håper at det kan hjelpe andre til å velge fastlege. Jeg bytter nå.

Har vært pasient hos Marianne Møllerop noen år og er meget godt fornøyd med henne som fastlege. Fantastisk oppfølging. Bytter IKKE under noen omstendighet.

Et godt første inntrykk, en behagelig lege

Legen var forsinket og beklaget dette. Flott. Hun var vennlig og nøye.
Jeg likte Marianne Møllerop. Jeg slutter forde jeg kom inn på et annet lege senter som jeg har ventet på lenge. Er ikke det like ok, kommer jeg tilbake til Best Helse Nordstrand

Positivt førsteinntrykk

Marianne Møllerop er min nye fastlege. Har vært hos henne kun en gang, men opplevde henne som både hyggelig og dyktig. Angrer ikke på valget av henne.

Takk også til Legelisten.no's SMS-varsling som gjorde at jeg fikk plass hos denne legen!

Ikke fornøyd!

Føyer meg ikke i rekke av varme anbefalinger av denne legen.
Hun er veldig forsinket, sier ikke beklager og ga meg en følelse av å være til bry! Jeg er en enkel pasient, høflig og aldri hatt negativ opplevelse med andre leger.
Hun total-overkjørte meg, tydelig irritert, ingen empati , innvier ikke til tillitt og dårlig på kommunikasjon.