Marianne Møllerop

Kongsveien 104 1177 Oslo
Marianne Møllerop er en av 556 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Marianne Møllerop

Utrygg

Dro til henne fordi jeg sliter psykisk og visste ikke hva jeg skulle gjøre, og blir møtt med 'men du gjør jo så mye, du er vel ikke syk du?! Har du psykisk sykdom?!'. Har ikke følt meg så ydmyket, skamfull, trist og flau på lenge. Får heller ikke svar på undersøkelsene jeg tar. Ble heldigvis henvist til dps 3. gangen jeg var der for dette, den gangen skrev jeg det på ark, siden jeg ikke klarte å si noe av tidligere erfaring. Etter å ha blitt skrevet ut av dps, ble fastlegen bedt om å gi meg støttesamtaler - dette har jeg ikke fått. Frarådes på det sterkeste. Hvert fall om du sliter med noe psykisk.

Skaper trygghet med et smil !

Marianne Møllerop er en fantastisk lege som alltid har tid til å lytte, er meget kunnskapsrik og ikke minst hun stiller alltid rett diagnose. Jeg har benyttet Marianne som fastlege i mange år, og det ville ikke falle meg inn å bytte. Hun er rett og slett en fantastisk lege, og et godt menneske. Anbefales

Trygg og kunnskapsrik

Marianne er fastlege for hele familien, hun tar oss alltid seriøst og vi føler oss veldig godt ivaretatt

Dyktig og hyggelig lege!

Marianne Møllerop er en dyktig lege som jeg har hatt i ca 10 år nå. Hun lytter, skriver gode henvisninger, er en kløpper på dosering av medisiner og husker meg som pasient. Hun er veldig flink med barn.
Hun ser på helheten av det personlige. Jeg setter også pris på at hun er åpen for alternativ medisin og dette har også hjulpet. Teamet på Best Helse fungerer veldig godt sammen!
Det kan fort bli mye hyggelig skravling og jeg skulle ønske det var litt mer fokus på det medisinske som jeg føler kan falle litt ut av og til!

Lite imøtekommende

Følte meg møtt med forakt. Det som for meg var en livskrise, ble en bagatell..... ny fastlege heretter.
Det viktigste i møte med denne legen, var å være politisk korrekt. Ikke pasientomsorg.