Milena Trbojevic Nordstrand

Valkyrien Legesenter Nordstrand

2005

245 av 2000

Siste vurderinger av Milena Trbojevic Nordstrand

Lytter og tar seg god tid

Selv om det ofte er ventetid før man kommer inn, så opplever jeg å bli møtt med empati og forståelse hver gang. Hun er tillitsfull og rolig. Opplever at hun er dyktig på psykisk helse og lever seg inn i vanskelige situasjoner.

Hyggelig, kunnskapsrik og lyttende

Milena er veldig hyggelig og tillitsfull jeg trives med henne som fastlege og hun har vært min fastlege i flere år nå. Hun kan være mye forsinket og det er irriterende å sitte å vente over en time....
Hun har ofte og mye vikar minst 3dager i uken !
Veldig dårlig venteværelse !!

Yter ekstra

Bruker tid på pasienten. Har latt min datter være tolk for meg over telefonhøyttaleren da hun ikke kunne være tilstede selv ved konsultasjonen. Er imøtekommende og serviceinnstilt.Kommer med gode råd og lytter selvom det er en språkbegrensning. Vil anbefale henne:)

Fantastisk Lege

Milena er en dyktig lege som er service innstilt og varm og snill på samme tid. Hun lytter til deg og tar deg på alvor når du forteller om din situasjon/dine symptomer. Jeg føler meg trygg og viktig som pasient hos Milena, hun er den dyktigste legen jeg har vært hos hittil, for hun ser sine pasienter.

Dykitg Lege

En meget imøtekommende person og kunnskapsrik innen for sitt yrke.Hun lytter til deg som pasient, og bruker tid på deg. Du føler trygghet ved hennes vurdering. Dette gir en god følelse av en person som har stor sympati for din tilstand. Nye lokalene er fantastiske ryddig og fint ikke minst hyggelig personal. Jeg anbefaler Dr Milena for alle som ønsker en dyktig, engasjert og omtenksom fastlege.