Milena Trbojevic Nordstrand

2005

224 av 2000

Siste vurderinger av Milena Trbojevic Nordstrand

Hyggelig, kunnskapsrik og lyttende

Milena er veldig hyggelig og tillitsfull jeg trives med henne som fastlege og hun har vært min fastlege i flere år nå. Hun kan være mye forsinket og det er irriterende å sitte å vente over en time....
Hun har ofte og mye vikar minst 3dager i uken !
Veldig dårlig venteværelse !!

Yter ekstra

Bruker tid på pasienten. Har latt min datter være tolk for meg over telefonhøyttaleren da hun ikke kunne være tilstede selv ved konsultasjonen. Er imøtekommende og serviceinnstilt.Kommer med gode råd og lytter selvom det er en språkbegrensning. Vil anbefale henne:)

Fantastisk Lege

Milena er en dyktig lege som er service innstilt og varm og snill på samme tid. Hun lytter til deg og tar deg på alvor når du forteller om din situasjon/dine symptomer. Jeg føler meg trygg og viktig som pasient hos Milena, hun er den dyktigste legen jeg har vært hos hittil, for hun ser sine pasienter.

Dykitg Lege

En meget imøtekommende person og kunnskapsrik innen for sitt yrke.Hun lytter til deg som pasient, og bruker tid på deg. Du føler trygghet ved hennes vurdering. Dette gir en god følelse av en person som har stor sympati for din tilstand. Nye lokalene er fantastiske ryddig og fint ikke minst hyggelig personal. Jeg anbefaler Dr Milena for alle som ønsker en dyktig, engasjert og omtenksom fastlege.

Bytt lege med engang

Jeg har hatt Milena ett år nå og har bare vært hos henne to ganger. Jeg hadde time i 0900 og kom meg ikke inn på legekontoret før klokken 10.00. Hun var stresset, og ikke hyggelig i det hele tatt. I tillegg var det en av sykepleierne som hele tiden kom inn og forstyrret oss. Når jeg spurte hvorfor det var så lang tid, sa hun at dette var fordi hun brukte så god tid på pasientene sine i ulikhet med andre leger. Noe som er tull, med tanke på at hun ikke brukte noe tid på meg i forhold til min tidligere lege(som dessverre pensjonerte seg). Svært nedlatende og frekk i språket, og veldig surrete. Hun er ikke organisert, og kan få noe som bare skal vare i 10 minutter til å vare hele 30 minutter. I tillegg var det veldig skittent på kontoret, noe som ikke er veldig betryggende. Bestemte meg for å prøve engang til, og gi henne ny sjanse. Dro rett hjem etter timen, og byttet fastlege.