Milena Trbojevic Nordstrand

Senter Syd Legesenter Kvinne, 43 år

Autorisert2005
Ledige plasser 39 av 2000
Vil du bytte til denne fastlegen?

Senter Syd Legesenter

Lofsrudveien 6 1281 Oslo
Milena Trbojevic Nordstrand er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Milena Trbojevic Nordstrand

Lang ventetid og stresset.

Har hatt Milena som fastlege nå i ca. 3 år. Alle de gangene jeg har hatt time hos henne, har hun vært forsinket i over en time, siste gang var det over en og halvtime. Hun er alltid stresset, og synes at hun ønsker å bli fortest mulig ferdig med pasienten. Hun bør skjerpe seg.

Dyktig lege

Denne legen virkelig lytter til det jeg beskriver av plager. De diagnoser hun har gjort har stemt med hva problemet faktisk var, så hun virker som en veldig dyktig medisiner - så denne legen anbefaler på det varmeste!

Veldig empatisk

Kjempefornøyd med Milena. Opplever henne som veldig empatisk og imøtekommende. Blid og vennlig.

Kan til tider ofte forsinket, men hun er ikke stresset og du får alltid den tiden som er satt av til deg likevel (20 minuttet).

Den beste legen jeg har hatt!

Dr. Milena Nordstrand er en svært dyktig lege - faglig og sosialt. Jeg har hatt denne legen som fastlege i 5 år og hun har alltid truffet blink i sine diagnoser og estimeringer, hun lytter alltid nøye, og viser interesse og veldig god vurderingsevne. For tiden er det nesten ingen ventetid og administrasjonen er både hyggelige og effektive.

Stressende

Har hatt hun helt siden hun holdt til i brakkene.. Hun var veldig grei og hyggelig i begynnelsen.. Etter hvert så ble hun ufin og konsentrerte seg kun om vekta og ikke det andre som plaget meg.. Hun var mye borte og fikk vikarer hele tiden..