Milena Trbojevic Nordstrand

Senter Syd Legesenter Lofsrudveien 6 1281 Oslo
Milena Trbojevic Nordstrand er en av 531 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Milena Trbojevic Nordstrand

Bytt lege med engang

Jeg har hatt Milena ett år nå og har bare vært hos henne to ganger. Jeg hadde time i 0900 og kom meg ikke inn på legekontoret før klokken 10.00. Hun var stresset, og ikke hyggelig i det hele tatt. I tillegg var det en av sykepleierne som hele tiden kom inn og forstyrret oss. Når jeg spurte hvorfor det var så lang tid, sa hun at dette var fordi hun brukte så god tid på pasientene sine i ulikhet med andre leger. Noe som er tull, med tanke på at hun ikke brukte noe tid på meg i forhold til min tidligere lege(som dessverre pensjonerte seg). Svært nedlatende og frekk i språket, og veldig surrete. Hun er ikke organisert, og kan få noe som bare skal vare i 10 minutter til å vare hele 30 minutter. I tillegg var det veldig skittent på kontoret, noe som ikke er veldig betryggende. Bestemte meg for å prøve engang til, og gi henne ny sjanse. Dro rett hjem etter timen, og byttet fastlege.

Lang ventetid og stresset.

Har hatt Milena som fastlege nå i ca. 3 år. Alle de gangene jeg har hatt time hos henne, har hun vært forsinket i over en time, siste gang var det over en og halvtime. Hun er alltid stresset, og synes at hun ønsker å bli fortest mulig ferdig med pasienten. Hun bør skjerpe seg.

Dyktig lege

Denne legen virkelig lytter til det jeg beskriver av plager. De diagnoser hun har gjort har stemt med hva problemet faktisk var, så hun virker som en veldig dyktig medisiner - så denne legen anbefaler på det varmeste!

Veldig empatisk

Kjempefornøyd med Milena. Opplever henne som veldig empatisk og imøtekommende. Blid og vennlig.

Kan til tider ofte forsinket, men hun er ikke stresset og du får alltid den tiden som er satt av til deg likevel (20 minuttet).

Den beste legen jeg har hatt!

Dr. Milena Nordstrand er en svært dyktig lege - faglig og sosialt. Jeg har hatt denne legen som fastlege i 5 år og hun har alltid truffet blink i sine diagnoser og estimeringer, hun lytter alltid nøye, og viser interesse og veldig god vurderingsevne. For tiden er det nesten ingen ventetid og administrasjonen er både hyggelige og effektive.