Milena Trbojevic

Autorisasjon (2005)

Ringvoll Helse AS Telefonnummer69 92 43 8069 92 43 ...
Ringvoll Senter 1D 1827 Hobøl
Milena Trbojevic er en av 40 fastleger i Indre Østfold

Siste vurderinger av Milena Trbojevic

God lege, god tid,

Hun er kunnskapsrik og faglig dyktig. Tar seg god tid til å lytte, føler meg ivaretatt og blir tatt på alvor, takknemlig for å få tak i en slik fastlege 🙏
Håper bare legekontoret kommer seg på helenorge appen el lignende, slik at en slipper telefon kø. Men alltid hyggelig personell der

hyggelig og kompetent

er mer enn fornøyd, ikke lang ventetid
lytter og tar seg tid
hyggelig og føler meg godt forstått
endelig en fastlege igjen jeg kan stole på

Dårlig opplevelse

De gangene jeg har vært hos henne ventet jeg i over 45 minutter. Den ene gangen hoppet hun over meg og beklaget ikke. Hun tok meg ikke veldig seriøst da jeg var dårlig og ga meg veldig generelle råd som ikke hjalp.

Kunnskapsrik og medmenneskelig

Når man kommer inn i forkontoret hos Milena Nordstrand er det allerede hyggelige og imøtekommende ansatte som yter stor service.
Jeg har hatt Milena som fastlege i mange år, og ja, i det gamle senteret var det ofte lang ventetid, men etter flytting har jeg ikke opplevd dette. Kommet inn til tiden hver gang.
Milena gir seg god tid, lytter og er forståelsesfull, kunnskapsrik og grundig.
En god opplevelse hver gang.

Helt grei lege, men dårlig service

Første ledige time etter 10-12 arbeidsdager ved bestilling av time til meg selv. Men med barna får en time på dagen.

Kommet inn 5 min forseint til time en gang, resten av gangen har vi ventet fra 30 min til 1,5 time på de årene jeg har hatt henne.

Helt grei lege når du kommer inn, bruker kanskje litt for lang tid. Ofte vikarer, men flinke vikarer.