Milena Trbojevic Nordstrand

Mortensrudveien 185 1283 Oslo
Milena Trbojevic Nordstrand er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Milena Trbojevic Nordstrand

Dykitg Lege

En meget imøtekommende person og kunnskapsrik innen for sitt yrke.Hun lytter til deg som pasient, og bruker tid på deg. Du føler trygghet ved hennes vurdering. Dette gir en god følelse av en person som har stor sympati for din tilstand. Nye lokalene er fantastiske ryddig og fint ikke minst hyggelig personal. Jeg anbefaler Dr Milena for alle som ønsker en dyktig, engasjert og omtenksom fastlege.

Bytt lege med engang

Jeg har hatt Milena ett år nå og har bare vært hos henne to ganger. Jeg hadde time i 0900 og kom meg ikke inn på legekontoret før klokken 10.00. Hun var stresset, og ikke hyggelig i det hele tatt. I tillegg var det en av sykepleierne som hele tiden kom inn og forstyrret oss. Når jeg spurte hvorfor det var så lang tid, sa hun at dette var fordi hun brukte så god tid på pasientene sine i ulikhet med andre leger. Noe som er tull, med tanke på at hun ikke brukte noe tid på meg i forhold til min tidligere lege(som dessverre pensjonerte seg). Svært nedlatende og frekk i språket, og veldig surrete. Hun er ikke organisert, og kan få noe som bare skal vare i 10 minutter til å vare hele 30 minutter. I tillegg var det veldig skittent på kontoret, noe som ikke er veldig betryggende. Bestemte meg for å prøve engang til, og gi henne ny sjanse. Dro rett hjem etter timen, og byttet fastlege.

Lang ventetid og stresset.

Har hatt Milena som fastlege nå i ca. 3 år. Alle de gangene jeg har hatt time hos henne, har hun vært forsinket i over en time, siste gang var det over en og halvtime. Hun er alltid stresset, og synes at hun ønsker å bli fortest mulig ferdig med pasienten. Hun bør skjerpe seg.

Dyktig lege

Denne legen virkelig lytter til det jeg beskriver av plager. De diagnoser hun har gjort har stemt med hva problemet faktisk var, så hun virker som en veldig dyktig medisiner - så denne legen anbefaler på det varmeste!

Veldig empatisk

Kjempefornøyd med Milena. Opplever henne som veldig empatisk og imøtekommende. Blid og vennlig.

Kan til tider ofte forsinket, men hun er ikke stresset og du får alltid den tiden som er satt av til deg likevel (20 minuttet).

Den beste legen jeg har hatt!

Dr. Milena Nordstrand er en svært dyktig lege - faglig og sosialt. Jeg har hatt denne legen som fastlege i 5 år og hun har alltid truffet blink i sine diagnoser og estimeringer, hun lytter alltid nøye, og viser interesse og veldig god vurderingsevne. For tiden er det nesten ingen ventetid og administrasjonen er både hyggelige og effektive.

Stressende

Har hatt hun helt siden hun holdt til i brakkene.. Hun var veldig grei og hyggelig i begynnelsen.. Etter hvert så ble hun ufin og konsentrerte seg kun om vekta og ikke det andre som plaget meg.. Hun var mye borte og fikk vikarer hele tiden..

lyttende og empatisk

Har hatt henne som fastlege siden hun begynte på legesenteret, og er veldig fornøyd. Hun er ofte forsinket, men hun tar seg tid til å høre på deg allikevel. Kan gjerne vente så lenge jeg blir hørt og tatt på alvor. Hyggelig personal i skranken og på laben også.
Alltid fått akuttime når jeg trenger det, men man må ringe tidlig om man trenger time samme dag.

Lang ventetid ALLTID og stresset,

Er ganske misfornøyd ,hun er mye borte og det er alltid lang vente tid hos henne.Sykepleierne er surrete og dårlig kommunikasjon mellom pasient, sekretær, lege og sykepleiere.
flere dager er det vikar tilstede.
Tilslutt var det nok, byttet fastlege,

Ganske stressa

Byttet til Milena i 2012, og hadde et godt inntrykk av henne og konsultasjonene. Følte meg både sett og godt tatt vare på. I 2014/2015 har det blitt timelange køer, korte konsultasjoner og et stressende miljø med surrete sykepleiere og dårlig kommunikasjon mellom pasient, sekretær, lege og sykepleiere. Det ble en lett avgjørelse å droppe svangerskapskontrollene hos henne.

Håpløs Kasus av en Lege!

Legen kan virke hyggelig, men dette er kun får å gjemme bort elendige fagkunnskaper, useriøse holdninger. Umulig få få akutt timer. Alltid stresset. Under konsultasjoner glemmer hun ofte hva som blir sagt og det er frustrerende å repitere seg flere ganger under møtene. Har aldri vært borti mer rot av en lege som er så utrygg på seg selv. Her sitter man å venter på legen og etter 2,5 timers vente tid får man beskjed av personalet at legen ikke kommer på jobb. Useriøst!! Når jeg skulle bytte lege fant de heller ikke journalen min som skulle ligge klar til henting.

Misfornøyd

Vikaren jeg hadde var 15 min forsinket, og stresset veldig mye med å bli ferdig. Hun gjentok det samme hele tiden. Jeg fikk kun tatt opp 2 av 6 sakene jeg kom dit for. Hun ba meg om å bestille en ny time, for resten av sakene. Meget forferdelig.

Dårlig tid

Veldig hyggelig, men stresset lege. Som mange andre nevner er hun veldig opptatt av og bli fortest mulig ferdig (muligens fordi hun alltid er forsinket), og har du flere ting og ta opp får du værsågod sette opp en ny time. Dessuten ikke noen akuttime og få når det trengs.

Dyktig og imøtekommende

Svært tillitvekkende og lett å forholde seg til. Blir tatt på alvor. Stiller de rette spørsmålene.

Dyktig lege

veldig fornøyd.
Stresset ja...men tar seg tid, lytter og tar deg på alvor.

Hyggelig, empatisk og dyktig

Jeg opplever at hun er empatisk, lyttende, og er dyktig. Både jeg og mine barn på 7 og 10 år går hos henne. Hun er flink med barna også. Jeg opplever overhode ikke at hun ikke bruker tid, tvert imot. Hun er lyttende og hører på det jeg har å si.
Jeg har kun opplevd å måtte vente en gang, og det var ikke lenger enn det jeg har ventet på mange andre lege eller tannlege kontorer. Jeg har forståelse at det av og til blir venting, da noen pasienter trenger lenger tid, av og til skjer mer akutte hendelser.

Jeg har full tillitt til Milena Nordstrand og kan trygt anbefale henne til andre.

Alltid mye forsinket

Alltid forsinket og har ikke tid til passieten, er bare opptatt av å bli ferdig og begynne med neste passient. Ikke organisert, ikke dyktig. Jeg skal bytte lege så fort som mulig.

Den beste legen jeg har hatt

Dyktig, jobber raskt og effektivt. Er samtidig nøye og har mye kompetanse. En meget god lege!

Nei, kom ikke hit med mere enn en sykdom/skade på en gang!

Håpløst kasus av en lege, brukte lenger tid på å forklare at jeg ikke måtte finne på å spørre om mere enn en sykdom/skade pr. besøk enn hun ville brukt på å svare meg. Viste null interesse mener jeg, og det er litt surt når du lider. Både angina og magesår. Håper hun finner en annen jobb. Etter at jeg ble "forlatt" på venterommet i 40 minutter, gikk jeg hjem, logget inn på helfo og byttet fastlege.

En dyktig og empatisk lege

Jeg skal si meg enig i at Milena ofte er forsinket. Jeg opplever derimot at dette er fordi hun ofte går utover de 15 min som er satt av til pasienten, dette fordi det virker som om hun nødig vil avbryte pasienten. Dermed synes jeg ikke ventetiden er så farlig. Jeg vil heller ha en snill, engasjert og faglig flink lege, enn en som bare forholder seg til tidsfrister. Milena er alle de tre første punktene.