Ingvild Silja Veiby Rekdal

Haugerud legesenter AD

Autorisasjon (2002)

Ingvild Silja Veiby Rekdal er en av 574 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ingvild Silja Veiby Rekdal

Bedre fastlege skal man lete lenge etter.

Vennlig, dyktig og samvittighetsfull. God til å lytte og analysere pasientene og sender til spesialister for å utelukke eventuelle andre diagnoser. Føler meg trygg med henne som fastlege. Beste måten å kommunisere og få rask time på er via SMS eller HelseRespons-appen som sikrer time til dagen etter, eller samme dag dersom forespørselen blir sendt ved 8-tiden. Etter 30 år på Haugerud helsesenter har servicen blitt bedret betraktelig! Har hatt denne legen siden hun kom til senteret for over 15 år siden. Anbefales!

Betryggende,hjelpsom,hyggelig

Har hatt Rekdal som lege i mange år, og er der ganske ofte. Trenger mye medisiner, og undersøkelser, og hjelp. Det hjelper dr.Rekdal meg med, sender meg til sykehus og spesialister når det trengs.
Alltid hyggelig og blid.
Det samme kan ikke sies om personalet som sitter i skranken.
Flere av de burde ikke Haugerud legesenter vært bekjent av. Noen av de er direkte lite hyggelige, og hjelpsomme, desverre. Ba om en resept, men det var vanskelig, siden Rekdal er på ferie.. men noen andre kan vel skrive også? Personen det gjelder husker sikkert episoden, og hun burde f.eks ta seg en lang, lang ferie er min mening. Det hjelper ikke at man snakker pent, når man ikke forstår alvoret.

Dyktig og vennlig

Silja Rekdal er en kompetent og dyktig lege som lytter til pasienten. Hun er litt utilgjengelig, men det er det flere leger som er. Jeg kan anbefale Silja Rekdal.

omtenksom og til å stole på

Tar deg på alvor, lytter til deg og flink til å sende videre til spesialist når det er behov. Veldig fornøyd med å ha Silja som fastlege.

Superbra

En dyktig lege som forstår deg godt og som tar deg seriøst. Gjør de riktige valgene, og sender deg videre til spesialist hvis noe er i tvil.