Narges Amiri-Moghadam

Autorisasjon (1997)

Strømmen Legesenter Telefonnummer63 81 49 4463 81 49 ...
Sagbruksveien 59 2010 Strømmen
Narges Amiri-Moghadam er en av 77 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Narges Amiri-Moghadam

skuffende

Jeg kom til henne for oppfølging av mine kroniske sykdommer, aldri med forkjølelse e.l. Etter min erfaring er det en lege som alltid "vet best" uten å høre på pasienten. Hun bagatelliserte mine plager og stilte aldri spørsmål for å få vite mer. Hadde heller ikke aktuelt kunnskap når det gjald tolkning av mine prøvesvar. Ellers snill og smilende som person.

Ikke interessert

Er ikke fornøyd med henne som lege, dessverre. Har tatt blodprøver som oppfølging fra tidligere lege, da fikk jeg bare en SMS hvor det stod at jeg hadde en allergi (som jeg ikke skulle bli testet for). Det var ingen oppfølging på denne beskjeden.
En stund senere kommer jeg tilbake med plager som reduserer min allmenntilstand. Får beskjed om at det kan skyldes at jeg ikke tar hensyn til denne "allergien". Jeg sier at jeg aldri har opplevd å ha denne allergien, og trodde de sendte feil svar. Hun virker ikke interessert, og nesten nedlatende. Vi tar nye prøver, og hun lover at denne gangen skal resultatet følges opp. De finner ikke ut hva som feiler meg, og jeg får kun en kort SMS om at alle prøvene er normale. Allergi hadde jeg visst ikke allikevel... Jeg føler meg ikke komfortabel med å gi til henne mer.

Direkte og god til å lytte

Hun er en veldig god lege, leser personligheter godt, snakker rett fra leveren og flink til å lytte. Dr. Amiri er ydmyk i forhold til sin stilling, finner ikke hun ut hva som feiler deg så nøler hun ikke med å sende deg videre. Jeg har aldri vært usikker på hva hun tenker og mener om min helse situasjon og det er godt. Jeg tar barnet mitt til henne FORDI jeg vet at hans beste blir ivaretatt, har aldri gått derfra og lurt på om avgjørelsen hennes er riktig- har aldri nølt.

Måtte bytte lege

Opplever Narges Amiri som en uprofesjonell lege. hun er Uinteressert i å høre på meg som pasient, og tar ikke mine problemer på alvor. Har ingen øyekontakt når jeg forteller om problemet, og velger heller å sitte på pc'en og skrive. Det er en ekstra belastning å høre at problemet ditt blir bagatellisert.

Kjempeflink lege!

Amiri er virkelig en fantastisk lege. Jeg har hatt henne som fastlege i flere år nå, og føler at hun er faglig dyktig, lyttende og veldig empatisk. Anbefaler Amiri til alle som ønsker en dyktig lege som virkelig bryr seg.