Narges Amiri-Moghadam

Strømmen Legesenter

1997

Siste vurderinger av Narges Amiri-Moghadam

Direkte og god til å lytte

Hun er en veldig god lege, leser personligheter godt, snakker rett fra leveren og flink til å lytte. Dr. Amiri er ydmyk i forhold til sin stilling, finner ikke hun ut hva som feiler deg så nøler hun ikke med å sende deg videre. Jeg har aldri vært usikker på hva hun tenker og mener om min helse situasjon og det er godt. Jeg tar barnet mitt til henne FORDI jeg vet at hans beste blir ivaretatt, har aldri gått derfra og lurt på om avgjørelsen hennes er riktig- har aldri nølt.

Måtte bytte lege

Opplever Narges Amiri som en uprofesjonell lege. hun er Uinteressert i å høre på meg som pasient, og tar ikke mine problemer på alvor. Har ingen øyekontakt når jeg forteller om problemet, og velger heller å sitte på pc'en og skrive. Det er en ekstra belastning å høre at problemet ditt blir bagatellisert.

Kjempeflink lege!

Amiri er virkelig en fantastisk lege. Jeg har hatt henne som fastlege i flere år nå, og føler at hun er faglig dyktig, lyttende og veldig empatisk. Anbefaler Amiri til alle som ønsker en dyktig lege som virkelig bryr seg.

Veldig dårlig erfaring med denne legen

Jeg og min familie hadde dr. Amiri som fastlege da vi flyttet til Skjetten i 2012. Vi opplevde henne som overfladisk og uinteressert da vi var til konsultasjoner. Dårlig kommunikasjon pga dårlig norske språkferdigheter, og det var lite blikkontakt pga at hun satt og skrev på PC i stedet for å konsentrere seg om pasienten.
Fikk følelsen av at effektivitet var høyeste prioritet, fremfor å være imøtekommende og ha pasienten i fokus.

Utrolig faglig sterk og empatisk lege

Denne legen er den beste legen jeg har møtt. Hun vet hva hun snakker om. Hun er opptatt av å hjelpe deg. Lytter og tar deg på alvor. Viser intresse og blir engasjert. Takket være henne har jeg fått en riktig diagnose for min tilstand og får riktige medisiner og hjelp. Jeg er evig takknæmlig av denne legen.