Narges Amiri-Moghadam

Strømmen Legesenter

Autorisasjon (1997)

Strømmen Legesenter Telefonnummer63 81 49 4463 81 49 ...
Sagbruksveien 59 2010 Strømmen
Narges Amiri-Moghadam er en av 70 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Narges Amiri-Moghadam

ikke anbefalt

er tydelig overarbeidet og klarer ikke følge opp, men er flink og tar tak i ting når hun først er med deg.

Flink og dyktig lege

Tar pasienten på alvor . Er lydhør og meget behagelig . Svarer raskt på pasient sky og gir alltid raskt tilbakemelding .

Uprofesjonell lege

Jeg ble møtt av legen med dårlig behandling og ingen forståelse for smertene jeg har gått igjennom i over lang tid og dårlig helse. Min tillit til denne legen ble helt borte den dagen jeg var der. Uprofesjonell, ingen empati og dårlig oppførsel. Hvordan skal pasientene føle seg trygge hos deg? Ved å gi pasienten respekt og trygghet, noe du ikke kunne

Knallbra fastlege

Hun har fulgt meg gjennom de fem årene jeg har bodd på Strømmen. Jeg har vært alvorlig syk. Det er virkelig her hun kommer til sin rett. Handlekraftig, empatisk og dyktig. Kommer til å ha henne som fastlege så lenge det er mulig.

skuffende

Jeg kom til henne for oppfølging av mine kroniske sykdommer, aldri med forkjølelse e.l. Etter min erfaring er det en lege som alltid "vet best" uten å høre på pasienten. Hun bagatelliserte mine plager og stilte aldri spørsmål for å få vite mer. Hadde heller ikke aktuelt kunnskap når det gjald tolkning av mine prøvesvar. Ellers snill og smilende som person.