Ragnhild Strand

Lørenfaret 3 0585 Oslo
Tlf: 07113 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Ragnhild Strand er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ragnhild Strand

Dyktig, vennlig, men sjelden tilgjengelig

Har hatt henne som fastlege i et par tiår, og hun er alltid vennlig og god til å lytte. Men de siste årene har det vært minst 1-2 mnd ventetid for å få time med henne, så jeg har kun vært hos ulike vikarleger i stedet. Det er også veldig vanskelig å komme seg til klinikken med kollektivtransport. Bytter derfor nå.

Veldig bra fastlege

Har hatt Strand som fastlege i over 20 år og har bare positive erfaringer. Flink til å lytte og tar seg tid. Ved behov er hun flink til å henvise til gode spesialister.

Super fastlege

Har hatt henne som fastlege i mange år og er strålende fornøyd. Grundig og seriøs. Lett å komunisere med.

Fikk ikke hjelp når jeg som mest trengte det

Møtte ingen støtte for de problemene jeg slet med da jeg var syk. Ble i telefonen møtt med irettesettelse og negativitet da jeg hadde bedt om en sykmelding. Når man er syk og langt nede er det veldig tungt å bli møtt på en slik måte.Jeg ble så forfjamset at jeg glemte å avbestille den timen de hadde foreslått å sette meg opp på i tilfelle jeg ikke fikk sykmelding. Symptomene jeg sliter med og går til legen får gjør at jeg takler slike ting dårlig. Da jeg iløpet av natta kom på at de muligens ikke hadde strøket timen de hadde satt meg opp på ringte jeg på morgenen. Samme negativitet og irettesettelse som sist og en regning i posten på kroner 340 kroner for ubenyttet time. Som syk var det en meget tung opplevelse å se at jeg ikke var frisk nok til å håndtere de kravene legesenteret/legen satte til meg.

Sikkert flink, men ALDRI tilgjengelig

Har hatt henne som "fastlege" i snart 2,5 år, men har fortsatt ikke møtt damen. De få gangene jeg har hatt bruk for lege er det minimum en måneds ventetid på å få time, så jeg ender opp med å bli satt opp hos en vikarlege som ikke virker verken interessert eller kunnskapsrik. Heller ikke veldig serviceinnstilte de jeg har pratet med på telefonen, så dette holder for min del, skifter legesenter og håper på mer flaks med nytt sted.

Super fastlege

Dr Strand er alltid lydhør, tar seg nok tid og har svært positive innspill.

Svært bra

En svært dyktig, sympatisk og tillitvekkende lege. Hvis bare alle var slik.

flott lege

hun er flink, grundig og effektiv. empatisk og hyggelig.

En god lege som tar deg på alvor

Ragnhild Strand er en super lege, når man får tid. Ventetiden er ofte flere måneder, og når jeg må til legen, er det som regel rimelig akutt. Så det ender med at jeg må gå til andre leger på Sinsenklinikken, som jeg ikke på noen måte er fornøyd med, de tar meg ikke seriøst, de undersøker meg ikke ordentlig, de er ikke vennlige. Men når jeg først er hos Strand er jeg veldig fornøyd, hun er omsorgsfull, beroligende og hun tar seg tid, man må vente litt på venteværelset, men det er det verdt.

Verdens beste fastlege

Denne legen er alltid lyttende, forståelsesfull, klok og empatisk. Dersom hun er forsinket , skyldes dette at hun har omsorg for sine pasienter. Da er det verdt å vente litt !