Ragnhild Strand

Lørenfaret 3 0585 Oslo
Ragnhild Strand er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ragnhild Strand

Veldig bra fastlege

Har hatt Strand som fastlege i over 20 år og har bare positive erfaringer. Flink til å lytte og tar seg tid. Ved behov er hun flink til å henvise til gode spesialister.

Super fastlege

Har hatt henne som fastlege i mange år og er strålende fornøyd. Grundig og seriøs. Lett å komunisere med.

Fikk ikke hjelp når jeg som mest trengte det

Møtte ingen støtte for de problemene jeg slet med da jeg var syk. Ble i telefonen møtt med irettesettelse og negativitet da jeg hadde bedt om en sykmelding. Når man er syk og langt nede er det veldig tungt å bli møtt på en slik måte.Jeg ble så forfjamset at jeg glemte å avbestille den timen de hadde foreslått å sette meg opp på i tilfelle jeg ikke fikk sykmelding. Symptomene jeg sliter med og går til legen får gjør at jeg takler slike ting dårlig. Da jeg iløpet av natta kom på at de muligens ikke hadde strøket timen de hadde satt meg opp på ringte jeg på morgenen. Samme negativitet og irettesettelse som sist og en regning i posten på kroner 340 kroner for ubenyttet time. Som syk var det en meget tung opplevelse å se at jeg ikke var frisk nok til å håndtere de kravene legesenteret/legen satte til meg.

Sikkert flink, men ALDRI tilgjengelig

Har hatt henne som "fastlege" i snart 2,5 år, men har fortsatt ikke møtt damen. De få gangene jeg har hatt bruk for lege er det minimum en måneds ventetid på å få time, så jeg ender opp med å bli satt opp hos en vikarlege som ikke virker verken interessert eller kunnskapsrik. Heller ikke veldig serviceinnstilte de jeg har pratet med på telefonen, så dette holder for min del, skifter legesenter og håper på mer flaks med nytt sted.

Super fastlege

Dr Strand er alltid lydhør, tar seg nok tid og har svært positive innspill.