Ragnhild Strand

Autorisasjon (1982)

Ragnhild Strand er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ragnhild Strand

Gammeldags

Prøvde å ta opp psykisk helse med henne, men hun var litt for gammel for å ta dette på alvor og mente at hun kunne ikke hjelpe meg. Synes det er idiotisk å først høre på pasienten også stoppe midt i og si at man synes ikke at din pasient er syk nok til å kunne få hjelp med psykolog. Legen virker også veldig kald og haster hele tiden, tror det er på tida med pensjon for henne

Veldig bra fastlege

Har gått til Ragnhild siden før fastlegeordningen ble iverksatt. De siste 15 årene har helseutfordringene blitt mye større og jeg er takknemlig for at jeg har en fastlege som Ragnhild. Anbefales!

Hjelpsom og vennlig lege!

Har hatt en del fastleger tidligere, men har aldri hatt virkelig behov for en inntil nå. Og jeg er veldig glad for at jeg har byttet over til Ragnhild! Ho er veldig hyggelig og ikke minst hjelpsom. Virkelig lytter på det jeg har å si og henviser videre dersom ho ser behov for det. Det sistnevnte har alltid vært vanskelig syns jeg siden mine tidligere fastleger har enten kjappet seg gjennom timen eller faktisk ser ikke at det er et reelt problem. Ragnhild er en flink lege som man sjelden finner i disse stressende tider som fastlege.

Stjernelege!

Jeg fikk den første ledige timen hos Ragnhild da min fastlege ikke var tilgjengelig. Jeg gikk inn på kontoret hennes mens jeg holdt på å besvime av angst og panikk som jeg lenge slet med, og at det var en helt ukjent lege gjorde meg enda mer nervøs. Det viste seg fort at jeg ikke hadde noen grunn til å grue meg. Hun lot meg snakke uten å avbryte meg, selv om jeg sikkert sa mye tull og gjentok meg selv unødvendig mange ganger. Hadde hele tiden følelse om at hun brydde seg og ville virkelig hjelpe meg. Det er godt å få hjelp, og det føltes som jeg klarte endelig å kvitte meg en tonn dritt som har plaget meg årevis. Både Ragnhild og fastlegen min er gode, genuine mennesker. Jeg har stor tillit til norske helsevesenet takket være dem.

Lyttende og trygg

Jeg har hatt henne som fastlege i ca et år nå, og snakket med henne et par ganger i mnd. Hun er alltid lyttende og ærlig, og hjelper til så godt hun kan. Det er ofte litt ventetid før timer, men det er fordi hun gir tid til pasientene sine som trenger det!
Veldig fornøyd!