Ragnhild Strand

Lørenveien 68 0585 Oslo
Ragnhild Strand er en av 566 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ragnhild Strand

Stjernelege!

Jeg fikk den første ledige timen hos Ragnhild da min fastlege ikke var tilgjengelig. Jeg gikk inn på kontoret hennes mens jeg holdt på å besvime av angst og panikk som jeg lenge slet med, og at det var en helt ukjent lege gjorde meg enda mer nervøs. Det viste seg fort at jeg ikke hadde noen grunn til å grue meg. Hun lot meg snakke uten å avbryte meg, selv om jeg sikkert sa mye tull og gjentok meg selv unødvendig mange ganger. Hadde hele tiden følelse om at hun brydde seg og ville virkelig hjelpe meg. Det er godt å få hjelp, og det føltes som jeg klarte endelig å kvitte meg en tonn dritt som har plaget meg årevis. Både Ragnhild og fastlegen min er gode, genuine mennesker. Jeg har stor tillit til norske helsevesenet takket være dem.

Lyttende og trygg

Jeg har hatt henne som fastlege i ca et år nå, og snakket med henne et par ganger i mnd. Hun er alltid lyttende og ærlig, og hjelper til så godt hun kan. Det er ofte litt ventetid før timer, men det er fordi hun gir tid til pasientene sine som trenger det!
Veldig fornøyd!

Frekk respsjon

Lang ventetid 45 min hver gang. Resepsjonen er meget frekk!
Hadde frikort fikk inkassovarsel, fordi resepsjonen ikke trodde på meg!

Solid og dyktig

Har hatt Ragnhild Strand som min fastlege i en kort periode jeg bodde på Løren. Veldig godt inntrykk. Ser hele bildet, lytter. Henvist til to gode spesialister. Anbefales på det sterkeste, men merk lang ventetid. Har ved hastekonsultasjon kommet til en annen lege som dessverre ga helt motsatt inntrykk. Da følte jeg at jeg like godt kunne spart den tiden og pengene.

Bytter til en annen fastlege

Jeg gikk stort sett til vikar, da hun sjeldent hadde ledig. Vikaren var hyggelig, men sluttet.
Da jeg så fikk time hos henne opplevde jeg at jeg ikke ble trodd på det jeg sa, som både var ubehagelig og uventet.

Reagerer på at resepsjonsområdet er sånn at alle alles samtaler med helsesekretærene. Dette blir rart, da det er mye personlige opplysninger som utveksles