Ragnhild Strand

Medical city

1982

Medical city Telefonnummer0711307113 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Lørenfaret 3 0585 Oslo
Ragnhild Strand er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ragnhild Strand

Solid og dyktig

Har hatt Ragnhild Strand som min fastlege i en kort periode jeg bodde på Løren. Veldig godt inntrykk. Ser hele bildet, lytter. Henvist til to gode spesialister. Anbefales på det sterkeste, men merk lang ventetid. Har ved hastekonsultasjon kommet til en annen lege som dessverre ga helt motsatt inntrykk. Da følte jeg at jeg like godt kunne spart den tiden og pengene.

Bytter til en annen fastlege

Jeg gikk stort sett til vikar, da hun sjeldent hadde ledig. Vikaren var hyggelig, men sluttet.
Da jeg så fikk time hos henne opplevde jeg at jeg ikke ble trodd på det jeg sa, som både var ubehagelig og uventet.

Reagerer på at resepsjonsområdet er sånn at alle alles samtaler med helsesekretærene. Dette blir rart, da det er mye personlige opplysninger som utveksles

En "lyttende lege"

Min fastlege i flere 10år og ser med gru på at hun også blir eldre og vil vel slutte som lege en gang?
Til tider lang ventetid men det tåler jeg. Er det hast får jeg fint time hos en annen lege der.
Når jeg er hos Strand lytter hun- avbryter ikke eller fullfører setningene mine. Hun ser ikke på klokka men du får den tiden som trengs.
Derfor er det helt ok at jeg noen ganger faktisk har ventet 1 time- da er det noen som har har hatt. Behov for henne og neste gang kan det være meg

Dyktig, vennlig, men sjelden tilgjengelig

Har hatt henne som fastlege i et par tiår, og hun er alltid vennlig og god til å lytte. Men de siste årene har det vært minst 1-2 mnd ventetid for å få time med henne, så jeg har kun vært hos ulike vikarleger i stedet. Det er også veldig vanskelig å komme seg til klinikken med kollektivtransport. Bytter derfor nå.

Veldig bra fastlege

Har hatt Strand som fastlege i over 20 år og har bare positive erfaringer. Flink til å lytte og tar seg tid. Ved behov er hun flink til å henvise til gode spesialister.