Shamoun Zahid

Autorisasjon (2004)

Shamoun Zahid er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Shamoun Zahid

Dyktig, og trygg lege.

I tillegg er han svært hyggelig. Har vært min fastlege I flere år, og jeg er veldig fornøyd med hvordan han møter meg som pasient. Dessuten synes jeg han kommuniserer veldig godt med barnet mitt.

Dyktig og lytter

Har hatt Dr. Zahid siden Teigen sluttet. Har dessverre vært mye syk, så jeg har hatt mye kontakt med han. Han er lett å prate med og snakker slik at jeg forstår. Han tar seg tid når det trengs, og føler han lytter på det jeg sier. Har fått henvisninger videre i systemet med en gang når det har vært nødvendig. Totalt sett meget godt fornøyd.
Bestiller alltid time og resepter på sms, så jeg står aldri i kø. Har jeg sendt SMS etter stengetid, får jeg svar neste dag.

Bra lege, ikke så bra senter

Har hatt Zahid som fastlege i noen år, og har stort sett vært fornøyd. Savner nok litt proaktiv oppfølging, f.eks. burde det ikke være nødvendig for en mann på over 50 å insistere på en prostatasjekk når man er inne på "årlig service".

Men senteret gidder jeg ikke lenger. Slitent og trist, telefonen stengt halve dagen og minst 15 min venting resten av dagen. De har SMS-bestilling, men noen ganger trenger man faktisk et svar med en gang. Ventetiden på kontoret blir ofte lang også. Så det var det, jeg går videre til noen som skjønner seg bedre på kundebehandling.

Dyktig.

Har brukt Zahid siden han kom til Tveita legesenter.
Har har med flere sykdommer/plager/skader... (Neida, jeg er ikke hypokonder)
Han er lett å samtale med og tar den tiden det trenges. Noe som ofte medfører at han ikke klarer å holde skjema..
Han ga meg sitt mobilnr. så jeg kunne ringe om det var noe..

Meget dyktig lege

Jeg har hatt Zahid som fastlege siden Teigen sluttet sin praksis. Jeg er meget godt fornøyd med Zahid. Etter mange besøk hos han, er min erfaring at jeg stoler på hans vurderinger 100%. Alt han har sagt , har stemt i forhold til de prøvene jeg har tatt. Meget behagelig å kommunisere med. Han er lett å forstå. Bruker et språk som ikke er til å misforstå. Han svarer alltid på mine spørsmål.