Shamoun Zahid

Autorisasjon (2004)

Shamoun Zahid er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Shamoun Zahid

Meget dyktig og kunnskapsrik lege

Som pasient hos ham i omtrent 1,5 år har jeg funnet legen å være kunnskapsrik og han har foreslått flere behandlingsalternativer, noe som har vært verdsatt. Han undersøkte også min tidligere helsehistorikk for en bedre forståelse. Dette, sammen med hans evne til å tilby konkrete forslag og interesse for min helsehistorie, gjorde konsultasjonen verdifull.

Trygg og tar deg på alvor

Jeg er så imponert over å ha en fastlege som tar meg på alvor og som følger meg opp på en så god måte. Jeg kan ikke anbefale Zahid nok. Han pjusker ikke unødig, men er effektiv og lytter til det du har å si på en svært tillitsvekkende måte.

Jeg har heller aldri fått beskjed om at det er unødvendig å ta tester eller prøve på en henvisning. Det kan ta litt tid før man får komme inn til timen, men det er kun et tegn på at han bruker den tiden som er nødvendig for å følge opp pasientene sine. Jeg er derfor fornøyd med å måtte vente litt.

Dyktig, kan anbefales

Beste fastlege av de jeg har hatt. Opplever Dr. Zahid som effektiv, kort og konkret. Gir meg hjelp raskt og enkelt, og tar pasienten alvorlig. Legen er vennlig og oppleves tilgjengelig. Følger opp oppringninger osv. I og med at jeg foretrekker en lege som lytter og fikser problemet uten så mye «om og men» passer han for meg. Men jeg ville ikke valgt denne legen om jeg var en person som trengte mye medfølelse eller respons. Da passer kanskje noen andre bedre for deg.

Synes forøvrig alle ansatte på legesenteret er milde, hyggelige og behjelpelige. Jeg har alltid vært fornøyd med Tveita legesenter.

Lyttende og engasjert

Jeg har vært pasient hos Dr. Zahid i ca. tre år. Jeg er veldig fornøyd. Føler alltid at jeg blir tatt på alvor. Han er åpen for innspill og jeg føler han er en god samarbeidspartner om min helse. Jeg har ikke noe negativt å si om Dr. Zahid.

Dyktig lege som ivaretar pasienten og pårørende :)

Oppstod en akutt situasjon medisinsk der forloveden min ble syk. Tok kontakt med fastlegekontoret som var veldig behjelpelig og jeg følte meg hørt. Dr. Zahid tok kontakt med engang han fikk tid og ga oss første ledige time på dagen. Har aldri følt meg så betryggende som pårørende som jeg gjorde hos Dr. Zahid. Han var veldig rolig, empatisk og hadde en god lytteøre. Hurtig med svar på blodprøver og en evt. diagnose. Anbefales på det sterkeste!