Shamoun Zahid

Tvetenveien 150 0671 Oslo
Shamoun Zahid er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Shamoun Zahid

Tidligere flink lege

Jeg har hatt Zahid siden Teigen sluttet, og har vært veldig fornøyd med han som lege Jeg har opplevd at han har tatt meg på alvor og at jeg har blitt hørt. Dessverre er ikke dette en opplevelse jeg lengre sitter med når jeg er hos Zahid. Det virker som han er meget lei av jobben, og at han ikke hører hva jeg sier / tar meg på alvor. Jeg sitter med en følelse av å være hypokonder eller til bry ved besøkene. I tillegg er han alltid for sen. Jeg har sittet flere ganger på legekontoret, og han har kommet på jobb ti minutter senere enn min legetime skulle begynt.

Trygg og imøtekommende

Har gått hos Zahid siden Teigen sluttet ved Tveita legesenter. Føler vi har opparbeidet et godt pasient/legeforhold. Han tar seg god tid (derfor forsinkelse) men det er ok.
Raskt time og medisiner ved bruk av SMS-tjeneste. Tar meg på alvor, lytter og gir bra informasjon. Utrolig service når det gjelder. 👏Tommel opp 👍

Dyktig lege

Veldig flink lege. Hyggelig lege som tar deg på alvor. Han går rett på sak men tar seg allikevel alltid tid til å høre på hva du sier, undersøker nøye og tar alle nødvendige prøver/undersøkelser på eget initiativ uten at du som pasient trenger å mase eller foreslå hva som må sjekkes/gjøres. Han forstår raskt hva du trenger, enten det gjelder behandling, henvisning, resept eller sykemelding. Beste allmennlegen jeg har vært borti - såpass at jeg gruer meg til å bytte når jeg etter hvert skal flytte ut av byen.

Fantastisk Lege

Utrolig flink til å høre, og møte med løsning. Evig koselig type. Ingen leger kan sammenliknes med denne karen.

Høflig, lyttende og faglig dyktig

Jeg har kun vært pasient hos dr Zahid noen måneder og føler at jeg har truffet fastlegen for meg. Han er faglig dyktig, tar seg tid, undersøker og rekvirerer blodprøver om nødvendig. Har vært heldig, ingen venting, men så ber jeg alltid om hans første time.