Shamoun Zahid

Tveita Legesenter Mann, 39 år

Autorisert2004
Ledige plasser 10 av 1500
Vil du bytte til denne fastlegen?

Tveita Legesenter

Tvetenveien 150 0671 Oslo
Shamoun Zahid er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Shamoun Zahid

Høflig, lyttende og faglig dyktig

Jeg har kun vært pasient hos dr Zahid noen måneder og føler at jeg har truffet fastlegen for meg. Han er faglig dyktig, tar seg tid, undersøker og rekvirerer blodprøver om nødvendig. Har vært heldig, ingen venting, men så ber jeg alltid om hans første time.

Den beste legen jeg har hatt

Imøtekommende, høflig, Vennlig. Hører på meg.Hjelper meg mye, og svarer på alle "dumme" spørsmål. Alltid blid. Undersøker nøye ved konsultasjoner etter hjerneslaget.

Dyktig, og trygg lege.

I tillegg er han svært hyggelig. Har vært min fastlege I flere år, og jeg er veldig fornøyd med hvordan han møter meg som pasient. Dessuten synes jeg han kommuniserer veldig godt med barnet mitt.

Dyktig og lytter

Har hatt Dr. Zahid siden Teigen sluttet. Har dessverre vært mye syk, så jeg har hatt mye kontakt med han. Han er lett å prate med og snakker slik at jeg forstår. Han tar seg tid når det trengs, og føler han lytter på det jeg sier. Har fått henvisninger videre i systemet med en gang når det har vært nødvendig. Totalt sett meget godt fornøyd.
Bestiller alltid time og resepter på sms, så jeg står aldri i kø. Har jeg sendt SMS etter stengetid, får jeg svar neste dag.

Bra lege, ikke så bra senter

Har hatt Zahid som fastlege i noen år, og har stort sett vært fornøyd. Savner nok litt proaktiv oppfølging, f.eks. burde det ikke være nødvendig for en mann på over 50 å insistere på en prostatasjekk når man er inne på "årlig service".

Men senteret gidder jeg ikke lenger. Slitent og trist, telefonen stengt halve dagen og minst 15 min venting resten av dagen. De har SMS-bestilling, men noen ganger trenger man faktisk et svar med en gang. Ventetiden på kontoret blir ofte lang også. Så det var det, jeg går videre til noen som skjønner seg bedre på kundebehandling.