Shamoun Zahid

Tveita Legesenter

2004

Tveita Legesenter Telefonnummer22 76 19 5022 76 19 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Tvetenveien 150 0671 Oslo
Shamoun Zahid er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Shamoun Zahid

Veldig snill og posotiv lege faglig dyktig

Zaid er en dyktig lege både fagmessig og kontrolert når det gjelder oppfølging han kjenner sine pasienter veldig godt. Ikke av den typen som kun skriver på pc’n.Er altid blid og lett å komunisere med.Eneste negative er lokalet trenger en real oppussing.

Tar seg tid til pasienten

Har hatt Zahid som fastlege siden Teigen sluttet, og er veldig fornøyd. Jeg føler han tar seg tid med pasientene, og derfor synes jeg det er helt greit at han tidvis er grundig forsinket. Neste gang trenger kanskje jeg den ekstra tiden. Han gir raskt tilbakemeldinger etter prøvetakinger etc. Han har også fungert bra som lege for sønnen min.

Tidligere flink lege

Jeg har hatt Zahid siden Teigen sluttet, og har vært veldig fornøyd med han som lege Jeg har opplevd at han har tatt meg på alvor og at jeg har blitt hørt. Dessverre er ikke dette en opplevelse jeg lengre sitter med når jeg er hos Zahid. Det virker som han er meget lei av jobben, og at han ikke hører hva jeg sier / tar meg på alvor. Jeg sitter med en følelse av å være hypokonder eller til bry ved besøkene. I tillegg er han alltid for sen. Jeg har sittet flere ganger på legekontoret, og han har kommet på jobb ti minutter senere enn min legetime skulle begynt.

Trygg og imøtekommende

Har gått hos Zahid siden Teigen sluttet ved Tveita legesenter. Føler vi har opparbeidet et godt pasient/legeforhold. Han tar seg god tid (derfor forsinkelse) men det er ok.
Raskt time og medisiner ved bruk av SMS-tjeneste. Tar meg på alvor, lytter og gir bra informasjon. Utrolig service når det gjelder. 👏Tommel opp 👍

Dyktig lege

Veldig flink lege. Hyggelig lege som tar deg på alvor. Han går rett på sak men tar seg allikevel alltid tid til å høre på hva du sier, undersøker nøye og tar alle nødvendige prøver/undersøkelser på eget initiativ uten at du som pasient trenger å mase eller foreslå hva som må sjekkes/gjøres. Han forstår raskt hva du trenger, enten det gjelder behandling, henvisning, resept eller sykemelding. Beste allmennlegen jeg har vært borti - såpass at jeg gruer meg til å bytte når jeg etter hvert skal flytte ut av byen.