Shamoun Zahid

Tveita Legesenter

2004

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Tveita Legesenter Telefonnummer22 76 19 5022 76 19 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Tvetenveien 150 0671 Oslo
Shamoun Zahid er en av 538 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Shamoun Zahid

Hjelpsom, dyktig og imøtekommende

Er alltid blid og hyggelig. Faglig dyktig. Ivaretar pasienten godt. Føler han virkelig er opptatt av å hjelpe meg som pasient og løser mine problemer. Tar meg på alvor og strekker seg langt.

Kommuniserer bra og lytter godt på pasienten (fører dialog, ikke monolog som mange leger gjør). Gjør sin jobb nøye og tar seg tid til alt man har på hjertet. Henviser når det er nødvendig og når man ber ham om videre utredning. Sjelden forsinkelser. Ringer selv i blant og kan ringes ved behov.

De fleste av helsesekretærene ved Tveita legekontor er veldig hyggelige og serviceinnstilte, tar seg alltid tid til å gi gode svar på alle spørsmål og veldig løsningsorienterte (gir deg time samme dag hvis man glemmer/ikke rekker timen).

Gir denne legen mine varmeste anbefalinger!

Vennlig og faglig sterk

Tar deg på alvor og stiller gode kontrollspørsmål. Er opptatt av å hjelpe og strekker seg langt for pasienten.

Veldig snill og posotiv lege faglig dyktig

Zaid er en dyktig lege både fagmessig og kontrolert når det gjelder oppfølging han kjenner sine pasienter veldig godt. Ikke av den typen som kun skriver på pc’n.Er altid blid og lett å komunisere med.Eneste negative er lokalet trenger en real oppussing.

Tar seg tid til pasienten

Har hatt Zahid som fastlege siden Teigen sluttet, og er veldig fornøyd. Jeg føler han tar seg tid med pasientene, og derfor synes jeg det er helt greit at han tidvis er grundig forsinket. Neste gang trenger kanskje jeg den ekstra tiden. Han gir raskt tilbakemeldinger etter prøvetakinger etc. Han har også fungert bra som lege for sønnen min.

Tidligere flink lege

Jeg har hatt Zahid siden Teigen sluttet, og har vært veldig fornøyd med han som lege Jeg har opplevd at han har tatt meg på alvor og at jeg har blitt hørt. Dessverre er ikke dette en opplevelse jeg lengre sitter med når jeg er hos Zahid. Det virker som han er meget lei av jobben, og at han ikke hører hva jeg sier / tar meg på alvor. Jeg sitter med en følelse av å være hypokonder eller til bry ved besøkene. I tillegg er han alltid for sen. Jeg har sittet flere ganger på legekontoret, og han har kommet på jobb ti minutter senere enn min legetime skulle begynt.