Shamoun Zahid

Tlf: 22 76 19 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Shamoun Zahid er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Shamoun Zahid

Tidligere flink lege

Jeg har hatt Zahid siden Teigen sluttet, og har vært veldig fornøyd med han som lege Jeg har opplevd at han har tatt meg på alvor og at jeg har blitt hørt. Dessverre er ikke dette en opplevelse jeg lengre sitter med når jeg er hos Zahid. Det virker som han er meget lei av jobben, og at han ikke hører hva jeg sier / tar meg på alvor. Jeg sitter med en følelse av å være hypokonder eller til bry ved besøkene. I tillegg er han alltid for sen. Jeg har sittet flere ganger på legekontoret, og han har kommet på jobb ti minutter senere enn min legetime skulle begynt.

Trygg og imøtekommende

Har gått hos Zahid siden Teigen sluttet ved Tveita legesenter. Føler vi har opparbeidet et godt pasient/legeforhold. Han tar seg god tid (derfor forsinkelse) men det er ok.
Raskt time og medisiner ved bruk av SMS-tjeneste. Tar meg på alvor, lytter og gir bra informasjon. Utrolig service når det gjelder. 👏Tommel opp 👍

Dyktig lege

Veldig flink lege. Hyggelig lege som tar deg på alvor. Han går rett på sak men tar seg allikevel alltid tid til å høre på hva du sier, undersøker nøye og tar alle nødvendige prøver/undersøkelser på eget initiativ uten at du som pasient trenger å mase eller foreslå hva som må sjekkes/gjøres. Han forstår raskt hva du trenger, enten det gjelder behandling, henvisning, resept eller sykemelding. Beste allmennlegen jeg har vært borti - såpass at jeg gruer meg til å bytte når jeg etter hvert skal flytte ut av byen.

Fantastisk Lege

Utrolig flink til å høre, og møte med løsning. Evig koselig type. Ingen leger kan sammenliknes med denne karen.

Høflig, lyttende og faglig dyktig

Jeg har kun vært pasient hos dr Zahid noen måneder og føler at jeg har truffet fastlegen for meg. Han er faglig dyktig, tar seg tid, undersøker og rekvirerer blodprøver om nødvendig. Har vært heldig, ingen venting, men så ber jeg alltid om hans første time.

Den beste legen jeg har hatt

Imøtekommende, høflig, Vennlig. Hører på meg.Hjelper meg mye, og svarer på alle "dumme" spørsmål. Alltid blid. Undersøker nøye ved konsultasjoner etter hjerneslaget.

Dyktig, og trygg lege.

I tillegg er han svært hyggelig. Har vært min fastlege I flere år, og jeg er veldig fornøyd med hvordan han møter meg som pasient. Dessuten synes jeg han kommuniserer veldig godt med barnet mitt.

Dyktig og lytter

Har hatt Dr. Zahid siden Teigen sluttet. Har dessverre vært mye syk, så jeg har hatt mye kontakt med han. Han er lett å prate med og snakker slik at jeg forstår. Han tar seg tid når det trengs, og føler han lytter på det jeg sier. Har fått henvisninger videre i systemet med en gang når det har vært nødvendig. Totalt sett meget godt fornøyd.
Bestiller alltid time og resepter på sms, så jeg står aldri i kø. Har jeg sendt SMS etter stengetid, får jeg svar neste dag.

Bra lege, ikke så bra senter

Har hatt Zahid som fastlege i noen år, og har stort sett vært fornøyd. Savner nok litt proaktiv oppfølging, f.eks. burde det ikke være nødvendig for en mann på over 50 å insistere på en prostatasjekk når man er inne på "årlig service".

Men senteret gidder jeg ikke lenger. Slitent og trist, telefonen stengt halve dagen og minst 15 min venting resten av dagen. De har SMS-bestilling, men noen ganger trenger man faktisk et svar med en gang. Ventetiden på kontoret blir ofte lang også. Så det var det, jeg går videre til noen som skjønner seg bedre på kundebehandling.

Dyktig.

Har brukt Zahid siden han kom til Tveita legesenter.
Har har med flere sykdommer/plager/skader... (Neida, jeg er ikke hypokonder)
Han er lett å samtale med og tar den tiden det trenges. Noe som ofte medfører at han ikke klarer å holde skjema..
Han ga meg sitt mobilnr. så jeg kunne ringe om det var noe..

Meget dyktig lege

Jeg har hatt Zahid som fastlege siden Teigen sluttet sin praksis. Jeg er meget godt fornøyd med Zahid. Etter mange besøk hos han, er min erfaring at jeg stoler på hans vurderinger 100%. Alt han har sagt , har stemt i forhold til de prøvene jeg har tatt. Meget behagelig å kommunisere med. Han er lett å forstå. Bruker et språk som ikke er til å misforstå. Han svarer alltid på mine spørsmål.

Beste legen man kan ha :)

Hvis du trenger en lege som tar seg god tid for deg, og gir deg good hjelp på en dyktig måte, så er dette den rette legen. All around dyktig lege, Anbefales :)

Middels

Høflig men desverre, har ikke tid for å høre. Lett og komme i kontakt med, hyggelig men ligger ikke så høyt på treet. på skala fra 1 til 10 får han fire !

En dyktig lege

Veldig hyggelig lege som hører på deg og tar deg og sykdommen din seriøst!
Jeg opplever at han alltid finner tid til pasientene sine og bryr seg!