Shamoun Zahid

Tvetenveien 150 0671 Oslo
Shamoun Zahid er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Shamoun Zahid

Fantastisk Lege

Utrolig flink til å høre, og møte med løsning. Evig koselig type. Ingen leger kan sammenliknes med denne karen.

Høflig, lyttende og faglig dyktig

Jeg har kun vært pasient hos dr Zahid noen måneder og føler at jeg har truffet fastlegen for meg. Han er faglig dyktig, tar seg tid, undersøker og rekvirerer blodprøver om nødvendig. Har vært heldig, ingen venting, men så ber jeg alltid om hans første time.

Den beste legen jeg har hatt

Imøtekommende, høflig, Vennlig. Hører på meg.Hjelper meg mye, og svarer på alle "dumme" spørsmål. Alltid blid. Undersøker nøye ved konsultasjoner etter hjerneslaget.

Dyktig, og trygg lege.

I tillegg er han svært hyggelig. Har vært min fastlege I flere år, og jeg er veldig fornøyd med hvordan han møter meg som pasient. Dessuten synes jeg han kommuniserer veldig godt med barnet mitt.

Dyktig og lytter

Har hatt Dr. Zahid siden Teigen sluttet. Har dessverre vært mye syk, så jeg har hatt mye kontakt med han. Han er lett å prate med og snakker slik at jeg forstår. Han tar seg tid når det trengs, og føler han lytter på det jeg sier. Har fått henvisninger videre i systemet med en gang når det har vært nødvendig. Totalt sett meget godt fornøyd.
Bestiller alltid time og resepter på sms, så jeg står aldri i kø. Har jeg sendt SMS etter stengetid, får jeg svar neste dag.