Shamoun Zahid

Tvetenveien 150 0671 Oslo
Shamoun Zahid er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Shamoun Zahid

Dyktig lege

Veldig flink lege. Hyggelig lege som tar deg på alvor. Han går rett på sak men tar seg allikevel alltid tid til å høre på hva du sier, undersøker nøye og tar alle nødvendige prøver/undersøkelser på eget initiativ uten at du som pasient trenger å mase eller foreslå hva som må sjekkes/gjøres. Han forstår raskt hva du trenger, enten det gjelder behandling, henvisning, resept eller sykemelding. Beste allmennlegen jeg har vært borti - såpass at jeg gruer meg til å bytte når jeg etter hvert skal flytte ut av byen.

Fantastisk Lege

Utrolig flink til å høre, og møte med løsning. Evig koselig type. Ingen leger kan sammenliknes med denne karen.

Høflig, lyttende og faglig dyktig

Jeg har kun vært pasient hos dr Zahid noen måneder og føler at jeg har truffet fastlegen for meg. Han er faglig dyktig, tar seg tid, undersøker og rekvirerer blodprøver om nødvendig. Har vært heldig, ingen venting, men så ber jeg alltid om hans første time.

Den beste legen jeg har hatt

Imøtekommende, høflig, Vennlig. Hører på meg.Hjelper meg mye, og svarer på alle "dumme" spørsmål. Alltid blid. Undersøker nøye ved konsultasjoner etter hjerneslaget.

Dyktig, og trygg lege.

I tillegg er han svært hyggelig. Har vært min fastlege I flere år, og jeg er veldig fornøyd med hvordan han møter meg som pasient. Dessuten synes jeg han kommuniserer veldig godt med barnet mitt.