Jan Friedl

Kommunelegekontoret i Halden
Jacob Blochs gate 4 1776 Halden
Jan Friedl er en av 28 fastleger i Halden

Siste vurderinger av Jan Friedl

Trygg og meget pasientvennlig.

En lege som viser stor intresse for pasient,lytter og gir seg god tid!!! Kjempefornøyd.Legen videresender pasientene til spesialist ved behov og en trenger ikke trygle om og komme vidre.Det føles trygt og en føler seg i gode hender hos Dr.Friedel.Kan absolutt anbefales.

Sein

Snakker mye om ting som ikke har noe med saken jeg kom for, sitter og leser langt tilbake i journalen og klarer ikke og sette seg inn i saken for jeg er kommet for og til slutt for han det travelt og sier vi tar det neste gang
Sist hadde jeg time kl 9 kom inn 9.45 og brukte over en time der og ikke gjort det jeg kom for

Direkte ufin og arrogant!

Han er ikke interessert i å høre på deg som pasient. Han snakker for det meste med seg selv i 3. person, hvor det er umulig å få komme til ordet. Prøver man å si noe, avbryter han deg med en gang ved å heve stemmen. Virker fjern og glemsk. Han kan kanskje mye teoretisk i faget sitt, men han eier ikke sosiale antenner. Er umulig å kommunisere med. Gammeldags og utdatert. Styr unna!

Behagelig og uten stress

Jeg har hatt Jan Friedl som fastlege siden jeg flyttet til Halden i begynnelsen av 2018. Er meget fornøyd med ham. Rolig, hyggelig og tar seg tid til meg som pasient. Også rask til å følge opp eposter mv. Jeg vil ikke bytte :-)

Har vondt men får ikke hjelp

Hadde time hos han i dag, der han kun kunne fortelle meg at blodprøvene mine kom tilbake negative.
PRØVDE og fortelle han at jeg fortsatt har veldig vondt og klarer ikke fungere normalt i hverdagen, han endte med og over snakke meg og samboer.
Han er ikke villig til og lytte eller hjelpe meg videre.
sitter igjen nå og vet ikke helt hva jeg skal gjøre..