Jan Friedl

Kommunelegekontoret Mann, 58 år

Autorisert1992
Ledige plasser 8 av 870
Vil du bytte til denne fastlegen?

Kommunelegekontoret

Jacob Blochs gate 4 1776 Halden
Jan Friedl er en av 27 fastleger i Halden

Siste vurderinger av Jan Friedl

Jan Fried bruker tid på sine pasienter!

Har man ikke noe hyggelig å si synes jeg man kan holde munn, har lest alle de negative meldingene og synes at noen burde få fram litt positivt! Friedl bruker tid på sine pasienter, han bryr seg, hører på hva man har å si, leser journalen nøye og setter seg nøye inn i din sak! Vil du ha en lege med litt humor som ikke er så innmari "trøttsom" så er han rett for deg! Tommelen opp for friedl!😊

Fornøyd!

Jeg har hatt Fridl til lege i 9 år nå og er kjempe fornøyd! Han tar seg alltid god tid til meg, og undersøker nøye der det er behov for det. Etter en vanskelig tid jeg hadde i høst fikk jeg svar på blodprøver i posten med ett brev fra han hvor han ønsket meg alt godt og lykke til. Det settes pris på! Liker også at det virker som om han alltid skumleser igjennom journalen din før du kommer inn så han skal "kjenne" deg igjen. Det får meg til å føle meg trygg. Ser flere her skriver at han gir lite oppmerksomhet og skriver mye på PC, det syns jeg bare er bra så han dår dokumentert alt grundig. Tipp topp, tommel opp til Fridl:)

Ingen god lege...

Denne legen råder jeg ingen og bruke. En meget spesiell mann som er vanskelig å få til en dialog med, han hører ikke på hva du sier og avbryter deg i ett sett. Viser ingen respekt eller omsorg for deg som pasient, er til tider ufin og direkte arrogant. Sitter for det meste vendt mot PCen og skriver,føler ikke at han er genuint interessert i meg som pasient. Kjenner igjen mye av det andre skriver om denne legen her, jeg skal i hvertfall få meg en ny fastlege.

Takk gud at jeg fikk byttet!

Forferdelig opplevelse. Arrogant og usympatisk lege med veldig dårlig kundebehandling og et direkte nedverdigende språk. Jeg holder meg langt unna!

Langt ifra fornøyd.

Han er frekk å spydig å hører ikke på hva du har å si. Hadde time hos han der jeg først måtte vente i 30 min fordi han hadde glemt meg bort, kommer inn å var helt paff der jeg satt, reiste meg opp å gikk gråtende ut tilslutt. Aldri vært borte i noen som har vært så slem mot meg.