Jan Friedl

Kommunelegekontoret i Halden
Jacob Blochs gate 4 1776 Halden
Jan Friedl er en av 28 fastleger i Halden

Siste vurderinger av Jan Friedl

Troverdig lege, flink med folk.

Jeg er veldig fornøyd med dr. Friedl.

Han har alltid var rask med å henvise meg hvis han tror at noe er galt. Eller trøste meg hvis det ikke er noe. Så langt har han aldri tatt feil.

Han er ofte litt forsinket men det er fordi han bruker tid på sine pasienter og bryr seg.
Han er flink og jeg stoler helt på han.

Jeg kommer til å savner han når han blir pensjonist men det blir vel fortjent.

Omsorgsfull.

Han er genuint interessert i ditt beste og tar seg (veldig) god tid til deg. Hører jo om leger som er mer opptatt av kvantitet enn kvalitet, men ikke her. Han ga meg også privatnummeret sitt, slik at jeg kan ringe ham om det skjer noe akutt.
Han kom også hjemom meg en gang jeg var sykemeldt pga. en akutt infeksjon og dro også på apoteket for meg vederlagsfritt.

Denne legen er veldig oppriktig, Og han tar tid til deg.

Han er kritisert mye her ser jeg. Jeg liker ham veldig godt. Han er snill. Han ber meg alltid snakke litt saktere.... vi ler. Han er høflig, og humoristisk. Og han er genuint opptatt av ditt beste.

Jan Fried bruker tid på sine pasienter!

Har man ikke noe hyggelig å si synes jeg man kan holde munn, har lest alle de negative meldingene og synes at noen burde få fram litt positivt! Friedl bruker tid på sine pasienter, han bryr seg, hører på hva man har å si, leser journalen nøye og setter seg nøye inn i din sak! Vil du ha en lege med litt humor som ikke er så innmari "trøttsom" så er han rett for deg! Tommelen opp for friedl!😊

Fornøyd!

Jeg har hatt Fridl til lege i 9 år nå og er kjempe fornøyd! Han tar seg alltid god tid til meg, og undersøker nøye der det er behov for det. Etter en vanskelig tid jeg hadde i høst fikk jeg svar på blodprøver i posten med ett brev fra han hvor han ønsket meg alt godt og lykke til. Det settes pris på! Liker også at det virker som om han alltid skumleser igjennom journalen din før du kommer inn så han skal "kjenne" deg igjen. Det får meg til å føle meg trygg. Ser flere her skriver at han gir lite oppmerksomhet og skriver mye på PC, det syns jeg bare er bra så han dår dokumentert alt grundig. Tipp topp, tommel opp til Fridl:)