Jan Friedl

Autorisasjon (1992)

Stangeberget Legesenter Telefonnummer69 17 46 6169 17 46 ...
Kjærlighetsstien 28 1781 Halden
Jan Friedl er en av 28 fastleger i Halden

Siste vurderinger av Jan Friedl

Omsorgsfull.

Han er genuint interessert i ditt beste og tar seg (veldig) god tid til deg. Hører jo om leger som er mer opptatt av kvantitet enn kvalitet, men ikke her. Han ga meg også privatnummeret sitt, slik at jeg kan ringe ham om det skjer noe akutt.
Han kom også hjemom meg en gang jeg var sykemeldt pga. en akutt infeksjon og dro også på apoteket for meg vederlagsfritt.

Denne legen er veldig oppriktig, Og han tar tid til deg.

Han er kritisert mye her ser jeg. Jeg liker ham veldig godt. Han er snill. Han ber meg alltid snakke litt saktere.... vi ler. Han er høflig, og humoristisk. Og han er genuint opptatt av ditt beste.

Jan Fried bruker tid på sine pasienter!

Har man ikke noe hyggelig å si synes jeg man kan holde munn, har lest alle de negative meldingene og synes at noen burde få fram litt positivt! Friedl bruker tid på sine pasienter, han bryr seg, hører på hva man har å si, leser journalen nøye og setter seg nøye inn i din sak! Vil du ha en lege med litt humor som ikke er så innmari "trøttsom" så er han rett for deg! Tommelen opp for friedl!😊

Fornøyd!

Jeg har hatt Fridl til lege i 9 år nå og er kjempe fornøyd! Han tar seg alltid god tid til meg, og undersøker nøye der det er behov for det. Etter en vanskelig tid jeg hadde i høst fikk jeg svar på blodprøver i posten med ett brev fra han hvor han ønsket meg alt godt og lykke til. Det settes pris på! Liker også at det virker som om han alltid skumleser igjennom journalen din før du kommer inn så han skal "kjenne" deg igjen. Det får meg til å føle meg trygg. Ser flere her skriver at han gir lite oppmerksomhet og skriver mye på PC, det syns jeg bare er bra så han dår dokumentert alt grundig. Tipp topp, tommel opp til Fridl:)

Ingen god lege...

Denne legen råder jeg ingen og bruke. En meget spesiell mann som er vanskelig å få til en dialog med, han hører ikke på hva du sier og avbryter deg i ett sett. Viser ingen respekt eller omsorg for deg som pasient, er til tider ufin og direkte arrogant. Sitter for det meste vendt mot PCen og skriver,føler ikke at han er genuint interessert i meg som pasient. Kjenner igjen mye av det andre skriver om denne legen her, jeg skal i hvertfall få meg en ny fastlege.