Vilkår for Pluss

De ulike tjenestene som er inkludert i Pluss kan du lese om her.

Ved betaling blir kjøpet belastet i det brukeren gjennomfører vellykket betaling på vår nettside, uavhengig av betalingsmetode. Tilgjengelige betalingsmetoder er bank- eller kredittkort, Vipps eller SMS, slik det fremgår i kjøpsprosessen.

Pluss-kjøp er untatt angreretten etter angrerettsloven §2 g).

Medlemskapet starter umiddelbart etter vellykket betaling, og i valgt antall måneder fra kjøpstidspunktet. Medlemskapet avsluttes automatisk etter angitt tidsperiode, og avtalen opphører. Dette inkluderer eventuelle aktive varsler. Ved utløpet av perioden vil du motta informasjon om at medlemskapet er avsluttet.

Tjenesten er blant annet basert på data fra Direktoratet for e-helse og Helsedirektoratet. Ved endringer i tilgjengeligheten av disse dataene og/eller dersom disse dataene ikke lenger er tilgjengelige, kan tjenesten bli lagt ned. Innbetalte beløp vil i så tilfelle ikke bli refundert.

Ved å betale for denne tjenesten godtar du også vår personvernerklæring.

Reklamasjon eller klager rettes til Legelisten.no, org.nr 998354528, innen rimelig tid, på post@legelisten.no. Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukerrådet for mekling.