Espen Idås

Espen Idås er psykolog i Horten

Siste vurderinger av Espen Idås

Hyggelig og kompetent!

Klinikk: Espen Idås Skrevet

Jeg hadde en veldig bra opplevelse å gå i behandling med Espen. Han er en hyggelig og trygg fyr som var enkelt å kommunisere og åpne opp til han. Han er en empatisk, varm og er flink til å lytte. Espen gjorde meg se hva er mine sterke sider og stilte kloke spørsmål som hjalp meg å oppdage og grave dypere inn i det som jeg syns er skummelt. Jeg følte meg hørt, respektert, godt i varetatt og gledet meg å komme hver eneste time.
Min varmeste anbefaling til de som ønsker en grundig, riktig og rask utredning. Hilsen dame 38 år

Empatisk, trygg og rolig

Klinikk: Espen Idås Skrevet

Jeg har hatt utrolig godt av å gå til Espen. Han er rolig, trygg, empatisk, omsorgsfull og god. Han setter seg godt inn i livet ditt, og gjør et grundig arbeid. Han er ekstremt empatisk, og jeg føler han virkelig ser meg og lytter til meg. Han er alltid glad når jeg kommer, og tar meg på alvor. Han gir meg gode verktøy til å ta med i hverdagen og livet, og jeg har prosessert og pratet om ting jeg aldri har pratet om til noen før. Den timen jeg er der, går alt for fort, og jeg kunne sikkert sittet i 3 timer om jeg fikk lov.

Har absolutt ikke samme opplevelse som to av de andre ovenfor her, så hvis du er i tvil, bare prøv!!

Velg heller DPS hvis du sliter med komplekse traumer

Klinikk: Espen Idås Skrevet

Jeg er glad for at det var en annen her som skrev at personen følte seg nedverdighet. Jeg følte også på det. Det var forvirrende. Mye av det jeg delte ble bagatellisert og han trodde ikke på meg samtidig som han prøvde på EMDR-behandling, noe som ble voldsom kost. Jeg sluttet etter få ganger. Jeg tror han genuint brydde seg om meg, men det hjalp ikke når jeg følte meg misforstått og utfra journalen jeg så i ettertid så fikk jeg bekreftelse på at jeg ikke var forstått. Han kunne vært mer ydmyk. Jeg ble ganske lei meg av noen spydige kommentarer.

Vil anbefale DPS og modum bad hvis du sliter med eller har mistanke om at du sliter med dissosiasjon/ kompleks PTSD eller har langvarige traumer. Det er verdt ventetiden.
Besøkene var for noen år siden. Kom på nå nylig at jeg burde lagt inn en vurdering her. Fungerer sikkert bedre hvis du sliter med ett enkeltstående traume.

Nedlatende eller brutalt ærlig?

Klinikk: Espen Idås Skrevet

Han virket hyggelig men ting han sa fikk meg til å undre på om han virkelig kunne være så bra som folk sa?!Jeg gikk derifra med tårer i øyne av å bli nedverget.Jeg har aldri livet møtt en slik person som jobber med mennesker på denne måten.

Engasjert behandler

Klinikk: Espen Idås Skrevet

Behandler er veldig engasjert og nysgjerrig. Han er lett å snakke med, og fremstår ekte og empatisk.