Torgeir Bjerknes

Gynekolog

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1987)

Torgeir Bjerknes Telefonnummer55 91 30 1055 91 30 ...
Nesttunveien 90 5221 Nesttun
Torgeir Bjerknes er gynekolog i Bergen

Siste vurderinger av Torgeir Bjerknes

Dyktig lege

Klinikk: Torgeir Bjerknes Skrevet

Er så fornøyd med lege og sykepleier. Alltid rask og svare på telefonen og gi god service til pasienten. Veldig dyktige.

Svært bra

Klinikk: Torgeir Bjerknes Skrevet

Faglig dyktig, direkte og trygg. Har gått hos ham i årevis, alltid følt meg svært godt ivaretatt. Anbefales til alle som tåler klar tale, tydelighet. Byens beste lege. Hilsen

Dyktig

Klinikk: Torgeir Bjerknes Skrevet

Pga uønsket barnløshet ble jeg henvist hit av fastlege. Vi hadde en lett og munter tone, han var kjapp samtidig som jeg følte han sjekket alt han skulle grundig. Bestilte tester og ga meg fantastisk oppfølging. Han så ting ingen andre hadde oppdaget, henviste meg videre til operasjon og 15 mnd senere satt jeg med barnet mitt i armene. Det har jeg han å takke for!

Arrogant og ufine kommentarer

Klinikk: Torgeir Bjerknes Skrevet

Om man gruer seg til å gå til gynekolog og har et ønske om å møte forståelse for dette eller ønsker svar på spørsmål man har, er dette neppe riktig gynekolog for deg. Hvis du i tillegg ikke liker sleivete og ufine bemerkninger om vaginaen din eller synes det er ok at legen tydelig viser tegn på at han aller helst vil bli ferdig med deg som pasient så fort som mulig fordi det er flere på venterommet, vil jeg ikke anbefale Dr Bjerknes.

Letter stemningen

Klinikk: Torgeir Bjerknes Skrevet

Faglig dyktig og ikke redd for å innrømme feilvurdering. Undersøkelser gjøres kjapt og enkelt slik at det ikke blir unødvendig mye ubehageligheter (hvem liker vell å få gyn.undersøkelser?).

Sa også ifra på en grei måte at jeg burde passe på kostholdet nå som jeg endelig er gravid, allerede er litt rund i kantene og har en diagnose som er kjent med økt risiko for svangerskapdiabetes.