Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Torgeir Bjerknes er gynekolog i Bergen

Siste vurderinger av Torgeir Bjerknes

Letter stemningen

Klinikk: Torgeir Bjerknes Skrevet

Faglig dyktig og ikke redd for å innrømme feilvurdering. Undersøkelser gjøres kjapt og enkelt slik at det ikke blir unødvendig mye ubehageligheter (hvem liker vell å få gyn.undersøkelser?).

Sa også ifra på en grei måte at jeg burde passe på kostholdet nå som jeg endelig er gravid, allerede er litt rund i kantene og har en diagnose som er kjent med økt risiko for svangerskapdiabetes.

Super lege

Klinikk: Torgeir Bjerknes Skrevet

Flink lege. Faglig dyktig, behagelig og lett å kommunisere med. Helt super lege som jeg anbefaler på det varmeste!

Gjør jobben sin fort, flink og blid.😆

Klinikk: Torgeir Bjerknes Skrevet

Flink til det han gjør, tar ikke for lang tid. Lytter til det man spør om, og svarer på spørsmålene. Er også ganske morsom,lett og snakke med.😉👍😆

Gjør det han skal

Klinikk: Torgeir Bjerknes Skrevet

Legen er raskt, effektiv og uten noe "dilling". Rett på sak. Han fremstår dyktig og det er det viktigste. Dersom man ønsker en koselig og rolig samtale er dette ikke stedet å gå. Det føles som at det hele er over på sekunder og det er like greit. Hadde tannlegen vært like rask hadde jeg vært fornøyd!

Virkelighetens "Dr. House" finner du på Nesttun.

Ja....hva skal man si.

Jeg hadde ikke vært hos gynekolog på 10 år da jeg var hos ham.
Lite empati og svært direkte i stilen. Jeg hadde grudd meg fryktelig. Kommenterte på en fin måte hvor vanskelig det var å komme til hos gynekolog og ble skjelt ut etter noter over hvor mye de hadde å gjøre. Han brukte 15 min med detaljerte beskrivelser av arbeidsoppgavene sine pluss mange andre usakligheter mens jeg satt hulkende å hørte på.

Nå skal det sies at FAGLIG er han dyktig om man klarer å blokkere kommentarene hans.

Nå skal det sies at jeg kom til hos ham samme dag da jeg fikk flere blødninger svært tidlig i svangerkapet. Jeg var da 42 år og gravid med mitt første og eneste barn. Han bekreftet et bankende hjerte og gav meg god oppfølgning i en periode etter dette. Gir ham 3 stjerner kun pga denne hjelpen som vi sårt trengte i en kritisk fase etter langvarig ivf i utlandet...

Kan fag, men overhodet ikke mennesker!

Klinikk: Torgeir Bjerknes Skrevet

Viser ingen empati om ikke det er graviditetsrelatert! Gikk gråtende ut derfra etter å ha blitt møtt på en ufin måte med ufine kommentarer!
Burde skjønne at å gå til denne type undersøkelser koster mye og er noe vi ofte gruer oss til! Vis hensyn!

Dyktig og direkte

Klinikk: Torgeir Bjerknes Skrevet

Opplevde ham som faglig dyktig og tok meg på alvor. Han har e3g ganske direkte og spesiell stil, som enkelte kanskje vil synes er brå og vodtsom. For min del var det bare friskt og positivt, og bidro til å ufarliggjøre den litt ubehagelige situasjonen en GU-time er.

Det skal sies at jeg senere var inne i en mer sårbar situasjon var han ikke brå i det hele tatt, men forståelsesfull og mild. Men allikevel rett på sak og effektiv. Fikk time neste virkedag i denne akuttsituasjonen.

Kontordamen hans er også veldig hyggelig.

En super lege!

Klinikk: Torgeir Bjerknes Skrevet

Veldig fornøyd med behandlingen jeg fikk. Hyggelig lege med godt humør. Han kommuniserer bra, forklarer godt og er grundig. Jeg sitter igjen med en følelse av å bli godt behandlet av en dyktig lege. Anbefales!

Meget dyktig!

Klinikk: Torgeir Bjerknes Skrevet

Profesjonell, dyktig, god informasjon, godt humør og en fantastisk hyggelig sykepleier/legesekretær. På toppen av det hele er lokalene delikate og vakre.

Dårlig tilgjengelighet på telefon

Klinikk: Torgeir Bjerknes Skrevet

Har prøvd å ringe ved mange anledninger (i åpningstiden) men aldri noen som tar telefonen. Hva med en telefonsvarer??

Anbefales!

Klinikk: Torgeir Bjerknes Skrevet

Har vært hos ham over flere år, ble henvist grunnet uønsket barnløshet. Han er gjerne ikke den som pakker ting inn eller bruker for mye ord men jeg liker hans direkte væremåte. Kjapp, effektiv og alltid godt humør og humor. Jeg fikk også ham svært godt anbefalt av KK i Bergen. Mener han har jobbet der tidligere og de sa at hvis jeg gikk til ham ville jeg få like god ekspertise som hos spesialister der. Å ligge i den stolen liker jo ingen, men med hans humor og gode replikk så blir det ihvertfall ikke verre.

Ikke fornøyd

Klinikk: Torgeir Bjerknes Skrevet

For effektiv-burde forklart hele tiden hva han skal gjøre, hardhendt behandling. Burde vært mer profesjonell-forstå at denne undersøkelsen er svært intim for oss kvinner

Upersonlig og 'effektiv'

Klinikk: Torgeir Bjerknes Skrevet

Mest opptatt av at han var forsinket, og hadde derfor ingen tid til hverken å forklare prosedyren ordentlig eller å være varsom med en som var veldig nervøs og usikker. Vært hos han 2 ganger, i håp om forbedring, men ser meg nå om etter en ny. Vil ikke 'utsette' meg for denne mannen flere ganger.

Veldig fornøyd

Klinikk: Torgeir Bjerknes Skrevet

Effektiv, behagelig person, lett å prate med, dyktig og rett på sak. Ikke noe dill og dall.

Svært fornøyd

Klinikk: Torgeir Bjerknes Skrevet

Henvist fra fastlege grunnet uønsket barnløshet. Hyggelig og positiv gynekolog med godt humør og faglig dyktighet. Har en profesjonell fremtoning. Veldig fornøyd med både behandling, oppfølging og resultat.