Torgeir Bjerknes

Gynekolog

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1987)

Torgeir Bjerknes Telefonnummer55 91 30 1055 91 30 ...
Nesttunveien 90 5221 Nesttun
Torgeir Bjerknes er gynekolog i Bergen

Siste vurderinger av Torgeir Bjerknes

Arrogant og spydig

Klinikk: Torgeir Bjerknes Skrevet

Jeg ble rett og slett satt ut over hvor frekk det går an å bli ovenfor en pasient som kommer der, og er på sitt mest sårbare. Det krever mye å åpne seg, både ene og andre veien og da er det minste man burde kunne forvente å bli møtt med omsorg og ydmykhet. Såpass skal man kunne forvente av en som har et slikt yrke. Men jeg følte meg som et lite barn som ikke hadde noe jeg skulle sagt, og det var kun han som hadde rett og han nektet å høre på hva jeg hadde å si. Jeg håper virkelig andre ikke får en slik opplevelse, for dette var bare forferdelig. Følte også at han bare ville kaste meg fort på dør og har tydeligvis ikke mye kunnskap om infertilitetsproblemer utover det normale.

Godt inntrykk

Klinikk: Torgeir Bjerknes Skrevet

Var veldig bekymret etter at jeg var her inne og leste men jeg syns han var veldig flink. Hørte på hva jeg hadde og si og tok plagene og spørsmålene mine på alvor.
Kunne fint gått til han igjen.

Fin opplevelse

Klinikk: Torgeir Bjerknes Skrevet

Ble henvist av legen min og gruet meg veldig til timen etter å ha lest vurderingene fra legelisten. Jeg opplevde Bjerknes som profesjonell, trygg og dyktig med noe humor uten at det ble ubehagelig. Hadde absolutt kunne dratt hit igjen.

Fantastisk lege

Klinikk: Torgeir Bjerknes Skrevet

Fantastisk lege. Dyktig og behagelig. Lytter og tar seg god tid til deg. Har gått her i mange år og anbefales på det sterkeste.

Drar helst ikke hit igjen

Klinikk: Torgeir Bjerknes Skrevet

Har vært hos Torgeir et par ganger over de siste årene og sitter dessverre ikke igjen med et godt inntrykk. Opplever han som utålmodig, spydig, og egentlig ganske hardhendt. Gynekologiske undersøkelser som ikke skal gjøre vondt, har dessverre gjort vondt. Opplever ikke at han tar meg seriøst og han har ingen interesse for å høre om sykdomshistorie som kan være relevant for hvorfor man kommer dit. Virker som han vil bare bli fortest mulig ferdig. Har celleforandringer for andre gang på to år og har bedt om å bli henvist et annet sted.