Kari Anne Trosterud

Kari Anne Trosterud er gynekolog i Elverum

Siste vurderinger av Kari Anne Trosterud

Svært dyktig lege

Klinikk: Hedmark Spesialistsenter Skrevet

Jeg har vært hos Kari Anne Trosterud noen ganger og har hatt kun positive erfaringer! Hun er veldig kunnskapsrik og dyktig, og virker i tillegg å ha en god dose sunn fornuft, noe som kan være litt manglende hos yngre leger.

Anbefalles ikke

Klinikk: Hedmark Spesialistsenter Skrevet

Vart hos Dr Trosterud, følte meg ikke velkommen eller lyttet till . Fikk følelsen av att hun bare ville bli ferdig. Hade noen spørsmål men fikk samme korte svar på alle, ”det er umulig og vite”.
Angrerer att jeg kjørte hit 2 h og betalte nesten 500kr for det.

Knallflink!

Klinikk: Hedmark Spesialistsenter Skrevet

Kari Anne er utrolig dyktig og jeg føler meg helt trygg hos henne. Hun sjekker det som kan/må sjekkes, og er flink til å berolige dersom det oppstår noen bekymringer. Det eneste jeg har å pirke på er at hun kan fremstå som litt brysk, da hun ikke går noe rundt grøten, men jeg syns det er positivt, da det ikke gir noe rom for misforståelser.
Jeg vil fortsette å gå til henne så lenge jeg kan.

Trygg og imøtekommende

Klinikk: Hedmark Spesialistsenter Skrevet

Hadde min første gyn time hos Kari Anne Trosterud i dag. Og jeg følte jeg ble godt ivaretatt og hu ga meg informasjon om hva hu skulle gjøre og svarte meg godt på spørsmålene jeg stilte henne.

Høy kompetanse, men avvisende og ufølsom

Klinikk: Hedmark Spesialistsenter Skrevet

Opplevde Kari Anne Trosterud som en person med mye kunnskap, men som formidlet det på en ufølsom måte. Det virket som hun dømte meg før jeg en gang fikk ytret et ord.

Jeg følte meg ikke ivaretatt eller forstått, noe som var ganske vondt da man hos en gynekolog er i en veldig sårbar posisjon.

Hun avfeide det meste jeg hadde å si og virket ikke interessert i å høre på bekymringene mine i det hele tatt. Hun virker som hun hadde mye kompetanse innenfor området sitt, men lite sosial kompetanse.

Jeg stoler likevel på dommen hennes om at det ikke var noe galt. Man skulle trodd at det hadde gitt meg en god følelse, men jeg forlot kontoret hennes med en følelse av å ha blitt kastet ut.