Henning Stang

Drammen Hudlegesenter

Hud og veneriske sykdommer

Autorisasjon (1994)

Drammen Hudlegesenter Telefonnummer32 89 00 4032 89 00 ...
Nedre Storgate 13 3015 Drammen
Henning Stang er hudlege i Drammen

Siste vurderinger av Henning Stang

kunnskapsrik og sympatisk

Klinikk: Drammen Hudlegesenter Skrevet

følte meg godt virkelig godt ivaretatt på en profesjonell måte - ikke noe å utsette eller kritisere på noen som helst måte

Kjempe dyktig hudlege

Klinikk: Derma Hudlegesenter AS Skrevet

Synd de la ned i oslo og flyttet til drammen. Har vært hos ham før og han fant ut av et vanskelig problem og løste det. Nå trenger jeg han igjen og forsøker å søke han opp. Ikke lett å finne gode hudleger, men han er en av dem. Jeg er vanlig lege selv.

Veldig fornøyd

Klinikk: Drammen Hudlegesenter Skrevet

Imøtekommende, vennlig, kunnskapsrik og behagelig. Tar den tiden det tar og informerer godt. Virker veldig profesjonell og man føler seg godt ivaretatt.

Veldig fornøyd

Klinikk: Derma Hudlegesenter AS Skrevet

Jeg har vært hos Henning Stang både når han har holdt til på Derma hudlegesenter og etter at han flyttet til Volvat.

Jeg føler meg alltid veldig godt mottatt, føler jeg blir sett, hørt og ivaretatt. Noe som for meg er viktig som pasient.

Henning Stang er i tillegg en hyggelig og omgjengelig lege, noe som alltid gjør et besøk hos han til en positiv opplevelse.

Jeg opplever han som genuint løsningsorientert og med et oppriktig ønske om å hjelpe.

Henning Stang

Klinikk: Derma Hudlegesenter AS Skrevet

Først og fremst er Henning en hyggelig fyr. Som fagperson er han dyktigere enn de fleste andre hudleger jeg har gått til. I alle yrker må man i blandt ta i bruk litt kreativitet og utenfor-boksen-tenkning og her er Henning god. En hudlidelse jeg gikk med i over 20 år var Henning den eneste som løste permanent. Alle hudleger jeg gikk til, sikkert 5-8 stykker, trakk på skuldrene.