Henning Stang

Tlf: 401 02 222

Siste vurderinger av Henning Stang

Veldig fornøyd

Klinikk: Derma Hudlegesenter AS Skrevet

Jeg har vært hos Henning Stang både når han har holdt til på Derma hudlegesenter og etter at han flyttet til Volvat.

Jeg føler meg alltid veldig godt mottatt, føler jeg blir sett, hørt og ivaretatt. Noe som for meg er viktig som pasient.

Henning Stang er i tillegg en hyggelig og omgjengelig lege, noe som alltid gjør et besøk hos han til en positiv opplevelse.

Jeg opplever han som genuint løsningsorientert og med et oppriktig ønske om å hjelpe.

Henning Stang

Klinikk: Derma Hudlegesenter AS Skrevet

Først og fremst er Henning en hyggelig fyr. Som fagperson er han dyktigere enn de fleste andre hudleger jeg har gått til. I alle yrker må man i blandt ta i bruk litt kreativitet og utenfor-boksen-tenkning og her er Henning god. En hudlidelse jeg gikk med i over 20 år var Henning den eneste som løste permanent. Alle hudleger jeg gikk til, sikkert 5-8 stykker, trakk på skuldrene.

Svært misfornøyd

Klinikk: Derma Hudlegesenter AS Skrevet

Fine lokaler til tross, - jeg opplevde å få svært liten informasjon om eventuelle risikofaktorer ved behandling av TCA peeling 30 % hos Derma Hudlegesenter. Det var ingen skjemaer jeg måtte fylle ut, ingen skriftlig informasjon i etterkant av behandlingen om rensing, og stor ansvarsfraskrivelse når jeg da sto der med en forverret hudtilstand. De tok alt i alt veldig lettvint på denne behandlingen, som mange andre hudklinikker ikke utfører, pga av de mange komplikasjonsfarene som for eks. store arrdannelser i etterkant. Jeg er ung, i begynnelsen av tyve årene, og ansiktet mitt har aldri vært verre enn etter behandlingen med TCA syre 30 % hos Derma Hudlegesenter m/ ansvarlig lege Henning Stang. Jeg fraråder andre sterkt å oppsøke dette hudsenteret, da de tar svært lettvint på behandlinger som hos andre blir utført med stor forsiktighet. Flere andre aktører utfører ikke denne behandlingen (TCA- syre 30%) nettopp fordi den er forbundet med komplikasjoner i ettertid. Jeg kom dit med et lite sår/arr helt nederst på haken etter en kvise, og nå har det blitt mange ganger verre. Konturene i ansiktet er også endret. Kort oppsummert anbefaler jeg folk å google på TCA- syre 30 %, og ikke oppsøke Derma Hudlegesenter for behandlinger. Det kan gi et svært tragisk, slitsomt og kostbart utfall.

Faglig dyktig og meget hyggelig hudlege.

Klinikk: Derma Hudlegesenter AS Skrevet

Henning Stang er en hyggelig og faglig dyktig hudlege, jeg bruker han fast 2 ganger pr år og har gjort det i 4-5 år nå.

Meget dyktig hudlege

Klinikk: Derma Hudlegesenter AS Skrevet

Jeg har hatt dr. Stang som hudlege i nesten ti år. Meget faglig dyktig! Kjapp og effektiv stil, men tar seg alltid tid til en grundig undersøkelse og til å gi god informasjon. Føler meg alltid svært godt ivaretatt. Kort ventetid og moderate priser. Anbefales på det varmeste!