Drammen Hudlegesenter

Nedre Storgate 13 3015 Drammen

Siste vurderinger av Drammen Hudlegesenter

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Henning Stang Skrevet

Har brukt hudlege Henning Stang jevnlig i mange år. Med føflekkreft i nærmeste familie er det trygt og godt å vite at Henning Stang sjekker årlig og følger godt opp. Han er alltid presis, profesjonell og kunnskapsrik. Kunne ikke vært i bedre hender. Selve undersøkelsen gjøres grunning med godt lys og lupe.

Har også brukt Henning ved andre utfordringer i huden. Like profesjonell og kunnskapsrik. Kan sterkt anbefale Drammen hudlegesenter og hudlege Henning Stang.

Kunnskapsrik og hyggelig

Lege: Henning Stang Skrevet

Jeg oppsøkte Stang i 2015 pga Rosacea. Jeg fikk god informasjon om valget av behandling for meg. Jeg er fortsatt til kontroller og føler meg meget godt ivaretatt ang mitt hudproblem som er kronisk. Jeg kommer alltid inn til avtalt tid.

Svært fornøyd

Lege: Henning Stang Skrevet

Opererte bort en liten svulst i ansiktet. Raskt og effektivt. Ble sydd sammen med kosmetisk presisjon og etter 6 mnd. er det ikke spor etter det 3 cm store arret. Ingen venting og både legen og de to sykepleierne var veldig hyggelige.

Arrogant

Lege: Henning Stang Skrevet

Ikke fornøyd i det hele tatt. Føler meg hverken sett eller hørt, hatt null effekt av behandlingen...

kunnskapsrik og sympatisk

Lege: Henning Stang Skrevet

følte meg godt virkelig godt ivaretatt på en profesjonell måte - ikke noe å utsette eller kritisere på noen som helst måte