Ole Magne Kalgaard

Hudlege

Hud og veneriske sykdommer

Autorisasjon (1988)

Frogner Helsesenter Telefonnummer23 33 03 3023 33 03 ...
Valkyriegate 8, 4 etg 0366 Oslo
Ole Magne Kalgaard er hudlege i Oslo

Siste vurderinger av Ole Magne Kalgaard

Hyggelig, trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Frogner Helsesenter Skrevet

Var hos Kalgaard for et par år siden da jeg slet med et merkelig utslett jeg ikke hadde opplevet før. Hadde da vært til to forskjellige hudleger, som hadde stilt to forskjellige diagnoser. Kalgaard stilte ganske raskt etter at han hadde undersøkt meg en tredje. Det var denne som viste seg å være korrekt, og med hans behandlingsopplegg ble jeg helt kurert.

Nå har jeg vært hos han igjen med et lite utvalg problemer og bekymringer. Han tar meg helt seriøst - og skiller ikke mellom større og mindre bekymringer, men han forteller også sin ærlige mening om alvorlighetsgraden eller nødvendigheten av behandling. Dessuten opptrer han hyggelig, og smiler til meg.

Dette er en meget dyktig lege, med et godt lynne - som jeg kan anbefale på det sterkeste.

Beste hudlegen!

Klinikk: Frogner Helsesenter Skrevet

Usedvanlig kunnskapsrik, trygg og erfaren. Forklarer grundig, gir trygghet. Hatt flere forskjellige hudsykdommer. Vet alltid råd og har alltid rett (for min del i nærmere 30 år). Bytter han aldri bort.

Fleksibel og imøtekommende

Klinikk: Frogner Helsesenter Skrevet

Fikk et veldig godt inntrykk. Kortere ventetid en de fleste, og var fleksibel nok til å la meg flytte en time en uke frem på kort varsel.

Hadde henvisning for å sjekke 4 føflekker, men Ole Magne sjekket hele kroppen. "Ingen skal gå ut fra mitt kontor med frykt for at noe er gale".

Han fjernet en føflekk på stedet og lot meg velge om jeg var komfortabel nok til å ta det straks eller sette opp en ny time. Ga mange gode råd underveis.

Den beste av de beste

Klinikk: Frogner Helsesenter Skrevet

Vi var så heldige å få Kalgaard som lege til vår datter som skulle behandles for acne. Vi ble møtt med forståelse, åpenhet, trygghet og en bekreftelse for at dette skulle vi løse sammen.
Behandlingen har gått som forventet, vi har fått timer når vi vil og han tar seg god tid ved hver konsultasjon.
En utrolig dyktig og flink lege!

Den beste legen

Klinikk: Frogner Helsesenter Skrevet

Dette må være den beste legen jeg har hatt noen gang. Han er utrolig dyktig og fokusert, tar problemene mine på alvor og er sympatisk.

Anbefaler dr. Kalgaard på det sterkeste!