Ole Magne Kalgaard

Ole Magne Kalgaard er hudlege i Oslo

Ole Magne Kalgaard

Fredrik Stangs gate 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av Ole Magne Kalgaard

Ventetid er 3-6 måneder !!!

Klinikk: Ole Magne Kalgaard Skrevet

Har rekvisisjon fra fastlegen for å sjekke en føflekk. Prøver å bestille en time hos hudlege og får beskjed på sentralbordet at ventetiden er 3-6 måneder !!! Dette er ikke bra.

Overtruffen faglig dyktighet

Klinikk: Ole Magne Kalgaard Skrevet

Jeg har vært hos Kalgaard ved flere anledninger og han er svært nøye. Han tar pasienten på alvor. Jeg har slitt med acne gjennom hele livet, men først da jeg fikk behandling av Kalgaard ble dette bra. Da jeg (mange år) senere kom tilbake til Kalgaard med en mistenkelig føflekk var det overraskende at han ønsket meg velkommen tilbake og spurte hvordan det hadde gått i mellomtiden. Jeg hadde ikke forventet dette da det var en 7-8 år siden sist besøk. Kalgaard tok virkelig den mistenkelige føflekken på alvor og sørget for fortgang i (noe som virket som en veldig seig) prosess ved å ringe vakthavende på Ullevål direkte mens jeg var inne på hans kontor. Han presset på og fulgte opp og sørget for at jeg fikk time for hos plastikk kirurg for fjerning bare dager senere. Nå var føflekken godartet og alt gikk bra men jeg er dypt takknemlig for den hjelp og forståelse jeg fikk hos Kalgaard. Anbefales varmt.

ikke tillitsvekkende

Klinikk: Ole Magne Kalgaard Skrevet

jeg skulle ønske det var en mer tillitsvekkende opplevelse av legen som person og faglig som lege. Han skulle meget gjerne ha hatt mer faglig tyngde, ha en behandling som ga tillit til at den var tidssvarende og oppdatert.

EN LEGE SLIK MAN ØNSKER DE SKAL VÆRE

Klinikk: Ole Magne Kalgaard Skrevet

En veldig hyggelig hudlege. Ubyråkratisk og rett på sak. Han gjør det du ber om. Ingen moralisme eller snikksnakk. Du slapper av og er fornøyd når du går. Hvis du er anspent før, så er du avslappet efter et besøk hos Kalgaard.
Selvfølgelig er det ventetid for time. Det er det hos alle dermatologer med fylkeskommunal avtale.

Særdeles dyktig

Klinikk: Ole Magne Kalgaard Skrevet

Anbefales varmt. Forståelsesfull og lyttende, meget grundig. Flink til å forklare, gir trygghet. Brukt han i årevis, alltid like fornøyd.