Ole Magne Kalgaard

Hudlege

Hud og veneriske sykdommer

Autorisasjon (1988)

Frogner Helsesenter Telefonnummer23 33 03 3023 33 03 ...
Valkyriegate 8, 4 etg 0366 Oslo
Ole Magne Kalgaard er hudlege i Oslo

Siste vurderinger av Ole Magne Kalgaard

Meget erfaren og kunnskapsrik

Klinikk: Hudlege Ole Magne Kalgaard Skrevet

En glede å få time hos denne nestoren innen feltet. Han er vennlig og høflig , og undersøker deg nøye. Han er også nøye på forundersøkelser ,og sender deg gjerne til blodprøvetagning før han bestemmer seg for om du trenger medisiner for plagene dine.

Tar deg ikke på alvor

Klinikk: Hudlege Ole Magne Kalgaard Skrevet

Jeg har vært hos Kalgaard flere ganger og har ikke blitt tatt på alvor. Han prøver sikkert sitt beste, men sliter med å kommunisere riktig. Hvis du vil ha en lege som åpenbart har problemer med kommunikasjon, så kan du gå til Kalgaard. Men min erfaring er at jeg ikke har blitt tatt på alvor.

Terningkast 1

Klinikk: Hudlege Ole Magne Kalgaard Skrevet

Jeg har gått til Lege Ole Magne Kaalgaard i rundt 8 år, siden jeg var 16. Det har alltid vært trøbbel. Det går Ann å ringe han mellom 9 og 11, og hvis ikke kommer telefonsvarer.

Han bruker helseresponsappen, men den sjekkes bare om morningen. Dvs at det går aldri Ann å ringe han tilbake hvis man ikke rekker å ta telefonen, eller er et offentlig sted hvor man ikke ønsker å snakke om helseplagene sine. Han har alltid dårlig tid når han snakker med meg, og prøver å legge på med en gang. Det skjer også flere ganger at han sier han har lagt inn e-resept, også glemmer han det. Jeg skriver aldri dårlige anmelderser, men nå etter så lang tid, så føler jeg at jeg er nødt til det. Jeg har aldri møtt en person med så lite respekt for andres tid. Jeg vet ikke hva jeg har gjort feil sånn at han ikke skal like meg eller hva som er greia, men det har vært helt håpløst alle årene. Hvis han har for mye arbeid så får han ta på seg mindre.

Profesjonell og imøtekommende

Klinikk: Hudlege Ole Magne Kalgaard Skrevet

Etter å ikke ha blitt tatt seriøst i flere år, oppsøkte jeg denne hudlegen som en siste utvei. Et av problemene ble fjernet mens jeg var på kontoret hans, og jeg fikk medisin som siden har bidratt til økt livskvalitet. Jeg gikk inn lite håpefull, og kom ut som et nytt menneske. Anbefales til alle, da dette er en lege som tar imot folk på en flott måte.

Meget bra

Klinikk: Frogner Helsesenter Skrevet

Høy kvalitet på det arbeidet som gjøres. Han gir gode forklaringer. Man får tillit til han og det arbeidet han gjør.