Ole Magne Kalgaard

Ole Magne Kalgaard

Hud og veneriske sykdommer

Autorisasjon (1988)

Ole Magne Kalgaard Telefonnummer22 54 71 0022 54 71 ...
Fredrik Stangs gate 11-13 0264 Oslo
Ole Magne Kalgaard er hudlege i Oslo

Siste vurderinger av Ole Magne Kalgaard

Hyggelig, trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Ole Magne Kalgaard Skrevet

Var hos Kalgaard for et par år siden da jeg slet med et merkelig utslett jeg ikke hadde opplevet før. Hadde da vært til to forskjellige hudleger, som hadde stilt to forskjellige diagnoser. Kalgaard stilte ganske raskt etter at han hadde undersøkt meg en tredje. Det var denne som viste seg å være korrekt, og med hans behandlingsopplegg ble jeg helt kurert.

Nå har jeg vært hos han igjen med et lite utvalg problemer og bekymringer. Han tar meg helt seriøst - og skiller ikke mellom større og mindre bekymringer, men han forteller også sin ærlige mening om alvorlighetsgraden eller nødvendigheten av behandling. Dessuten opptrer han hyggelig, og smiler til meg.

Dette er en meget dyktig lege, med et godt lynne - som jeg kan anbefale på det sterkeste.

Beste hudlegen!

Klinikk: Ole Magne Kalgaard Skrevet

Usedvanlig kunnskapsrik, trygg og erfaren. Forklarer grundig, gir trygghet. Hatt flere forskjellige hudsykdommer. Vet alltid råd og har alltid rett (for min del i nærmere 30 år). Bytter han aldri bort.

Erfaren og overbevisende

Klinikk: Ole Magne Kalgaard Skrevet

Hadde fått mitt første Psoriasis-utbrudd og var ganske fortvilet. Legen forklarte og anbefalt hva jeg burde gjøre. Jeg ville vite hvorfor jeg fikk utbrudd , og legen fortalte på en overbevisende måte hva han trodde kunne være årsaken.

Fleksibel og imøtekommende

Klinikk: Ole Magne Kalgaard Skrevet

Fikk et veldig godt inntrykk. Kortere ventetid en de fleste, og var fleksibel nok til å la meg flytte en time en uke frem på kort varsel.

Hadde henvisning for å sjekke 4 føflekker, men Ole Magne sjekket hele kroppen. "Ingen skal gå ut fra mitt kontor med frykt for at noe er gale".

Han fjernet en føflekk på stedet og lot meg velge om jeg var komfortabel nok til å ta det straks eller sette opp en ny time. Ga mange gode råd underveis.

Den beste av de beste

Klinikk: Ole Magne Kalgaard Skrevet

Vi var så heldige å få Kalgaard som lege til vår datter som skulle behandles for acne. Vi ble møtt med forståelse, åpenhet, trygghet og en bekreftelse for at dette skulle vi løse sammen.
Behandlingen har gått som forventet, vi har fått timer når vi vil og han tar seg god tid ved hver konsultasjon.
En utrolig dyktig og flink lege!