Mila Lilleeng

Mila Lilleeng er hudlege i Oslo

Siste vurderinger av Mila Lilleeng

Tillitsvekkende

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Mila visste hva hun snakket om. Var rolig og fant gode løsninger. Forklarte underveis og skapte en god og trygg atmosfære. At hun er direkte og ærlig opplevde jeg som et stort pluss.

Meget fornøyd

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Var på konsultasjon hos Mila på volvat. Fikk behandling og oppfølgning som ingen annen hudlege jeg har møtt har gitt meg. Jeg har vært plaget med atopisk eksem siden barndommen og har besøkt diverse hudleger, men Mila er den desidert dyktigste jeg har møtt. Hun satt av god tid til meg og jeg følte meg godt tatt i mot. 10/10

Styr unna, dyrt og forvirrende.

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Kjapp konsultasjon 10 min "ansikt", fastslått laser behandling, eneste som hjelpe deg. Jeg møtte til avtalt tid på første behandling. Legen ombestemte seg i gangen, dytte meg over på en annen behandler,"laser vil ikke ha effekt for deg" ????

Hvorfor ikke ta seg tid til pasientene, skape en relasjon, trygghet om at riktig behandling blir foreslått? Forklare, ta ansvar og vær tydelig, Det er greit å endre behandling, men gjør dette i samsvar med pasient f.eks med en prat i forkant. Må vise respekt også for min tid. Bortkastet tid for begge, betalt mye for ingenting. Konsultasjons prisen samsvarer ikke med hjemmesiden, lå mye over.
Styr unna, det er mange flinke hudleger I Oslo.

Grundig

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Var hos Lilleeng i går for årlig føflekksjekk (MoleMax)
Opplevde henne som grundig, hyggelig og tillitvekkende. Håper jeg får komme til henne om et år også, og hun oppfordret til å ikke nøle med å ta ny kontakt dersom jeg selv skulle legge merke til forandirnger i føflekker.

Spesiell

Hudlege.
Ventetiden får å få time var bra.

Spesiell, fikk ikke kjemi med henne.
Ga det 2 forsøk.

Hadde egentlig en oppfølgende time på nytt, men kviet meg får å gå, så avbestilte.