Mila Lilleeng

Mila Lilleeng er hudlege i Oslo

Siste vurderinger av Mila Lilleeng

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Meget høy kompetanse og jeg ble godt ivaretatt.
Hun har spesialisert kunnskap og erfaring innen sitt felt. Dr. Lilleng gav meg grundig undersøkelse.
Jeg hadde forsøkt flere behandlinger uten effekt.Hun gav meg nøyaktig og tillpasset behandling. Hun er oppdatert på behandlingsmetoder, samt medikamenter og videre behandling.
Svært fornøyd.

Flink og hyggelig lege

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Rask og tydelig behandling av flere føflekk og små vorter. Profesjonell og erfaren lege. Anbefales på det sterkeste!

Professionel og medmenneskelig

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Jeg er ikke den som bruker å skrive anmeldelser, men nå bare måtte jeg, da jeg er så fornøyd hver gang jeg har vært hos dr. Lilleeng. Hun har vært min hudlege i et par år. Jeg har fått en alvorlig, kronisk sykdom som bl.a. kan gi hudkreft. Hun jobber proft og effektiv, holder seg til saken, undersøker grundig, og kommer med gode råd og veiledning. Jeg føler meg godt ivaretatt og kan på det varmeste anbefale henne.
I tillegg har jeg fått div. kosmetiske behandlinger så jeg ser fresh og fin ut

Hvorfor går jeg til Mila over en årrekke

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Jeg begynte å bruke Mila for fire år siden. Jeg har brukt en annen hudlege før henne, men nå er det kun Mila jeg bruker.
Mila utfører små kosmetiske inngrep for meg, og hjelper meg å holde huden min så fin som den kan være. Jeg vil berømme henne for den etiske sansen hun utviser i sitt arbeidet i forhold til dette. Mila er alltid vennlig i møte med meg, samt at hun utførlig forklare det hun gjør, og hva som eventuelt kan hjelpe meg på lang sikt. Jeg føler at Mila er meget kompetent i det hun gjør.
Mila gjorde meg oppmerksom på en liten solskade sist jeg var hos henne, som med tid ville utvikle seg til kreft.
Mitt besøk var av en helt annen art, men du verden så glad jeg er for at hun gjorde meg klar over dette, slik at vi får gjort noe med det.

Jeg vil berømme Mila for det hun gjør for meg, og den kompetente hudlegen jeg synes hun er. Anbefaler henne på det sterkeste.

Flink og hyggelig lege

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Var hos Mila for føflekksjekk og fjerning. Vært hos henne tidligere også hvor hun fjernet føflekk med laser. Hun er flink, hyggelig og profesjonell. Følte meg trygg. Anbefales.