Mila Lilleeng

Mila Lilleeng er hudlege i Oslo

Siste vurderinger av Mila Lilleeng

Professjonell og hyggelig lege

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Profesjonell og snill lege som er dyktig til å kommunisere med pasienten slik at pasienten får en trygg følelse. Virker også veldig profesjonell i sitt arbeid, og sist men ikke minst som en høflig og hjelpsom lege uten arroganse.
Veldig fornøyd med lege og anbefale henne på det sterkeste.

Rask diagnose og operert med en gang

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Var til føflekk-kontroll, to år siden sist hos annen spesialist. Hun gjennomførte en rask diagnose og opererte bort tre tykker på rappen og alt ferdig innen en time. Hyggelig tone og flink helsesøster også.

Lite serviceinnstilt og tilgjengelig

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Jeg har alltid vært fornøyd med helsetjenestene på Volvat, men ble dessverre skuffet over oppfølgingen fra Lilleeng. Jeg hadde en konsultasjon som tok knappe 10 minutter, og det var mye informasjon på kort tid. Da jeg kom hjem leste jeg bl.a. pakningsvedlegget på medisinene, og jeg ble veldig usikker på behandlingen, da det tydelig kom frem at den ene kremen ikke var anbefalt ved den tilstanden jeg hadde. Jeg ringte derfor til Volvat kort tid etter konsultasjonen og ba Lilleeng om å ringe meg opp for å avklare uklarheter ved behandlingen slik at jeg kunne komme i gang så fort som mulig. Det tok en uke før Lilleeng ringte tilbake (etter at jeg ringte og purret). Lilleeng sa på tlf at hun ikke hadde vært på jobb siden konsultasjonen, mens legesekretæren sa noe helt annet. Jeg hadde forventet bedre service da jeg betalte over 1400,- (medlemspris). I mellomtiden var jeg hos en annen hudlege (Oslo hudlegesenter) og fikk kjempe god hjelp. Forøvrig frarådet han meg sterkt å bruke den ene kremen som hun hadde foreskrevet.

She is very professional, knowledgeable and helpful.

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

I have been to Dr. Lilleeng twice about my allergy and itching. I was very lucky that I was referred to her. In just a few days after my first consultation, I already found great relief from the itching and allergy which has really been bothering me for a long time. What I like her most is her being very helpful and accomodating. She listens to all my complaints and would readily give the best advice when necessary. One of the best doctors Ive ever had.

Fantastisk hudlege med stor fagkunnskap

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Min datter har dessverre fått to hudsykdommer. Vi har vært hos forskjellige hudleger, men det var først når vi kom til hudlege Mila Lilleng på Volvat at min datter syntes hun ble tatt på alvor og hørt. Mila Lilleng viser omsorg, tar seg alltid god tid til å snakke med datteren min og viser stor fagkunnskap.

Mila Lilleng har en slik ro når hun snakker med datteren min og forklarer henne på en enkel måte hvordan hun skal behandle hudsykdommene. Vi har hatt meget gode resultater etter at vi har gått hos henne.

Datteren min har fått stor tiltro til hudlege Mila Lilleng og vi kan anbefale henne på det sterkeste.

En meget professjonell og hyggelig lege som bryr seg!

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Jeg har vært til undersøkelse og behandling to ganger hos dr. Lilleeng på Volvat. Hun har ved begge anledninger opptredd profesjonelt og behagelig. Det er åpenbart at dr. Lilleeng i tillegg til sine høye faglige kvalifikasjoner også har den egenskapen at hun bryr seg om sine pasienter. Hun tar seg god tid, kommuniserer veldig bra på et forståelig plan og gjør det behagelig å være pasient. Jeg kan gi henne mine absolutt beste anbefalinger!
Gitle Kirkesola

meget dyktig og kunnskapsrik lege

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Bruker doktor Lilleeng ifm med kosmetiske prosedyrer i ansiktet og dekolte område.
Alltid fornøyd med resultatene etter at jeg har vært hos henne, får alltid gode og riktige råd, hun bruker god tid, er forsiktig, smertefulle prosedyrer forløper uten påkjenninger da hun er så omtenksom og flink til "å snakke vekk smertene ".
Dr. Lilleeng er alltid tilgjengelig, lett å kommunisere, og jeg får alltid svar på spørsmålene jeg har.

Nedlatende og lite høflig!

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Jeg har tidligere hatt kreft i en føflekk og ble henvist videre til hudlege for å sjekke opp en føflekk. Når det kommer til det rent faglige gjorde hun dette, og som hudleger jeg har vært hos tidligere, hun sjekket også føflekker på resten av kroppen. Den delen var grei.

Men da jeg skulle ta av meg klærne og hun oppdaget at jeg hadde flere store tatoveringer, begynte hun å sukke høyt og riste på hodet og gi meg lange leksjoner om økning i hudkreft, hvor ille dette er, og fulgte opp med enda mer sukking over tatoveringene mine.
Jeg forklarte henne at de fleste av disse har jeg hatt lenge før jeg fikk kreft i føflekken, men det endret visst ikke stort. Og at jeg er svært nøye med å bruke solkrem, unngå å bli brent etc, noe min forrige hudlege var opptatt av og ga meg skryt for.

Hun anbefalte meg også å vurdere å fjerne en tatovering i stedet for å gjøre den ferdig, noe jeg i etterkant har lest mer om og som virkelig ikke er å anbefale da dette ødelegger pigmentene i huden, og gjør det enda vanskeligere å se endringer.

Hun klarte til og med og spørre meg om hvorfor jeg hadde tatt disse tatoveringene, om det var fordi "kjæresten min liker det?".

Jeg har aldri møt en lege som har vært så nedlatende og fullstendig manglet folkeskikk, det er siste gang jeg kommer til å benytte denne legen eller Volvat i det hele tatt.