Mila Lilleeng

Mila Lilleeng er hudlege i Oslo

Volvat Oslo - Majorstuen

Borgenveien 2A 0303 Oslo

Siste vurderinger av Mila Lilleeng

Rask diagnose og operert med en gang

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Var til føflekk-kontroll, to år siden sist hos annen spesialist. Hun gjennomførte en rask diagnose og opererte bort tre tykker på rappen og alt ferdig innen en time. Hyggelig tone og flink helsesøster også.

Lite serviceinnstilt og tilgjengelig

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Jeg har alltid vært fornøyd med helsetjenestene på Volvat, men ble dessverre skuffet over oppfølgingen fra Lilleeng. Jeg hadde en konsultasjon som tok knappe 10 minutter, og det var mye informasjon på kort tid. Da jeg kom hjem leste jeg bl.a. pakningsvedlegget på medisinene, og jeg ble veldig usikker på behandlingen, da det tydelig kom frem at den ene kremen ikke var anbefalt ved den tilstanden jeg hadde. Jeg ringte derfor til Volvat kort tid etter konsultasjonen og ba Lilleeng om å ringe meg opp for å avklare uklarheter ved behandlingen slik at jeg kunne komme i gang så fort som mulig. Det tok en uke før Lilleeng ringte tilbake (etter at jeg ringte og purret). Lilleeng sa på tlf at hun ikke hadde vært på jobb siden konsultasjonen, mens legesekretæren sa noe helt annet. Jeg hadde forventet bedre service da jeg betalte over 1400,- (medlemspris). I mellomtiden var jeg hos en annen hudlege (Oslo hudlegesenter) og fikk kjempe god hjelp. Forøvrig frarådet han meg sterkt å bruke den ene kremen som hun hadde foreskrevet.

She is very professional, knowledgeable and helpful.

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

I have been to Dr. Lilleeng twice about my allergy and itching. I was very lucky that I was referred to her. In just a few days after my first consultation, I already found great relief from the itching and allergy which has really been bothering me for a long time. What I like her most is her being very helpful and accomodating. She listens to all my complaints and would readily give the best advice when necessary. One of the best doctors Ive ever had.

Fantastisk hudlege med stor fagkunnskap

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Min datter har dessverre fått to hudsykdommer. Vi har vært hos forskjellige hudleger, men det var først når vi kom til hudlege Mila Lilleng på Volvat at min datter syntes hun ble tatt på alvor og hørt. Mila Lilleng viser omsorg, tar seg alltid god tid til å snakke med datteren min og viser stor fagkunnskap.

Mila Lilleng har en slik ro når hun snakker med datteren min og forklarer henne på en enkel måte hvordan hun skal behandle hudsykdommene. Vi har hatt meget gode resultater etter at vi har gått hos henne.

Datteren min har fått stor tiltro til hudlege Mila Lilleng og vi kan anbefale henne på det sterkeste.

En meget professjonell og hyggelig lege som bryr seg!

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Jeg har vært til undersøkelse og behandling to ganger hos dr. Lilleeng på Volvat. Hun har ved begge anledninger opptredd profesjonelt og behagelig. Det er åpenbart at dr. Lilleeng i tillegg til sine høye faglige kvalifikasjoner også har den egenskapen at hun bryr seg om sine pasienter. Hun tar seg god tid, kommuniserer veldig bra på et forståelig plan og gjør det behagelig å være pasient. Jeg kan gi henne mine absolutt beste anbefalinger!
Gitle Kirkesola