Mila Lilleeng

Hud og veneriske sykdommer

Autorisasjon (2003)

Mila Lilleeng er hudlege i Oslo

Siste vurderinger av Mila Lilleeng

Styr unna, dyrt og forvirrende.

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Kjapp konsultasjon 10 min "ansikt", fastslått laser behandling, eneste som hjelpe deg. Jeg møtte til avtalt tid på første behandling. Legen ombestemte seg i gangen, dytte meg over på en annen behandler,"laser vil ikke ha effekt for deg" ????

Hvorfor ikke ta seg tid til pasientene, skape en relasjon, trygghet om at riktig behandling blir foreslått? Forklare, ta ansvar og vær tydelig, Det er greit å endre behandling, men gjør dette i samsvar med pasient f.eks med en prat i forkant. Må vise respekt også for min tid. Bortkastet tid for begge, betalt mye for ingenting. Konsultasjons prisen samsvarer ikke med hjemmesiden, lå mye over.
Styr unna, det er mange flinke hudleger I Oslo.

Grundig

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Var hos Lilleeng i går for årlig føflekksjekk (MoleMax)
Opplevde henne som grundig, hyggelig og tillitvekkende. Håper jeg får komme til henne om et år også, og hun oppfordret til å ikke nøle med å ta ny kontakt dersom jeg selv skulle legge merke til forandirnger i føflekker.

Spesiell

Hudlege.
Ventetiden får å få time var bra.

Spesiell, fikk ikke kjemi med henne.
Ga det 2 forsøk.

Hadde egentlig en oppfølgende time på nytt, men kviet meg får å gå, så avbestilte.

Professjonell og hyggelig lege

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Profesjonell og snill lege som er dyktig til å kommunisere med pasienten slik at pasienten får en trygg følelse. Virker også veldig profesjonell i sitt arbeid, og sist men ikke minst som en høflig og hjelpsom lege uten arroganse.
Veldig fornøyd med lege og anbefale henne på det sterkeste.

Rask diagnose og operert med en gang

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Var til føflekk-kontroll, to år siden sist hos annen spesialist. Hun gjennomførte en rask diagnose og opererte bort tre tykker på rappen og alt ferdig innen en time. Hyggelig tone og flink helsesøster også.