Volvat Oslo - Majorstuen

Borgenveien 2A 0303 Oslo

Siste vurderinger av Volvat Oslo - Majorstuen

Dyktig og empatisk

Lege: Jonas Koch Skrevet

Jonas er trygg, dyktig, grundig og tydelig i kommunikasjonen. Han tok meg på alvor og jeg ble lyttet til. Han kommuniserte med meg under undersøkelsen og forklarte hva han gjorde, det var beroligende. Han tok seg også god tid til å prate med meg etter undersøkelsen. Jeg opplevde at jeg ble veldig godt ivaretatt og at han var omsorgsfull.

Tidligere var jeg hos en annen gastroenterolog, ved en annen klinikk, og det var en særdeles ubehagelig opplevelse. Jeg er så glad og takknemlig for at jeg tok turen til Jonas på Volvat for en second opinion. Beste gastroskopiundersøkelsen jeg har hatt!

Forferdelig opplevelse

Lege: Mila Lilleeng Skrevet

Jeg besøkte denne legen i november 2020. Som et resultat av laserbehandling fikk jeg mange arr på nesen. Jeg er veldig opprørt over dette faktum. Jeg sendte et klagebrev til Volvat og det er ikke noe svar ennå. Jeg tror at arrene skyldes inkompetansen til denne legen innen laserbehandling. Jeg har tidligere gjennomgått den samme behandlingen i en annen klinikk og har aldri hatt arr verken i nesen eller på andre deler av kroppen min.

Kunnskapsrik og meget hyggelig

Lege: Karianne Nodenes Skrevet

Nodenes er imøtekommende, lyttende og faglig grundig. Hun er svært hyggelig og man føler seg godt ivaretatt.

Hyggelig og dyktig

Lege: Pei Fang Skrevet

Han var en utrolig imøtekommende lege. Veldig flink i sitt felt og dyktig på formidle informasjon. Flink med barn. Jeg er veldig fornøyd med hjelpen vi fikk av han og kan virkelig anbefale han på det sterkeste.

Hyggelig, tillitsvekkende og kunnskapsrik

Lege: Kristoffer Karpowicz Skrevet

Veldig behagelig legetime på tross av ikke så behagelige undersøkelser som skulle gjøres. Jeg ble veldig beroliget av hans fremtoning og fikk god informasjon om hva som skulle skje, hva han observerte samt videre behandling og eventuelle senere undersøkelser som kunne gjøres om behandlingen han anbefalte ikke ga god nok virkning. Tilfeldig at jeg kom over han, men vil absolutt fortsette behandlingen hos ham. Vil anbefale ham på det sterkeste da det er en av de hyggeligste legetimene jeg har hatt.

Dette er en Pluss-tjeneste.