Volvat Oslo - Majorstuen

Borgenveien 2A 0303 Oslo
Tlf: 22 95 75 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Volvat Oslo - Majorstuen

Trygg, vennlig og profesjonell!

Lege: Sidsel Haug Skrevet

En fantastisk og vennlig lege som er profesjonell og behagelig. Informerer og veileder på en måte som fikk meg til å føle meg trygg på at bedre hudlege finnes ikke! Anbefales!

Dyktig, kunnskapsrik og meget hyggelig lege

Lege: Kristoffer Karpowicz Skrevet

Etter flere år med hyppige bihulebetennelser og en fastlege som kun skrev ut piller, bestilte jeg selv time hos Dr Karpowicz. Et litt tilfeldig valg etter googling. Han gjorde en grundig undersøkelse samtidig som han på en pedagogisk måte enkelt forklarte meg hva han anbefalte. 10 dager senere lå jeg på operasjonsbordet og fikk operert bihuler og nesemuslinger. Meget god oppfølging i etterkant og han er alltid tilgjengelig om du har noen spørsmål. I tillegg er han meget hyggelig å prate med og har alltid et smil på lur. Mine problemer er helt borte. Jeg kan virkelig anbefale denne legen.

Uhygienisk rutine, avvisende til problemer.

Lege: Helena Enger Skrevet

Helena enger foretok en gynekologisk undersøkelse på meg og tok ikke i bruk hansker da hun førte inn et spekulum i skjeden min. Hun brukte heller IKKE hansker da hun tredde på kondomet på uldralydinstrumentet som også ble ført i skjeden min. Enger hørte heller ikke på mine egentlige problemer og skjøv de unna.

Trygg og imøtekommende

Lege: Karl Fredrik Kristoffersen Skrevet

Positiv og hyggelig lege som lytter til pasienten og informerer på en god måte. Effektiv undersøkelse og meget god behandling og oppfølging. Anbefales!

Fantastisk hudlege

Lege: Xiaotong Li Skrevet

Dr Li var både hyggelig, lyttende og virket kunnskapsrik. Kommer absolutt tilbake om jeg trenger hudlege igjen, og vil anbefale ham videre.