Volvat Oslo - Majorstuen

Borgenveien 2A 0303 Oslo
Tlf: 22 95 75 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Volvat Oslo - Majorstuen

En sympatisk faglig dyktig barnelege

Lege: Maria Bunæs Haffeld Skrevet

Vi har hatt en datter med kolikk og etter å ha rotet rundt i det håpløse offentlige uten noen fremgang fant vi endelig Maria. Hun hjalp oss å komme tilbake til normalen

* Maria tar seg tid til å lytte. Det er aldri bare inn og ut, her sitter man til det er lagt en slagplan
* Hun har enormt kontaktnettverk og ringer til de beste eksperter for å konsulentere hvis hun er usikker
* Hun er faglig oppdatert
* Hun er hyggelig og sympatisk

Har man problemer med kolikk og urolig spedbarn så gå til Maria!

Hyggelig og kunnskapsrik lege

Lege: Kristoffer Karpowicz Skrevet

Denne legen gjør veldig grundige undersøkelser og tar deg på alvor. Han er i tillegg veldig hyggelig og enkel å prate med. Det virker også som om han har mye kunnskap innenfor sitt felt. Kan virkelig anbefale denne legen dersom du har øre-nese-hals plager.

Rolig, kunnskapsrik og profesjonell

Lege: Helena Enger Skrevet

Jeg ønsket å sette inn en gynefix selv om vi fant ut at jeg hadde en for liten livmor til det. Vi prøvde likevel, og hun fikk satt inn spiralen perfekt. Ingen blødninger eller smerter i ettertid. Innsetningen var selvfølgelig veldig smertefull, men tilliten jeg hadde til henne og måten hun guidet meg gav meg en trygghet til å gå gjennom alle stegene.

Måten Enger ivaretar og behandler deg som menneske er eksemplarisk. En gynekolog i toppklasse som jeg vil anbefale alle!

Helt fantastisk

Lege: Helena Enger Skrevet

Var veldig nervøs i forkant av timen, men Helena roet meg helt ned. Hun er forsiktig, omsorgsfull og dyktig. Hun passet alltid på at det gikk bra, og gav meg hjelpen jeg trengte pluss masse mer!

Fantastisk flott lege

Lege: Maria Bunæs Haffeld Skrevet

Tar seg virkelig tid til å finne ut av ting, hun lar ingen stein være urørt og kommer virkelig til bunns i saken/ problemet.
Anbefales på det sterkeste som lege

Profesjonell og tydelig

Lege: Xiaotong Li Skrevet

Veldig nøye sjekk av absolutt alle føflekker. Veldig behagelig personlighet og lyttende. Rolig og profesjonell. Ga informasjon om ytterligere muligheter for å ta bilder, for å kunne følge opp om ett år.

Superlege

Lege: Maria Bunæs Haffeld Skrevet

Må bare skryte veldig av denne barnelegen. Etter å ha rotet rundt i flere måneder i det offentlige, tenkte jeg at vi måtte prøve noe annet, og gjett om det var verdt det. Her ordnes og prøves alt tenkelig for å finne ut hva som er galt, så nå går det mye bedre med junior. Ikke minst kjenner hun godt til alle regler og rettigheter, så sparte også mye penger på dette! Klar vurdering til 100%., uten tvil. Buc

Empatisk

Lege: Stine Fremming Skrevet

Tolmodig og empatisk lege som bruker den tiden hun trenger på å stille rett diagnose. Hun er svært godt oppdatert på nye studier og alternativ medisinering.

Ikke så imøtekommende

Lege: Hans Kristian Opøien Skrevet

Han er sikkert faglig dyktig (gjorde det jeg kom for), men han svarte kort på spørsmål og virket noe uinteressert/lite empatisk. Gruer meg alltid til slike undersøkelser, og kommer derfor ikke til å bruke han igjen.

Unikt interessert

Lege: Maria Bunæs Haffeld Skrevet

Maria er en svært omsorgsfull, interessert og kompetent barnelege. Hun tar seg godt med tid ved konsultasjoner og følger tett opp ved behov.

Dyktig og oppdatert

Lege: Stine Fremming Skrevet

Opplever denne legen som meget dyktig. Hun er ærlig, trygg , dyktig , politlig og er en av de som får med seg siste nytt , lenge før andre. Hun er flink til å informere , oppdatere fastlege og har god kontroll både på oppfølging og andre ting hun sier hun skal ordne.

Super fornøyd !

Dyktig lege

Lege: Karl Fredrik Kristoffersen Skrevet

Fornøyd med Karl Fredrik som urolog. Var rett på sak og effektiv, men lyttet samtidig til mine behov, og forklarte og ga informasjonen som behøvdes.

Anbefales!

Lege: Helena Enger Skrevet

Anbefales virkelig. Hun er vennlig, rolig og forklarer ting på en god og rolig måte. Profesjonell, rask og flink! Følte meg ordentlig trygg og ivaretatt.

Dyktig, behagelig lege

Lege: Helena Enger Skrevet

Helena tar seg god tid og får pasienten til å føle seg komfertabel. Satt inn spiral og kjente ingenting. Hadde gruer meg veldig, og det var bortkastet energi for jeg merker faktisk ikke at den ble satt inn engang. Så damer - ingenting å grue seg til! (Og det kommer fra en som pleier å besvime av blodprøver...). Helena anbefales på det sterkeste.

Utrolig flink

Lege: Erik Rokkones Skrevet

Er den flinkeste jeg har vært hos. Veldig imøtekommende og lyttet til meg som pasient. Synes det er ganske ubehagelig å gå til GU, men opplevelsen ble bra etter å ha vært hos han. Tommel opp!

Lite behjeloelig

Lege: Kristin Jensen Skrevet

En skuffende opplevelse. Hyggelig nok, men overraskende lite løsningsorientert. Måtte selv foreslå urinprøve og henvisning videre. Heller ingen videre oppfølgingsplan selv om gutten er like dårlig. Dette var utrolig stusselig for hele 1500 kroner!

Bortkastet tid og penger

Lege: Tom Fjornes Skrevet

Har store forventninger til spesialistene og forventer at de da leverer. Fikk ikke mer informasjon om problemstillingen enn hva en hvilken som helst "helseinteressert" kunne kommet med.
Tom leverte ikke.

Bra!

Lege: Maria Bunæs Haffeld Skrevet

Hyggelig, kunnskapsrik og beroligende. En barnelege som kan mer enn fag. Det betyr mye for oss lekfolk, vi som kan google.

Mvh
Lille Ellinor (som det går bra med via Drammen sykehus, takk for at du ringte!)

kind and knowledgeabkle

good listener
you feel comfortable with him and you feel like he cares
compassionate doctor
competent

Kunnskapsrik, dyktig og hyggelig

Lege: Kristoffer Karpowicz Skrevet

Min datter havnet hos denne legen pga anbefaling fra en kollega. Mens to andre spesialister foreskrev smertestillende og ristet på hodet stilte han raskt riktig diagnose og satt igang behandling. Heldigvis i tide !!! Imponerende kunnskap om sykdomslære, han har ogdå lang erfaring som kirurg. Han lytter til pasienten istedenfor å bestille massevis av dyre undersøkelser og prøver. Hyggelig lege, effektiv, punktlig. Anbefales!