Volvat Oslo - Majorstuen

Borgenveien 2A 0303 Oslo

Siste vurderinger av Volvat Oslo - Majorstuen

Jeg tør å påstå at dette er Norges beste bryst- og endokrinkirurg

Lege: Joanna Majak Gundersen Skrevet

Alltid forståelsesfull og veldig kunnskapsrik og trygg lege. Flink til å berolige og til å forklare. Tar seg god tid og man føler at man blir sett og hørt. En lege med kunnskap,klokskap,erfaring med empati. Har vært til utrolig hjelp for meg. Stor takk til doktor Joanna Majak Gundersen

Tydelig, trygg og solid lege. Kjempefornøyd!

Lege: Aksel Espen Foss Skrevet

Veldig fornøyd med Dr. Foss. Han utstråler trygghet og kunnskap som gjør at man føler seg meget godt ivaretatt.

Trygg og Kunnskapsrik

Lege: Aksel Espen Foss Skrevet

Det begynte med helsesjekk, vi ble samtidig enig om å fjærne 2 føflekker, noe vi gjorde 7 dager senere. Den ene var desverre ikke helt bra. En fantastisk oppfølging med ytterligere fjærning en uke senere, alltid tilstedet, alltid tilgjengelig, særdeles bra oppfølging. Siste prøver viser ingen tegn til ytterligere spredning. En stor takk til en lege som tar action.

Trygg, empatisk og kunnskapsrik med god oppfølging

Lege: Aksel Espen Foss Skrevet

Diagnose, behandling og oppfølging av nyresten. Ble straks sendt til CT og fulgt opp samme dag. Følte meg umiddelbart ivaretatt på en trygg, kunnskapsrik og empatisk måte.

Erfaren og kunnskapsrik

Lege: Aksel Espen Foss Skrevet

Etter å ha fått smerter i den ene siden ble jeg undersøkt av dr. Foss, som registrerte en svak mulighet for lungeemboli og besørget innleggelse på sykehus for CT samme dag. Der ble det oppdaget multiple små lungeembolier i begge lunger.
Det er ingen tvil om at det var Dr. Foss sin kompetanse og brede erfaring som gjorde at han sendte meg videre for grundigere undersøkelser og var utslagsgivende for at jeg fikk rett diagnose og behandling til riktig tid.