Volvat Oslo - Majorstuen

Telefonnummer22 95 75 0022 95 75 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Borgenveien 2A 0303 Oslo

Siste vurderinger av Volvat Oslo - Majorstuen

Omsorgsfull og dyktig lege

Lege: Maria Bunæs Haffeld Skrevet

Veldig fin og imøtekommende lege. Hun tok seg god tid, lyttet og tok oss ordentlig på alvor. Dyktig og flink.

Mindre bra opplevelse

Lege: Anita Soland Skrevet

Mulig legen var noe stresset på grunn av forsinkelser, men jeg opplevde at legen var noe fraværende under konsultasjonen. Ved gynekologisk undersøkelse forklarte hun ikke hva hun skulle gjøre før hun gjorde det, og dette opplevdes noe ubehagelig og "brått". Jeg satt derfor og anspente meg, og jeg følte at dette ikke ble oppfattet/tatt hensyn til.

Da jeg kom med forklaring på hva problemet var, og hvordan ting hadde vært den siste tiden, kom hun med spørsmål kort tid etterpå, om ting jeg akkurat hadde fortalt henne. Kort fortalt ble jeg ikke møtt på en måte som er ønskelig når en går til legen, og spesielt ikke når en betaler store summer for konsultasjon og undersøkelse. Uansett er det godt og se at andre vurderinger her er mer positive!

Lite forsiktig, godtok ikke nei til en undersøkelse

Lege: Hans Kristian Opøien Skrevet

Sikkert en lege som kan jobben sin, men jeg fikk min verste opplevelse hos en gynekolog.

Han forklarer ikke hva slags undesøkelse skal taes.

Opplevde undersøkelsen som unødvenig smertefull. Kom ut av rommet gråttende og sjelvende, noe som kunne blitt unngått, hadde han tatt seg litt tid og vært litt forsiktig.

Anbefaler ikke kvinner med ubehag til å gå til gynekolog til å bruke denne legen.

Arrogant!

Lege: Erik Rokkones Skrevet

Overhodet ikke en jeg vil gå til igjen.Kjente meg IKKE ivaretatt i det hele tatt.Har en såpass alvorlig diagnose at jeg har krav på behandling og oppfølging på sykehus, men som han bare bagatelliserte.Følte meg presset til en behandling jeg ikke kjente meg trygg på og komfortabel med.

Found my rare diagnosis for free.

Lege: Rolf Whitfield Skrevet

I have lots of weird symptoms and after trying lots of other specialists was convinced that I must have an endokrinological problem. After testing, Dr Whitfield said it was not endocrinological problem which devastated me as I was empty for other ideas. I wrote him a letter begging to be tested again,which he didnt, but instead tested for other diseases including a Tryptase blood level test freeof charge.This came back too high and Dr Whitfield suggested a Mast Cell Disease should be investigated. It turns out I have MCAS which is full of strange symptoms, very rare and under diagnosed. I am currently the only person with this diagnosis in Norway although there are definately many suffering from it. It is related to POTS, fibromyalgi, CFS, allergi, eksem to mentionjust a few. Dr Whitfield through his kindness has helped me findthe right treatment and above all have answers to a problem that has made me look like a hyperchondriac for over 10 years.I can not thank him enough. He has changed my life.