Volvat Oslo - Majorstuen

Borgenveien 2A 0303 Oslo

Siste vurderinger av Volvat Oslo - Majorstuen

Trygg og kunnskapsrik.

Lege: Maria Bunæs Haffeld Skrevet

Maria Bunæs er den mest fantastiske legen vi har vært bort i. Hun er trygg, imøtekommende og kunnskapsrik. Ikke minst er hun helt rå på følge opp barnet og gi oppdateringer på prøvesvar. Alltid tilgjengeligelig! For oss har hun vært og er en reddende engel!
Vi anbefaler henne på det sterkeste!

Kompetent og erfaren

Lege: Aksel Espen Foss Skrevet

Veldig rasjonell lege med lun og trykk tilstedeværelse med pasienten. Har tydeligvis mye erfaring fra ulike typer kompetanse områder innen medisin, og ulikt mange leger, derfor ikke har satt seg i en kompetanse/bias felle ved å gjøre seg blind med bare fokus på et snevert medisinsk område. Effektiv diagnostikk med mye tester i starten, og gønner rett på "skikkelig" behandling med en gang han har en forståelse av diagnostikken dataene uten noe nøling og synsing. Fremstår som selvsikker som gir trygghet, sikkert da fordi fordi han nettopp er kompetent og vet hva han driver med.

Grundig og behagelig lege

Lege: Sidsel Haug Skrevet

En nøyaktig og grundig lege som utfører sitt virke til fingerspissene.

Behagelig fremtoning og konsis i beskrivelsene underveis.

Empatisk gastrokirurg

Lege: Christian Fredrik Kroepelien Skrevet

Christian Fredrik Kroepelien er kanskje den mest empatiske kirurgen jeg har møtt, som ser hele mennesket, og ikke bare problemet. Han er opptatt av at man ikke skal føle seg uvel under undersøkelser og eventuelle inngrep. Dessuten har han en fantastisk evne til også å fokusere og snakke om andre ting enn selve årsaken til at man kommer på time til han - og i min situasjon, så er dette noe jeg setter stor pris på.

Forferdelig

Lege: Hans Kristian Opøien Skrevet

Utålmodig, nedlantende, brukte bare korte svar og blir sint om man ikke er enig med ham. Han var forvirret av terminologi. Null empati.