Volvat Oslo - Majorstuen

Borgenveien 2A 0303 Oslo

Siste vurderinger av Volvat Oslo - Majorstuen

Fantastisk flink og profesjonell doktor.

Lege: Frank F Steinbach Skrevet

Dr. Frank Steinbach får 10 av 10 poeng.
Han er så behagelig, blid,og profesjonell. Fikk en stor følelse av å være i trygge hender allerede på konsultasjonen. Han lytter på dine ønsker og tar seg god tid. Forklarer på en måte som er lett forståelig samtidig som du skjønner at han har stor faglig dyktighet. Operasjonen gikk supert, og smertene er minimale. Han gir til og med ut visittkort så man kan kontakte han på privaten etter operasjon dersom det er noe. Han bryr seg virkelig om sine pasienter. Vil absolutt bruke han ved en evt. senere operasjon. Sykepleierne på Volvat = engler.

Fantastisk fantastisk lege !

Lege: Sidsel Haug Skrevet

Anbefales på det sterkeste. Hun er en utrolig hyggelig lege og veldig profesjonell. Jeg er meget fornøyd.

Blandet inntrykk

Lege: Trine Tromsdal Skrevet

Jeg har dessverre et blandet inntrykk. Hun var effektiv og forsiktig ved undersøkelsen. Da jeg også ba om å få sette inn en spiral, ble hun unnvikende. Hun prøvde å gjøre meg usikker på hvilken spiral jeg skulle ha, selvom jeg hadde bestemt meg og hun var enig i at hormonspiral var det riktige. Da mente hun at jeg burde ha tatt en Paracet før jeg kom, men mente det var helt i orden å sette inn spiral dagen etter. Jeg fikk helt inntrykk av at hun bare ville jeg skulle bestille en time til og betale 2000kr igjen for noe som kunne vært gjort på den samme timen.

Merkelig chattetjeneste

Lege: Aksel Espen Foss Skrevet

Jeg benyttet meg for første gang av Volvats chattetjenete fordi jeg hadde behov for en alternativ krem til behandling av mild akne. Jeg betalte, fylte ut en del skjemaer, lastet opp bilder og fikk så snakke med Aksel Foss, som sa jeg burde bestille time hos en hudlege. Så avsluttet han samtalen uten videre. Jeg fikk mail fra systemet om at legen avsluttet samtalen og spørsmål om jeg var enig i å avslutte. Det hjalp ikke at jeg svarte at jeg var uenig, legen fortsatte å avslutte samtalen. Jeg føler meg lurt fremfor ivaretatt. Jeg valgte kategori "akne" og forventer da ikke en anbefaling om å kontakte, men å få snakke med noen med kompetanse innen feltet.

Tillitsvekkende

Lege: Mila Lilleeng Skrevet

Mila visste hva hun snakket om. Var rolig og fant gode løsninger. Forklarte underveis og skapte en god og trygg atmosfære. At hun er direkte og ærlig opplevde jeg som et stort pluss.