Volvat Oslo - Majorstuen

Borgenveien 2A 0303 Oslo

Siste vurderinger av Volvat Oslo - Majorstuen

Dyktig lege

Lege: Karl Fredrik Kristoffersen Skrevet

Fornøyd med Karl Fredrik som urolog. Var rett på sak og effektiv, men lyttet samtidig til mine behov, og forklarte og ga informasjonen som behøvdes.

Anbefales!

Lege: Helena Enger Skrevet

Anbefales virkelig. Hun er vennlig, rolig og forklarer ting på en god og rolig måte. Profesjonell, rask og flink! Følte meg ordentlig trygg og ivaretatt.

Dyktig, behagelig lege

Lege: Helena Enger Skrevet

Helena tar seg god tid og får pasienten til å føle seg komfertabel. Satt inn spiral og kjente ingenting. Hadde gruer meg veldig, og det var bortkastet energi for jeg merker faktisk ikke at den ble satt inn engang. Så damer - ingenting å grue seg til! (Og det kommer fra en som pleier å besvime av blodprøver...). Helena anbefales på det sterkeste.

Utrolig flink

Lege: Erik Rokkones Skrevet

Er den flinkeste jeg har vært hos. Veldig imøtekommende og lyttet til meg som pasient. Synes det er ganske ubehagelig å gå til GU, men opplevelsen ble bra etter å ha vært hos han. Tommel opp!

Lite behjeloelig

Lege: Kristin Jensen Skrevet

En skuffende opplevelse. Hyggelig nok, men overraskende lite løsningsorientert. Måtte selv foreslå urinprøve og henvisning videre. Heller ingen videre oppfølgingsplan selv om gutten er like dårlig. Dette var utrolig stusselig for hele 1500 kroner!