Volvat Oslo - Majorstuen

Borgenveien 2A 0303 Oslo

Siste vurderinger av Volvat Oslo - Majorstuen

Professjonell og hyggelig lege

Lege: Mila Lilleeng Skrevet

Profesjonell og snill lege som er dyktig til å kommunisere med pasienten slik at pasienten får en trygg følelse. Virker også veldig profesjonell i sitt arbeid, og sist men ikke minst som en høflig og hjelpsom lege uten arroganse.
Veldig fornøyd med lege og anbefale henne på det sterkeste.

Trygg og profesjonell

Lege: Anita Soland Skrevet

Jeg gruet meg en del på forhånd, men opplevde Anita Soland som profesjonell og trygg. Hun gjorde det til noe helt naturlig og fikk meg til å slappe av. Hun var også rask og effektiv.

Den mest fantastiske legen jeg har hatt

Lege: Helena Enger Skrevet

Jeg opplevde å få fantastisk behandling av Helena Enger.
Hun var utrolig dyktig, lyttet og var flink til å informere og berolige meg underveis i behandlingen. Hun var grundig og passet på å følge meg opp for å sjekke at alt hadde gått greit.
Jeg vil aldri bruke en annen gynekolog igjen.

Svært dyr, liten kompetanse

Lege: Roar Johansen Skrevet

Vi har vurdert å bruke Volvat for immunoterapibehandling mot kreft. Behandlingen det var snakk om var nivolumab (Opdivo). Nivolumab er i seg selv en dyr medisin, men det som var overraskende var at Volvat skulle ha så hinsides mye for å sette denne medisinen (ca 20 000 kroner per gang).

Hvis det var slik at prisen de krevde sto i stil til kompetansen de kunne tilby, så kanskje det kunne forsvares å ta et stort påslag. Dessverre var kompetansen om immunoterapi meget begrenset. En kombinasjon av lav kompetanse og høy pris er ikke et attraktivt tilbud, og vi takket følgelig nei til dette.

Jeg håper Volvat vil bygge seg opp kompetanse på immunoterapibehandling etterhvert, og jeg håper prisene etterhvert vil settes på et nivå som ikke flår pasientene.

Lege: Kristoffer Karpowicz Skrevet

Svært profesjonell lege som er dyktig til å kommunisere med pasienten slik at pasienten får en trygg følelse. Virker også veldig profesjonell i sitt arbeid, og sist men ikke minst som en snill lege uten arroganse.