Volvat Oslo - Majorstuen

Telefonnummer22 95 75 0022 95 75 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Borgenveien 2A 0303 Oslo

Siste vurderinger av Volvat Oslo - Majorstuen

profesjonell men kald

Lege: Anita Soland Skrevet

Jeg var veldig nervøs for å dra til gynekolog, og jeg har heller ikke ønsket å gjøre det igjen etter min opplevelse. Anita var profesjonell, men jeg opplevde at hun var kald og viste lite empati. Jeg ble svært emosjonell av å fortelle om mine problemer, men jeg opplevde ikke at hun forsøkte å trøste, og at hun derimot bagateliserte problemet mitt. Jeg fikk lite informasjon, og måtte selv grave ut ved å spørre om ting jeg hadde lest selv. Svarene hun ga på mine spørsmål var også korte ja eller nei uten å utdype. Min opplevelse hadde blitt langt bedre om hun viste mer forståelse og ga mer informasjon.

Fantastisk gynekolog

Lege: Helena Enger Skrevet

Rolig, behagelig, lyttende og kunnskapsrik. Hadde en veldig god opplevelse hos Helena. Jeg hadde gruet meg veldig i forkant av min første gynekologiske undersøkelse, men det var uten grunn. Jeg følte meg trygg, avslappet og ivaretatt. Anbefaler virkelig! Absolutt verdt prisen! Hun kom med gode tips og råd og var veldig blid og positiv.

Dyktig og imøtekommende

Lege: Kristin Jensen Skrevet

Svært hyggelig og imøtekommende lege, som tok seg god tid til å lytte og stilte gode spørsmål vedr. vår problematikk. Fikk tillit til hennes kompetanse og vesen umiddelbart. Jeg er også fornøyd med undersøkelsen, tiltak og hennes råd for veien videre.

Sært vennlig og dyktig

Lege: Xiaotong Li Skrevet

Dette er en svært dyktig lege som vet hvordan han skal behandle pasientene sine på en måte som gjør at de gleder seg til å komme tilbake. Han anbefales på det sterkeste.

Behagelig og empatisk

Lege: Helena Enger Skrevet

Rolig, støttende og kunnskapsrik.
Man føler man er i trygge hender og kan slappe av.
Anbefales virkelig!