Volvat Oslo - Majorstuen

Borgenveien 2A 0303 Oslo

Siste vurderinger av Volvat Oslo - Majorstuen

Anbefales

Lege: Maria Bunæs Haffeld Skrevet

Utrolig behagelig, trygg, hyggelig, omsorgsfull og imøtekommende lege. Behagelig kommunikasjon meget fornøyd anbefales veldig

Følte meg ivaretatt

Lege: Christian Fredrik Kroepelien Skrevet

Kan ikke bli mer fornøyd både med lege og andre ressurspersoner. Effektivt, kort ventetid, god informasjon, hyggelige folk i resepsjon, sykepleiere, apotek osv. samt en lege som tar seg god tid uten å stresset. Man føler seg generelt godt ivaretatt; noe som gir trygghet før og etter behandling/operasjon.

En hjelpende livbøye

Lege: Christian Fredrik Kroepelien Skrevet

Fem soleklare stjerner i margen og stor takk til kirurgspesialisten med stort hjerte som så hele meg og ikke bare en mental og fysisk diagnose.

Etter et litt uheldig opplevelse ved et større sykehus kom jeg tilfeldig til Christian Fredrik Kroepelien med et forhøyet tryggingsbehov. Jeg opplevde å bli møtt med faglig klar tale, kirurgisk ekspertise og tilgjengelighet langt over forventning. Mine turer til Vovat gikk fra fryktstadiet til stadig mer indre ro grunnet hans tillitsfulle genuine omtanke og profesjonalitet. Han har vært en bauta for meg de siste fem månedene. En krevende livssituasjon har blitt overvunnet takket være dette tilfeldige lykketreffet. Kan trygt anbefales.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Jonas Koch Skrevet

Var hos han for gastroskopi den 28/12-21. Han er veldig profesjonell, gir svar der og da på spørsmål etter undersøkelsen. Svarer helt konkret på det jeg lurer på , og er samtidig effektiv og grundig. Anbefales på det sterkeste. Jeg jobber selv i helsevesen og føler meg helt trygg på at det er en erfaren og dyktig lege.

Empatisk og hyggelig

Lege: Hans Kristian Opøien Skrevet

Som flere andre kvinner er ikke besøket hos gynekolog, det største høydepunktet. Men her ble jeg møtt med respekt og empati, rundt mine problemstillinger. Kan virkelig anbefales!