Volvat Oslo - Majorstuen

Telefonnummer22 95 75 0022 95 75 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Borgenveien 2A 0303 Oslo

Siste vurderinger av Volvat Oslo - Majorstuen

Behagelig og empatisk

Lege: Helena Enger Skrevet

Rolig, støttende og kunnskapsrik.
Man føler man er i trygge hender og kan slappe av.
Anbefales virkelig!

Profesjonell, kunnskapsrik og sympatisk

Lege: Helena Enger Skrevet

Etter noen mindre hyggelige gynekologopplevelser var det fantastisk å komme til Helena Enger. Hun meget sympatisk og setter seg raskt inn i problemstillingen man kommer med. Hun er faglig dyktig og profesjonell, samtidig som hun er medmenneskelig. Man føler virkelig at man er i trygge hender. Under undersøkelsen er hun svært forsiktig, forklarer hele tiden hva hun gjør og det gjør det hele til en god opplevelse. Her føles det ikke kleint å snakke om ting, hun tar deg på alvor og gjør det hun kan for å hjelpe.

Hit drar jeg garantert tilbake igjen, og jeg kan trygt anbefale Helena til alle jeg kjenner. Jeg gruet meg før timen, men det hadde jeg ingen grunn til. Om man har hatt dårlige opplevelser med gynekologer eller gruer seg, kan jeg virkelig anbefale å dra hit, for her vil du bli godt tatt vare på, uansett hvilket problem du kommer med.

Det er privat, så det koster selvfølgelig litt, men det er det virkelig verdt.

Lege: Kristin Jensen Skrevet

Dette er den beste barnelegen jeg og vi har opplevd i vår familie. Vi har 4 barn,vært hos mange forskjellige leger opp igjennom årene. Hun tok oss på alvor ,beklaget at hun var forsinket(aldri hørt en lege beklaget det før) Hun lyttet til sønnen vår,snakket på en forståelsesfull måte. Ringte oss flere ganger hjem for å høre hvordan det gikk. Jeg har ikke ord får en fantastisk empatisk og dyktig lege. Hun anbefaler vi på det sterkeste.

Dyktig

Lege: Hans Kristian Opøien Skrevet

Tatt seriøst. Hensynsfull. Faglig dyktig. Behagelig. Morsom. Gjorde en ubehagelig opplevelse til en OK hendelse.

Veldig hyggelig og behagelig!

Lege: Helena Enger Skrevet

Hadde en veldig god opplevelse hos Helena Enger. Hun var grundig, forståelsesfull og empatisk. Jeg blir ganske dårlig av å ta celleprøve og hun gjorde alt hun kunne for at det skulle gå bra. Hadde også god kunnskap. Visste med en gang hva som var problemet mitt. Kommer til å gå tilbake hit fast!