Volvat Oslo - Majorstuen

Borgenveien 2A 0303 Oslo

Siste vurderinger av Volvat Oslo - Majorstuen

Svært kunnskapsrik og imøtekommende

Lege: Pål Wiktor Skrevet

Kjempegod oppfølging, profesjonell og gir en trygghetsfølelse ved at man blir ivaretatt. Han er også svært effektiv, og er opptatt av å få deg på stø kurs trygt og raskt.
Forklarer på en forståelig måte hvordan interaksjonen med kroppen og medisiner virker, og er nøye med å kontrollere blodtrykk og puls etc.
Han behandler deg som pasient med respekt og forståelse.
Kunne ikke vært mer fornøyd. Hadde det bare vært flere som han.
A++

Svært dyktig

Lege: Jesper Brandstorp-Boesen Skrevet

Etter å ha gått til utallige ØNH-leger og fått beskjed om at "alt ser greit ut", kunne Jesper etter få sekunder med kamera sette riktig diagnose og behandlingsforløp.

Han var empatisk og forståelsesfull, og tok seg tid til å høre på meg selv etter at jeg hadde så mye bedøvelse i svelget at jeg hadde problemer med å snakke.

Anbefales på det varmeste!

Lege: Frank F Steinbach Skrevet

Dyktig og kunnskapsrik kirurg. Jeg følte meg trygg og godt ivaretatt. Opplevelsen var utelukkende positiv. Jeg gir mine beste anbefalinger.

Empatisk, nysgjerrig og kunnskapsrik

Lege: Pål Wiktor Skrevet

Jeg synes Pål Wiktor er en åpen, empatisk, nysgjerrig og kunnskapsrik lege. Under behandling diskuterer vi forskjellige strategier og medisiner, og jeg føler at vi sammen kommer frem til best mulig løsning. Han er tydelig og klar i sin kommunikasjon. Han er vitebegjærlig og vil lære mer om både pasientens ve og vel og nyttige alternativer til behandling. Anbefaler dr. Wiktor på det varmeste.

Meget kompetent og hyggelig

Lege: Christian Fredrik Kroepelien Skrevet

Jeg trengte bare et mindre kirurgisk inngrep (fjerning av talgkjertel/kapsel) - av den typen denne legen sikkert kan gjøre i blinde - men han er hensynsfull, dyktig, effektiv, kommunikativ og har åpenbart stålkontroll på det han driver med. Følte meg svært godt ivaretatt og har nesten dårlig samvittighet for å plage ham med noe han åpenbart er overkvalifisert for. Neste gang jeg trenger gastro- eller generell kirurgi, kommer jeg definitivt til å oppsøke dr. Kroepelien på Volvat Storo.